Dzierżawa łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacjach: ZUS Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS Chorzów ul. Lwowska 2, ZUS Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS Częstochowa ul. Okólna 17/19, ZUS Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66), ZUS Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS Zabrze ul. 3-go Maja 8.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-16
  • Numer ogłoszenia544823-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544823-N-2020 z dnia 2020-07-16 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie: Dzierżawa łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacjach: ZUS Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS Chorzów ul. Lwowska 2, ZUS Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS Częstochowa ul. Okólna 17/19, ZUS Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66), ZUS Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS Zabrze ul. 3-go Maja 8.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny 00001775600000, ul. ul. gen. Henryka Dąbrowskiego  45 , 41-500  Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 34 90 691, , e-mail zamowienia.publiczne_chorzow@zus.pl, , faks 323 490 580.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zus.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zus.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna - operator pocztowy, kurier, osobiście.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, parter, INFORMACJA OGÓLNA – DZIENNIK PODAWCZY, w terminie do 2020-08-04 do godziny 10:00. W przypadku, gdy osoba składająca dokumenty chce otrzymać potwierdzenie złożenia oferty, zgłasza swoje przybycie u ochrony obiektu (parter, wejście główne) – pracownik wyznaczony przez Zamawiającego odbierze ofertę, wydając potwierdzenie jej złożenia. UWAGA! Zamawiający informuje, że z uwagi na obowiązywanie ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) oraz wprowadzone ograniczenia z powodu sytuacji epidemicznej w Polsce, oferta przesłana do Zamawiającego przez operatora pocztowego zostanie poddana obowiązkowej kwarantannie przez okres 1 dnia kalendarzowego. W związku z powyższym ofertę należy złożyć w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem, tj. do 2020-07-31. NIE NALEŻY SKŁADAĆ OFERT DO SKRZYNKI NA DOKUMENTY ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO BUDYNKU.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacjach: ZUS Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS Chorzów ul. Lwowska 2, ZUS Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS Częstochowa ul. Okólna 17/19, ZUS Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66), ZUS Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS Zabrze ul. 3-go Maja 8.
Numer referencyjny: 060000/271/5/2020-ZAP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacjach: ZUS O/Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS O/Chorzów ul. Lwowska 2, ZUS O/Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS O/Częstochowa ul. Okólna 17/19, ZUS O/Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS O/Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66), ZUS O/Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS O/Zabrze ul. 3-go Maja 8. Przedmiot zamówienia należy zrealizować za pomocą dedykowanych światłowodów udostępnionych wyłącznie na użytek Odbiorców usługi, tj. Oddziału ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu i Zabrzu. Przedmiot zamówienia musi być realizowany w oparciu o bezpośrednie połączenia światłowodowe („sztywne”, czyli od punktu do punktu) tylko pomiędzy dwoma budynkami Odbiorców usługi bez dostępu na całym tym odcinku do innych węzłów i rozgałęzień telekomunikacyjnych oraz osób trzecich. Szacunkowe odległości pomiędzy lokalnymi punktami dystrybucyjnymi sieci LAN w budynkach Oddziałów to: ZUS Chorzów – ok. 5 km, ZUS Częstochowa - ok. 1,2 km, ZUS Opole - ok. 11,5 km, ZUS Zabrze - ok. 600 m.

II.5) Główny kod CPV: 32562300-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia:1) do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – termin na przygotowanie, przetestowanie i udostępnienie łączy Odbiorcom usługi;2) 24 miesiące licząc od dnia odbioru łączy (podpisania bez zastrzeżeń protokołu zbiorczego), lecz nie wcześniej niż od 2021-01-01 - okres rzeczywistej eksploatacji łączy przez wszystkich Odbiorców usługi i pobieranie opłat przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z budową lub dzierżawą łącza światłowodowego do przesyłu danych, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu musi spełniać minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów warunek udziału w postepowaniu musi spełniać minimum jeden z tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarto w pkt F.4 instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp),b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp),c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, chyba że Zamawiający będzie mógł uzyskać dokumenty za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, pod warunkiem, że dokumenty są dostępne w języku polskim,d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty (część III SIWZ),e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170) (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) - wzór stanowi załącznik nr 7 do formularza oferty (część III SIWZ),f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór stanowi załącznik nr 8 do formularza oferty (część III SIWZ).Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt a) – f). 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1a) – 1c) składa:a) dokument lub dokumenty, wystawiony(-e) w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający(-e) odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b) dokument lub dokumenty, wystawiony(-e) w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający(-e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt F.2 instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ), tj. Wykonawca składa odrębnie dla części I, II, III i IV wykazy usług (wzory stanowią załączniki nr 3a, 3b, 3c i 3d do formularza oferty (część III SIWZ)) wykonanych lub wykonywanych, których przedmiotem było wykonanie lub jest wykonywanie usług związanych z budową lub dzierżawą łącza światłowodowego do przesyłu danych wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagania dotyczące usług, wykazu i dowodów zostały opisane w pkt F.2 instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:a) część I: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych,b) część II: 1 800,00 zł, słownie: jeden tysiąc osiemset złotych,c) część III: 2 900,00 zł, słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych,d) część IV: 700,00 zł, słownie: siedemset złotych.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwoty określone w pkt 1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012 z zalecanym tytułem przelewu: „Wadium w postępowaniu na dzierżawę łączy światłowodowych dla potrzeb transmisji danych pomiędzy lokalnymi sieciami LAN w O/ZUS".5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty.6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2b) - 2e) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu w osobnej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, parter, INFORMACJA OGÓLNA – DZIENNIK PODAWCZY.7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.8. Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie wniesienie w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;2) konieczność zmiany umowy wynika z przyczyny siły wyższej;3) zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp.2. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 - 6, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług;2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.);3) zasad podlegania ubezpieczeniem społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.);jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2, skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każda ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej Strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wartość netto wynagrodzenia nie ulegnie zmianie, a wysokość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona z zastosowaniem nowych przepisów.4. Podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia.5. Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok.6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego skrócenia okresu świadczenia usług.7. Strony niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji umowy;2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.);4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1) – 4), w zakresie w jakim dotyczą one Podwykonawcy.8. Każda ze Stron może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.9. Strona na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 7 i 8, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 7, na należyte jej wykonanie. Jeżeli Strona otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich ponownego otrzymania.10. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 7, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;2) zmianę sposobu wykonywania usług;3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.11. Jeżeli umowa zawiera postanowienia korzystniej kształtujące sytuację Wykonawcy, niż wynikałoby to z ust. 10, do zmiany umowy stosuje się te postanowienia, z zastrzeżeniem, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 7, nie mogą stanowić samodzielnej podstawy do wykonania umownego prawa odstąpienia od umowy.12. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie z powodu oznaczonych okoliczności, Strona w stanowisku, o którym mowa w ust. 9, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość.13. Wykonawca i Podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy lub jej części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń.14. Kary umowne zastrzeżone na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy nie będą potrącane z wynagrodzenia Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zaspokajane z zabezpieczenia należytego wykonania umowy w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19 i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.15. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 16 - 17.16. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana adresu do korespondencji;2) zmiana numeru rachunku bankowego, na który Odbiorca usługi będzie przekazywał płatności wynikające z realizacji umowy;3) zmiana osób uprawnionych do kontaktu ze strony Wykonawcy lub Odbiorcy usługi;4) zmiana nazwy, siedziby, numeru telefonu, adresu e-mail Odbiorcy usługi lub Wykonawcy.17. Zmiany, o których mowa w ust. 16, dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie. Konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku obciążają Stronę, która nie dopełniła formalności w tym zakresie.18. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: ZUS O/Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS O/Chorzów ul. Lwowska 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa łącza światłowodowego dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacji: ZUS O/Chorzów ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 – ZUS O/Chorzów ul. Lwowska 2. W ramach dzierżawy Wykonawca musi udostępnić co najmniej 3 pary włókien światłowodowych (3 niezależne trakty do transmisji danych). Szacunkowa odległości pomiędzy lokalnymi punktami dystrybucyjnymi sieci LAN w budynkach Oddziału to ok. 5 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32562300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia:1) do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – termin na przygotowanie, przetestowanie i udostępnienie łącza Odbiorcy usługi;2) 24 miesiące licząc od dnia odbioru łącza (podpisania bez zastrzeżeń protokołu zbiorczego), lecz nie wcześniej niż od 2021-01-01 - okres rzeczywistej eksploatacji łącza przez Odbiorcę usługi i pobieranie opłat przez Wykonawcę.


Część nr: 2 Nazwa: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: ZUS O/Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS O/Częstochowa ul. Okólna 17/19.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa łącza światłowodowego dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacji: ZUS O/Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 – ZUS O/Częstochowa ul. Okólna 17/19. W ramach dzierżawy Wykonawca musi udostępnić co najmniej 3 pary włókien światłowodowych (3 niezależne trakty do transmisji danych). Szacunkowa odległości pomiędzy lokalnymi punktami dystrybucyjnymi sieci LAN w budynkach Oddziału to ok. 1,2 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32562300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia:1) do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – termin na przygotowanie, przetestowanie i udostępnienie łącza Odbiorcy usługi;2) 24 miesiące licząc od dnia odbioru łącza (podpisania bez zastrzeżeń protokołu zbiorczego), lecz nie wcześniej niż od 2021-01-01 - okres rzeczywistej eksploatacji łącza przez Odbiorcę usługi i pobieranie opłat przez Wykonawcę.


Część nr: 3 Nazwa: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: ZUS O/Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS O/Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa łącza światłowodowego dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacji: ZUS O/Opole ul. Wrocławska 24 – ZUS O/Opole ul. Firmowa 1 (dawna ul. Obrońców Stalingradu 66). W ramach dzierżawy Wykonawca musi udostępnić co najmniej 3 pary włókien światłowodowych (3 niezależne trakty do transmisji danych). Szacunkowa odległości pomiędzy lokalnymi punktami dystrybucyjnymi sieci LAN w budynkach Oddziału to ok. 11,5 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32562300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia:1) do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – termin na przygotowanie, przetestowanie i udostępnienie łącza Odbiorcy usługi;2) 24 miesiące licząc od dnia odbioru łącza (podpisania bez zastrzeżeń protokołu zbiorczego), lecz nie wcześniej niż od 2021-01-01 - okres rzeczywistej eksploatacji łącza przez Odbiorcę usługi i pobieranie opłat przez Wykonawcę.


Część nr: 4 Nazwa: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: ZUS O/Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS O/Zabrze ul. 3-go Maja 8.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa łącza światłowodowego dla potrzeb transmisji danych pomiędzy dwiema lokalnymi sieciami LAN w relacji: ZUS O/Zabrze ul. Szczęść Boże 18 – ZUS O/Zabrze ul. 3-go Maja 8. W ramach dzierżawy Wykonawca musi udostępnić co najmniej 4 pary włókien światłowodowych (4 niezależne trakty do transmisji danych). Szacunkowa odległości pomiędzy lokalnymi punktami dystrybucyjnymi sieci LAN w budynkach Oddziału to ok. 600 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32562300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia:1) do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – termin na przygotowanie, przetestowanie i udostępnienie łącza Odbiorcy usługi;2) 24 miesiące licząc od dnia odbioru łącza (podpisania bez zastrzeżeń protokołu zbiorczego), lecz nie wcześniej niż od 2021-01-01 - okres rzeczywistej eksploatacji łącza przez Odbiorcę usługi i pobieranie opłat przez Wykonawcę.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Chorzów: Wykonanie robót budowlanych – instalacje wod.-kan. – paczka nr 4
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Chorzów: Wykonanie robót budowlanych w pustostanach – paczka nr 9
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługi łączności
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie kompleksowych usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI