Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług bezprzewodowej transmisji danych GPRS dla IMGW-PIB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 56-94-230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kajak@imgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imgw.eb2b.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hydrologia,Meteorologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług bezprzewodowej transmisji danych GPRS dla IMGW-PIB.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff813f2-bc97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://imgw.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imgw.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem lektronicznej platformy zakupowej eB2B, dostępnej pod adresem strony Internetowej prowadzonego postępowania, tj.https://imgw.eb2b.com.pl.
2. Udział w postępowaniu wymaga posiadania przez Wykonawcę konta naplatformie. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy, w tym dotyczące wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej, określa regulamin platformy dostępny podadresem strony internetowej, wskazanym w ust. 1. 4. Zamawiający dopuszcza sporządzanie i przesyłanie plików w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. w przepisach rozporządzenia RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – w szczególności w formatach: „.pdf”,
„.doc”, „.docx”, „.rtf”, „.odt.” lub „.xades”. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie „.pdf”. 5. Za datę wpływu (przekazania) ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na platformie. 6. Informacja na temat specyfikacjipołączenia, formatu przesyłanych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: 1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS; 2) formularze są dostępne w formacie HTML zkodowaniem UTF-8; 3) wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane są zapisywane z dokładnością, co do setnej części sekundy; 4) pliki z dokumentami elektronicznymi składającymi się naofertę wczytane przez Wykonawcę na platformę i
zapisane, są widoczne na platformie jako zaszyfrowane, a otwarcie tych plików staje się możliwe dopiero po ich odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 5) oznaczenie
czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (w formaciehh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 7. Wykonawca ma obowiązek komunikować się z Zamawiającym wyłącznie w sposób określony w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem, zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem, zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-262-19/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług bezprzewodowej transmisji danych GPRS dla IMGW-PIB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64212500-0 - Usługi pakietowego przesyłania danych drogą radiową (GPRS)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie prawo do zakupu usług (kart SIM) w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych określonych w Formularzu rzeczowo-cenowym. Zamawiający każdorazowo będzie składać zamówienie na zakup usługi (karty SIM), podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do siedziby Zamawiającego zamówionej karty SIM w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres usługi w ramach prawa opcji został określony w Formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z możliwości zakupu, Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały jakiekolwiek roszczenia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające
odrzuceniu.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyskanajwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Wykonawcy, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj.: Dz. U. z 2021 r., poz. 576) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę, trwającą w sposób ciągły co najmniej 12 miesięcy, bezprzewodowej transmisji danych GPRS, która obejmowała nie mniej niż 1000 kart SIM dla jednego klienta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
przy czym formularz tych oświadczeń stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 ze zm.);
przy czym formularz tych oświadczeń stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (tj.: Dz. U. z 2021 r., poz. 576) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia;
b) zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – formularz wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Za usługę wykonaną Zamawiający uzna także usługę świadczoną na podstawie umowy zawartej na czas nieokreślony lub na podstawie umowy wieloletniej, trwającej co najmniej 12 miesięcy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego. W przypadku usług wykonywanych, Wykonawca zobowiązany jest, na potwierdzenie spełnienia warunku na dzień skladania ofert, określić zakres usługi wykonanej w ramach całego zamówienia.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, jest on zobowiązany złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 1, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: 1) zakresdostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Niezależnie od postanowień ust. 2, Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie, o którym tam mowa, zostało złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp oraz w okolicznościach przewidzianych w Umowie w ust. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień Umowy (w tym sposób wykonania umowy, termin wykonania umowy lub cena umowna), obejmuje następujące sytuacje:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu umowy;
2) zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływające na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy;
3) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy;
4) wystąpienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w § 14 umowy;
5) wyłączenie danej Lokalizacji z użytkowania.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie praw i obowiązków związanych z terminami wykonania, sposobem realizacji, obowiązkiem zapłaty kar umownych, naprawienia szkody przekraczającej wysokość zastrzeżonych kar umownych, utrzymania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w razie zaistnienia sporu i woli jego ugodowego zakończenia.
4. Zamawiający w żadnym przypadku nie ponosi odpowiedzialności za szkodę poniesioną przez Wykonawcę w związku z przesunięciem terminu wykonania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, wskazanym w Rozdziale I SWZ, tj. https://imgw.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki pn.: „Załączniki”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć świadczenie usług w terminie 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż w dniu, w którym wygaśnie umowa z dotychczasowym Wykonawcą świadczącym na rzecz Zamawiającego usługi o tożsamym przedmiocie, jak usługi objęte przedmiotem zamówienia, tj. nie wcześniej niż w dniu 1 lipca 2021 r.2. Okres świadczenia usługi określa się na 12 miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia ich świadczenia przez Wykonawcę,
jednak nie dłużej niż do dnia, w którym kwota całkowitego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie zawartej umowy, będzie równa kwocie łącznego wynagrodzenia umownego (maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy, odpowiadającej kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia).
3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia podlega prawu opcji, o którym mowa w Rozdz. II ust. 8 – Przedmiot Zamówienia, termin realizacji oraz w Rozdz. VI ust. 2 i 3 – Pozostałe wymagania, Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.