Świadczenie usług telefonii komórkowej, instalacja i uruchomienie dedykowanego APN,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej, instalacja i uruchomienie dedykowanego APN, centrali IVR oraz dostawa urządzeń do transmisji danych przez okres 36 miesięcy na rzecz NCBJ OR POLATOM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00089990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telefonii komórkowej, instalacja i uruchomienie dedykowanego APN, centrali IVR oraz dostawa urządzeń do transmisji danych przez okres 36 miesięcy na rzecz NCBJ OR POLATOM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - inny zamawiający Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i wytwarzanie radiofarmaceutyków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telefonii komórkowej, instalacja i uruchomienie dedykowanego APN, centrali IVR oraz dostawa urządzeń do transmisji danych przez okres 36 miesięcy na rzecz NCBJ OR POLATOM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97f96d2-a5f7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl;

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określa załącznik SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określa Załącznik E_KLAUZULA INFORMACYJNA O
PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określa Załącznik E_KLAUZULA INFORMACYJNA O
PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/P/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

a) Pakiet 1 - Świadczenie usługi telefonii komórkowej i Internetu mobilnego:

• Łącznie 124 karty SIM (w ramach zamówienia podstawowego) do telefonów komórkowych sztuk (z czego dwa numery pracują na wirtualnej centrali)
• 10 kart SIM zapasowych
b) Pakiet 2 - Urządzenia do transmisji danych
Dostawa Routerów w najnowszej dostępnej technologii mobilnej (5G), w ilości 3 sztuk, z wbudowanym gniazdem SIM oraz wbudowanym WIFI, wraz z kartami SIM.
Umożliwiające wykorzystanie transmisji danych z limitem 300 GB miesięcznie, przy transmisji LTE i wyższej, gdzie po wykorzystaniu limitu transmisji danych zostanie ona zwolniona do szybkości 3G i nie będzie dodatkowo taryfikowana.
Routery muszą być wyposażone w gniazdo anteny zewnętrznej.
c) Pakiet 3 - Usługa IVR
Uruchomienie IVR na dwóch wyznaczonych numerach telefonu:
Usługa IVR ma umożliwić manualne przełączenie osoby dzwoniącej pod wskazany numer telefonu za pomocą menu głosowego z możliwością wyboru za pomocą DTMF.
Nagrania zgłoszenia na system IVR musi zostać zrealizowane przez profesjonalną firmę i być zawarte w cenie usługi. Kopia nagrania zostanie przekazana Zamawiającemu.
Poczta głosowa realizowana przez IVR musi wysyłać wiadomość e-mail w celu poinformowania o nowym nagraniu. Nagranie musi posiadać możliwość wielokrotnego odtwarzania. Wiadomość głosowa może być dostępna z portalu do obsługi nagrań głosowych lub być wysyłana na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail.
d) Pakiet 4 - Usługa APN
Wszystkie karty SIM będą łączyć się z siecią Internet przez jedną wspólną bramę z wykorzystaniem lokalnych serwerów DNS NCBJ OR POLATOM. Transmisja danych będzie kierowana zaszyfrowanym tunelem przez Firewalle należące do NCBJ OR POLATOM za pośrednictwem prywatnego APN w celu zabezpieczenia telefonów przed odbieraniem danych z obcych źródeł.
Prawo opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Pzp w trakcie trwania umowy. Prawo opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po wyczerpaniu ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym (dotyczy pakietu nr 1). Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej o zwiększeniu zakresu zamówienia. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak, te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający powyżej określił ilości dla zamówienia podstawowego podając minimalną liczbę sztuk.
Zamawiający określa maksymalną wartość zamówienia do 200 sztuk SIM (do 76 szt. w ramach zamówienia opcjonalnego) dla pakietu zwiększenie zakresu w ramach prawa opcji, będzie wynikało z bieżących potrzeb zamawiającego.
2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania techniczne oraz wymagania dotyczące wykonania zamówienia opisane są w Załączniku A do SWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do czasu wykorzystania określonej w umowie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli nastąpi to przed upływem owych 36 miesięcy, przy czym Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2.3 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych pakietów zamówienia, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31712112-8 - Karty SIM

64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Pzp w trakcie trwania umowy. Prawo opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po wyczerpaniu ilości przewidzianych w zamówieniu podstawowym (dotyczy pakietu nr 1). Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej o zwiększeniu zakresu zamówienia. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak, te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający powyżej określił ilości dla zamówienia podstawowego podając minimalną liczbę sztuk.
Zamawiający określa maksymalną wartość zamówienia do 200 sztuk SIM (do 76 szt. w ramach zamówienia opcjonalnego) dla pakietu zwiększenie zakresu w ramach prawa opcji, będzie wynikało z bieżących potrzeb zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ, jako cenę netto i cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT)], na podstawie uzupełnionego Załącznika Nr 9 (Formularza cenowego)
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
4. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp), jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki. (art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp).
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
6. Do każdej oferty Zamawiający zaliczy kwotę 36 000,00 PLN netto jako szacowany budżet Zamawiającego dla połączeń roamingowych i międzynarodowych. Faktyczne rozliczenie wynikać będzie z miesięcznych zestawień wyliczonych na podstawie aktualnego cennika będącego załącznikiem do umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.

1.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021, poz. 576 z późn. zm.) wraz przepisami wykonawczymi.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6).
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2018 r., poz. 1954 z późn. zm.), uprawniające do świadczenia usług w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Załączniku A do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

określa SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określa SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określa zał nr 1 Istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/polatom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.