Modernizacja centrali telefonicznej Polskiego Radia S.A.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja centrali telefonicznej Polskiego Radia S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-24
  • Numer ogłoszenia506076-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506076-N-2020 z dnia 2020-01-24 r.

Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych: Modernizacja centrali telefonicznej Polskiego Radia S.A.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 10420591000000, ul. Al. Niepodległości  77/85 , 00-977  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 645 36 90, , e-mail zamowienia.publiczne@polskieradio.pl, , faks +48 22 645 39 57.
Adres strony internetowej (URL): www.prsa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.prsa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.prsa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 18.4 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt. 18.13 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzyni wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ
Adres:
al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centrali telefonicznej Polskiego Radia S.A.
Numer referencyjny: BZP.B5.48.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja centrali telefonicznej Polskiego Radia SA obejmująca: a) Wymianę modułów sprzętowych centrali telefonicznej obsługujących obiekty O1 bis, O2, O3 Polskiego Radio S.A. w Warszawie; b) Migrację centrali Polskiego Radia S.A w obiekcie RCN Solec Kujawski do wersji IP wraz z wymianą sprzętową modułu centrali. c) Podniesienie wersji oprogramowania systemu telekomunikacyjnego z wersji Mitel MiVoice MX-ONE 6.3 SP3 HF1. do wersji 7.xx d) Subskrypcję oprogramowania (Software Assurance) na okres 12 miesięcy dla centrali obsługującej wszystkie obiekty Polskiego Radia S.A. w Warszawie oraz w obiekcie RCN Solec Kujawski; wraz z niezbędnymi licencjami, instalacją oraz uruchomieniem zgodnie z wymaganiami zawartymi w punktach I, II oraz III opisu przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 32540000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45314120-8
79632000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 185
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia został zrealizowany w ciągu 185 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, przy czym: 1) dostawa, instalacja, uruchomienie sprzętu na w sposób umożliwiający rozszycie oraz sprawdzenie okablowania oraz przekazanie uzgodnionej dokumentacji zmian:  na obiekcie O2 nastąpi w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,  na obiekcie O1 bis nastąpi w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,  na obiekcie O3 nastąpi w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,  na obiekcie RCN Solec Kujawski nastąpi w terminie nie dłuższym niż 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy, 2) zbieranie danych systemu, przygotowanie do podniesienia funkcjonalności oprogramowania systemu telekomunikacyjnego na wszystkich obiektach Zamawiającego w Warszawie do wersji 7.xx rozpocznie się nie później niż po 157 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych przy czym za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy: 9.1.2.1 wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była modernizacja, wymiana, przebudowa centrali telefonicznej MX-ONE Telephony System na ponad 1500 abonentów; 9.1.2.2 dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie umożliwiające pełnienie funkcji inżynierów serwisowych i prowadzenie opieki serwisowej i świadczenia wsparcia technicznego dla oferowanego Sprzętu. Zamawiający wymaga wskazania ww. osób wraz z ich wiedzą i doświadczeniem w oświadczeniu własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 9.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału określone w pkt. 9.1.2.1 i 9.1.2.2 SIWZ mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie – wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przy czym Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów w zakresie warunku określonego w pkt. 9.1.2.1 SIWZ. Warunek ten musi być spełniony samodzielnie przez podmiot wykazujący zdolności techniczne lub zawodowe w tym zakresie. 9.2. Spełnienie warunków udziału określonych w pkt. 9.1.2. SIWZ, poprzez poleganie na potencjale innych podmiotów. 9.2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych w pkt. 9.1.2 SIWZ w odniesieniu do zamówienia lub jego części mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków prawnych pod warunkiem, że podmioty te zrealizowały dostawy dla których zdolności były wymagane. W takim przypadku wykonawca składając ofertę zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz że będzie miał do tych zasobów faktyczny/rzeczywisty dostęp. 9.2.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt. 9.1.2 SIWZ oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy. 9.2.3 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału, o których mowa w pkt. 9.1.2 SIWZ, lub jeżeli w wyniku badania okaże się, że wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe określone w pkt 9.1.2 SIWZ. 9.3 Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada zdolności wymaganych w pkt. 9.1.2 SIWZ, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
10.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta w postępowaniu została najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia wypełnionego wykazu wykonanych modernizacji, wymiany, przebudowy central telefonicznych MX-ONE Telephony System w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których modernizacje zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego modernizacje były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wraz z tymi dokumentami Wykonawca przedłoży uzasadnienie wskazujące przyczyny, które obiektywnie uniemożliwiły przedłożenie dokumentów, o których mowa w lit. a). UWAGA 1: Zamawiający informuje, że wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona nie będzie obowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada już te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. UWAGA 2: Zamawiający informuje, że jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu niniejszego postępowania, wezwie wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia do złożenia wszystkich lub niektórych z dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10.5. SIWZ, na każdym etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający będzie również uprawniony do wezwania do złożenia aktualnych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10.5. SIWZ, jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty i oświadczenia nie są już aktualne. 10.6. W przypadku, gdy wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 9.1.2 SIWZ, polegać będą na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązani są przedłożyć - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie niniejszego zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – dokumentów, określających co najmniej: 10.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, 10.6.2 sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udziału tego pomiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, 10.6.3 czy podmiot zrealizuje usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.3. Poza oświadczeniem własnym, o których mowa w pkt. 10.1 SIWZ, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są w terminie składania ofert przedłożyć: 10.3.1 wypełniony formularz oferty – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ, 10.3.2 dowód wniesienia wadium, 10.3.3 projekt architektury centrali oraz wykonania modernizacji – projekt będzie stanowił podstawę do oceny ofert. Projekt architektury centrali oraz wykonania modernizacji ma zawierać następujące informacje: 1. graficzne przedstawienie architektury systemu z zaznaczeniem rozmieszczenia poszczególnych elementów centrali na poszczególnych obiektach Zamawiającego. Wskazanie lokalizacji serwerów głównych oraz rezerwowych obsługujących poszczególne obiekty, 2. wymagania na sieć IP Zamawiającego, zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, służącą do realizacji zamówienia wraz z podaniem ilości interfejsów oraz ich przepustowości, które zapewnić ma Zamawiający na poszczególnych obiektach, 3. wymaganą zajętość miejsca w szafach aparaturowych na poszczególnych obiektach Zamawiającego wraz z listą odbiorów 48 VDC wraz z ich obciążeniem, 4. szczegółową listę wyposażeń poszczególnych modułów centrali wraz z ich rozmieszczeniem oraz liczbą obsługiwanych portów abonenckich wraz z podaniem ich nazw i numerów producenta, 5. lista wszystkich licencji oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia, 6. informacja o spełnieniu poszczególnych wymagań Zamawiającego w każdym z punktów części III opisu przedmiotu zamówienia wraz z opisem ich realizacji. Brak odniesienia do którejkolwiek z pozycji punktu III opisu przedmiotu zamówienia, lub pominiecie któregokolwiek z elementów projektu spowoduje brak możliwości oceny oferty pod kontem jej zgodności z SIWZ i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 10.3.4 pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.4. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych ). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. ( PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 310 ze zm.) 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1) SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach i zakresie: 1) w zakresie przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia warunki techniczne lub technologiczne nie są możliwe do zachowania z powodu wycofania z rynku konkretnych przedmiotów lub wprowadzenia zmian technicznych/technologicznych w realizacji tego typu usług a proponowane przez Wykonawcę produkty lub zmiany warunków technicznych/technologicznych zapewniają realizację zamówienia z zachowaniem cech, parametrów i funkcjonalności na nie gorszym poziome niż te, będące przedmiotem zamówienia. Warunki dotyczące ceny, dostawy, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian; 2) w zakresie terminu realizacji Umowy – innych przypadkach, niż określone w § 3 pkt 6) lub gdy terminy rozszycia okablowania dokonania przekrosowania abonentów, wykonania testów, odbiorów lub termin przełączenia będą musiały zostać przesunięte o więcej niż 30 dni kalendarzowych, termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania umownych zobowiązań Zamawiającego; 3) w zakresie podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy, b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania, c) podania nazwy (firmy), adresu podwykonawcy. 4) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 5 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy, 5) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zamiany stanu prawnego dotyczącego danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej wpływających na zakres, sposób i wymogi wykonania przedmiotu Umowy lub zasad i sposobu wynagradzania oraz terminy realizacji Umowy, w celu zapewnienia możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie Okoliczności Siły Wyższej. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-07, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
22. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 22.1 Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 22.2 Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 22.3 Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na swój koszt i utrzymywania w mocy przez okres związania umową, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej pokrywające uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia lub śmierć, doznane przez osoby trzecie oraz stratę lub uszkodzenie własności osób trzecich powstałe w związku z realizacją Umowy; 22.3.1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności lub posiadanego mienia pokrywającej roszczenia wynikające ze szkód osobowych lub rzeczowych wyrządzonych przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem czynności będących przedmiotem umowy, powinno być wystawione na sumę gwarancyjną na poziomie nie niższym niż 5 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zakresem ochrony powinna być objęta odpowiedzialność cywilna z tytułu czynów niedozwolonych (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa), z dodatkowym rozszerzeniem na: a) szkody spowodowane rażącym niedbalstwem; b) szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi (completed operations); c) szkody wyrządzone przez produkt bądź wykonaną usługę; d) szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy – o ile będą zaangażowani w realizację Umowy; e) szkody nie mające charakteru szkód rzeczowych lub osobowych tzn. czyste straty finansowe z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 500.000,00 zł, f) szkody w mieniu powierzonym lub będącym w pieczy, pod nadzorem lub kontrolą ubezpieczonego – o ile mienie to będzie wykorzystywane do realizacji Umowy, z możliwością zastosowania sublimitu w wysokości dostosowanej do wartości powierzonego mienia; g) szkody w mieniu stanowiącym przedmiot obróbki, czyszczenia, naprawy, serwisu lub innych czynności wykonywanych w ramach realizacji Umowy, z możliwością zastosowania sublimitu w wysokości dostosowanej do wartości mienia stanowiącego przedmiot usługi; 22.3.2 Udziały własne lub franszyzy mogą zostać ustanowione na poziomie odpowiadającym dobrym praktykom rynkowym, przy czym nie będą one miały zastosowania do szkód osobowych. 22.3.3 Ochroną ubezpieczeniową objęta być powinna odpowiedzialność za szkody powstałe w okresie ubezpieczenia, choćby roszczenie zostało zgłoszone po tym okresie, jednakże w granicach terminów przedawnienia określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (trigger loss occurrence). 22.3.4 W uzasadnionych przypadkach, w szczególności kiedy aranżacja polisy ubezpieczenia przez Wykonawcę w zakresie wymaganym powyżej nie będzie możliwa lub ekonomicznie uzasadniona, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może w drodze indywidualnej decyzji odstąpić od wybranych wymogów. 22.3.5 Stosowane w Ubezpieczeniach OC wyłączenia odpowiedzialności są dopuszczalne w zakresie zgodnym z aktualnym standardem rynkowym, z zastrzeżeniem że nie wyraża się zgody na zastosowanie wyłączeń, które w sposób oczywisty naruszają ochronę realizowanej Umowy, nawet jeśli ich modyfikacja wymaga podjęcia indywidualnych negocjacji z ubezpieczycielem/ ubezpieczycielami. 22.3.6 Wykonawca jest zobligowany dostarczyć kopię polisy/polis poświadczającą zawarcie umowy Ubezpieczenia OC. Kopie takie dostarczone być powinny Zamawiającemu przed zawarciem Umowy. 22.3.7 Wraz z dokumentacją wskazaną w ust. 22.3.6 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć potwierdzenie opłacenia składki lub raty składki z tytułu zawartego Ubezpieczenia OC. 22.3.8 Jeżeli umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta lub dokumenty potwierdzające jej zawarcie (w tym opłacenie składki) nie zostaną dostarczone, albo jeśli zakres ochrony będzie odbiegał na niekorzyść Zamawiającego od zakresu wskazanego powyżej lub Wykonawca w jakikolwiek sposób i stopniu zmieni zapisy Umowy na niekorzyść Zamawiającego bez jego zgody bądź gdy świadomie wprowadzi w błąd Zamawiającego co do istnienia lub warunków tejże umowy ubezpieczenia, Zamawiający uzna, że podpisanie umowy jest niemożliwe z przyczyn, leżących po stronie Wykonawcy oraz zatrzyma wniesione wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 3 Pzp. 22.3.9 Zobowiązanie Wykonawcy do zawarcia wymaganego ubezpieczenia nie może być w żadnym wypadku interpretowane jako ograniczenie odpowiedzialności wynikającej z zawartej Umowy. 22.4 Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem Umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wystawionych przez producenta potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia przez osoby wskazane w oświadczeniu własnym, umożliwiające prowadzenie opieki serwisowej i świadczenia wsparcia technicznego dla oferowanego Sprzętu. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 23. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 23.1 Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 23.1.1 pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. ( PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389, 23.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 23.1.3 gwarancjach bankowych, 23.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 23.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 410 ze zm.). 23.2 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonej w pkt. 23.1.1 SIWZ, Zamawiający przechowywać będzie je na rachunku bankowym. Zabezpieczenie to zostanie zwrócone wykonawcy wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po pomniejszeniu o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, po upływie okresu wskazanego we wzorze umowy. 23.3 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 23.4 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie kwalifikowanych usług zaufania
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI