Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi masowego wysyłania krótkich wiadomości tekstowych
(skr. MWKWT) (SMS/CSMS) oraz łączenia SMS w cyfrowych sieciach telefonii komórkowej w latach 2022-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Komisja Egzaminacyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lewartowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cke.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi masowego wysyłania krótkich wiadomości tekstowych
(skr. MWKWT) (SMS/CSMS) oraz łączenia SMS w cyfrowych sieciach telefonii komórkowej w latach 2022-2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cfdc874-220a-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096437/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczeniu usługi masowej wysyłki sms 2023-2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Korespondencja odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie pytania, wnioski, oświadczenia, zawiadomienia, inne dokumenty niż oferta i składane wraz z ofertą załączniki, należy zgłaszać/składać za pośrednictwem mail: przetargi@cke-efs.pl
Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na adres poczty elektronicznej (e-mail). Pliki oznaczone jako tajemnica przedsiębiorstwa - wszystkie pliki skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i zaszyfrować.
Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnej na miniPortalu.
Patrz rozdział VII, IX, XXI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelka korespondencja z Wykonawcą będzie odbywać się z osobą uprawnioną do kontaktów z Zamawiającym poprzez adres e-mail tej osoby wskazany przez Wykonawcę w treści złożonej oferty. Wszelka korespondencja z Wykonawcami występującymi wspólnie (konsorcjum) prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 SWZ. E-mail kontaktowy do pełnomocnika Wykonawcy wskazują w treści złożonej oferty.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy Wykonawcami,
a Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie pytania, wnioski, oświadczenia, zawiadomienia, inne dokumenty niż oferta i składane wraz z ofertą załączniki, należy zgłaszać/składać za pośrednictwem mail: przetargi@cke-efs.pl.
Wykonawca ma prawo do złożenia jednej oferty. Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Do zachowania elektronicznej formy wymagane jest opatrzenie oferty wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub osobistym. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 SWZ. Korzystanie z platformy, o której mowa w ust. 1 jest bezpłatne. Ofertę, oświadczenie wstępne, podmiotowe środki dowodowe oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w następujących formatach danych: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls,
.ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv
Zamawiający zaleca stosowanie plików o rozszerzeniu .pdf używając formatu kwalifikowanego podpisu PAdES. W przypadku gdy Wykonawca chce załączyć dokument elektroniczny o rozszerzeniu innym niż ww. wtedy powinien podpisać dokument za pomocą formatu XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, jako administrator danych osobowych przekazuję informację o przetwarzaniu danych osobowych w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z siedzibą w Warszawie:
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralna Komisja Egzaminacyjna
z siedzibą w Warszawie przy ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa.
2) Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej jest Pan Krzysztof Izydorczyk, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw drogą mailową na adres: iod@cke.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
3) Cele i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą pzp”, a także podmioty świadczące na rzecz administratora danych osobowych usługi: prawne, utrzymania systemów informatycznych oraz archiwizacyjne.
5) Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Unii Europejskiej.
6) Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) Obowiązek podania danych
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.
8) Prawa
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKE/6/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 271200,54 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SWZ, rozdział IV:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi masowego wysyłania krótkich wiadomości tekstowych (skr. MWKWT) (SMS/CSMS) oraz łączenia SMS w cyfrowych sieciach telefonii komórkowej dla SIOEPKZ zdefiniowanego jako System Informatyczny Obsługi Egzaminów Potwierdzających Kwalifikacje w Zawodzie, zwany dalej SIOEPKZ, dla którego serwery oraz całą infrastrukturę dostarcza operator chmury obliczeniowej.
2. Wymagane typy wysyłanych wiadomości: TYP1: wiadomość SMS wysyłana na numery komórkowe polskich operatorów GSM, nadana ze zdefiniowanej puli nazw nadawcy.
3. Wymagane sposoby wysyłki MWKWT dla każdego z typów SMS: Bramka E-mail do SMS (sposób s1).
4. Liczba wiadomości SMS wysyłana w ramach umowy:
1) Do 3 000 000 smsów – zamówienie podstawowe w tym:
• 1 500 000 smsów do 15.12.2023 r.
• 1 500 000 smsów do 15.12.2024 r.
2) 1 600 000 smsów – zamówienie w ramach prawa opcji w tym:
• 800 000 w roku 2023 r.
• 800 000 w roku 2024 r.
Minimalny poziom realizacji ww. usług, procedurę i sposób ich uruchomienia określa wzór umowy stanowiący załączniku nr 4 do SWZ.
5. Szczegółowy OPZ stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Umowa, par. 3:
1. Liczba poszczególnych usług (wielkość i zakres zamówienia podstawowego i prawa opcji) została określona w załączniku nr 1 do Umowy.
2. Zamawiający zamierza wysłać w terminie obowiązywania Umowy:
1) maksymalnie 2 300 000 wiadomości sms w roku 2022/2023, w tym:
a) 1 500 000 wiadomości sms w ramach zamówienia podstawowego,
b) 800 000 wiadomości sms w ramach prawa opcji;
2) maksymalnie 2 300 000 wiadomości sms w roku 2024, w tym:
a) 1 500 000 wiadomości sms w ramach zamówienia podstawowego,
b) 800 000 wiadomości sms w ramach prawa opcji.
Cała pula smsów w zakresie zamówienia podstawowego na 2022/2023 r. będzie dostępna dla Zamawiającego od dnia 22 grudnia 2022 r. , natomiast w zakresie zamówienia podstawowego na 2024 r., od 1 stycznia 2024 r. Zamawiający zobowiązuje się do wysłania smsów w ramach zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że przysługuje mu prawo do zmniejszenia liczby zamówionych sms w ramach zamówienia podstawowego o 20 % każdej z wartości o której mowa w ust. 2 pkt 1 litera a) lub ust. 2 pkt 2 litera a) z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 Umowy (stanowiącej zał. nr 4 do SWZ).
Umowa par. 5:
1. Usługa masowego wysyłania krótkich wiadomości tekstowych SMS zostanie udostępniona Zamawiającemu od dnia 22 grudnia 2022 r. o do dnia 15 grudnia 2024 r. (okres obowiązywania Umowy) , z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający zastrzega, że do dnia 11 grudnia 2023 r. poinformuje pisemnie Wykonawcę
o kontynuacji realizacji Umowy w roku następnym. Pisemne poinformowanie Wykonawcy przez Zamawiającego na kontynuowanie Umowy w roku następnym (tj. 2024 r.) uzależnione jest od dysponowania przez Zamawiającego kwotą na jej sfinansowanie w roku 2024 r. W przypadku braku ww. informacji albo poinformowania przez Zamawiającego, że umowa nie będzie kontynuowana w roku następnym, umowa ulega rozwiązaniu z upływem 2023 roku, zaś Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego związane z wygaśnięciem Umowy, w tym odszkodowanie za utracone korzyści z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1 600 000 smsów – zamówienie w ramach prawa opcji w tym:
• 800 000 w roku 2023 r.
• 800 000 w roku 2024 r.
1. Zamawiający zamierza wysłać w terminie obowiązywania Umowy:
1) maksymalnie 2 300 000 wiadomości sms w roku 2022/2023, w tym:
a) 1 500 000 wiadomości sms w ramach zamówienia podstawowego,
b) 800 000 wiadomości sms w ramach prawa opcji;
2) maksymalnie 2 300 000 wiadomości sms w roku 2024, w tym:
a) 1 500 000 wiadomości sms w ramach zamówienia podstawowego,
b) 800 000 wiadomości sms w ramach prawa opcji.
Zamawiający, w okresie realizacji Umowy, w ramach prawa opcji, jest uprawniony do zamówienia dodatkowej puli wiadomości sms (pakiet), w liczbie nieprzekraczającej 800 000 wiadomości w roku 2023 r. oraz 800 000 wiadomości w roku 2024 r., co stanowi łącznie 32 pakiety po 50 000 sms każdy z zastrzeżeniem, że zamówienie w ramach prawa
opcji będzie realizowane po wykorzystaniu zamówienia podstawowego
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia liczby sms w pakiecie o nie więcej niż o 20 %.
2. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy zamówienia dodatkowej puli wiadomości sms realizowanej w ramach prawa opcji zgodnie z własnym zapotrzebowaniem, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia liczby sms, o których mowa w ust. 2 i 3 w tym roszczeń za utracone korzyści.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-22 do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Zamawiający za najwyżej ocenioną uzna ofertę, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „skrócenie czasów wysyłki wiadomości sms” - waga 10%
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „skrócenia czasu usunięcia awarii” – waga 30 %.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp.
2. Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlega wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 i 3 ustawy pzp.
3. Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania również na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) tj. w przypadku gdy Wykonawca:
1) jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. w sprawie środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ww. ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o konieczności wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniach, o których mowa w pkt 1), o ile została wpisana na listę, o której mowa w pkt 1);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniach określonych w pkt 1) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę, o której mowa w pkt 1).
4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa powyżej w ust. 2 i 3 musi spełnić każdy z nich.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie wstępne aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w załączniku nr 2 do SWZ.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców i podpisuje dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania każdego z Wykonawców.
2. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, składa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – wg treści określonej w załączniku nr 2a do SWZ.
3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
4. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie wstępne lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia środków dowodowych, jeżeli podmiotowe środki dowodowe mogą zostać uzyskane przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularz oferty – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami został opisany w rozdziale IX SWZ.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawcy.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 należy sporządzić i podpisać zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXI SWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców- wg treści Formularza oferty.
Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na zasadach opisanych w rozdziałach X-XI SWZ oraz załączają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale XII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na zasadach opisanych w rozdziałach X-XI SWZ oraz załączają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie opisanym w § 8 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 455 ust. 1 pkt 2) do ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający , w celu oszacowania wartości zamówienia zamieścił na własnej stronie internetowej ogłoszenie o szacunku (dostępne na stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako Kod CPV
– 64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
– 64212100-6 - Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS)