Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStraż Miejska Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-29
  • Numer ogłoszenia591060-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591060-N-2019 z dnia 2019-08-29 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza  116 , 31-416  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.krakow.pl/ST

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W wersji pisemnej, na adres: Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu oraz obsługi numeru alarmowego 986
Numer referencyjny: ST.GT.271-10/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I. Łączność i Internet 1. Łączność telefoniczna Zamawiający wymaga zastosowania tylko łącz światłowodowych Wykonawca zapewni łączność telefoniczną w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, z numerami specjalnymi itp. przy pomocy: a. 1 linii cyfrowej ISDN PRA 30B+D (200 DDI). b. 2 linii cyfrowych ISDN 2B+D, c. 1 linii analogowej (PSTN), Ruch połączeń wychodzących odbywa się poprzez centralę telefoniczną głównie przez łącze PRA według poniższej szacunkowej ilości:  krajowe sieci stacjonarne – ok 2200 połączeń/mies (ok 4000 min/mies),  połączenia na nr alarmowe (112, 999 itp.) – ok 400 połączeń/mies (ok 700 min/mies),  118913 biuro numerów – ok 170 połączeń/mies (ok 250 min/mies),  na nr skrócony 19xyz – ok 160 połączeń/mies (ok 500 min/mies),  do sieci komórkowych – ok 100 połączeń/mies (ok 200 min/mies),  międzynarodowe stacjonarne do Unii Europejskiej – ok 2 połączeń/mies (ok. 5 min/mies). UWAGA: Podane ilości należy traktować szacunkowo i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu w czasie realizacji umowy. Wymagania:  Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowych numeracji na wszystkich liniach. Wykaz numerów telefonów wraz z lokalizacjami: 1 linia cyfrowa ISDN 30B+D 126882100 (200DDI /100-299/) – ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie 2 linie cyfrowe ISDN 2B+D 124110045, 124137703– ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie 1 linia analogowa 124138829 - ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie  Zamawiający posiada centralę telefoniczną Alcatel - OmniPCX Enterprise wyposażoną m. in w karty w cyfrowe PRA (E1) i BRA oraz analogowe PSTN.  Zamawiający wymaga aby powyższe łącza telefoniczne były dostarczone jako SIP-trunk i zakończone bramą głosową umożliwiającą włączenie wymienionych w pkt 1a, 1b i 1c linii do właściwych kart i portów w centrali telefonicznej Zamawiającego - zapewniając pełną integrację usług oraz zainstalowanych urządzeń z centralą.  Zamawiający posiada rejestrator rozmów SIP umożliwiający nagrywanie rozmów przez wyżej wymienione interfejsy. W związku z tym podłączenie tej linii będzie zrealizowane za pośrednictwem posiadanego przez Zamawiającego przełącznika, przy pomocy którego odbywać się będzie sniffing ruchu - na co Wykonawca wyraża zgodę. Usługi, których koszt nie został określony w ofercie realizowane będą za cenę nie wyższą niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla danej usługi (oferta obowiązująca w dniu podpisania umowy). Zamawiający wymaga:  jednej i jednolitej stawki za połączenia (bez względu na porę dnia czy też tygodnia) dla wszystkich numerów telefonicznych do krajowych sieci stacjonarnych (bez względu czy są to połączenia lokalne, strefowe czy międzystrefowe) oraz do sieci komórkowych (bez względu na docelowego operatora);  zapewnienia sekundowego naliczania czasu realizowanych rozmów telefonicznych w każdym rodzaju ruchu bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się taryf zawierających jakiekolwiek opłaty za inicjację połączenia);  możliwości wykonywania bezpłatnych połączeń na numery alarmowe – (np. 112, 997, 998, 999 itp.). Dodatkowo: - usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a parametry techniczne łączy, linii telekomunikacyjnych, na których świadczony będzie dostęp do usług telekomunikacyjnych, muszą być zgodne z obowiązującymi normami przez cały czas obowiązywania umowy;  Zamawiający będzie ponosił tylko opłaty za faktycznie zrealizowane połączenia.  Wymaga się od Wykonawcy dostarczenia w cyklach miesięcznych pełnych zestawień taryfikacyjnych, tzn. wykazów zrealizowanych połączeń wychodzących zawierających minimum następujące informacje: datę, godzinę, czas trwania połączenia, koszt połączenia oraz numer abonenta dzwoniącego i numer wybierany. Wykazy powinny być dostarczone w pliku w formacie XLS. Dane mogą być udostępnianie za pomocą strony internetowej Wykonawcy. Koszty dostarczenia i generowania bilingów należy uwzględnić w kosztach opłaty abonamentowej.  W formularzu ofertowym Zamawiający dopuszcza wpisywanie kwot 0,00 zł Minimalne wymagania czasowe w trakcie trwania umowy: a) maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny zegarowe od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii / usterki; b) maksymalny czas usunięcia awarii 12 godzin zegarowych od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę ; c) gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny zegarowe na dobę we wszystkie dni w roku. 2. Stały dostęp do Internetu Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi stałego dostępu do Internetu w lokalizacji – ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie, bez limitu czasu i przesyłanych danych o następujących parametrach: a. dostęp symetryczny gwarantowany o przepustowości min 100 Mb/s. Minimum ośmio adresowa podsieć (maska podsieci /29) z puli adresów publicznych. Instalacja na linii dedykowanej (bez korzystania z usługi telefonicznej). Usługa zakończona urządzeniem końcowym umożliwiającym podłączenie bezpośrednio do sieci LAN Zamawiającego, Zamawiający wymaga zastosowania łącza przewodowego światłowodowego. b. dostęp w technologii ADSL - łącze o przepustowości min 10/1 Mb/s do/od sieci Zamawiającego. Minimum ośmio adresowa podsieć (maska podsieci /29) z puli adresów publicznych. Usługa zakończona urządzeniem końcowym umożliwiającym podłączenie usługi do sieci LAN Zamawiającego. Wymagane jest, aby urządzenie końcowe wykorzystywane do realizacji dostępu z punktu a. były inne, niż zastosowane w celu realizacji dostępu z punktu b. Minimalne wymagania czasowe w trakcie trwania umowy: d) maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny zegarowe od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii / usterki; e) maksymalny czas usunięcia awarii 12 godzin zegarowych od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę; f) gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny zegarowe na dobę we wszystkie dni w roku. Część II. Obsługa numeru alarmowego AUS 986 1. Przedmiotem zamówienia jest kierowanie do Zamawiającego połączeń do numeru alarmowego AUS 986 z obszaru terytorialnego obejmującego miasto Kraków zarówno od swoich abonentów jak i od abonentów innych dostawców / operatorów usług telekomunikacyjnych będących / przebywających na ww. terytorium na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności Prawie Telekomunikacyjnym. 2. Zamawiający wymaga aby wiązka PBX obsługująca numer AUS 986 była wykonana w technologii ISDN 2B+D w ilości 3 zakończeń sieciowych NT. Wiązka ta zostanie włączona do centrali telefonicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego. Centrala Telefoniczna Alcatel - OmniPCX Enterprise. Wykonawca zapewni pełną integrację usług oraz końcowych urządzeń z tą centralą. Numery katalogowe zakończeń sieciowych wiązki PBX nie mogą być dostępne dla abonentów wykonawcy jak i innych dostawców usług telekomunikacyjnych i powinny być oparte o odpowiednie wpisy do tabel NKA. 3. Zamawiający wymaga prezentacji identyfikacji abonentów inicjujących połączenie do zamawiającego na numer AUS 986 również w przypadku włączenia - przez abonenta który wykonuje połączenie do numeru AUS - usługi CLIR. 4. Wykonawca zapewni na żądanie Zamawiającego dokonanie czasowego przełączenia linii AUS 986 z wiązki PBX na inne linie będące w posiadaniu Zamawiającego. Przełączenie odbywać się będzie na telefoniczny wniosek pracownika Zamawiającego. Możliwość telefonicznego przełączenia Wykonawca udostępni w trybie 24/7/365 (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku) 5. Wykonawca zakończy linie telefoniczne wiązki PBX AUS 986 zgodnie z poniższą tabelą L.p. Adres jednostki Rodzaj łącza obecny operator 1. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 2. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 3. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 6. Zamawiający wymaga całodobowego nadzoru poprawności działania numeru alarmowego AUS 986 wraz z obsługującą wiązką PBX, a w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w działaniu tego numeru, polegającego na braku możliwości „dodzwonienia” się do użytkownika końcowego czyli Straży Miejskiej Miasta Krakowa telefonicznej informacji do wskazanej osoby ze strony Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga świadczenia usług gwarancyjno-serwisowych o następujących parametrach: L.p. parametr definicja wartość progowa 1 czas reakcji na awarię Czas, w którym Wykonawca, w odniesieniu do zgłoszonej przez Zamawiającego Awarii lub Usterki danej usługi, potwierdzi przyjęcie zgłoszenia SMS-em lub drogą e-mail oraz określi czas usunięcia problemu. 0,5 h 2 czas usunięcia awarii Czas, w którym Wykonawca przywróci w danej lokalizacji sprawne działanie usługi (liczone od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) w trybie 24/7/365 (czyli także w dni wolne od pracy) 2 h Wykonawca po wykonaniu usługi serwisowej powiadamia o tym fakcie wskazaną przez Zamawiającego osobę – drogą mailową, SMS lub telefonicznie. W formularzu ofertowym Zamawiający dopuszcza wpisywanie kwot 0,00 zł

II.5) Główny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72400000-4
64210000-1
64212000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: zgodnie z zapisem art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  35   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-11-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
35 2019-11-01

II.9) Informacje dodatkowe: Pozostałe warunki (wymagania) dla części I i dla części II zamówienia a. Termin świadczenia usługi: od 1 listopada 2019 roku włącznie – na okres 35 miesięcy, tj. do końca dnia 30 września 2022 roku. b. Wykonawca musi zapewnić możliwość podłączenia (na zasadzie bezpłatnego przeniesienia) z istniejącej lokalizacji tj. z ul Dobrego Pasterza 116 w Krakowie, wyżej wskazanych usług do innej dowolnej lokalizacji na terenie Krakowa; dopuszcza się tymczasowe zastosowanie innych łączy, niż światłowodowych tj. do czasu podłączenia nowej lokalizacji łączem światłowodowym, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia takiej zmiany przez Wykonawcę; c. W ramach świadczenia usług Wykonawca dostarczy wymagany końcowy sprzęt aktywny do lokalizacji Zamawiającego. Wyżej wymieniony końcowy sprzęt na czas świadczenia usługi pozostaje własnością Wykonawcy i będzie przez niego zarządzany w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem dostarczenia usługi będą pomieszczenia Zamawiającego, w których zainstalowane będą urządzenia końcowe. Są to pomieszczenia techniczne, gdzie zlokalizowane są węzły telekomunikacyjne Zamawiającego. d. W przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń, aktualnie użytkowanych przez Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów wyposażenia i konfiguracji urządzeń Zamawiającego (w tym również głównej centrali telefonicznej) w celu pełnej synchronizacji urządzeń. e. Wszelkie prace modernizacyjne w sieci Wykonawcy muszą być zgłaszane i uzgadniane z Zamawiającym na minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem prac. f. W przypadku Wykonawcy innego niż 3S Fibertech Sp. z o. o. (Operator ten świadczy usługi do końca dnia 31.10.2019 r.), Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury przejęcia i aktywacji numerów od dotychczasowego dostawcy oraz pokrycie wszelkich kosztów przeniesienia tych numerów. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do występowania w jego imieniu do operatorów krajowych, w sprawach związanych z przenoszeniem świadczonych przez nich usług do sieci Wykonawcy. Biorąc pod uwagę specyfikę działania Zamawiającego przeniesienie numerów telefonicznych nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych. W przypadku konieczności - gdy nie będzie możliwe przeniesienie usług bez jakiejkolwiek przerwy w ich świadczeniu - fakt ten należy uzgodnić odpowiednio wcześniej z Zamawiającym w zakresie terminu, czasu i długości tej przerwy. Przerwa ta powinna trwać nie dłużej, niż 6 godzin, i zawierać się pomiędzy godziną 0:00, a godziną 7:00. g. W przypadku operatora innego, niż obecny i dla potrzeb wykonania testów, pomiarów, konfiguracji i przeniesienia numeracji, Zamawiający wymaga, by usługi zostały uruchomiane na minimum 5 dni roboczych przed dniem 1 listopada 2019 roku bez naliczana za ten okres jakichkolwiek opłat. h. Każda instalacja zakończona będzie podpisaniem stosownego protokołu. i. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. j. Zamawiający udostępni bezpłatnie: korzystanie z energii elektrycznej oraz miejsce w serwerowni i w szafach teleinformatycznych. k. Szczegółowe postanowienia dotyczące innych postępowań np.: trybu postępowania reklamacyjnego zawierać powinny stosowne Regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy, stanowiące załączniki do umowy, przy założeniu pierwszeństwa zapisów SIWZ oraz umowy. l. dostarczanie faktury (faktur) dla wszystkich usług za dany okres rozliczeniowy, tj. od 1- go dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna zawierać pozycje z poszczególnymi rodzajami usług. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na daną część, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części, zgodnie z opisem i wskazaniem w rozdziale 3 Opisu przedmiotu zamówienia. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone w danej części, jako niezgodne z SIWZ. Opis dla oferowanych usług w danej części należy wypełnić w formie Formularza oferty (zał. nr 1a i zał. nr 1b).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w formie kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem zaświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie świadczył: aa) dla części I, co najmniej jedną usługę w tym okresie, polegająca na zapewnieniu łączności telefonicznej stacjonarnej i stałego dostępu do Internetu (łącznie) przy wykorzystaniu światłowodu, o podobnym (zbliżonym) charakterze, rodzajowo odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, na podstawie umowy pisemnej i o łącznej wartości, nie mniejszej, niż 33 000,00 zł brutto; bb) dla części II, co najmniej jedną usługę w tym okresie, polegająca na zapewnieniu obsługi numeru alarmowego przy wykorzystaniu światłowodu, o podobnym (zbliżonym) charakterze, rodzajowo odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, na podstawie umowy pisemnej i o łącznej wartości, nie mniejszej, niż 4 000,00 zł brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A; d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia – odpowiednio dla każdej z części (oddzielnie) przedmiotu zamówienia: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana – w zakresie niezbędnym dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w danej części przedmiotu zamówienia – oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonana a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane, nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz należy przedłożyć oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie Zamawiającego (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania zamieszczonego w BIP) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga 3: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty w ramach tej samej części zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (koszt) 60,00
czas usunięcia usterki / awarii 30,00
Czas reakcji na zgłoszoną usterkę / awarię 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy oraz są dopuszczalne w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, pod rygorem możliwości ich odtajnienia. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 139 ust. 3 ustawy, umowy w sprawach zamówień publicznych „są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 26 czerwca 2003 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty te informacje. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym dokumencie wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, pod rygorem możliwości ich odtajnienia. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018, poz. 110).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi telekomunikacyjne, które zapewnią: w części I 1.Łączność telefoniczną i 2.Stały dostęp do Internetu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I. Łączność i Internet 1. Łączność telefoniczna Zamawiający wymaga zastosowania tylko łącz światłowodowych Wykonawca zapewni łączność telefoniczną w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, z numerami specjalnymi itp. przy pomocy: a. 1 linii cyfrowej ISDN PRA 30B+D (200 DDI). b. 2 linii cyfrowych ISDN 2B+D, c. 1 linii analogowej (PSTN), Ruch połączeń wychodzących odbywa się poprzez centralę telefoniczną głównie przez łącze PRA według poniższej szacunkowej ilości:  krajowe sieci stacjonarne – ok 2200 połączeń/mies (ok 4000 min/mies),  połączenia na nr alarmowe (112, 999 itp.) – ok 400 połączeń/mies (ok 700 min/mies),  118913 biuro numerów – ok 170 połączeń/mies (ok 250 min/mies),  na nr skrócony 19xyz – ok 160 połączeń/mies (ok 500 min/mies),  do sieci komórkowych – ok 100 połączeń/mies (ok 200 min/mies),  międzynarodowe stacjonarne do Unii Europejskiej – ok 2 połączeń/mies (ok. 5 min/mies). UWAGA: Podane ilości należy traktować szacunkowo i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu w czasie realizacji umowy. Wymagania:  Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowych numeracji na wszystkich liniach. Wykaz numerów telefonów wraz z lokalizacjami: 1 linia cyfrowa ISDN 30B+D 126882100 (200DDI /100-299/) – ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie 2 linie cyfrowe ISDN 2B+D 124110045, 124137703– ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie 1 linia analogowa 124138829 - ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie  Zamawiający posiada centralę telefoniczną Alcatel - OmniPCX Enterprise wyposażoną m. in w karty w cyfrowe PRA (E1) i BRA oraz analogowe PSTN.  Zamawiający wymaga aby powyższe łącza telefoniczne były dostarczone jako SIP-trunk i zakończone bramą głosową umożliwiającą włączenie wymienionych w pkt 1a, 1b i 1c linii do właściwych kart i portów w centrali telefonicznej Zamawiającego - zapewniając pełną integrację usług oraz zainstalowanych urządzeń z centralą.  Zamawiający posiada rejestrator rozmów SIP umożliwiający nagrywanie rozmów przez wyżej wymienione interfejsy. W związku z tym podłączenie tej linii będzie zrealizowane za pośrednictwem posiadanego przez Zamawiającego przełącznika, przy pomocy którego odbywać się będzie sniffing ruchu - na co Wykonawca wyraża zgodę. Ogólny schemat:  Usługi, których koszt nie został określony w ofercie realizowane będą za cenę nie wyższą niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla danej usługi (oferta obowiązująca w dniu podpisania umowy). Zamawiający wymaga:  jednej i jednolitej stawki za połączenia (bez względu na porę dnia czy też tygodnia) dla wszystkich numerów telefonicznych do krajowych sieci stacjonarnych (bez względu czy są to połączenia lokalne, strefowe czy międzystrefowe) oraz do sieci komórkowych (bez względu na docelowego operatora);  zapewnienia sekundowego naliczania czasu realizowanych rozmów telefonicznych w każdym rodzaju ruchu bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się taryf zawierających jakiekolwiek opłaty za inicjację połączenia);  możliwości wykonywania bezpłatnych połączeń na numery alarmowe – (np. 112, 997, 998, 999 itp.). Dodatkowo: - usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a parametry techniczne łączy, linii telekomunikacyjnych, na których świadczony będzie dostęp do usług telekomunikacyjnych, muszą być zgodne z obowiązującymi normami przez cały czas obowiązywania umowy;  Zamawiający będzie ponosił tylko opłaty za faktycznie zrealizowane połączenia.  Wymaga się od Wykonawcy dostarczenia w cyklach miesięcznych pełnych zestawień taryfikacyjnych, tzn. wykazów zrealizowanych połączeń wychodzących zawierających minimum następujące informacje: datę, godzinę, czas trwania połączenia, koszt połączenia oraz numer abonenta dzwoniącego i numer wybierany. Wykazy powinny być dostarczone w pliku w formacie XLS. Dane mogą być udostępnianie za pomocą strony internetowej Wykonawcy. Koszty dostarczenia i generowania bilingów należy uwzględnić w kosztach opłaty abonamentowej.  W formularzu ofertowym Zamawiający dopuszcza wpisywanie kwot 0,00 zł Minimalne wymagania czasowe w trakcie trwania umowy: a) maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny zegarowe od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii / usterki; b) maksymalny czas usunięcia awarii 12 godzin zegarowych od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę ; c) gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny zegarowe na dobę we wszystkie dni w roku. 2. Stały dostęp do Internetu Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi stałego dostępu do Internetu w lokalizacji – ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie, bez limitu czasu i przesyłanych danych o następujących parametrach: a. dostęp symetryczny gwarantowany o przepustowości min 100 Mb/s. Minimum ośmio adresowa podsieć (maska podsieci /29) z puli adresów publicznych. Instalacja na linii dedykowanej (bez korzystania z usługi telefonicznej). Usługa zakończona urządzeniem końcowym umożliwiającym podłączenie bezpośrednio do sieci LAN Zamawiającego, Zamawiający wymaga zastosowania łącza przewodowego światłowodowego. b. dostęp w technologii ADSL - łącze o przepustowości min 10/1 Mb/s do/od sieci Zamawiającego. Minimum ośmio adresowa podsieć (maska podsieci /29) z puli adresów publicznych. Usługa zakończona urządzeniem końcowym umożliwiającym podłączenie usługi do sieci LAN Zamawiającego. Wymagane jest, aby urządzenie końcowe wykorzystywane do realizacji dostępu z punktu a. były inne, niż zastosowane w celu realizacji dostępu z punktu b. Minimalne wymagania czasowe w trakcie trwania umowy: d) maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny zegarowe od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii / usterki; e) maksymalny czas usunięcia awarii 12 godzin zegarowych od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę; f) gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny zegarowe na dobę we wszystkie dni w roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64200000-8, 64210000-1, 64212000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 35
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (koszt) - brutto 60,00
czas usunięcia usterki / awarii 30,00
Czas reakcji na zgłoszoną usterkę / awarię 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pozostałe warunki (wymagania) dla części I i dla części II zamówienia a. Termin świadczenia usługi: od 1 listopada 2019 roku włącznie – na okres 35 miesięcy, tj. do końca dnia 30 września 2022 roku. b. Wykonawca musi zapewnić możliwość podłączenia (na zasadzie bezpłatnego przeniesienia) z istniejącej lokalizacji tj. z ul Dobrego Pasterza 116 w Krakowie, wyżej wskazanych usług do innej dowolnej lokalizacji na terenie Krakowa; dopuszcza się tymczasowe zastosowanie innych łączy, niż światłowodowych tj. do czasu podłączenia nowej lokalizacji łączem światłowodowym, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia takiej zmiany przez Wykonawcę; c. W ramach świadczenia usług Wykonawca dostarczy wymagany końcowy sprzęt aktywny do lokalizacji Zamawiającego. Wyżej wymieniony końcowy sprzęt na czas świadczenia usługi pozostaje własnością Wykonawcy i będzie przez niego zarządzany w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem dostarczenia usługi będą pomieszczenia Zamawiającego, w których zainstalowane będą urządzenia końcowe. Są to pomieszczenia techniczne, gdzie zlokalizowane są węzły telekomunikacyjne Zamawiającego. d. W przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń, aktualnie użytkowanych przez Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów wyposażenia i konfiguracji urządzeń Zamawiającego (w tym również głównej centrali telefonicznej) w celu pełnej synchronizacji urządzeń. e. Wszelkie prace modernizacyjne w sieci Wykonawcy muszą być zgłaszane i uzgadniane z Zamawiającym na minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem prac. f. W przypadku Wykonawcy innego niż 3S Fibertech Sp. z o. o. (Operator ten świadczy usługi do końca dnia 31.10.2019 r.), Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury przejęcia i aktywacji numerów od dotychczasowego dostawcy oraz pokrycie wszelkich kosztów przeniesienia tych numerów. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do występowania w jego imieniu do operatorów krajowych, w sprawach związanych z przenoszeniem świadczonych przez nich usług do sieci Wykonawcy. Biorąc pod uwagę specyfikę działania Zamawiającego przeniesienie numerów telefonicznych nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych. W przypadku konieczności - gdy nie będzie możliwe przeniesienie usług bez jakiejkolwiek przerwy w ich świadczeniu - fakt ten należy uzgodnić odpowiednio wcześniej z Zamawiającym w zakresie terminu, czasu i długości tej przerwy. Przerwa ta powinna trwać nie dłużej, niż 6 godzin, i zawierać się pomiędzy godziną 0:00, a godziną 7:00. g. W przypadku operatora innego, niż obecny i dla potrzeb wykonania testów, pomiarów, konfiguracji i przeniesienia numeracji, Zamawiający wymaga, by usługi zostały uruchomiane na minimum 5 dni roboczych przed dniem 1 listopada 2019 roku bez naliczana za ten okres jakichkolwiek opłat. h. Każda instalacja zakończona będzie podpisaniem stosownego protokołu. i. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. j. Zamawiający udostępni bezpłatnie: korzystanie z energii elektrycznej oraz miejsce w serwerowni i w szafach teleinformatycznych. k. Szczegółowe postanowienia dotyczące innych postępowań np.: trybu postępowania reklamacyjnego zawierać powinny stosowne Regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy, stanowiące załączniki do umowy, przy założeniu pierwszeństwa zapisów SIWZ oraz umowy. l. dostarczanie faktury (faktur) dla wszystkich usług za dany okres rozliczeniowy, tj. od 1- go dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna zawierać pozycje z poszczególnymi rodzajami usług. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 64.21.00.00-1; 72.40.00.00-4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na daną część, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części, zgodnie z opisem i wskazaniem w rozdziale 3 Opisu przedmiotu zamówienia. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone w danej części, jako niezgodne z SIWZ. Opis dla oferowanych usług w danej części należy wypełnić w formie Formularza oferty (zał. nr 1a i zał. nr 1b). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, ponieważ realizacja zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz.108).


Część nr: 2 Nazwa: Usługi telekomunikacyjne, które zapewnią: w części II obsługę numeru alarmowego 986.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kierowanie do Zamawiającego połączeń do numeru alarmowego AUS 986 z obszaru terytorialnego obejmującego miasto Kraków zarówno od swoich abonentów jak i od abonentów innych dostawców / operatorów usług telekomunikacyjnych będących / przebywających na ww. terytorium na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności Prawie Telekomunikacyjnym. 2. Zamawiający wymaga aby wiązka PBX obsługująca numer AUS 986 była wykonana w technologii ISDN 2B+D w ilości 3 zakończeń sieciowych NT. Wiązka ta zostanie włączona do centrali telefonicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego. Centrala Telefoniczna Alcatel - OmniPCX Enterprise. Wykonawca zapewni pełną integrację usług oraz końcowych urządzeń z tą centralą. Numery katalogowe zakończeń sieciowych wiązki PBX nie mogą być dostępne dla abonentów wykonawcy jak i innych dostawców usług telekomunikacyjnych i powinny być oparte o odpowiednie wpisy do tabel NKA. 3. Zamawiający wymaga prezentacji identyfikacji abonentów inicjujących połączenie do zamawiającego na numer AUS 986 również w przypadku włączenia - przez abonenta który wykonuje połączenie do numeru AUS - usługi CLIR. 4. Wykonawca zapewni na żądanie Zamawiającego dokonanie czasowego przełączenia linii AUS 986 z wiązki PBX na inne linie będące w posiadaniu Zamawiającego. Przełączenie odbywać się będzie na telefoniczny wniosek pracownika Zamawiającego. Możliwość telefonicznego przełączenia Wykonawca udostępni w trybie 24/7/365 (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku) 5. Wykonawca zakończy linie telefoniczne wiązki PBX AUS 986 zgodnie z poniższą tabelą L.p. Adres jednostki Rodzaj łącza obecny operator 1. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 2. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 3. Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 6. Zamawiający wymaga całodobowego nadzoru poprawności działania numeru alarmowego AUS 986 wraz z obsługującą wiązką PBX, a w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w działaniu tego numeru, polegającego na braku możliwości „dodzwonienia” się do użytkownika końcowego czyli Straży Miejskiej Miasta Krakowa telefonicznej informacji do wskazanej osoby ze strony Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga świadczenia usług gwarancyjno-serwisowych o następujących parametrach: L.p. parametr definicja wartość progowa 1 czas reakcji na awarię Czas, w którym Wykonawca, w odniesieniu do zgłoszonej przez Zamawiającego Awarii lub Usterki danej usługi, potwierdzi przyjęcie zgłoszenia SMS-em lub drogą e-mail oraz określi czas usunięcia problemu. 0,5 h 2 czas usunięcia awarii Czas, w którym Wykonawca przywróci w danej lokalizacji sprawne działanie usługi (liczone od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) w trybie 24/7/365 (czyli także w dni wolne od pracy) 2 h Wykonawca po wykonaniu usługi serwisowej powiadamia o tym fakcie wskazaną przez Zamawiającego osobę – drogą mailową, SMS lub telefonicznie. W formularzu ofertowym Zamawiający dopuszcza wpisywanie kwot 0,00 zł
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64200000-8, 64210000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 35
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (koszt) - brutto 60,00
czas usunięcia usterki / awarii 30,00
Czas reakcji na zgłoszoną usterkę / awarię 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:jak do części 1.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż nagrobka- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż nagrobka w Szczecinie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI