Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE ZINTEGROWANEGO STANOWISKA SATELITARNEGO ODBIORU I PREZENTACJI MORSKIEJ INFORMACJI POGODOWEJ NA OBSZARACH METAREA 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
 
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
 
1.5.4.) Województwo: pomorskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE ZINTEGROWANEGO STANOWISKA SATELITARNEGO ODBIORU I PREZENTACJI MORSKIEJ INFORMACJI POGODOWEJ NA OBSZARACH METAREA 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1eda6f-2294-11ec-b885-f28f91688073
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199053
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/24/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.13 DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE ZINTEGROWANEGO STANOWISKA SATELITARNEGO ODBIORU I PREZENTACJI MORSKIEJ INFORMACJI POGODOWEJ NA OBSZARACH METAREA
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://platformazakupowa.pl/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 55/ZP/21
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Skład systemu zintegrowanego stanowiska satelitarnego odbioru i prezentacji morskiej informacji pogodowej na obszarach METAREA: 
a) System INMARSAT MINI-C GMDSS – 1 szt.
b) Morski odbiornik radiowy KF wraz z wynośnymi głośnikami – 1 szt.
c) Monitor interaktywny – 1 szt.
d) Laptop do współpracy z monitorem interaktywnym – 1 szt.
e) Stacja meteorologiczna do weryfikacji danych pogodowych w oparciu o wysoko-wydajny komputer – 1 szt.
f) Wizualizer – 1 szt.
g) Układ zasilania – 1 szt.
h) Zamocowanie anten i sensorów – 1 szt. (do uzgodnienia po wizji lokalnej).
i) Dokumentacja techniczna – 2 szt. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 32531000-4 - Urządzenia łączności satelitarnej
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
Art. 109 ust. 1 pkt 3
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 6
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
Art. 109 ust. 1 pkt 8
 
Art. 109 ust. 1 pkt 9
 
Art. 109 ust. 1 pkt 10
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2) zdolności technicznej lub zawodowej
 Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik nr 11) tj. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna:
zrealizowanie co najmniej 1 (jednego) zamówienia podobnego do przedmiotu zamówienia polegającego na dostawie z montażem podobnych morskich systemów dydaktycznych na kwotę 280.000,00 zł brutto 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4). 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i In-formacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza gra-nicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upa-dłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzyciela-mi, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Wykaz dostaw wraz z referencjami (załącznik nr 11).
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5). 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 Tabela parametrów technicznych jako kryterium oceny (załącznik nr 9) 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 7).
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 8).
Oświadczenie o aktualności informacji (złącznik nr 10). 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
 Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 
przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480. 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-13 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 09:15
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-13