Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach” (8/ZP/TP1/22)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyPabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00109805
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach” (8/ZP/TP1/22)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2253828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach” (8/ZP/TP1/22)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c285aa0b-b4b6-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postępowanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. POWR.04.01.00-00-DM12/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
zamowienia@pcmnzoz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ -oferta
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta
c) poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl – pytania od SWZ, wyjaśnienia, dokumenty na wezwanie
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przy użyciu środków i zgodnie z ust. 1.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest PCM Sp. z o.o. 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68,. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe: e-mail: iodo@pcmnzoz.pl; 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na potrzeby (cel przetwarzania) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „”, Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.- 8/ZP/TP1/22 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn zm., dalej zwana „Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
e) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
f) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
g) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą wnosi do Administratora o:
a) potwierdzenie, czy przetwarzane są dane jej dotyczące;
b) uzyskanie dostępu do danych jej dotyczących oraz informacji o:
• celach przetwarzania
• kategoriach odnośnych danych osobowych;
• informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione (w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych);
• planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania tego okresu;
• (....)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/ZP/TP1/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji koordynatora projektu „ Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z - Załącznikiem Nr 10 do SWZ oraz zapisami umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena, dosatkowe doświadczenie kadry

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi /liczba „miękkich” projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia – innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - którymi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji koordynatora projektu zarządzała/koordynowała lub zarządza/koordynuje Kryterium Waga: 20 pkt Liczba punktów: 1 projekt- 5 pkt 3 projekty- 10 pkt 5 projekty- 15 pkt 7 projektów i więcej – 20 pkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych /liczba „miękkich” projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia – innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Głównego specjalisty ds. finansowych rozliczała lub rozlicza Kryterium Waga: 20 pkt Liczba punktów: 1 projekt- 5 pkt 3 projekty- 10 pkt 5 projektów- 15 pkt 7 projektów i więcej – 20 pkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zdolność techniczna lub zawodowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
a) min. 2 osobami – wyznaczonymi do pełnienia funkcji koordynatora projektu – a każda z tych osób spełnia poniższe wymagania:
• posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu/koordynowaniu projektami unijnymi,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała/koordynowała lub zarządza/koordynuje min. 2, tzw. „miękkimi” projektami unijnymi w dziedzinie ochrony zdrowia, o łącznej wartości min. 10 mln PLN, w tym jeden projekt o wartości min. 5 mln PLN oraz
b) min. 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych – która spełnia poniższe wymagania:
• posiada uprawnienia głównego księgowego, tj. spełnia jeden z warunków określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2021, poz 305, 1236 ze zm),
• posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia oraz
c) 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych, która spełnia poniższe wymagania:
• posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia.

Dla oceny kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp) wykazu osób (Załącznik nr 7 do SWZ) z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych oraz zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania,

Uwaga:
1. Pod pojęciem „miękkiego” projektu unijnego w dziedzinie ochrony zdrowia należy rozumieć projekty stanowiące inwestycje w zasoby ludzkie (edukacja, integracja, wsparcie), realizowane z funduszy szczebla ministerialnego (POWR) lub regionalnego (RPO) w zakresie: - profilaktyka, tj. działania dotyczące prewencji, wczesnego wykrywania oraz zapobiegania chorobom cywilizacyjnym, co służy ochronie i przywróceniu zdrowia, - zdrowotne, tj. działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia, podniesienie jakości świadczonych usług zdrowotnych, - edukacyjne, tj. działania dotyczące podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadr medycznych.
2. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

dla oceny kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp) wykazu osób (Załącznik nr 7 do SIWZ) z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych oraz zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania,

Uwaga: Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
a) min. 2 osobami – wyznaczonymi do pełnienia funkcji koordynatora projektu – a każda z tych osób spełnia poniższe wymagania:
• posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu/koordynowaniu projektami unijnymi,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała/koordynowała lub zarządza/koordynuje min. 2, tzw. „miękkimi” projektami unijnymi w dziedzinie ochrony zdrowia, o łącznej wartości min. 10 mln PLN, w tym jeden projekt o wartości min. 5 mln PLN oraz
b) min. 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych – która spełnia poniższe wymagania:
• posiada uprawnienia głównego księgowego, tj. spełnia jeden z warunków określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2021, poz 305, 1236 ze zm),
• posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia oraz
c) 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych, która spełnia poniższe wymagania:
• posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia.

Dla oceny kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp) wykazu osób (Załącznik nr 7 do SWZ) z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych oraz zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania,
Do oferty: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe:
a) Wypełnione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiajacy nie wymaga złożenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe:
a) Wypełnione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, wzór zobowiązania – Załącznik nr 5 do SWZ.
7) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. UWAGA – Zamawiający może odstąpić od wymogu złożenia ww. dokumentu wraz z ofertą w przypadku podania w Formularzu Ofertowym w pkt. 13 (Zał. Nr 1 do SWZ) w miejscu wykropkowanym przez Wykonawcę adresu strony internetowej pod którym dostępne będą ww. dokumenty.
8) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (załącznik nr 7 do SWZ).
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
a) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
b) zaciąganie zobowiązań;
c) złożenie oferty wspólnej;
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
5. W przypadku oceny spełniania warunków w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.
6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwa jest zmiana istotnych postanowień umowy w zakresie:
1) terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, zakres lub sposób realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający z tych zmian,
b) gdy z wyników przeprowadzonej kontroli Projektu wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian, których celem będzie zmiana terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany będą miały na celu realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonej kontroli,
c) gdy z powodu zmiany postanowień umowy o dofinansowanie wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający z tych zmian,
d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i/lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
f) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
g) w przypadku wydłużenia okresu realizacji Projektu lub w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia będzie niemożliwe, pomimo dołożenia ze strony Wykonawcy maksymalnych starań, na skutek zaistnienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, na zasadach określonych w § 4 umowy,
h) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
i) gdy zachodzi potrzeba zmiany osoby wskazanej w § 12 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w § 12 umowy,
j) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, gdy Zamawiający zaniecha realizacji części Projektu (w tym zakresie Zamawiający wskazuje, iż zrealizuje przedmiot umowy na poziomie co najmniej 20 % wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy);
2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
na zasadach określonych w § 3 umowy
e) zmiany, o której mowa w § 3 ust. 20-27 niniejszej umowy.
3) Zmiany ilości rat, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy bez zmiany łącznej wartości wynagrodzenia, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy – w sytuacji wydłużenia zakładanego okresu realizacji projektu lub w sytuacji gdy okres realizacji projektu trwać będzie ostatecznie krócej niż zakładane 23 miesiące liczone od dnia podpisania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dla obliczenia łącznej liczby punktów zastosowany zostanie wzór:
S = C+P2+P3
gdzie - S - łączna liczba punktów –
C - liczba punktów przyznanych w kryterium Cena
- P2- liczba punktów przyznanych w kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi
- P3 - liczba punktów przyznanych w kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych
Wszystkie informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia, które z uwagi na limity znaków, nie zostały zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu, znajdują się w SWZ, dostępnej w sposób nieograniczony , pełny, bezpośredni i bezpłatny na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający szacuje, iż niniejsza umowa będzie trwać 20 miesięcy. Wykonawca składając ofertę w ramach niniejszego postępowania winien zaoferować wynagrodzenie, które stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za cały okres trwania umowy – tj. nawet jeżeli czas ten będzie dłuższy niż szacowane 20 miesięcy, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w przypadku gdy okres realizacji umowy trwać będzie dłużej niż szacowane 20 miesięcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI