Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261262537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f3a40f-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa krajarki introligatorskiej, jej instalacja, uruchomienie i przeszkolenie obsługi wraz z usługą demontażu starej krajarki i jej wystawienia we wskazane miejsce poza budynek wydawnictwa AMW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/ZP/20
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• usunięcie i przetransportowanie w stanie nieuszkodzonym w wyznaczone na terenie AMW w Gdyni miejsce dotychczas użytkowanej krajarki Maxima 80 zgodnie z §8 pkt 2Umowy• dostarczenie, instalacja, uruchomienie nowej krajarki introligatorskiej z wymaganym wyposażeniem pomocniczym zgodnie z §2, 8 Projektu umowy.• prace demontażu i montażu przeprowadzone zostaną w budynku zabytkowym.• Przetestowanie urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników ODBIOR-CY zgodnie z § 9 Umowy• świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie od 24 do 36 miesięcy od daty odbioru (zgodnie z ofertą) z maksymalnym terminem naprawy usterki i/lub usunięcia awarii – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia lub zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę, krótszym terminem. Świadczenie to będzie realizowane w ra-mach wynagrodzenia określonego w §3 ust.1 Projektu umowy serwisu gwarancyjne-go dla oferowanej Maszyny na warunkach określonych w § 11 Projektu umowy • Przeprowadzenie w ramach udzielonej gwarancji minimum jednego przeglądu gwa-rancyjnego w roku na koszt Wykonawcy zgodnie z§ 11 pkt 4 Projektu umowy• przeprowadzenie przez wykwalifikowany personel Wykonawcy 6-godzinnego (go-dziny zegarowe) szkolenia dla 3 operatorów Maszyny. Szkolenie to musi zostać przeprowadzone po zamontowaniu, instalacji i uruchomieniu a przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru maszyny. Zakres szkolenia musi obejmować obsługę oraz konserwację i utrzymanie maszyny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita cena brutto za realizację zamówienia (C) 60Maksymalny termin naprawy usterki i/lub usunięcia awarii od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia, w okresie gwarancji (T) 20Okres gwarancji (G) 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin naprawy usterki i/lub usunięcia awarii od dnia złoże-nia przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia, w okresie gwarancji (T)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10