Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3.ias.370000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dc0818f-a800-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008789/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi telefonii komórkowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.3. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować w następujący sposób:- Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn;- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ihkqb7418u/SkrytkaESP- pocztą elektroniczną na adres: ias.olsztyn@mf.gov.pl- telefonicznie: nr telefonu 895254101,2) W IAS Olsztyn wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olsztyn@mf.gov.pl3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w szczególności w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenia zamówienia w postępowaniu prowadzonym w oparciu o:a) przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.; dalej „ustawy Pzp”),b) przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.),c) Regulamin udzielania zamówień publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie, stanowiący Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 7/2019 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z dnia 1 lutego 2019 r.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o: a) art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;b) art. 10 i 11 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r., poz.1429)5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), a następnie przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r., poz.553) zgodnie z terminami określonymi w Zarządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej, urzędach skarbowych i urzędach celno-skarbowych (Dz. Urz. MRiF z 2017 r., poz. 44). 6) W związku z przetwarzaniem przez IAS Olsztyn Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii z zastrzeżeniem, że przekazywane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych;- sprostowania (poprawienia) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp.8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany i nie będzie wiązało się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.11. Zamawiający informuje, że wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).12. Ponadto wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie, którego treść została zamieszczona w pkt 11 Formularza ofertowo-cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.14. Obowiązek informacyjny wykonawcy względem osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio pozyskał dotyczy w szczególności:a. osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, b. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, c. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą,d. pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),e. członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w KRK).15. W przypadku korzystania przez wykonawcę z potencjału z podwykonawcy/podmiotu trzeciego, tenże podwykonawca/podmiot trzeci ma również obowiązek spełnić obowiązek informacyjny z art. 13 RODO wobec osób fizycznych skierowanych przez siebie do realizacji zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego. Na usługę składać się będzie m.in.:1) świadczenie usługi łączności głosowej,2) świadczenie usługi dostępu do Internetu w technologii GSM, UMTS i LTE z obustronną transmisją danych,3) dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy.2. Zamówienie obejmuje:1) 366 sztuk aktywacji głosowych obejmujących bezpłatne połączenia SMS, MMS do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych wraz z dostępem do transmisji danych min. 20 GB w czasie jednego okresu rozliczeniowego, zwane dalej abonamentem G;2) 20 sztuk nieaktywnych kart SIM – karty dodatkowe, które będą aktywowane na wniosek Zamawiającego w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowego abonamentu;3) dostawę 20 sztuk nieaktywnych kart SIM tzw. serwisowe/zapasowe karty, które będą aktywowane na wniosek Zamawiającego w przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty SIM;4) 336 sztuk usługi transmisji danych (bez modemu) z limitem transmisji danych min. 40 GB w czasie jednego okresu rozliczeniowego, zwane dalej abonamentem M;5) przydzielenie stałego adresu IP dla 13 numerów w abonamencie M.3. Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić między innymi:1) zachowanie dotychczas używanych numerów telefonicznych MSISDN,2) przeniesienie numeru na zasadach zgodnych z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz.U. 2021, poz. 576), zwaną dalej „Prawem telekomunikacyjnym”,3) łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu.4. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej „SOPZ”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w trakcie trwania Umowy. W ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć ilości świadczonych usług o dodatkowe:1) 30 abonamentów M (świadczenie usługi łączności głosowej);2) 20 abonamentów G (świadczenie usługi dostępu do Internetu w technologii GSM, UMTS i LTE z obustronną transmisją danych);3) 10 stałych adresów IP w abonamencie M.2. Szczegółowe Warunki realizacji prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy zwane dalej „IPU”.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:1) Kryterium Cena „C” - 80% (maksymalnie 80 pkt), tj. łączna cena całkowita brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia wraz z prawem opcji.Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:C = (Cmin/Cbad) x 80C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofertCbad- cena brutto oferty ocenianej2) Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego* „DG” – 10% (maksymalnie 10 pkt).Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 czyli tyle ile waga tego kryterium. Punkty za ww. kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym:Zaoferowanie dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G dla każdej karty SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego:5 GB – 2 pkt, 10 GB – 4 pkt, 15 GB – 6 pkt, 20 GB – 8 pkt, 25 GB i więcej – 10 pkt,W przypadku nie wpisania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalną wielkość podstawowego pakietu transferu danych internetowych tj. 20 GB dla każdej karty SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego*.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych powyżej 25 GB, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie wartość 10 pkt.3) Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego „DM” – 10% (maksymalnie 10 pkt).Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 czyli tyle ile waga tego kryterium. Punkty za ww. kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym:Zaoferowanie dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M dla każdej karty SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego:10 GB – 2 pkt, 20 GB – 4 pkt, 30 GB – 6 pkt, 40 GB – 8 pkt, 50 GB i więcej – 10 pkt,UWAGA: Wykonawca w Formularzu Ofertowym zobowiązany jest podać wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w pełnych GB. W przypadku podania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w niepełnych wartościach Zamawiający zaokrągli „w dół” do pełnych GB.W przypadku nie wpisania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalną wielkość podstawowego pakietu transferu danych internetowych tj. 40 GB dla każdej karty SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych powyżej 50 GB, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie wartość 10 pkt.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: „cena”, „Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego” oraz „Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego”– uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4