Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046971
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dc0818f-a800-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008789/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi telefonii komórkowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.3. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z siedzibą przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować w następujący sposób:- Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn;- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ihkqb7418u/SkrytkaESP- pocztą elektroniczną na adres: ias.olsztyn@mf.gov.pl- telefonicznie: nr telefonu 895254101,2) W IAS Olsztyn wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olsztyn@mf.gov.pl3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w szczególności w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenia zamówienia w postępowaniu prowadzonym w oparciu o:a) przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.; dalej „ustawy Pzp”),b) przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.),c) Regulamin udzielania zamówień publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie, stanowiący Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 7/2019 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie z dnia 1 lutego 2019 r.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o: a) art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;b) art. 10 i 11 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r., poz.1429)5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), a następnie przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r., poz.553) zgodnie z terminami określonymi w Zarządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji skarbowej, urzędach skarbowych i urzędach celno-skarbowych (Dz. Urz. MRiF z 2017 r., poz. 44). 6) W związku z przetwarzaniem przez IAS Olsztyn Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii z zastrzeżeniem, że przekazywane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych;- sprostowania (poprawienia) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): -wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp.8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany i nie będzie wiązało się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.11. Zamawiający informuje, że wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).12. Ponadto wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie, którego treść została zamieszczona w pkt 11 Formularza ofertowo-cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.14. Obowiązek informacyjny wykonawcy względem osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio pozyskał dotyczy w szczególności:a. osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, b. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, c. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą,d. pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),e. członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w KRK).15. W przypadku korzystania przez wykonawcę z potencjału z podwykonawcy/podmiotu trzeciego, tenże podwykonawca/podmiot trzeci ma również obowiązek spełnić obowiązek informacyjny z art. 13 RODO wobec osób fizycznych skierowanych przez siebie do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa warmińsko-mazurskiego. Na usługę składać się będzie m.in.:1) świadczenie usługi łączności głosowej,2) świadczenie usługi dostępu do Internetu w technologii GSM, UMTS i LTE z obustronną transmisją danych,3) dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy.2. Zamówienie obejmuje:1) 366 sztuk aktywacji głosowych obejmujących bezpłatne połączenia SMS, MMS do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych wraz z dostępem do transmisji danych min. 20 GB w czasie jednego okresu rozliczeniowego, zwane dalej abonamentem G;2) 20 sztuk nieaktywnych kart SIM – karty dodatkowe, które będą aktywowane na wniosek Zamawiającego w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowego abonamentu;3) dostawę 20 sztuk nieaktywnych kart SIM tzw. serwisowe/zapasowe karty, które będą aktywowane na wniosek Zamawiającego w przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty SIM;4) 336 sztuk usługi transmisji danych (bez modemu) z limitem transmisji danych min. 40 GB w czasie jednego okresu rozliczeniowego, zwane dalej abonamentem M;5) przydzielenie stałego adresu IP dla 13 numerów w abonamencie M.3. Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić między innymi:1) zachowanie dotychczas używanych numerów telefonicznych MSISDN,2) przeniesienie numeru na zasadach zgodnych z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz.U. 2021, poz. 576), zwaną dalej „Prawem telekomunikacyjnym”,3) łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu.4. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej „SOPZ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w trakcie trwania Umowy. W ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć ilości świadczonych usług o dodatkowe:1) 30 abonamentów M (świadczenie usługi łączności głosowej);2) 20 abonamentów G (świadczenie usługi dostępu do Internetu w technologii GSM, UMTS i LTE z obustronną transmisją danych);3) 10 stałych adresów IP w abonamencie M.2. Szczegółowe Warunki realizacji prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy zwane dalej „IPU”.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:1) Kryterium Cena „C” - 80% (maksymalnie 80 pkt), tj. łączna cena całkowita brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia wraz z prawem opcji.Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:C = (Cmin/Cbad) x 80C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena”Cmin - najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofertCbad- cena brutto oferty ocenianej2) Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego* „DG” – 10% (maksymalnie 10 pkt).Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 czyli tyle ile waga tego kryterium. Punkty za ww. kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym:Zaoferowanie dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G dla każdej karty SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego:5 GB – 2 pkt, 10 GB – 4 pkt, 15 GB – 6 pkt, 20 GB – 8 pkt, 25 GB i więcej – 10 pkt,W przypadku nie wpisania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalną wielkość podstawowego pakietu transferu danych internetowych tj. 20 GB dla każdej karty SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego*.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych powyżej 25 GB, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie wartość 10 pkt.3) Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego „DM” – 10% (maksymalnie 10 pkt).Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 czyli tyle ile waga tego kryterium. Punkty za ww. kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym:Zaoferowanie dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M dla każdej karty SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego:10 GB – 2 pkt, 20 GB – 4 pkt, 30 GB – 6 pkt, 40 GB – 8 pkt, 50 GB i więcej – 10 pkt,UWAGA: Wykonawca w Formularzu Ofertowym zobowiązany jest podać wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w pełnych GB. W przypadku podania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w niepełnych wartościach Zamawiający zaokrągli „w dół” do pełnych GB.W przypadku nie wpisania wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalną wielkość podstawowego pakietu transferu danych internetowych tj. 40 GB dla każdej karty SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie wielkości dodatkowego pakietu transferu danych internetowych powyżej 50 GB, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie wartość 10 pkt.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: „cena”, „Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego” oraz „Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego”– uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie G na każdej karcie SIM głosowej w ciągu jednego okresu rozliczeniowego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Wielkość dodatkowego pakietu transferu danych internetowych w abonamencie M na każdej karcie SIM w ciągu jednego okresu rozliczeniowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz. U. 2021, poz. 576). 2. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych w oparciu o sieć operatora telefonii ruchomej określonych w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie - co najmniej dwie usługi telekomunikacyjne telefonii komórkowej, przy czym część zrealizowana każdej z tych usług musi opiewać na minimum 50 000,00 zł brutto i obejmować okres co najmniej 12 miesięcy trwania umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz. U. 2021, poz. 576).3) Wykaz wykonanych lub również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4 SWZ.Wzór wykazu usług - Załącznik nr 5 do SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowo- cenowy – załącznik nr 3 do SWZ;2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ;3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców;2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;3. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) ograniczenia zakresu usług, wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego, zmian organizacyjnych u Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Umowy – w tej sytuacji Zamawiający może zrezygnować z części usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Wykonawcę w ramach Umowy, nie większej jednak niż 40 % wartości pierwotnej Umowy, określonej w ust. 12 IPU, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat i kosztów z tytułu tej rezygnacji. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas odpowiedniemu zmniejszeniu, zgodnie z cenami jednostkowymi wynikającymi z Oferty Wykonawcy, wskazanymi w Formularzu cenowo-ofertowym; 2) zaistnienia potrzeby zmiany sposobu realizacji usługi oraz pozostałych zobowiązań Stron, w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia lub stan epidemiczny, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie usługi bądź pozostałych zobowiązań wynikających z Umowy lub spowoduje konieczność wprowadzenia zmian dotyczących realizowanych usług, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach; powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 5 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach; w tej sytuacji Strony mogą zmienić sposób realizacji usług lub pozostałych zobowiązań umownych w sposób zapewniający prawidłową realizację;3) zaistnienia potrzeby wydłużenia terminu realizacji Umowy przez Zamawiającego z przyczyn innych niż siła wyższa, w tym zachowania ciągłości korzystania przez Zamawiającego z usług objętych Umową – w tej sytuacji Strony mogą wydłużyć termin realizacji Umowy, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy w stosunku do pierwotnego terminu końcowego Umowy. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas zwiększeniu o odpowiednią ilość okresów rozliczeniowych przypadających na wydłużony okres realizacji Umowy, przy zachowaniu niezmienionych stawek za poszczególne usługi, wynikające z Umowy oraz przy zachowaniu pozostałych warunków Umowy.2. Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 455 ustawy Pzp, art. 15r. oraz art.15r¹ ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.).3. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Pzp. 4. Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zgodą obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert: najniższa cena całkowita oferty brutto.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp .2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:a. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;b. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI