Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej, dostępu do internetu mobilnego wraz z dostawą telefonów komórkowych oraz kart SIM dla AOTMiT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140278400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przeskok 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-032
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aotm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aotmit.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej, dostępu do internetu mobilnego wraz z dostawą telefonów komórkowych oraz kart SIM dla AOTMiT.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1a73bdb-b302-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018137/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa abonamentu telefonicznego, dostępu do internetu mobilnego oraz dostawy telefonów komórkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://aotm.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://aotm.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga aby Wykonawca złożył ofertę bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System. Następnie należy wybrać polecenie „Dodaj załącznik” i wybrać docelowy plik, który ma zostać wczytany. Wykonawca opisuje załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Odnośnie podpisu zaufanego:- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.Szczegóły w rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@aotm.gov.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy P.Z.P.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej na rzecz Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Warszawie, wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych oraz kart SIM.Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej dla 56 numerów abonenckich (w tym, 6 numerów w ramach prawa opcji) wraz z dostawą kart SIM wolnych od wad fizycznych i prawnych;2) świadczenie usług telekomunikacyjnych – dostępu do Internetu mobilnego: 21 abonamentów (w tym, 6 w ramach prawa opcji) wraz z dostawą kart SIM wolnych od wad fizycznych i prawnych;3) dostawa 45 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych aparatów telefonicznych (w tym, 26 szt. telefonów w ramach prawa opcji);4) usługa ustanowienia limitu kwotowego, celem wykonywania połączeń, wysyłania wiadomości i korzystania z internetu poza UE.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w poniższym zakresie:LPPodziała ilościowy na zamówienie podstawowe i prawo opcjiOkoliczności skorzystania z opcji1Abonamenty telefoniczne• Zamówienie podstawowe(50 abonamentów no limit)• Zamówienie w ramach prawa opcji(6 abonamentów no limit)W przypadku konieczności wzmożonego kontaktu z zewnętrznymi petentami lub z uwagi na konieczność dostępu do internetu mobilnego podczas pracy zdalnej, pracownik Zamawiającego może złożyć wniosek o przyznanie mu numeru i telefonu służbowego lub odpowiednio dostępu do internetu mobilnego. W przypadku uzasadnionej potrzeby zgoda jest wyrażana, tym samym prawo opcji będzie wówczas realizowane.2Dostęp do internetu mobilnego• Zamówienie podstawowe(16 abonamentów min. 50 GB)• Zamówienie w ramach prawa opcji(5 abonamentów min. 50 GB)3Dostawa telefonów z grupy I• Zamówienie podstawowe(3 szt.)• Zamówienie w ramach prawa opcji(6 szt.)Obecnie Zamawiający używa sprawne i zaktualizowane telefony służbowe, których liczba odpowiada ilości telefonów możliwych do zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku gdy telefony (nie podlegające już gwarancji) ulegną awarii lub nie będą aktualizowane do najnowszych poprawek bezpieczeństwa, każdorazowa zgłaszana będzie wykonawcy chęć realizacji prawa opcji.4Dostawa telefonów z grupy II• Zamówienie podstawowe(3 szt.)• Zamówienie w ramach prawa opcji(2 szt.)5Dostawa telefonów z grupy III• Zamówienie podstawowe(8 szt.)• Zamówienie w ramach prawa opcji(13 szt.)6Dostawa telefonów z grupy IV• Zamówienie podstawowe(5 szt.)• Zamówienie w ramach prawa opcji(5 szt.)7Wymiana wyświetlaczy (dla grupy I, II i III telefonów)• Zamówienie w ramach prawa opcji (35 szt. wyświetlaczy):– 9 szt. z grupy I– 5 szt. z grupy II– 21 szt. z grupy IIIZamawiający skorzysta z przedmiotowego prawa opcji niezwłocznie po podpisaniu umowy, w przypadku gdy łączna cena ofertowa wyłonionego Wykonawcy nie przekroczy kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność urządzenia z grupy I
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Pamięć wewnętrzna urządzenia z grupy I
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność urządzenia z grupy II
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność urządzenia z grupy III
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność urządzenia z grupy IV
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7