Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00041334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c93dda-8022-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy określono w SWZ w Rozdziale 12 ust. 7.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pll
4. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
8.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ-260-5-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz ofertowo-cenowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
2) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ),
3) Umowa-wzór (Załącznik nr 3 do SWZ).
3. Deklarowany w Formularzu ofertowo-cenowym (stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ) czas połączeń (ilość minut połączeń wychodzących) jest wielkością szacunkową i ma zastosowanie tylko i wyłącznie kalkulacyjne, nie stanowi zobowiązania do jego zakupu. Rzeczywista ilość zakupionego czasu i ilości połączeń w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb zamawiającego. Rozliczenie następować będzie za faktycznie zrealizowany czas połączeń wg cen określonych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu.
4. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą mieć charakter powszechny, muszą
być świadczone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, ustawą z dnia
16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r. poz. 576, z późn. zm.)
z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Zamawiającego.
5. Przedmiotem zamówienia są:
1) usługi telefonii stacjonarnej dla Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej oraz do sieci komórkowych do wszystkich operatorów, usług faksowych, połączeń modemowych w naliczaniu sekundowym,
2) usługi telefonii stacjonarnej dla Zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej, z sieci komórkowych oraz usług faksowych, połączeń modemowych, na numery Zamawiającego,
3) świadczenie usług transmisji danych dla Zamawiającego, w zakresie dostawy i obsługi łącza internetowego oraz sieci WAN.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + A) uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii usług telekomunikacyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r., poz. 576 z późn. zm.).
2. zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający rozumie świadczenie usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz podmiotu biznesowego o wartości, co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu (umowy).
Podmiot biznesowy – podmiot zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Urzędowym Podmiotów Gospodarki Narodowej, tj. posiadający nr REGON.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Złożona oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowo-cenowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – składany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 2 SWZ – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) jeśli dotyczy, dokumenty określone w:
a) Rozdziale 10 ust. 3 pkt 2a-2b) i 3a-b) SWZ,
b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 10 ust. 11-18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w:
a) ust.1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie,
b) ust. 2 pkt 2) i 4) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z ww. czynności powołano pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawcę, którego reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wchodzący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokument stanowiący Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy musi być podpisany przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty, wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez właściwy podmiot osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
a) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem
art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-olsztyn-ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na kryterium „Cena ofertowa brutto” składają się następujące podkryteria ceny:
C1 - cena opłaty abonamentowej za usługi telefonii stacjonarnej - 40 pkt;
C2 – cena połączeń lokalnych i strefowych - 3 pkt;
C3 – cena połączeń do sieci komórkowych - 9 pkt;
C4 – cena połączeń międzystrefowych – 7 pkt;
C5 – cena połączeń międzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej – 1 pkt.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Olsztyn: Dostawa odczynników na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługi całodobowej transmisji sygnału radiowego Radia PiK S.A.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI