Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP.261.52.2022 realizacja usługi transmisji audiowizualnej na żywo (streamingu) koncertów IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140468418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.52.2022 realizacja usługi transmisji audiowizualnej na żywo (streamingu) koncertów IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64b5921-3e3c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054333/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 usługi transmisji on-line (live streaming) wydarzenia w internecie - dot. Festiwalu Eufonie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/656685
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/656685
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Centrum Kultury z siedzibą w Warszawie, ul. Płocka 13 (kod pocztowy: 01-231), tel: 22 21 00 100
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Centrum Kultury jest Pani Marta Kaźmierska, kontakt: iod@nck.pl;
3. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi transmisji audiowizualnej na żywo (streamingu) koncertów IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie o nr DZP.261.52.2022 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 upzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.52.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi transmisji audiowizualnej na żywo (streamingu) koncertów IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
4.2.6.) Główny kod CPV: 64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-18 do 2022-11-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości portfolio
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej:
30 usług transmisji audiowizualnej na żywo na stronach internetowych lub serwisach społecznościowych, tj. usług streamingu (realizacja każdej z usług przy użyciu min. 10 kamer cyfrowych) z koncertu muzyki klasycznej z udziałem kameralnej lub symfonicznej orkiestry, o wartości 8 000,00 zł brutto każda z 30 usług.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku usług streamingu dot. różnych koncertów sumujących się do wskazanej wartości, tzn. Wykonawca musi wskazać w wykazie usług realizacje transmisji różnych koncertów, z których wartość każdego osobno to min. 8 000,00 zł brutto;
Wskazane usługi mogą być jednak realizowane na podstawie jednej umowy, np. Wykonawca wskazuje realizację „X (liczba)” usług, z których każda była realizowana na kwotę min. 8 000,00 zł, jednak wskazane usługi były realizowane na podstawie jednej umowy, np. dotyczącej realizacji cyklu koncertów czy festiwalu.
4.2. dysponowanie zespołem skierowanym do realizacji zamówienia będącego Przedmiotem niniejszego postępowania w składzie min. 7 osobowym, tj.:
1) co najmniej jedna (1) osoba pełniącą funkcję realizatora wizji, która brała udział jako realizator wizji w min. 20 (dwudziestu) realizacjach (każda realizacja przy użyciu min. 10 kamer cyfrowych) transmisji audio-wideo koncertów muzyki klasycznej, w tym co najmniej 10 realizacji z muzyką symfoniczną;
2) co najmniej jedna (1) osoba pełniąca funkcję asystenta realizatora wizji z wykształceniem wyższym muzycznym lub pokrewnym, czytającym biegle partytury, z która brała udział jako asystent realizatora wizji przy co najmniej 20 realizacjach telewizyjnych zgodnych z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt 1 OPZ;
3) co najmniej jedna (1) osoba pełniącą funkcję realizatora dźwięku, która brała udział jako realizator dźwięku w min. 20 (dwudziestu) realizacjach (każda przy użyciu min. 10 kamer cyfrowych) koncertów muzyki klasycznej z udziałem kameralnej lub symfonicznej orkiestry, w tym min. 10 realizacji z udziałem orkiestry symfonicznej;
4) co najmniej trzy (3) osoby pełniące funkcję operatorów kamer, którzy pełnili funkcję operatorów kamer w min. 20 (dwudziestu) realizacjach, tj. każdy wskazany operatorów zrealizował min. 20 realizacji (każda przy użyciu min. 10 kamer cyfrowych) transmisji audio-wideo koncertów muzyki klasycznej, w tym co najmniej 10 z muzyką symfoniczną;
5) co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję reżysera dźwięku, która brała udział jako realizator dźwięku przy minimum 10 koncertach z nagłośnieniem;
Wszyscy członkowie zespołu wskazani przez wykonawcę w wykazie osób muszą brać udział w realizacji wszystkich koncertów wskazanych w harmonogramie w OPZ, z wyjątkiem koncertów orkiestry kameralnej, których realizacja wymaga wzięcia udziału w realizacji 2 (dwóch) – zamiast 3 (trzech) - operatorów kamer – również muszą być to osoby wskazane w wykazie osób.
Osoby wskazane przez Wykonawcę nie mogą łączyć powierzonych im funkcji, tj. zespół musi liczyć min. 7 osób.
Jeśli w przyczyn niezależnych od wykonawcy – np. choroba członka zespołu – do realizacji któregokolwiek z koncertów zostanie skierowana inna osoba niż wskazana w wykazie, osoba ta musi spełnić warunki wskazane powyżej dla funkcji, w której będzie realizowała przedmiot zamówienia; wykonawca musi udokumentować spełnianie warunku dla nowego członka zespołu składając dokument „wykaz osób” dla danego członka zespołu. Każdorazowo na zmianę członka zespołu realizacyjnego – zgodę wydaje pisemnie Zamawiający po otrzymaniu wykazu osób dot. nowego członka zespołu realizacyjnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 4.1., wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, Wykonawca do usług zrealizowanych na rzecz Zamawiającego nie musi dołączać dowodów należytego wykonania usługi - załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 2, wraz z wymaganymi informacjami dot. doświadczenia, wykształcenia, umiejętności i podstawą do dysponowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu przyznania ofercie punktów w kryterium „Ocena jakości portfolio” (Rozdział XVIII, pkt 5 SWZ) do oferty (tabela do uzupełniania w formularzu ofertowym) wykonawca musi dołączyć portfolio w postaci linków lub ścieżek dostępu do 6 realizacji streamingu utworów symfonicznych (z uwzględnieniem różnych form muzycznych, np. symfonia, koncert solowy, poemat symfoniczny, oratorium lub inne) oraz 4 utworów kameralnych (recital wokalny, recital instrumentalny, kwartet, kwintet, zespół kameralny), tj. ŁĄCZNIE WYKONAWCA MUSI WSKAZAĆ 10 REALIZACJI. Prezentowane realizację w portfolio muszą dotyczyć różnych koncertów, ale mogą dotyczyć wydarzeń realizowanych w ramach jednego cyklu wydarzeń, np. festiwalu czy cyklu koncertów. We wszystkich wskazanych realizacjach muszą pojawić się ujęcia przynajmniej z 4 różnych kamer; nagrania musza być w jakości HD.
2. Wskazane w portfolio realizacje muszą być wykonane (zakończone) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
3. Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe (linki lub ścieżki dostępu do portfolio), o których mowa w ust. 1 nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert „Ocena jakości portfolio” (Rozdział XVIII, pkt 5 SWZ). Brak złożenia portfolio, złożenie portfolio niezgodnego z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w ust. 1 - skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1. Konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności w przypadku wystąpienia braku możliwości przeprowadzenia zamówienia z uwagi na sytuację epidemiologiczną COVID-19 w wyznaczonym terminie, o czas potrzebny na przezwyciężenie tych przeszkód;
2. W przypadku konieczności odwołania jednego lub większej liczby koncertów Zamawiający wypłaci wynagrodzenie pomniejszając je o koszt koncertu, który się nie odbył zgodnie z formularzem ofertowym.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/656685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zgodnie z kryterium określonym w postępowaniu uzyskają największą liczbę punktów.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.