I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
19123609400000, ul.
ul. Okopowa
15
,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, , e-mail
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, , faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (URL):
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w sytuacji gdy zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej podpisania, w tym: 1) zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usług na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy; 2) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. 2.Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-10, godzina:
11:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1 KWP GDAŃSK Lokalizacja KWP W GDAŃSKU 80-819 OKOPOWA 15 KWP W GDAŃSKU 80-819 OKOPOWA 15 KWP W GDAŃSKU 80-819 OKOPOWA 15 KWP W GDAŃSKU 80-819 OKOPOWA 15 KWP W GDAŃSKU 80-819 OKOPOWA 15 KWP W GDŃSKU 80-505 GDYNIA SANDOMIERSKA 7 POLICYJNA IZBA DZIECKA 80-275 GDAŃSK KISIELEWSKIEGO 10 POLICYJNA IZBA DZIECKA 80-275 GDAŃSK KISIELEWSKIEGO 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3384,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 2 KMP GDAŃSK Lokal zacja KP I GDAŃSK ORUNIA 80-041 PLATYNOWA 6F KMP GDAŃSK 80-803 NOWE OGRODY 27 PKT PRZYJĘĆ GDAŃSK CHEŁM 80-807 BIEGAŃSKIEGO 43B PKT PRZYJĘĆ GDAŃSK SOBIESZEWO 80-680 TURYSTYCZNA 28 KP VIII GDAŃSK SUCHANINO 80-125 KARTUSKA 245B
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2160,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-31
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 3 KMP GD NIA Lokalizacja KMP GDYNIA 81-350 PORTOWA 15 KP GDYNIA CHYLONIA 81-020 OWSIANA 5 KMP GDYNIA 81-350 PORTOWA 15 KP GDYNIA ŚRODMIEŚCIE 81-342 WASZYNGTONA 11 KP GDYNIA KARWINY 81-596 ZAPOLSKIEJ 1 KP GDYNIA WITOMINO 81-064 CHWARZNIEŃSKA 4 KP GDYNIA O SYWIE 81-113 ZIELONA 17B
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3096,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 4 KMP SŁUPSK Lokalizacja KMP SŁUPSK 76-200 3 MAJA 1 KP KĘPICE 77-230 PLAC WOLNOŚCI 23 PP DAMNICA 76-231 SZKOLNA 2 PP POTĘGOWO 76-230 DWORCOWA 9 PP DĘBNICA KASZUBSKA 76-248 ANTONIEGO KANI 28 PP KOBYLNICA 76-251 WODNA 20/1 PP SMOŁDZINO 76-213 GARDNA WIELKA KOŚCIUSZKI 22 KMP SŁUPSK 76-200 SŁUPSK 3 MAJA 1 KP SŁUPSK 76-200 REYMONTA 7 KP USTKA 76-270 GRUNWALDZKA 13 KP USTKA 76-212 ROWY NADMORSKA 42 KP GŁÓWCZYCE 76-220 OSIEDLE 1 KP GŁÓWCZYCE 76-220 OSIEDLE 1 KP KĘPICE 77-230 PLAC WOLNOŚCI 23
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6552,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 5 KPP BYTÓW Lokalizacja ZiOP LIPNICA 77-130 SŁOMIŃSKIEGO 17 KP MIASTKO 77-200 SIKORSKIEGO 3 PP CZARNA DĄBRÓWKA 77-116 SŁUPSKA 5 PP KOŁCZYGŁOWY 77-140 SŁUPSKA 51
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1752,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 6 KPP CHOJNICE Lokaliza ja KP CZERSK 89-650 ZIELIŃSKIEGO 6 PP BRUSY 89-632 WOJSKA POLSKIEGO 35 RD CHARZYKOWY 89-606 JEZIORNA 56/2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1224,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 7 KPP CZŁUCHÓW Lokalizacja PP RZECZENICA 77-304 CZŁUCHOWSKA 2 PP CZARNE 77-116 PARKOWA 3 PP PRZECHLEWO 77-320 CZŁUCHOWSKA 25 P DEBRZNO 77-310 WOJSKA POLSKIEGO 17 PP KOCZAŁA 77-220 MIASTECKA 11
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2040,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 8 KPP KARTUZY Lokalizacja PP SOMONINO 83-314 OS. J. DAMBKA 2/1 PP CHMIELNO 83-333 GRZĘDZICKIEGO 2 PP STĘŻYCA 83-322 KARTUSKA 27 PP SULĘCZYNO 83-320 ŻEROMSKIEGO 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1632,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 9 KPP KOŚCIERZYNA Lokalizacja PP KARSIN 83-440 DŁUGA 33 PP LINIEWO 83-420 WIŚNIOWA 2 PP DZIEMIANY 83-425 8 MARCA 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1224,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 10 KPP KWIDZYN Lokalizacja KPP KWIDZYN 82-500 KOŚCIUSZKI 30 PP SADLINKI 82-522 KWIDZYŃSKA 34 PP GARDEJA 82-520 KWIDZYŃSKA 22 PP RYJEWO 82-500 GRUNWALDZKA 54
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1632,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 11 KPP LĘBORK Lokalizacja KPP LĘBORK 84-300 TORUŃSKA 5 PP CEWICE 84-312 OSIEDLE NA WZGÓRZU 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 616,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 12 KPP MALBORK Lokalizacja PP STARE POLE 82-220 MARYNARKI WOJENNEJ 6 KP NOWY S AW 82-230 BEMA 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 616,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 13 KPP NOWY DWÓR Lokalizacja PP KRYNICA MORSKA 82-120 TURYSTYCZNA 4 PP STEGNA 82-103 GDAŃSKA 32 PP SZTUTOWO 82-110 GDAŃSKA 55
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1344,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 14 KPP PRUSZCZ GDAŃSKI Lokalizacja KPP W PRUSZCZU GDAŃSKIM 83-000 WITA STWOSZA 4 KP KOLBUDY 83-050 STAROMŁYŃSKA 2 ZiOP PRZYWIDZ 83-047 GDAŃSKA 23 KP TRĄBKI WIELKIE 83-034 GDAŃSKA 8 ZiOP PSZCZÓŁKI 83-032 POMORSKA 29 KP CEDRY WIELKIE 83-020 PŁAŻYŃSKIEGO 10/2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2448,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 15 KPP PUCK Lokalizacja KP KROKOWA 84-110 MINKOWICE ŻWIROWA 4 KP WŁADYSŁAWOWO 84-120 TOWAROWA 1 KP KOSAKOWO 81-198 ŻEROMSKIEGO 71
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1464,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 16 KPP STAROGARD GDAŃSKI lokalizacja PP LUBICHOWO 83-240 PRUSA 7 PP SKÓRCZ 83-220 SKÓRCZ NOWY ŚWIAT 2 PP SKARSZEWY 83-250 DWORCOWA 33 PP ZBLEWO 83-210 GŁÓWNA 3 PP KALISKA 83-260 NOWOWIEJSKA 2A
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2040,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 17 KPP SZTUM Lokalizacja PP DZIERZGOŃ 82-440 SŁOWACKIEGO 7 PP STARY TARG 82-410 NOWOTARSKA 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 616,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 18 KPP TCZEW Lokalizacja ZPIiD TCZEW SUCHOSTRZYGI 83-110 ŻWIRKI 50 PP SUBKOWY 83-120 WYB CKIEGO 33
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 616,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PSTN I ISDN NA KOŃCOWYCH STACJACH ABONENCKICH, ZAINSTALOWANYCH W KWP GDAŃSK I JEDNOSTKACH POMORSKIEJ POLICJI |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 19 KPP WEJHEROWO Lokalizacja KP WEJHEROWO ŚMIECHOWO 82-200 GDAŃSKA 100A KP RUMIA 84-230 DERDOWSKIEGO 43 KP REDA 84-240 ŁĄKOWA 61 KP SZEMUD 84-217 WEJHEROWSKA 29 ZPIiD STRZEPCZ 84-223 KS. ROTTY 58 PP LUZINO 84-242 OFIAR S UTTHOFU 58 PP ŁĘCZYCE 84-218 DŁUGA 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2976,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena wg wzorów z SIWZ |
60,00 |
czas usunięcia awarii (w godzinach) nie dłuższy niż 24 godz. wg wzorów z SIWZ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: