Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00331495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zbigniew.Majchrzak@nfosigw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nfosigw/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080470380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-602

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.zgora.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dubois 118

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.lodz.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160300436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-018

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.opole.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200337408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Rocha 5

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.bialystok.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Barbary 9

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-026

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.olsztyn.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczepanowskiego 15a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-541

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosgw.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosgw.poznan.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@fos.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfosigw.wroclaw.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060573901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechowska 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-704

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfos.lublin.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180511867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmuntowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-025

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wfosigw.rzeszow.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271806983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wfosigw.katowice.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260365480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Ks. Jerzego Popiełuszki 41

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-155

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradcy.energetyczni@wfos.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wfos.com.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320785039

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wfos.szczecin.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp, NFOŚiGW jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających i w dalszej części SWZ zwany jest Zamawiającym lub Zamawiającym Wiodącym lub Kupującym.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8dab93-135a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217011/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi telefonii komórkowej i dostawa telefonów w ramach projektu PDE.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Doradztwa Energetycznego realizowany w ramach programu FEnIKS 2021 – 2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce8dab93-135a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, oraz za pomocą poczty elektronicznej w przypadkach, w szczególności uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt. 1.5.9 ogłoszenia (nie dotyczy składania ofert) z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanym dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2452). Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego odpowiednio w pkt. V oraz IX SWZ.
8. Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załączniki), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”), z zastrzeżeniem postanowień pkt. 1. powyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) uprzejmie informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 3A,
02-673 Warszawa;
2) Inspektorem ochrony danych w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej jest Pan Robert Andrzejczuk (inspektorochronydanych@nfosigw.gov.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej - PZP). Jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, dane będą przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do treści swoich danych;
b) prawo ich sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą te podmioty, którym administrator danych osobowych, ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora danych osobowych w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej umowy, m.in. dostawcy IT;
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP, a także podmioty prowadzące kontrole zamówień publicznych w NFOŚiGW,
tj. w szczególności: Najwyższa Izba Kontroli, Ministerstwa, Urząd Zamówień Publicznych;
9) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOZ.52.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 270500,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Świadczenie usług mobilnej telefonii komórkowej z transmisją danych (zwanych dalej usługami), zgodnie z opisem w Rozdziale I Załącznika nr 5 do SWZ;
2) Dostawę telefonów komórkowych typu I i II, spełniających wymagania opisane, dla telefonów typu I w Rozdziale III Załącznika nr 5 do SWZ, dla telefonów typu II w Rozdziale III i IV Załącznika nr 5 do SWZ.
1.1. W ramach zamówienia podstawowego przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, poszczególnym Zamawiającym, łącznie 90 szt. telefonów, w tym 75 telefonów typu I i 15 telefonów typu II;
b) dostawę, poszczególnym Zamawiającym, łącznie 85 szt. gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM;
c) świadczenie, na rzecz Zamawiających, usług telekomunikacyjnych przypisanych do dostarczonych kart SIM;
d) przeniesienie 74 posiadanych numerów telefonów od dotychczasowego operatora do sieci Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
e) świadczenie pozostałych usług telekomunikacyjnych opisanych w Rozdziale I pkt. 1 ppkt 7) Załącznika nr 5 do SWZ na maksymalną kwotę odpowiadającą iloczynowi liczby aktywacji (85 szt.) oraz kwoty 150 zł brutto.

1.2.Opcje: Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na możliwości nabycia w trakcie trwania umowy:
a) dostawy do 18 szt. telefonów typu I i do 2 szt. telefonów typu II,
b) dostawy do 20 dodatkowych, nowych, gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM,
c) świadczenia usług telekomunikacyjnych przypisanych do dostarczonych opcjonalnych kart SIM o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości odpowiadającej 20 aktywacjom, aktywnych przez okres 24 miesięcy (max. 480 miesiącom opcjonalnych usług telekomunikacyjnych). W przypadku zamówienia opcjonalnych kart SIM na okres dłuższy niż 24 miesiące, liczba dostępnych do zamówienia opcjonalnych kart ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, tak aby łącznie nie przekroczono 480 miesięcy aktywacji.
d) zamawiania do 210 dodatkowych 30-dniowych krajowych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 20 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 1 Załącznika nr 5 do SWZ.
e) zamawiania do 210 dodatkowych 30-dniowych unijnych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 2 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 2 Załącznika nr 5 do SWZ.
f) do zamawiania pozostałych usług telekomunikacyjnych, opisanych w Rozdziale I pkt. 11 ppkt 7) Załącznika nr 5 do SWZ, do maksymalnej kwoty odpowiadającej iloczynowi liczby aktywacji objętych prawem opcji (20 szt) i kwoty 150 zł brutto.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 4 do SWZ (Projektowanych Postanowieniach umowy) i Załączniku nr 5 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32250000-0 - Telefony komórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na możliwości nabycia w trakcie trwania umowy:
a) dostawy do 18 szt. telefonów typu I i do 2 szt. telefonów typu II,
b) dostawy do 20 dodatkowych, nowych, gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM,
c) świadczenia usług telekomunikacyjnych przypisanych do dostarczonych opcjonalnych kart SIM o łącznej wartości nieprzekraczającej wartości odpowiadającej 20 aktywacjom, aktywnych przez okres 24 miesięcy (max. 480 miesiącom opcjonalnych usług telekomunikacyjnych). W przypadku zamówienia opcjonalnych kart SIM na okres dłuższy niż 24 miesiące, liczba dostępnych do zamówienia opcjonalnych kart ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, tak aby łącznie nie przekroczono 480 miesięcy aktywacji.
d) zamawiania do 210 dodatkowych 30-dniowych krajowych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 20 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 1 Załącznika nr 5 do SWZ.
e) zamawiania do 210 dodatkowych 30-dniowych unijnych pakietów danych (każdy pakiet obejmuje 2 GB danych), opisanych w Rozdziale I pkt. 10 ppkt 2 Załącznika nr 5 do SWZ.
f) do zamawiania pozostałych usług telekomunikacyjnych, opisanych w Rozdziale I pkt. 11 ppkt 7) Załącznika nr 5 do SWZ, do maksymalnej kwoty odpowiadającej iloczynowi liczby aktywacji objętych prawem opcji (20 szt) i kwoty 150 zł brutto.
W ramach prawa opcji świadczenie usług odbywać się będzie przez okres od dostawy aktywnych lub gotowych do aktywacji opcjonalnych kart SIM do końca okresu obowiązywania Umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 4 do SWZ (Projektowanych Postanowieniach umowy) i Załączniku nr 5 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - wg wzoru.
Kryterium nr 2 - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dotyczących funkcjonalności w oferowanych telefonach, oraz wg wzoru.
Kryterium nr 3 - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dotyczących oferowanych usług, oraz wg wzoru.
Kryterium nr 4 - na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dotyczących oferowanych terminów rozpoczęcia świadczenia wybranych usług, oraz wg wzoru.
Kryterium nr 5 - na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dotyczącej oferowania terminu rozliczania wszystkich kosztów przed czy po danym okresie rozliczeniowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność telefonów

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres i dostępność usług

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób rozliczania

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zobowiązany jest wykazać, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 34.).
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi obejmujące usługi telefonii komórkowej, przy czym w ramach każdej z nich świadczył usługi telefonii komórkowej dla minimum 50 numerów abonenckich, przez okres co najmniej 10 miesięcy.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w punkcie V.5.4.) ogłoszenia, mogą oni spełniać łącznie, przy czym spełnianie warunku wskazanego w pkt. 1.1. powyżej musi wykazać co najmniej jeden z nich oraz spełnianie warunku wskazanego w pkt. 1.2. powyżej musi wykazać co najmniej jeden z nich.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe, jakie będą wymagane przez Zamawiającego to:
1.1. oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 594.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zaleca się złożenie dokumentu odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SWZ; nie dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby takiego podmiotu);
1.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.5. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa:
- w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt IX.1 SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
i) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, a także art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
a także
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania......
(ciąg dalszy w pkt. V.5.7)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zobowiązany jest przedstawić potwierdzenie wpisu (zaświadczenie o wpisie) do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 34);
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym liczby numerów abonenckich obsługiwanych przez okres co najmniej 10 miesięcy, w ramach usług realizowanych na podstawie każdej ze wykazanych umów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

(ciąg dalszy pkt. 5.6) ogłoszenia):
.... wspieraniu agresji na Ukrainę oraz ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024, poz. 507),
- w pozostałym zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający wymaga zamiast:
2.1. zaświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 1.3. powyżej, lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEIDG, o których mowa w pkt 1.4. powyżej-składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym, administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy. Postanowienia pkt. 2.2 powyżej stosuje się.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy:
1) Poprzez odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) Stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
d) Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, o kwotę wykazaną przez Wykonawcę i wynikającą z wyżej wymienionych zmian.
2) Poprzez odpowiednią zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia z zastrzeżeniem, że:
a) Pierwsza zmiana jest dopuszczalna najwcześniej po upływie sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy;
b) Zmiana jest dopuszczalna w przypadku, gdy suma wskaźników zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w kolejnych dwóch kwartałach, następujących po kwartale, w którym odpowiednio - zawarto umowę lub dokonano ostatniej zmiany na podstawie niniejszego postanowienia - wyniesie co najmniej 8 %;
c) Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, zawierającym uzasadnienie wpływu wzrostu cen określonych towarów lub usług na koszty realizacji zamówienia, względem ceny lub kosztu przyjętych odpowiednio w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie albo przy ostatniej zmianie cen;
d) Zmiany wynagrodzenia mogą być dokonywane nie częściej niż co sześć miesięcy;
e) Łączna zmiana wynagrodzenia, jaka może być dokonana zgodnie z powyższymi zasadami, nie przekroczy kwoty 30 % maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1
3) Dopuszcza się inne, następujące zmiany umowy:
a) w przypadku wyczerpania części opcjonalnej Umowy, dopuszcza się zwiększenie liczby telefonów lub aktywacji i związanych z tym usług lub pakietów opcjonalnych, o taką łączną ilość, która odpowiada wartości do 15% pierwotnej całkowitej wartości Umowy,
b) wydłużeniem okresu obowiązywania umowy na świadczenie usług o maksymalnie 3 miesiące, z jednoczesnym zwiększeniem całkowitej wartości Umowy o nie więcej niż 10%, z dowolnym podziałem tej kwoty na poszczególne rodzaje świadczeń.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy, na Platformie e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług odbywało się maksymalnie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, przy czym:
a) dla zamówienia podstawowego wymaga się, aby:
- przeniesienie wszystkich numerów telefonów i dostawa wszystkich gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM, została zrealizowana w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy;
- dostawa wszystkich telefonów została zrealizowana w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy;
- świadczenie usług mobilnej telefonii komórkowej z transmisją danych było wykonywane od dnia dostawy gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM, do końca trwania umowy.
b) dla zamówienia w ramach prawa opcji wymaga się, aby:
- świadczenie usług mobilnej telefonii komórkowej z transmisją danych było wykonywane od dnia dostawy gotowych do aktywacji lub aktywnych kart SIM, do końca trwania umowy;
- świadczenie usług transmisji danych w ramach opcjonalnych krajowych i unijnych pakietów danych (30-dniowe pakiety danych), odbywało się od terminu ich aktywacji (zgodnego z ofertą Wykonawcy) licząc od zgłoszenia, przy czym termin aktywacji nie może być dłuższy niż 12 godzin roboczych od zgłoszenia;
- dostawa telefonów i kart SIM oraz ich aktywacja została zrealizowana w terminie do 15 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. VII SWZ musi wykazać każdy z Wykonawców.
3. Oferta – pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, musi być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wraz z ofertą należy złożyć:
a) stosowne Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa – w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników;
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokument/dokumenty ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (pkt VIII.3 SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zaleca się złożenie oświadczenia odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 8 do SWZ);
c) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX.1 SWZ.
d) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. VIII.2.2. SWZ (o ile dotyczy).
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, w szczególności za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”.
6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (na podstawie takich samych dokumentów, jak wymagane od Wykonawcy).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remonty w budynkach ZSCKR
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa dwóch samochodów osobowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: „Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI