Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-11-17
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00258857
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef8b0e3-3e1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługi telefonii internetowej (telefonia VoIP)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef8b0e3-3e1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej jako „Platformą”) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy oraz poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Małgorzata Poluchowicz, e-mail: biuro@bozp.com.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef8b0e3-3e1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Informacje na temat zakładania kont i zasady korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na: https://ezamowienia.gov.pl i w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452)
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, zwanego dalej „Rozporządzeniem KRI”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozpprządzenia KRI.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 2, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w Rozporządzeniu KRI i przekazuje się jako załącznik lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, odbywa się drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl, lub formularzy do komunikacji w zakładce „Formularze do komunikacji”. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Minimalne wymagania techniczne do korzystania z usług Platformy:
1) Komputer PC min. Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, zainstalowana jedna z przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, lub
2) Tablet/Telefon, min. 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
Dla korzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, i cookies.
Specyfikacja połączenia: formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, formularze dostępne są w formacie HTML, kodowanie UTF-8, operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
7. W przypadku problemów technicznych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia technicznego - tel. (32) 7788999, przez formularz na stronie https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego na Platformie i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wskazane w § 6 ust. 1 SWZ oraz przedmiotowe środki dowodowe wskazane w § 7 SWZ.
Formularz oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES wewnętrzny.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane z ofertą, mogą być zgodnie opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
Ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 58 524 10 34,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę kompletnego systemu do komunikacji głosowej oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej, nr sprawy: TZ.250.80.2021, prowadzonym w trybie podstawowym,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź.zm.), dalej „ustawa Pzp”,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia,
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania dostępu do danych osobowych, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia danego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.250.80.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem kompletnego systemu do komunikacji głosowej zawierającego wszystkie niezbędne do jego funkcjonowania elementy (zwanego dalej „Systemem Telekomunikacyjnym”) oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Zamawiającego - Gdańskich Nieruchomości.
2. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający wymaga dostarczenia / zapewnienia:
1) Głównych Serwerów w ilości 2 szt. (podstawowy oraz zapasowy)
2) Telefonów Systemowych IP „TYP A” w ilości 267 szt. (aparaty podstawowe)
3) Telefonów Systemowych IP „TYP B” w ilości 40 szt. (aparaty kierownicze)
4) Telefonów Systemowych IP „TYP C” w ilości 3 szt. (aparaty sekretarskie)
5) Przystawek do Telefonów Systemowych IP „TYP C” w ilości 3 szt.
3. W ramach wdrożenia przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu technicznego wdrożenia,
2) opracowania scenariuszy testów akceptacyjnych dla Systemu Telekomunikacyjnego oraz przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającego,
3) wykonania instalacji oraz wstępnej konfiguracji maszyn wirtualnych pełniących role Głównych Serwerów / Serwerów Aplikacyjnych realizujących funkcje: poczty głosowej, systemu zapowiedzi, funkcji zunifikowanej komunikacji, nagrywania rozmów. W przypadku konieczności dostarczenia / zapewnienia fizycznych maszyn serwerowych, Wykonawca będzie zobowiązany do skonfigurowania tych maszyn do pracy z pozostałymi elementami Systemu Telekomunikacyjnego,
4) instalacji i podłączenia Bramy Głosowej / Bramy Session Border Controller w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) zainstalowania wszystkich aparatów telefonicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
6) przeprowadzenia konfiguracji Systemu Telekomunikacyjnego,
7) przeprowadzenia testów akceptacyjnych Systemu Telekomunikacyjnego, a w przypadku wystąpienia błędów - korekty ustawień,
8) uruchomienia produkcyjnego Systemu Telekomunikacyjnego,
9) przeprowadzenia autoryzowanego szkolenia w wymiarze co najmniej 24 godzin dla wyznaczonych 2 pracowników Zamawiającego z obsługi Systemu Telekomunikacyjnego: zarządzania dostarczonymi i zainstalowanymi przez Wykonawcę produktami oraz ich konfiguracją.
4. Od daty odebrania przez Zamawiającego Systemu Telekomunikacyjnego, wykonawca będzie zobowiązany świadczyć na rzecz zamawiającego usługi telefonii stacjonarnej.
5. Wykonawca zrealizuje przeniesienie na dostarczone łącza wszystkich numerów telefonicznych użytkowanych przez Zamawiającego.
6. Gwarancja i serwis:
1) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny autoryzowany przez producenta urządzeń i oprogramowania oraz świadczony przez producenta lub jego autoryzowanych partnerów w centrach serwisowych na terenie Unii Europejskiej.
2). System Telekomunikacyjny w całym okresie obowiązywania umowy będzie objęty gwarancją i wsparciem producenta (które mogą być realizowane przez autoryzowany serwis producenta), począwszy od dnia odebrania wdrożenia Systemu Telekomunikacyjnego.
3). Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca świadczył usługi wsparcia technicznego w języku polskim, polegające na rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z działaniem i obsługą Systemu Telekomunikacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32524000-2 - System telekomunikacyjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie połączeń w całości, to jest w szacunkowych ilościach wykazanych w tabeli OPZ, jeżeli będzie to wynikało z potrzeb zamawiającego. Zmniejszenie zakresu usług może nastąpić maksymalnie o 20% w stosunku do ilości szacunkowych podanych w tabli OPZ. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby połączeń, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokupienia 20 szt. telefonów TYP A, oraz 5 szt. telefonów TYP B w trakcie trwania umowy , w razie potrzeby, w cenie z formularza ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji i konfiguracji dokupionych aparatów nieodpłatnie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu w danej części postępowania, oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena oferty – waga 60%
2) energooszczędność platformy – waga 20%
3) spójność platformy - waga 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: energooszczędność platformy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: spójność platformy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) kierownika projektu, posiadającego kwalifikacje z zakresu metodyki zarządzania projektami PRINCE2, potwierdzone certyfikatem poświadczającym kompetencje z zakresu zarządzania projektami na poziomie minimum PRINCE2 Foundation 2017,
2) minimum jedną osobę realizującą wdrożenie Systemu Telekomunikacyjnego u Zamawiającego, legitymującą się aktualnym certyfikatem technicznym/certyfikatami technicznymi producenta Systemu Telekomunikacyjnego, potwierdzającym posiadanie przez tą osobę kwalifikacji wymaganych do realizacji wdrożenia Systemu, w przypadku, gdy wdrożenie będzie realizowane przez kilka osób, zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał wszystkie te osoby oraz aby każda z nich legitymowała się aktualnym certyfikatem technicznym producenta Systemu Telekomunikacyjnego, potwierdzającym posiadanie przez tą osobę kwalifikacji wymaganych do realizacji wdrożenia Systemu,
3) minimum jedną osobę realizującą usługę wsparcia technicznego, legitymującą się aktualnym certyfikatem technicznym/ certyfikatami technicznymi producenta Systemu Telekomunikacyjnego, potwierdzającym posiadanie przez tą osobę kwalifikacji wymaganych do świadczenia usługi wsparcia technicznego; w przypadku, gdy usługa wsparcia technicznego będzie realizowana przez kilka osób, zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał wszystkie te osoby oraz aby każda z nich legitymowała się aktualnym certyfikatem technicznym producenta Systemu Telekomunikacyjnego, potwierdzającym posiadanie przez tą osobę kwalifikacji wymaganych do świadczenia usługi wsparcia technicznego.
Funkcje wskazane w pkt. 2 i 3 mogą być łączone.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone powyżej mogą być spełnione łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (według wzoru na załączniku nr 4 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) szczegółową specyfikację techniczną/opis techniczny Systemu Telekomunikacyjnego, umożliwiającą Zamawiającemu jednoznaczne ustalenie, jakie konkretnie urządzenia oraz oprogramowanie jest oferowane w ramach złożonej przez Wykonawcę oferty, obejmującą co najmniej:
a) parametry kluczowych elementów systemu telekomunikacyjnego wskazanych w rozdz. III OPZ („WYMAGANIA DOTYCZĄCE SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO”), to jest: głównych serwerów, serwerów aplikacyjnych, bramy głosowej, bramy Session Border Controller, telefonów systemowych IP; telefonów systemowych cyfrowych, przystawek do telefonów, oprogramowania głównych serwerów oraz serwerów aplikacyjnych, oprogramowania sterującego połączeniami,
b) opis konfiguracji wszystkich oferowanych aparatów telefonicznych do pracy w środowiskach SIP 2.0; potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w Rozdz. III pkt. 25 OPZ,
c) opis funkcjonalności, potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w Rozdz. III, podrozdział „WYMAGANIA DOTYCZĄCE BRAMY SESSION BORDER CONTROLLER”, w szczególności w zakresie udokumentowania i wspierania wskazanych funkcjonalności przez producenta;
d) klasyfikację Telefonów Systemowych IP „TYP A” pod względem zapotrzebowania na moc oraz sposób regulacji poboru mocy,
2) karty katalogowe producentów oferowanych urządzeń (co najmniej dla urządzeń wskazanych w pkt. 1 lit. a powyżej),
3) aktualny certyfikat ISO 9001:2015; lub równoważny dokument, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, potwierdzający, że producent zaoferowanego przez Wykonawcę Systemu Telekomunikacyjnego wdrożył procedury zarządzania jakością zgodne z normami ISO 9001, lub równoważnego systemu zarządzania jakością. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
4) oświadczenie producenta Systemu Telekomunikacyjnego, że System Telekomunikacyjny jest wolny od wad technicznych, prawnych i formalnych oraz że nie był wcześniej zarejestrowany na żadnego innego klienta z bazy klientów producenta; w uzasadnionych przypadkach, gdy uzyskanie oświadczenia o tej treści od producenta nie będzie możliwe, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne, wraz z uzasadnieniem odstąpienia od złożenia oświadczenia producenta, z którego będzie wynikało, że oferowany System Telekomunikacyjny jest wolny od wad technicznych, prawnych i formalnych, oraz że nie był wcześniej zarejestrowany na żadnego innego klienta z bazy klientów producenta Systemu,
Przez producenta Systemu Telekomunikacyjnego, o którym mowa w pkt. 3 i 4 powyżej, należy rozumieć producenta kluczowych elementów zamówienia, to jest: aparatów telefonicznych, przystawek do telefonów, Bramy Głosowej / Bramy Session Border Controller, oprogramowania sterującego połączeniami oraz pozostałych aplikacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wszystkie wskazane w ogłoszeniu, z wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych w zakresie w jakim służą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru na załączniku nr 3 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie:
1) wskutek zmian obowiązujących przepisów prawa, zaleceń służb sanitarnych lub porządkowych, mających wpływ na warunki lub wykonywanie umowy; zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych i zaleceń,
2) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej (nowych i nadal trwających), które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, takich jak: epidemie, akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy, pożary i inne podobne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie:
a) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i usuwania jego skutków,
b) zakresu przedmiotu umowy w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu, lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia,
c) wstrzymania lub zawieszenia wykonywania umowy,
3) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności: wycofania danego produktu z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, lub braku (trwałego lub przejściowego) produktu na rynku i zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, do zachowania formy pisemnej wystarczający jest pisemny wniosek do Zamawiającego z opisem proponowanego produktu i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę, z zachowaniem postanowień ust. 2, bez konieczności zawierania aneksu do umowy,
4) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – np. zwłoki Zamawiającego w odbiorze, przerwania, zawieszenia realizacji umowy przez Zamawiającego, o czas zwłoki, przerwania lub zawieszenia,
5) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, od przyjętych w SWZ, lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych i niedostępnych w momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu umowy w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ,
6) innych należycie udokumentowanych i uzasadnionych przeszkód zewnętrznych, niezawinionych przez stronę umowy, uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z SWZ.
Jeśli o zmianę wnioskuje Wykonawca, przedkłada na żądanie zamawiającego pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać wyłącznie elektronicznie na https://ezamowienia.gov.pl, na stronie postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
1) Termin realizacji zamówienia: dostawa i wdrożenie Systemu Telekomunikacyjnego wraz z przeniesieniem numerów, do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Okres dzierżawy i świadczenia usług telefonii stacjonarnej dla Systemu Telekomunikacyjnego wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru Systemu Telekomunikacyjnego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Brzozów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI