Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa maszyn szwalniczych dla ZS CKU w Sulejowie w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia w Sulejowie"
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSulejów
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Termin składania wniosków2021-05-20
ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W SULEJOWIE
Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
Numer ogłoszenia2021/BZP 00052698
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052698 z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa maszyn szwalniczych dla ZS CKU w Sulejowie w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia w Sulejowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W SULEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592190163
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Wysoka jakość kształcenia w Sulejowie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Nr umowy RPLD.11.03.01-10-0045/19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – ZespółSzkółCentrum Kształcenia Ustawicznego w Sulejowie) /ZSCKUSulejow/SkrytkaESP orazpocztyelektronicznej e-mail: przetargi.mjon@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z RozporządzeniemPrezesaRady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lubkonkursie (Dz.U. poz. 2452).14.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto naePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularzado komunikacji.14.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortaloraz RegulaminieePUAP.14.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.14.1.6. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.14.1.7. Identyfikator postępowania dla danegopostępowania dostępny jest naLiście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik nr8 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony oświadczają, że wypełniły obowiązkiinformacyjneprzewidziane w art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanychosobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku, s. 1)RODO wobecosób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celurealizacjininiejszej umowy.2. Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 1do umowy– stanowiący załącznik nr 10 do Ogłoszenia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKU.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn szwalniczych dla ZS CKU w Sulejowie w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia w Sulejowie".Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaznajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia tenwarunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył), a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zamówienieobejmujące dostawę maszyn szwalniczych – o wartości netto wynoszącej co najmniej 40 000,00zł (słownie:czterdzieści tysięcy złotych). (Dla potrzeb oceny spełniania warunku jeśli wartościzostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLNprzyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowaniaogłoszenia w BZP)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcyobejmują:1.wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru z Załącznika nr 6do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem termin uskładania ofert.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (Załącznik nr 9 do SWZ), –jeśli dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 13 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ – Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sulejowie /ZSCKUSulejow/SkrytkaESP) i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-15
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę kwasoodporną struktura len w formacie 1500X3000 - Bogusławice
Lokalizacja zleceniałódzkie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę kwasoodporną struktura len w formacie 1500X3000.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.