Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do Internetu oraz dostawą kart SIM w ramach abonamentu oraz dostawą aparatów telefonicznych na rzecz Agencji Badań Medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA BADAŃ MEDYCZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382836515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@abm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://abm.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do Internetu oraz dostawą kart SIM w ramach abonamentu oraz dostawą aparatów telefonicznych na rzecz Agencji Badań Medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0166ff8c-17d6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011462/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług telefonii komórkowej (wraz z dostawą aparatów i akcesoriów) (postępowanie w częściach)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.abm.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie, przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal pod adresem /AgencjaBadMed/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej na adres e-mail zamowienia.publiczne@abm.gov.pl na zasadach opisanych w SWZ.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę wpłynięcia dokumentów na skrzynkę Zamawiającego zamówienia.publiczne@abm.gov.pl.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@abm.gov.pl wynosi 15 MB. Jeden dokument powinien stanowić jeden plik. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie numeru sprawy lub przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO została zawarta w pkt 20 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO została zawarta w pkt 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ABM-ZP-9/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 345000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302891,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do Internetu oraz dostawą kart SIM w ramach abonamentu oraz/lub dostawą aparatów telefonicznych na rzecz Agencji Badań Medycznych, zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o Umowę zawartą w wyniku niniejszego postępowania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
3. Świadczona usługa telekomunikacyjna obejmuje w zamówieniu podstawowym:
3.1. zachowanie 68 numerów telefonów, które posiada obecnie Zamawiający lub przeniesienia ich na własny koszt do własnej sieci na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne oraz rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telekomunikacyjnych;
3.2. dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM (na żądanie Zamawiającego eSIM, jeśli taka usługa jest dostępna u Wykonawcy) w maksymalnej ilości 35 sztuk oraz świadczenia usług telefonii komórkowej wraz z dostępem do Internetu w ramach opłaty abonamentowej, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy;
3.3. zarezerwowanie na potrzeby aktywacji nowych kart SIM puli 35 kolejnych po sobie numerów telefonów;
3.4. dostarczenie fabrycznie nowego Sprzętu, który będzie kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego kartami SIM oraz nowymi kartami SIM (na żądanie Zamawiającego eSIM, jeśli taka usługa jest dostępna u Wykonawcy) dostarczonymi przez Wykonawcę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy;
3.5. przechodzenie niewykorzystanych pakietów kwotowych na 2 kolejne okresy rozliczeniowe z wykorzystaniem od najstarszego;
3.6. przejęcie obsługi gwarancyjnej na posiadane przez Zamawiającego aparaty telefoniczne objęte gwarancjami producenta.
4. Usługi i dostawy Sprzętu będą wykonywane sukcesywnie przez cały czas realizacji zamówienia określony w Umowie, a ich wielkość w okresie realizacji zamówienia będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31712112-8 - Karty SIM
32250000-0 - Telefony komórkowe
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
64212100-6 - Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS)
64212300-8 - Usługi przesyłania komunikatów multimedialnych (MMS)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zakresu zamówienia o zakup maksymalnie 30 kart SIM (na żądanie Zamawiającego eSIM, jeśli taka usługa jest dostępna u Wykonawcy) w ramach abonamentu lub zakup maksymalnie 30 aparatów telefonicznych wraz z akcesoriami według Cennika Wykonawcy, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach wskazanych w ofercie, OPZ i Umowie.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie określone jako prawo opcji na warunkach wskazanych w ofercie, OPZ i Umowie.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji od dnia wejścia Umowy w życie przez cały okres na jaki została zawarta.
Prawo opcji może zostać zrealizowane przez Zamawiającego w ramach jednej bądź większej liczby zamówień.
Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji drogą mailową na adres Wykonawcy wskazany w Umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oraz sposób oceny ofert zostały opisane w pkt 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przejęcie obsługi gwarancyjnej na posiadane przez Zamawiającego aparaty telefoniczne objęte gwarancjami producenta
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przechodzenie niewykorzystanych pakietów kwotowych na 2 kolejne okresy rozliczeniowe z wykorzystaniem od najstarszego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, określone poniżej przez Zamawiającego, a dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej, tzn. jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca przedstawi zaświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.2.1. SWZ.
2. zdolności technicznej lub zawodowej w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.;
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. Wykonawca, który należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usługi telefonii komórkowej w zakresie określonym dla tych usług w Opisie Przedmiotu Zamówienia, z których każda usługa trwała co najmniej 12 miesięcy oraz była świadczona dla klienta kluczowego o charakterze instytucjonalnym lub biznesowym, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, potwierdzające że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
2. Wykaz usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt. 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal pod adresem /AgencjaBadMed/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-26