Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w P

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-29
  • Numer ogłoszenia534014-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534014-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 30097351000000, ul. Matejki  59 , 60-770  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8346184, e-mail zamowienia@ztm.poznan.pl, faks 61 8346147.
Adres strony internetowej (URL): www.ztm.poznan.pl; bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ztm.poznan.pl;bip.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z SIWZ zaszyfrowaną ofertę należy złożyć za pośrednictwem Miniportalu UZP (https://miniportal.uzp.gov.pl).
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak. Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity z dnia 25 października 2018 r. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 ze zmianami.) osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59. 60-770 Poznań, kancelaria pokój nr 021

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
Numer referencyjny: ZTM.EZ.3310.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Złożenie oferty na część VII wyklucza złożenie oferty na część V i VI. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na części V i VI przez jednego Wykonawcę. Usługę dla części VII musi świadczyć inny Wykonawca niż dla części V i VI.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na 8 części:część I – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8.cześć II – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19,część III – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego ul. Zgoda,część IV – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska,część V – Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia Parter,część VI – Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro,część VII – Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro – łącze główne oraz świadczenie usług telefonii (SIP Trunk),część VIII – Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, na potrzeby sygnalizacji p.poż.Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) zawarty został w załączniku nr ..... do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72400000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2023-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Dla części I-VI, VIII – od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.Dla części VII – od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2023 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych dnia 01.08.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca posiada aktualne Zaświadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opis sposobu oceny spełniania warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu oceny spełniania warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ;b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ;c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ;d) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP;e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej papierowej winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnief) W przypadku oferowania dostaw równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.g) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane);W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (pkt 5.2 SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego:a) Aktualne Zaświadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuści zmianę umowy w następujących przypadkach:a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),b) zmiany osób wskazanych do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy,c) zmian stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne),d) zmian w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych w Mieście Poznań,e) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,f) zmiana numeru rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 2 Umowy.g) zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Łączna cena brutto oferty (Cb) 60,00
2. Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
3. Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części I od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19 w Poznaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb) 60,00
Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części II od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego ul. Zgoda,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego ul. Zgoda w Poznaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb 60,00
Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części III od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska w Poznaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb 60,00
Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części IV od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia Parter
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia Parter w Poznaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb 60,00
Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części V od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb 60,00
Oferowana przepustowość łącza w kanale download (pobieranie) (D) 20,00
Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części III od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020


Część nr: 7 Nazwa: Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro – łącze główne oraz świadczenie usług telefonii (SIP Trunk)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dostępu do Internetu dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, Serwerownia IV Piętro – łącze główne oraz świadczenie usług telefonii (SIP Trunk)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty (Cb 60,00
2. Oferowana szybkość symetrycznego łącza Inter-netowego (Mbps) (D) 20,00
3. Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części VII – od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2023 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych dnia 01.08.2020 r.


Część nr: 8 Nazwa: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, na potrzeby sygnalizacji p.poż.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla lokalizacji Poznań, ul. Matejki 59, na potrzeby sygnalizacji p.poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72400000-4, 64210000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Łączna cena brutto oferty (Cb) 60,00
2. Maksymalny czas usunięcia awarii (A) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Dla części VIII – od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2023 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej dnia 01.06.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej wraz z kontraktem serwisowym, licencjami na dostęp VPN. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI