IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzytysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminuskładania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ztym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone wpieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank - Nrrachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154 z dopiskiem w tytule płatności “Wadium wpostępowaniu o sygnaturze: 271.2.13.2020” a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonymterminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt2.2) – 2.5) niniejszego Rozdziału, powinno być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl, złożonew oryginale podpisane przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela) oraz dołączone do oferty i musiobejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. 5. Poręczenia bankowe, gwarancjebankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie ibezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwszewezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium 6. Gwarancja lubporęczenie musi zabezpieczać wypłatę wadium w następujących okolicznościach: 1) jeżeliWykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, zprzyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25aust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przezWykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) jeżeli Wykonawca nie wniósłzabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja lubporęczenie musi być płatna na pierwsze żądanie, bezwarunkowo oraz nieodwołalnie 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzeczzamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46ust. 1 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty i materiały instalacyjne |
20,00 |
Okres gwarancji na zamontowane automatyczne kotły opalane ekogroszkiem |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w§ 2 ust. 1, spowodowanego jedną z następujących przyczyn: 1) wystąpienia warunkówatmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacjiprac objętych umową wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli koniecznośćwykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność – o okres uniemożliwiający wykonywanie prac; 2) ze względu na to, że prace objęteumową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o okreswstrzymania prac; 3) przedłużające się uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunkówtechnicznych i innych materiałów, a także decyzji administracyjnych, wraz z terminami niezbędnymido uzyskania klauzuli ostateczności, o czas wynikający z opóźnienia, pod warunkiem, że opóźnienianie wynikają z winy Wykonawcy; 4) ze względu na to, że wykonawcy skorzystali z przysługującychim środków ochrony prawnej – o okres korzystania z tych środków; 5) działania siły wyższej, czyliniezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, iktórych konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przedwszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej napotrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym odstron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytejstaranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianęumowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne,ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczeniazwiązane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczychlub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniająprowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy zprzyczyn niezależnych od stron niniejszej umowy, nie będzie możliwa instalacja kotła oraz osprzętu wdanej lokalizacji z powodu rezygnacji Właściciela nieruchomości z uczestnictwa w Projekcie i niezrealizowania z tego powodu całego zakresu rzeczowego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zarzeczywistą liczbę wykonanych instalacji, za cenę odpowiadającą iloczynowi wykonanych instalacji iich ceny jednostkowej przewidzianej w ofercie i umowie. Pozostałe zapisy dotyczące zmian w umowyznajdują się w §13 Załącznika Nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-18, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: