Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-15
  • ZamawiającyPabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00110396
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78893dc1-b4d0-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://pcmnzoz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal- oferta
c) poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl – pytania od SWZ, wyjaśnienia, dokumenty na wezwanie
(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (e-zamówienia) lub nr referencyjnym postępowania.
3. Oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej: „korespondencją”) Zamawiający i
Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia e-zamowienia lub nr referencyjny postępowania.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@pcmnzoz.pl
5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 4 adres email.
(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/TP1/U/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania badań laboratoryjnych metodą PCR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości opisane są szczegółowo w SWZ - Załącznik 2 do SWZ – Formularz Cenowy oraz czas oczekiwania na wyniki - Załącznik nr 6 do SWZ – Czas oczekiwania na wynik badań.
Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
1 HPV- wykrywanie DNA i różnicowanie wirusa - 37 genotypów (6,11,16,18,26,31,33,35,39,40,42,45,51,52,53,54,55,56,58,59,61,62,64,66,67,68,69,70,71,72,73,81,82,83,84,IS39, CP6108) szt. 63
2 HPV- wykrywanie DNA 14 wysokoonkogennych typów wirusa, wykrywane genotypy: 16, 18, 31, 33,35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59, 66, 68 (badanie jakościowe, genotypowanie jedynie 16 i 18) szt. 104
3 HPV RNA -wykrywanie mRNA onkogenów E6 i E7 wirusa HPV, genotypów 16, 18, 31, 33 i 45 szt. 7
4 HPV- wykrywanie DNA i genotypowanie 14 wysokoonkogennych typów wirusa, wykrywane genotypy: 16, 18, 31, 33,35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59, 66, 68 szt. 63
5 QIASURE- Wykrywanie metylowanych regionów promotorów genów FAM19A4 i hsa-mir124-2 szt. 1
6 Pakiet LBC-HPV: Cytologia płynna LBC oraz wykrywanie DNA 14 wysokoonkogennych typów wirusa HPV met. Real Time-PCR (HPV-HR) szt. 1
7 Pakiet LBC-MCU: Cytologia płynna LBC oraz wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis/ Mycoplasma genitalium/ Mycoplasma hominis/ Ureaplasma sp. metodą Real Time-PCR szt. 1
8 Pakiet LBCHPCH: Cytologia płynna LBC, wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis oraz wykrywanie DNA 14 wysookonkogennych typów wirusa HPV (HPV-HR) metodą Real Time-PCR szt. 1
9 Pakiet MCU-HPV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp. oraz wykrywanie DNA wirusa HPV szt. 1
10 Chlamydia trachomatis- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
11 HSV- jakościowo (Wykrywanie DNA oraz różnicowanie typów I i II wirusa metodą Real Time-PCR) szt. 1
12 Mycoplasma hominis- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time - PCR) szt. 1
13 Mycoplasma fermentans DNA szt. 1
14 Neisseria gonorrhoeae- jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 1
15 Streptococcus agalactiae (GBS) (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
16 Treponema palladium (Wykrywanie DNA) szt. 1
17 Trichomonas vaginalis (Wykrywanie DNA) szt. 1
18 Ureaplasma parvum/ Ureaplasma urealyticum (Wykrywanie DNA metodą Real Time - PCR, jakościowo) szt. 10
1 Ureaplasma sp. (Wykrywanie DNA metodą Real-Time PCR) szt. 1
20 Pakiet LBC-CHT: Cytologia płynna LBC + oraz wykrywanie Chlamydia trachomatis metodą Real Time-PCR szt. 1
21 Pakiet MCU-HSV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp. oraz wykrywanie DNA wirusa HSV typ I i II szt. 1
22 Pakiet MCU-MLX: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis/ Mycoplasma hominis/ Mycoplasma genitalium/ Ureaplasma sp. metodą Multipleks Real Time-PCR szt. 10
23 Pakiet PROMHPV: Wykrywanie DNA Chlamydia trachomatis, Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium, Ureaplasma sp, oraz wykrywanie DNA i genotypowanie 37 typów wirusa HPV szt. 1
24 Adenowirus-DNA -ilościowo (Oznaczanie DNA metodą Real Time PCR) szt. 1
25 Adenowirus-DNA -jakościowo (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 10
26 Aspergillus fumigatus (Wykrywanie DNA metodą Real Time-PCR) szt. 1
27 Babesia (Wykrywanie DNA met. PCR) szt. 1
28 Bartonella henselae (Koci pazur) - metodą Real Time-PCR szt. 1
29 BK wirus-DNA -ilościowo (Oznaczanie DNA wirusa metodą Real Time-PCR) szt. 1
(...)Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.www.pcmnzoz.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100 %
Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = --------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu

Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie 100 punktów.
5. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z największą sumą punktów w danym pakiecie.
6. Zamawiający przy obliczaniu punktów zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.www.pcmnzoz.pl

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dokument potwierdzający wpis do ewidencji Laboratoriów, prowadzony przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych, wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r o diagnostyce laboratoryjnej.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający wpis do ewidencji Laboratoriów, prowadzony przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych, wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r o diagnostyce laboratoryjnej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1) Wypełniony Formularz Cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ.
3) Wypełniony Czas oczekiwania na wynik badań – Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ:
a) Wykonawca w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5) Jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 PZP – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
7) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. UWAGA – Zamawiający może odstąpić od wymogu złożenia ww. dokumentu wraz z ofertą w przypadku podania w Formularzu Ofertowym w pkt. 13 (Zał. Nr 1 do SWZ) /oświadczeniu nr 3 do SWZ w miejscu wykropkowanym przez Wykonawcę adresu strony internetowej pod którym dostępne będą ww. dokumenty.
(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: 25 miesięcy ( od daty zawarcia umowy do 31.05.2024 r.)
(...)Szczegółowe wymagania oraz opis przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona ilość znaków w formularzu znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)dostęonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. www.pcmnzoz.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm. Gat. II w kręgu. Pożądana szerokość kręgu 392 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI