Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie pomiarów elektroenergetycznych w Kopalni Soli „Wieliczka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 71 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna -Górnictwo
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi w zakresie pomiarów elektroenergetycznych w Kopalni Soli „Wieliczka”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb22e484-75a8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy)1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień PublicznychMagdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień PublicznychKrystyna Kucharczyk-Gondek – Specjalista ds. Zamówień Publicznych
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”):1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka.2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A.,Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu +48 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców.4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy.5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej.6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art. 15 RODO);b) do sprostowania danych (art. 16 RODO);c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.2) Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa:a) do usunięcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany,c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.3) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4) W odniesieniu do podanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.6. Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.7. W przypadku wskazania w treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14 RODO.8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX SWZ, wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2021/TEM/5
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu: 1) pomiarów elektroenergetycznych,2) wyznaczania trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacji i lokalizacji miejsca uszkodzenia linii kablowej,Szczegółowy wykaz usług, miejsce świadczenia oraz ich maksymalne ilości zawiera poniższa tabela A oraz tabela B Tabela A. Lp. Nazwa usługi Miejsce świadczenia usługi Maksymalna ilość pomiarów1. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu do 1 kV podziemna część kopalni 300 naziemna część kopalni 402. Pomiar rezystancji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV podziemna część kopalni 10 naziemna część kopalni 43. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV podziemna część kopalni 40 naziemna część kopalni 124. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy do 1.6 MVA podziemna część kopalni 54 naziemna część kopalni 205. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy powyżej 1,6 MVA naziemna część kopalni 36. Pomiar oscylograficzny podobciążeniowego przełącznika zaczepów naziemna część kopalni 07. Pomiar zabezpieczenia upływowego RRgx, RRgZx, CUKI-05, PCB/M/3/220, UKI-24, itp. podziemna część kopalni 1308. Pomiar wyłącznika niskonapięciowego typu BERGAMO, ISOL, NH, SH, S6N630, FK 800, MSL-200, WSCA, TS800N, APU itp. podziemna część kopalni 50 naziemna część kopalni 109. Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych i trakcyjnych podziemna część kopalni 70 naziemna część kopalni 3510. Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych - półroczny podziemna część kopalni 56 naziemna część kopalni 3111. Pomiary okresowe spawarek wirowych i transformatorowych naziemna część kopalni 2412. Pomiary okresowe urządzeń elektrycznych przenośnych i ruchomych stosowanych w górnictwie podziemna część kopalni 65013. Pomiar okresowy wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV (rezystancja styków, czas niejednoczesności otwierania, rezystancja izolacji obwodów głównych i pomocniczych) naziemna i podziemna część kopalni 2614. Pomiar izolacji wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV naziemna i podziemna część kopalni 7015. Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIP naziemna i podziemna część kopalni 1216. Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIPx naziemna i podziemna część kopalni 817. Pomiar przekaźnika nadprądowo-termicznego 2-fazowego z członem zwarciowym RIzc-2, RSZt itp. naziemna i podziemna część kopalni 1218. Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo – prądowego RIg, RIgx, itp. naziemna i podziemna część kopalni 319. Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo – mocowego UPZ-12M/B, ZSG itp. naziemna i podziemna część kopalni 020. Pomiar zabezpieczenia termicznego 3-faz. silników n.n. naziemna i podziemna część kopalni 3021. Pomiary elektryczne okresowe suwnic naziemna część kopalni 222. Pomiary elektryczne okresowe windy osobowej naziemna część kopalni 123. Pomiar baterii kondensatorów nn i SN naziemna część kopalni 624. Pomiar rezystancji izolacji szyn głównych jednej sekcji rozdzielni SN naziemna i podziemna część kopalni 1425. Pomiar przekładnika prądowego do 20 kV naziemna i podziemna część kopalni 20026. Pomiar przekładnika napięciowego do 20 kV naziemna i podziemna część kopalni 12027. Pomiar przekładnika Ferrantiego naziemna i podziemna część kopalni 6028. Pomiar przekładnika prądowego NN naziemna i podziemna część kopalni 1229. Pomiar cyfrowego zespołu zabezpieczeń MultiMUZ, MegaMUZ, MiCOM itp. naziemna część kopalni 50 podziemna część kopalni 4030. Pomiar wyłączników różnicowo-prądowych naziemna część kopalni 400 podziemna część kopalni 220031. Pomiar rezystancji izolacji torów głównych rozdzielnic do 1 kV naziemna część kopalni 22 podziemna część kopalni 30032. Sprawdzenie działania przyrządów pomiarowych naziemna i podziemna część kopalni 4433. Sprawdzenie mierników i wystawienie świadectwa wzorcowania/sprawdzenia naziemna część kopalni 6434. Pomiary okresowe elektronarzędzi naziemna część kopalni 65035. Pomiar przekaźnika napięciowego Repx-10 naziemna i podziemna część kopalni 6036. Pomiar przekaźnika kontroli temperatury transformatora 3/0,4kV o mocy do 1,6 MVA naziemna i podziemna część kopalni 3237. Pomiar przekaźnika upływowego typu PZ, KZ1, KZ2, K11, K12, ER100i itp. oraz funkcjonalne sprawdzenie podziemna część kopalni 98038. Pomiar zabezpieczenia nadmiarowo – prądowego Micom P211, OSC3, itp. podziemna część kopalni 1239. Pomiar przekaźnika kontroli ciągłości uziemienia UKU-24, MK4/Re itp podziemna część kopalni 26040. Pomiar przekaźnika kontroli izolacji IR420 itp. podziemna część kopalni 641. Pomiar przekaźnika temperaturowego typu TMA 100a itp. podziemna część kopalni 442. Sprawdzenie miernika doziemienia MD-08, MKD itp. naziemna część kopalni 2043. Pomiar zabezpieczenia łukoochronnego w rozdzielni SN naziemna i podziemna część kopalni 16444. Pomiar przegród izolacyjnych baterii akumulatorów trakcyjnych podziemna część kopalni 16 Tabela B. Lp. Nazwa usługi Miejsce świadczenia usługi Maksymalna ilość pomiarów 1. Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim naziemna część kopalni 1000 podziemna część kopalni 96002. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1-fazowy naziemna część kopalni 500 podziemna część kopalni 34003. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 3-fazowy naziemna część kopalni 300 podziemna część kopalni 5504. Pomiar instalacji odgromowej naziemna część kopalni 1005. Pomiar SUPO podziemna część kopalni 42006. Pomiar rezystancji izolacji kabli SN naziemna i podziemna część kopalni 127. Próba napięciowa kabla SN naziemna i podziemna część kopalni 78. Pomiar rezystancji uziemienia uziomu roboczego lub ochronnego urządzeń elektrycznych naziemna i podziemna część kopalni 5009. Pomiar rezystancji izolacji linii kablowej do 1 kV naziemna i podziemna część kopalni 2010. Pomiar prądów doziemnych sieci 3 kV naziemna część kopalni 111 Pomiar napięć rażeniowych dotykowych na terenie i w sąsiedztwie stacji 15/3kV oraz rozdzielń 6kV i 3kV naziemna część kopalni 100Wyznaczenie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowejLp. Nazwa usługi Miejsce świadczenia usługi Maksymalna ilość pomiarów1. Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego niskiego napięcia lub teletechnicznego naziemna część kopalni 42. Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej niskiego napięcia naziemna część kopalni 43. Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego średniego napięcia naziemna część kopalni 64. Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej średniego napięcia naziemna część kopalni 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 71730000-4 - Usługi kontroli przemysłowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje usługi, o wartości 70% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Realizacja pozostałej części usług, o wartości 30% ceny całkowitej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie, zależne będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10