Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023151
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004345575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 102/102a

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-012

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 685 43 87

1.5.8.) Numer faksu: 42 6324130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dfc7958-8d6e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005761/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi telefonii stacjonarnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.41Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortalorazRegulaminie ePUAP.14.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 14.2. SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa –Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi) oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).14.3.2. Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@mops.lodz.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Strony oświadczają, że wypełniły obowiązki informacyjneprzewidziane w art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku, s. 1) RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji niniejszej umowy.2. Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy– stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi dla placówek określonych w zał. nr 1 do SWZ - OPZ.2. Przewidywana ilość minut wykorzystywana w ruchu stacjonarnym wynosi 111468 minut (średniomiesięcznie 5308 minut). 3. Przewidywana ilość minut wykorzystywana do wszystkich sieci komórkowych wynosi 179634 minut (średniomiesięcznie 8554 minut). 4. Przewidywana ilość minut wykorzystywana w ruchu między jednostkami MOPS wynosi 180642 (średniomiesięcznie 8602 minut). 5. Ilość abonamentów wynosi 85 szt. 6. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania i przejęcia dotychczasowych numerów abonenckich. 7. Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci poniesie Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa. 8. Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telefonii stacjonarnej nastąpi najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 12.04.2021 roku.10. Usługa telefonii stacjonarnej będzie świadczona do dnia 31.12.2022 r godzina 24:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena - 60 pkt, bezpłatne połączenia w ramach połączeń między wszystkimi jednostkami Zamawiającego w lokalizacjach wymienionych w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia i wszystkimi numerami abonenckimi Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1a - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: bezpłatne połączenia w ramach połączeń między wszystkimi jednostkami Zamawiającego w lokalizacjach wymienionych w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia i wszystkimi numerami abonenckimi Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1a

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 2460 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu do złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została ocenionanajwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w celu wstępnegopotwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została ocenionanajwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu żąda kopii wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 2460 ze zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1 SWZ tj. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 3 do SWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2 SWZ tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 4 do SWZ).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) Oświadczenie Wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności dotej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 doSWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Stosownie do treści art. 436 ust. 4b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 11 ust. 1 umowy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020 poz. 1342 ze zm.),- jeżeli zmiany określone w pkt. 1, 2, 3, 4 będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.3. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, dotyczących likwidacji placówek związane ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za ilość aktywnych abonamentów, tj. abonamentów w placówkach, w których usługa jest świadczona i wartości faktycznie przeprowadzonych rozmów wychodzących w tym miesiącu kalendarzowym obliczonych zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w § 11 ust. 2-6 niniejszej umowy, z uwzględnieniem sekundowego naliczania czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej za rozpoczęcie połączenia wychodzącego.4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, dotyczących zwiększenia ilości placówek związane ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, stosownie do art. 455 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2019). W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zwiększone o ilość abonamentów w nowych placówkach i wartości faktycznie przeprowadzonych rozmów wychodzących w tym miesiącu kalendarzowym obliczonych zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w § 11 ust. 2-6 niniejszej umowy, z uwzględnieniem sekundowego naliczania czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej za rozpoczęcie połączenia wychodzącego.5. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmiany stawki Vat dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwoty Vat i kwoty wynagrodzenia brutto.6. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy.7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.8. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie https://obywatel.gov.pl/informs/ezamowienia oraz dostępnego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

(Numeracja zgodna z SWZ)33.1. Zamawiający nie przewiduje:33.1.1. zawarcia umowy ramowej,33.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych33.1.3. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej33.1.4. rozliczania w walutach obcych,33.1.5. aukcji elektronicznej,33.1.6. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,33.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych dooferty,33.1.8. udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.33.2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 6 do SWZ).Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ofert na kolokacje serwera - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ofert na kolokacje serwera z zastrzeżeniem, by fizyczna lokalizacja była w Łodzi lub najbliższej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI