Realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-10-04
  • ZamawiającyEuropejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385314450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Nowomiejski 28

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ecfcamerimage.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecfcamerimage.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734c9235-1b7e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011659/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ecfcamerimage.pl/przetargi,25,pl.html w powiazaniu z https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy https://www.soldea.pl/epz/epz/ Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ- wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy- pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/
2.Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów, prac konkursowych) za pośrednictwem Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach) użytkowników Platformy EPZ.
3.Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem
https://www.soldea.pl/epz/epz Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy EPZ https://www.soldea.pl/epz/epz/.
4.Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem https:// www.soldea.pl/epz/epz/
5.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę . Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
6.Osoby do kontaktu.- w sprawach merytorycznych:
Kazimierz Suwała, e-mail: kazik@ecfcamerimage.pl - formalnym (zagadnień proceduralnych) Jacek Martenka, e-mail: zamowienia@ecfcamerimage.pl
7.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, z zastrzeżeniem rozdziału II pkt. 11 SWZ dotyczącego podpisu.
8.Zadawanie pytań przez Wykonawców i zamieszczanie odpowiedzi na nie odbywa się tylko w zakładce „Pytania do SWZ”. Odpowiedzi na pytania zamawiający zamieszcza również na własnej stronie internetowej pod adresem www.ecfcamerimage.pl
9.Za datę wpływu ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wygenerowaną przez Platformę EPZ
10.Terminem przekazania informacji do wykonawcy przez zamawiającego jest data wygenerowana przez Platformę EPZ.
11. Po terminie składnia ofert/ wniosków, Wykonawca znajdzie kierowane do niego wezwania lub informacje w zakładce „Do Wykonawcy
12) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB każdy to: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym
wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie
13.Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez Platformę EPZ. Podstawowym źródłem informacji jest platforma EPZ Rekomendacje zamawiającego:
a) Zaleca się sporządzenie oferty i oświadczenia w formacie PDF i podpisanie podpisem w formaciePAdES.
b) Wykonawca nie może samodzielnie szyfrować przekazywanych plików.
c) Nie zaleca się stosowania podpisu zewnętrznego XADES (2 pliki do przekazania) Postępowanie Nr EPZ 000000001172

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ECFC.2600.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021 odbywającego się
w Toruniu w dniach od 13 do 20 listopada 2021 roku.

I część – realizacja zamówienia w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki,
Aleja Solidarności 1-3, 87-100 Toruń, zwane dalej CKK Jordanki,

Szczegółową charakterystykę urządzeń o minimalnych parametrach jakich Zamawiający wymaga w trakcie realizacji usług opisanych w przedmiocie zamówienia oraz charakterystykę usług do realizacji opisuje specyfikacja techniczna zawarta w Opisie Przedmiotu Zamówienia w Załączniku nr 8 do SWZ wskazując jednocześnie minimalne wymagania Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń, które muszą zostać spełnione. Wykonawca natomiast wypełniając odpowiednio przygotowane tabele formularza ofertowego winien skonkretyzować planowane do użycia urządzenia podając model i jego typ oraz nazwę producenta charakteryzując w sposób jednoznaczny planowane do użycia urządzenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-13 do 2021-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
1) C – „Cena całkowita brutto oferty” – waga 60%
„Cena całkowita brutto oferty”
obliczona zostanie według wzoru:


Najniższa cena spośród złoż. ofert
liczba punkt. ocen. oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej

2) W – „wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię” – waga 40%

Zamawiający wymaga, aby minimalny czas reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi wynosił 15 minut od wystąpienia awarii po stronie Wykonawcy.
Opis przyznawania ilość punktów.
do 3 minut – 40 pkt
do 5 minut – 20 pkt
do 10 minut – 10 pkt
do 15 minut – 5 pkt
15 minut – 0 pkt

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi Zamawiający przyjmie minimalny wymagany czas reakcji jako 15 minut i przyzna 0 punktów
w ramach tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis
oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021 odbywającego się w Toruniu w dniach od 13 do 20 listopada 2021 roku.

II część – realizacja przedmiotu zamówienia w Cinema City (ul. Czerwona Droga 1/6), w sali projekcyjnej nr 9,

Szczegółową charakterystykę urządzeń o minimalnych parametrach jakich Zamawiający wymaga w trakcie realizacji usług opisanych w przedmiocie zamówienia oraz charakterystykę usług do realizacji opisuje specyfikacja techniczna zawarta w Opisie Przedmiotu Zamówienia
w Załączniku nr 8 do SWZ wskazując jednocześnie minimalne wymagania Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń, które muszą zostać spełnione. Wykonawca natomiast wypełniając odpowiednio przygotowane tabele formularza ofertowego winien skonkretyzować planowane do użycia urządzenia podając model i jego typ oraz nazwę producenta charakteryzując w sposób jednoznaczny planowane do użycia urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-14 do 2021-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
1) C – „Cena całkowita brutto oferty” – waga 60%
„Cena całkowita brutto oferty”
obliczona zostanie według wzoru:


Najniższa cena spośród złoż. ofert
liczba punkt. ocen. oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej

2) W – „wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię” – waga 40%

Zamawiający wymaga, aby minimalny czas reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi wynosił 15 minut od wystąpienia awarii po stronie Wykonawcy.
Opis przyznawania ilość punktów.
do 3 minut – 40 pkt
do 5 minut – 20 pkt
do 10 minut – 10 pkt
do 15 minut – 5 pkt
15 minut – 0 pkt

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi Zamawiający przyjmie minimalny wymagany czas reakcji jako 15 minut i przyzna 0 punktów
w ramach tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis
oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021 odbywającego się w Toruniu w dniach od 13 do 20 listopada 2021 roku.

c) III część – realizacja przedmiotu zamówienia w Teatrze im. Wilama Horzycy, Teatr Horzycy 1, 87-100 Toruń, zwane dalej Teatr,

Szczegółową charakterystykę urządzeń o minimalnych parametrach jakich Zamawiający wymaga w trakcie realizacji usług opisanych w przedmiocie zamówienia oraz charakterystykę usług do realizacji opisuje specyfikacja techniczna zawarta w Opisie Przedmiotu Zamówienia w Załączniku nr 8 do SWZ wskazując jednocześnie minimalne wymagania Zamawiającego
dla poszczególnych urządzeń, które muszą zostać spełnione. Wykonawca natomiast wypełniając odpowiednio przygotowane tabele formularza ofertowego winien skonkretyzować planowane do użycia urządzenia podając model i jego typ oraz nazwę producenta charakteryzując w sposób jednoznaczny planowane do użycia urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-14 do 2021-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
1) C – „Cena całkowita brutto oferty” – waga 60%
„Cena całkowita brutto oferty”
obliczona zostanie według wzoru:


Najniższa cena spośród złoż. ofert
liczba punkt. ocen. oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej

2) W – „wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię” – waga 40%

Zamawiający wymaga, aby minimalny czas reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi wynosił 15 minut od wystąpienia awarii po stronie Wykonawcy.
Opis przyznawania ilość punktów.
do 3 minut – 40 pkt
do 5 minut – 20 pkt
do 10 minut – 10 pkt
do 15 minut – 5 pkt
15 minut – 0 pkt

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi Zamawiający przyjmie minimalny wymagany czas reakcji jako 15 minut i przyzna 0 punktów
w ramach tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest realizacja obrazu, realizacja kamerowa, jej zapis oraz przeprowadzenie transmisji internetowych z wydarzeń w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE 2021 odbywającego się w Toruniu w dniach od 13 do 20 listopada 2021 roku.

IV część – realizacja przedmiotu zamówienia w siedzibie Fundacji Tumult, ul. Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, zwana dalej Fundacją.

Szczegółową charakterystykę urządzeń o minimalnych parametrach jakich Zamawiający wymaga w trakcie realizacji usług opisanych w przedmiocie zamówienia oraz charakterystykę usług do realizacji opisuje specyfikacja techniczna zawarta w Opisie Przedmiotu Zamówienia
w Załączniku nr 8 do SWZ wskazując jednocześnie minimalne wymagania Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń, które muszą zostać spełnione. Wykonawca natomiast wypełniając odpowiednio przygotowane tabele formularza ofertowego winien skonkretyzować planowane do użycia urządzenia podając model i jego typ oraz nazwę producenta charakteryzując w sposób jednoznaczny planowane do użycia urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-14 do 2021-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
1) C – „Cena całkowita brutto oferty” – waga 60%
„Cena całkowita brutto oferty”
obliczona zostanie według wzoru:


Najniższa cena spośród złoż. ofert
liczba punkt. ocen. oferty = -------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej

2) W – „wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię” – waga 40%

Zamawiający wymaga, aby minimalny czas reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi wynosił 15 minut od wystąpienia awarii po stronie Wykonawcy.
Opis przyznawania ilość punktów.
do 3 minut – 40 pkt
do 5 minut – 20 pkt
do 10 minut – 10 pkt
do 15 minut – 5 pkt
15 minut – 0 pkt

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na awarię w trakcie realizacji usługi Zamawiający przyjmie minimalny wymagany czas reakcji jako 15 minut i przyzna 0 punktów
w ramach tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne jako czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie (niezależnie od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę) udokumentowane usługi o wartości wspólnej nie mniejszej niż
35 000 złotych odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
(Wykaz stanowi załącznik numer 5 do SIWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Potencjał podmiotu trzeciego Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie /oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ
Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących: doświadczenia, zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie (niezależnie od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę) udokumentowane usługi o wartości wspólnej nie mniejszej niż 35 000,00 złotych odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
(Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
UWAGA!
Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały zrealizowane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a także:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4. Potencjał podmiotu trzeciego . Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie /oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy jest dopuszczalna wyłącznie zasadach i warunkach określonych w art. 455 ustawy Pzp i w następujących przypadkach:
a) zmiana sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b) zmiana sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji,
c) zmiana Umowy na wypadek ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań i narzędzi informatycznych – Zamawiający dopuszcza zmianę w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego elementu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Specyfikacji Zamówienia dla elementu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad,
d) zmiana Umowy polegająca na rezygnacji przez Zamawiającego z części prac
w wyniku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu,
e) Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu zamówienia do 5% wartości zamówienia
f) zmiana Umowy spowodowana zmianami przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach oraz na stronach internetowych (w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych), Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy lub zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

najniższa cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu, licencji i usług w celu poprawy cyberbezpieczeństwa - Dębowa Łąka
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu, licencji na oprogramowanie oraz wykonanie usług specjalistycznych w celu poprawy cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy implantów zespalających stalowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: DOSTAWA LICENCJI, INSTALACJĘ, NADZÓR AUTORSKI OPROGRAMOWANIA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Wykonanie klimatyzacji w auli Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie usługi na potrzeby projektu „Monitoring Mobilny” w Straży Granicznej – część A
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa urządzeń oraz systemów telekomunikacyjnych dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI