Dostawa i montaż kotłów na ekogroszek do zadania pn. Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż kotłów na ekogroszek do zadania pn. Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn.: „Ekologiczny Przemyśl – wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)” część I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-10
  • Numer ogłoszenia582958-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582958-N-2020 z dnia 2020-09-10 r.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl: Dostawa i montaż kotłów na ekogroszek do zadania pn. Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn.: „Ekologiczny Przemyśl – wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)” część I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III „Czysta energia” działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.2 Redukcja emisji.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 68675300000000, ul. ul. Rynek  1 , 37-700  Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6782962, 6752072, e-mail przetarg@um.przemysl.pl, faks 166 786 449.
Adres strony internetowej (URL): www.przemysl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.przemysl.pl/33478/351/zamowienia-publiczne-dostawy.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera, operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kotłów na ekogroszek do zadania pn. Wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w ramach Projektu pn.: „Ekologiczny Przemyśl – wymieniamy źródła ciepła (kotły na ekogroszek)” część I
Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w gospodarstwach domowych naterenie Gminy Miejskiej Przemyśl z istniejących na kotły na ekogroszek klasy 5 z automatycznympodawaniem paliwa. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 7 instalacji kotłów na ekogroszek klasy 5 z certyfikatemEcodesign, z automatycznym zasypem paliwa, stanowiących kompletne funkcjonalne Instalacje,obejmujące w szczególności: 1) opracowanie dla każdego uczestnika Projektu indywidualnejkoncepcji wykonania kotłowni w zakresie wymiany istniejącego źródła ciepła na kocioł na ekogroszekklasy 5 z automatycznym podawaniem paliwa; 2) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotłac.o. na paliwo stałe; 3) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego zasobnika ciepłej wodyużytkowej w instalacjach w których mieszkańcy będą mieli montowane zasobniki c.w.u. w ramachprojektu; 4) dostawę i montaż w oparciu o opracowaną wcześniej koncepcję wykonania kotłowni 7kotłów centralnego ogrzewania 5 klasy efektywności energetycznej oraz 5 zasobników na ciepłą wodęużytkową (posiadających certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą w zakresiezgodności z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną), na paliwo podstawowe – ekogroszek, wraz zdostosowaniem do miejsca montażu w budynku (zgodnie z opisem technicznym kotłów zawartym wZałączniku Nr 1 do SIWZ), tj.: a) kocioł KES 3 o mocy 24 kW – 1 sztuka, b) kocioł KEP 4 o mocy 14kW – 2 sztuk, c) kocioł KEP 5 o mocy 20 kW – 4 sztuk, d) zasobnik na ciepłą wodę użytkową ZCW1o pojemności 150 litrów – 1 sztuki, e) zasobnik na ciepłą wodę użytkową ZCW3 o pojemności 300litrów – 4 sztuk; 5) odbiór kominiarski dopuszczający kotłownię do użytkowania; 6) wpięcie kotła doistniejącej instalacji centralnego ogrzewania budynku i ciepłej wody użytkowej; 7) napełnienieinstalacji centralnego ogrzewania wodą; 8) uzupełnienie ubytków ścian, ew. stropów po przejściachprzewodów; 9) uruchomienie i regulacja kotłowni, udział w odbiorze technicznym instalacji; 10)przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącejkonserwacji; 11) przekazanie Zamawiającemu przy odbiorze każdej Instalacji w jej lokalizacjiDokumentacji Instalacji zawierającej: a) schemat instalacji, b) prostą instrukcję użytkowania instalacjiw języku polskim (język niespecjalistyczny), c) protokoły badań i sprawdzeń z wynikiempozytywnym, w tym protokół szczelności instalacji hydraulicznych oraz przewodów kominowych, d)deklaracje zgodności na wbudowane urządzenia i materiały instalacyjne, atesty higieniczne naurządzenia mające kontakt z ciepłą wodą użytkową, e) karty techniczne zamontowanych urządzeń, f)karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, g) kartę gwarancyjną na wykonane roboty, h) protokółprzeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji wraz z przekazaniem instrukcjiużytkowania, i) protokół odbioru Instalacji podpisany przez Przedstawicieli: Zamawiającego orazWykonawcy przy udziale Użytkownika, j) przeprowadzenie corocznych przeglądów gwarancyjnych (oile będą wymagane przez producenta urządzeń). 3. Jeżeli zaistnieje konieczność dokonania zgłoszeniado organu administracji architektonicznej właściwej miejscowo robót nie wymagających pozwoleniana budowę koncepcja wykonania kotłowni musi posiadać formę dokumentacji technicznejzawierającej wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia. 4. Jeżeli zaistnieje konieczność uzyskaniadecyzji o pozwoleniu na budowę koncepcja wykonania kotłowni musi posiadać formę projektubudowlanego zawierającego wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia i sprawdzenia orazzaświadczenia o których mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (w tym przypadku po stronieWykonawcy spoczywa obowiązek ustanowienia Kierownika Budowy i zgłoszenie rozpoczęcia robótdo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego właściwego miejscowo.

II.5) Główny kod CPV: 44621220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331110-0
71320000-7
71321200-6
71520000-9
71323100-9
45300000-0
45332200-5
45332300-6
45332400-7
45330000-9
45331200-8
45310000-3
45000000-7
51900000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: zdolności zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się wsytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że podczasrealizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: a) co najmniej 1 osobą do projektowania wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie o ilezakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia orazprzynależące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) co najmniej 1 osobą do kierowaniarobotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonymo ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia zakresieoraz przynależące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykazosób posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a wymaganeprzepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r. poz.1186 z późn. zm.) tj.: a) co najmniej 1 osoba do projektowania w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie o ile zakres uprawnień obejmujezakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia oraz przynależącą do właściwej IzbySamorządu Zawodowego, b) co najmniej 1 osoba do kierowania robotami w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie o ile zakresuprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia oraz przynależącą dowłaściwej Izby Samorządu Zawodowego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przezZamawiającego: a) karty techniczne automatycznych kotłów opalanych ekogroszkiem i zasobnikówciepłej wody użytkowej obejmujące informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzeniawarunków zawartych w opisie przedmiotu zamowienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)deklarację zgodności z Dyrektywami UE oraz oznaczenie znakiem CE dla danego modeluautomatycznych kotłów opalanych ekogroszkiem, c) certyfikat spełnienia warunków 5 klasyefektywności energetycznej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważnej wydany przezjednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp, d) pełne sprawozdanie z badańprzeprowadzonych przez jednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp na 5klasę efektywności energetycznej i EKODESIGN, e) certyfikat lub zaświadczenie o spełnieniuwarunków dyrektywy EKO PROJEKT (EKODESIGN) na podstawie Rozporządzeń Komisji UEUE2015/1189 UE2009/125/WE, f) atesty higieniczne dla urządzeń produkujących ciepłą wodęużytkową, g) certyfikaty potwierdzające klasę efektywności energetycznej A dla zasobnika ciepłejwody użytkowej lub dokument potwierdzający współczynnik przenikania ciepła izolacji zbiornikazbadany wg normy EN 12664:2001, przez akredytowane laboratorium, wynosi maximum 0,0205W/mK przy ΔT =10 [°C], oraz maksymalnie 0,0228 W/mK przy ΔT =30 [°C] dla zasobnika ciepłejwody użytkowej montowanego w komplecie z kotłami (sprawozdanie z badań), h) pełnesprawozdanie z badań zasobnika ciepłej wody użytkowej potwierdzające parametry zbiornika iklasę efektywności energetycznej, i) etykiety efektywności energetycznej dla oferowanychurządzeń, j) certyfikat lub zaświadczenie dopuszczające kocioł do pracy w układzie zamkniętym.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzytysiące złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminuskładania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ztym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone wpieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank - Nrrachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154 z dopiskiem w tytule płatności “Wadium wpostępowaniu o sygnaturze: 271.2.13.2020” a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonymterminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt2.2) – 2.5) niniejszego Rozdziału, powinno być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl, złożonew oryginale podpisane przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela) oraz dołączone do oferty i musiobejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. 5. Poręczenia bankowe, gwarancjebankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie ibezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwszewezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium 6. Gwarancja lubporęczenie musi zabezpieczać wypłatę wadium w następujących okolicznościach: 1) jeżeliWykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, zprzyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25aust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przezWykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) jeżeli Wykonawca nie wniósłzabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja lubporęczenie musi być płatna na pierwsze żądanie, bezwarunkowo oraz nieodwołalnie 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzeczzamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46ust. 1 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty i materiały instalacyjne 20,00
Okres gwarancji na zamontowane automatyczne kotły opalane ekogroszkiem 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w§ 2 ust. 1, spowodowanego jedną z następujących przyczyn: 1) wystąpienia warunkówatmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacjiprac objętych umową wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli koniecznośćwykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność – o okres uniemożliwiający wykonywanie prac; 2) ze względu na to, że prace objęteumową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o okreswstrzymania prac; 3) przedłużające się uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunkówtechnicznych i innych materiałów, a także decyzji administracyjnych, wraz z terminami niezbędnymido uzyskania klauzuli ostateczności, o czas wynikający z opóźnienia, pod warunkiem, że opóźnienianie wynikają z winy Wykonawcy; 4) ze względu na to, że wykonawcy skorzystali z przysługującychim środków ochrony prawnej – o okres korzystania z tych środków; 5) działania siły wyższej, czyliniezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, iktórych konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przedwszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej napotrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym odstron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytejstaranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianęumowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne,ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczeniazwiązane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczychlub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniająprowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy zprzyczyn niezależnych od stron niniejszej umowy, nie będzie możliwa instalacja kotła oraz osprzętu wdanej lokalizacji z powodu rezygnacji Właściciela nieruchomości z uczestnictwa w Projekcie i niezrealizowania z tego powodu całego zakresu rzeczowego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zarzeczywistą liczbę wykonanych instalacji, za cenę odpowiadającą iloczynowi wykonanych instalacji iich ceny jednostkowej przewidzianej w ofercie i umowie. Pozostałe zapisy dotyczące zmian w umowyznajdują się w §13 Załącznika Nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI