IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wartość wadium przy składaniu ofert - odpowiednio na zadania, jn. 1). Zadanie nr 1: 7500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł) 2). Zadanie nr 2: 2600,00 zł (słownie: dwa tysiącesześćset 00/100 zł) – w dowolnej formie wg zapisów SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena: |
60,00 |
Okres gwarancji i obsługi serwisowej oferowany przez wykonawcę – wg zał. nr 2 do umowy: |
15,00 |
Parametry techniczne oferowane przez wykonawcę – wg zał. nr 2 do umowy: |
15,00 |
Koszty eksploatacji oferowane przez wykonawcę – wg zał. nr 2 do umowy: |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do: a).wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy – w wysokości: 5% wartości całegozamówienia [brutto z zaokrągleniem w górę do 1.000,00 zł (jeden tysiąc 00/100 zł)], w jednej lub wkilku formach – określonych w art. 148 ustawy Pzp. 3. Jeżeli dany wykonawca będzie wnosiłzabezpieczenie należytego wykonania umowy w pieniądzu to zobowiązany będzie wpłacić tozabezpieczenie najpóźniej w dniu podpisania umowy – przelewem na rachunek bankowy wskazanyprzez zamawiającego, tj.: 82 1130 1105 0005 2041 9720 0005 4. Zamawiający zwrócizabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego zanależycie wykonane. 5. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wadywyniesie 30% wysokości zabezpieczenia. 6. Kwota, o której mowa w ust. 5, jest zwracana niepóźniej niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, zamawiający przewidujemożliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą polegającej na: 1.1możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym wprzypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cenanetto pozostanie bez zmian; b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnychwładz; c) zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez wykonawcę zuwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji 1.2 możliwości zmiany terminu realizacjininiejszej umowy wyłącznie w przypadku: a) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, wszczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub gdyzmiany są korzystne dla zamawiającego. Każda zmiana umowy wymaga aneksu z zastrzeżeniem ust. 2.2. Zmiany wymienione w ust. 1.1 pkt a następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywaniazmienionych stawek. 3. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 1.1 pkt: a, wykonawca niezwłoczniezawiadomi pisemnie zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
TYLKO JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W celu przygotowania oferty zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obecnej stacji wody DEMI. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 16.09.2020r. w godzinach od 8:00 – 13:00.Kontakt w sprawie wizji lokalnej: pracownicy Działu Technicznego i Aparatury Medycznej – tel.: 16 677 52 04.