Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników wraz z oprogramowaniem i osprzęte

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników wraz z oprogramowaniem i osprzętem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-07-16
  • ZamawiającyMUZEUM ŚLĄSKA OPOLSKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400519
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników
wraz z oprogramowaniem i osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ŚLĄSKA OPOLSKIEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Śląska Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wojciecha 13

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-023

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu audioprzewodników
wraz z oprogramowaniem i osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d641343-1326-4b1a-a1ee-1c775d6fadec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup audioprzewodników wraz z akcesoriami i przygotowaniem nagrań dźwiękowych do wystaw stałych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d641343-1326-4b1a-a1ee-1c775d6fadec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344, tj.) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawcą poza środkami komunikacji elektronicznej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, składania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń zostały szczegółowo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na portalu e-Zamówienia formularzy wynosi 150 MB.
5. Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną muszą w sposób jednoznaczny wskazywać nr postępowania (np. w tytule lub oznaczeniu w dokumencie) oraz dane identyfikujące wykonawcę.
6. Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773). Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
1) - .com
2) - .exe
3) - .bat
4) - .msi.
7. Za datę złożenia dokumentów w postępowaniu, a w tym oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów albo oświadczeń przyjmuje się datę ich wysłania poprzez portal e-Zamówienia.
8. Osobą do kontaktu i porozumiewania się z wykonawcami jest:
1) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Joanna Ojdana j.ojdana@muzeum.opole.pl
1) w sprawach dotyczących procedury przetargowej:
Agata Kekin a.kekin@wp.pl
15. Zamawiający nie przewiduje:
1) wizji lokalnej,
2) zebrania wykonawców,
3) negocjacji warunków ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2024.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa nowego systemu opartego na audioprzewodnikach umożliwiających odwiedzającym samodzielne, tj. bez udziału przewodnika, zwiedzanie wystaw stałych w głównym gmachu wystawowym Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu audioprzewodników wraz z oprogramowaniem (opracowaniem scenariuszy ścieżek, tłumaczeń, nagrań, udźwiękowienia, wgranie treści i konfigurację systemu) oraz odpowiednim osprzętem.

2. System audioprzewodników:
1) System audioprzewodników ma być przeznaczony dla wszystkich zwiedzających i oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych fizycznie zwiedzającym oraz infrastrukturze zapewniającej ich prawidłowe działanie (w tym nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.).
2) Zestaw dla każdego zwiedzającego ma składać się z odbiornika, dołączonych do niego słuchawek oraz smyczy.
3) Odbiornik ma umożliwiać prostą obsługę, poprzez ograniczenie interakcji do wybrania rodzaju ścieżki dźwiękowej (przy rozpoczynaniu zwiedzania) oraz regulację głośności.
4) Odbiornik musi posiadać wyświetlacz, na którym będą prezentowane omawiane eksponaty oraz wskazówki nawigacyjne, a także umożliwiać tłumaczenie w PJM (Polski Język Migowy).
5) Infrastruktura systemu ma działać w sposób umożliwiający „obszarowe” uruchamianie nagrań, tj. w momencie gdy użytkownik będzie w odpowiednim miejscu w budynku muzeum (salach, przejściach, korytarzach, wybranych częściach ekspozycji itd.).
6) W miejscach, gdzie zostanie zastosowane włączanie automatyczne, wielkość obszaru w którym powinno zostać odtworzone nagranie ma być regulowana w zakresie od kilku do kilkunastu metrów tak by dać możliwość aktywacji nagrania na wymaganym obszarze.
7) Nadajniki, dzięki którym nastąpi włączenie nagrań w audioprzewodnikach winny dawać możliwość ukrycia ich w ekspozycji tak, żeby nie były bezpośrednio widoczne dla zwiedzających i żeby nie wymagały oddzielnej instalacji elektrycznej elektrycznej (konieczne wykorzystanie istniejących instalacji, np. szynoprzewodów lub zasilanie bateryjne).
8) Audioprzewodniki muszą zapewniać prawidłowe działanie również w przypadku ich umieszczenia w odzieży (np. po włożeniu przez użytkownika do kieszeni)
9) Oprócz działania automatycznego oferowane rozwiązanie ma zapewniać możliwość ręcznego uruchomienia przez zwiedzającego kolejnych opisów na wystawie.
10) Oferowany system audioprzewodnika musi zapewniać możliwość sygnalizacji wyniesienia audioprzewodnika poza budynek (monitorowanie wejścia głównego) np. przypadkowo lub z zamiarem kradzieży

3. Ścieżki dźwiękowe:
1) Przedmiotem opracowania ma być podstawowa ścieżka lektorska w języku polskim, angielskim, niemieckim, PJM oraz z audiodeskrypcją. Grupą docelową dla wskazanych ścieżek są przede wszystkim osoby dorosłe i młodzież powyżej 13go roku życia. Dodatkowo należy wykonać ścieżkę przeznaczoną dla rodzin z dziećmi, fabularyzowaną w formie słuchowiska.
2) Wykonawca przygotuje oraz zaimplementuje do audioprzewodników scenariusze ścieżek zwiedzania w postaci nagrania dźwiękowego, video i zdjęć, które będą opracowane w oparciu o wizję lokalną, materiały własne oraz materiały udostępnione przez Zamawiającego, z uwzględnieniem konsultacji merytorycznych z Zamawiającym. .
3) Tłumaczenia ścieżek na język angielski oraz niemiecki powinny zostać wykonane przez native speaker’a, będącego doświadczonym tłumaczem, a treści tekstowe zawarte w audioprzewodnikach poddane profesjonalnej redakcji i korekcie. Tekst tłumaczenia oraz jego adjustację Wykonawca udostępni Zamawiającemu przed uruchomieniem całego systemu.
4) Teksty ścieżek mają być opracowane dla potrzeb osób niedosłyszących i głuchych przez surdopedagoga, który przygotuje je do tłumaczenia na PJM do nagrań video, teksty powinny zostać skonsultowane ze środowiskiem odbiorców.
5) Wykonawca dokona nagrań w profesjonalnym studio nagraniowym z udziałem zawodowych lektorów.
6) Wykonawca, po opracowaniu scenariuszy ścieżek w języku polskim, przedstawi je Zamawiającemu do akceptacji. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca zrealizuje tłumaczenie i nagrania w językach obcych, oraz przedstawi jej Zamawiającemu do akceptacji. Dodatkowo Wykonawca przedstawi próbny fragment nagrania każdej ścieżki przed rozpoczęciem pracy nad nagraniem całości, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Lektor czytający skrypty audiodeskrypcji musi posiadać odpowiednie doświadczenie w czytaniu ścieżek audiodeskrypcji na potrzeby ekspozycji muzealnej:
a) Wykonawca musi wykazać, że lektor czytający skrypty posiada doświadczenie przy realizacji minimum 2 usług polegających na czytaniu skryptów, opracowań lub scenariuszy w zakresie niniejszego zamówienia.
7) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu produkcji ścieżek oraz ich instalacji na ekspozycji.
8) W przypadku zastrzeżeń odnośnie treści, tłumaczeń czy nagrań Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy ich przyjęcia. W terminie do 10 dni kalendarzowych od odmowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej tj. odpowiednio poprawionej albo ponownie wykonanej wersji ścieżki dźwiękowej lub scenariusza zwiedzania.
9) Do pół roku po wdrożeniu systemu, na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia potrzebnych korekty nagrań (np. dla poprawienia nawigacji lub treści ścieżek).

4. Rodzaje ścieżek audio:
1) Ścieżka podstawowa – w języku polskim, przeznaczona dla osób dorosłych i młodzieży powyżej 13. roku życia., które nie są specjalistami z dziedzin związanych bezpośrednio z ekspozycją.
2) Ścieżka rodzinna – w języku polskim, przeznaczona dla rodzin z dziećmi poniżej 13. roku życia. Powinna przedstawiać treści poprzez zabawę, mieć lekką tj. łatwo przyswajalną formę, fabularyzowaną formę słuchowiska. Kolejne nagrania musi łączyć osoba narratora, opowieść musi być prowadzona z jednej perspektywy. Ścieżka powinna mieć tło muzyczne i być uatrakcyjniona dodatkowymi odgłosami współgrającymi z fabułą opowieści.
3) Ścieżka obcojęzyczna - w języku angielskim i języku niemieckim. Ścieżka ma mieć podobny charakter, jak ścieżka podstawowa, ale ma być dostosowana terminologicznie do zagranicznego odbiorcy. W razie konieczności tekst powinien być uproszczony.
4) Ścieżka PJM - w Polskim Języku Migowym. Ścieżka ma udostępniać treści do samodzielnego zwiedzania wystawy, w sferze merytorycznej powinna w sposób dostosowany do odbiorcy niesłyszącego / niedosłyszącego przekazywać informacje o wystawie .
5) Audiodeskrypcja - dedykowana osobom niewidomym i niedowidzącym. Ścieżka ta ma umożliwiać osobom z niepełnosprawnością wzroku efektywne zwiedzania wystawy. Ma udostępniać wszystkie treści wizualne za pomocą werbalnego, dźwiękowego opisu i w taki sposób umożliwić samodzielne zwiedzanie wystawy poprzez przekaz nawigacji (opis przestrzeni) w trakcie zwiedzania
.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 6.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę bez udziału podmiotów trzecich (podwykonawcy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32583000-3 - Nośniki danych i głosu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
1) Zamawiający nie określa szczególnych wymogów w zakresie tego warunku.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Zamawiający nie określa szczególnych wymogów w zakresie tego warunku.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności (działań, usług) objętych przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonywał co najmniej dwie dostawy audioprzewodników wraz z osprzętem i oprogramowaniem lub kompleksowo przygotował i opracował scenariusze (samodzielnie bądź na podstawie materiałów zamawiającego) lub opracował nagrania do audioprzewodników, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).

Uwaga
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wartości wyrażonych w walucie innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia Zamawiający zastosuje średni kurs NBP wymiany danej waluty na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
2) Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej następującymi osobami zdolnąymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Minimum 1 osobą, które będdzie pełniła funkcię lektora czytającego skrypty. Osoba lektora musi posiadać doświadczenie przy realizacji minimum 2 usług polegających na czytaniu skryptów, opracowań lub scenariuszy w zakresie niniejszego zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.1;
2) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1:
3) oświadczenie w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 8,9,10
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdziale XI pkt 3 niniejszej SWZ;
2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone – załącznik nr 4.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do SWZ wzór umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
3. Bez uszczerbku dla ust. 2 zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 5. Wykonawca składa Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na portalu e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip do wykonania tynków - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekip lub pracowników do wykonania tynków Inwestycje to budynki przemysłowe. Możliwość podjęcia prac od zaraz. Lokalizacja: Warszawa. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI