Dostawa 22 kompletów ubrań specjalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 22 kompletów ubrań specjalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-04
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 22 kompletów ubrań specjalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 413653205

1.5.8.) Numer faksu: +48 413653203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@straz.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 22 kompletów ubrań specjalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760b7e1d-1d26-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071767/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa ubrań specjalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce
„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.
3. Zamawiający informuje, że wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały szczegółowo opisane w regulaminie internetowej
platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy
oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji:
wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania
przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
(zakładka „Instrukcje dla Wykonawców”).
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do
ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich
informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych.
W przypadku wystąpienia awarii Platformy zakupowej dopuszczalna jest komunikacja za
pośrednictwem poczty e-mail, przy czym korespondencję do KW PSP w Kielcach należy kierować na
adres zamowienia@straz.kielce.pl.
Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu komunikacji elektronicznej Komunikacja ustna w postępowaniu o udzielenie zamówienia
dopuszczalna jest wyłącznie w
odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniulub dokumentów zamówienia oraz ofert.
W pozostałych przypadkach przepisy PZP dotyczące zasady równego traktowania Wykonawców nie
pozwalają na inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do kontaktu z
Wykonawcami – niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej,
a w przypadku awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osoby, które Komenda
Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach pozyskuje bezpośrednio od niej (osoba fizyczna,
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą).
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego
dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Świętokrzyski Komendant
Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej (25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81, tel./fax 41 365 32 05,
e-mail: sekretariat@straz.kielce.pl)
2) W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach wyznaczony został Inspektor
Ochrony Danych, (25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81, tel./fax 41 365 32 05, e-mail:
iod@straz.kielce.pl)
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z
przepisami ustawy PZP, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z
tytułu realizacji umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WL.2370.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy jest 22 komplety ubrań strażacki specjalnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania przynajmniej jednej
dostawy ubrań specjalnych strażackich o wartości min. 50 000 zł (brutto) w okresie ostatnich 3
lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp tych dokumentów w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych nie jest obowiązkowe załączenie dokumentu do oferty. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polski zamawiający zażąda tłumaczenia dokumentu na język polski.

2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 i art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

3. Oświadczenia o: niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o przynależności do grupy kapitałowej (oświadczenia są na formularzu oferty, a zatem nie ma konieczności składania osobnych dokumentów).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw ubrań specjalnych strażackich w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zawierający informację o zrealizowaniu przynajmniej jednej dostawy o wartości min. 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) . Wykaz można przedstawić na formularzu oferty lub na osobnym załączniku do oferty. Informacja powinna zawierać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania i nazwę podmiotu na rzecz którego została zrealizowana.

2. Referencje lub inne dowody, że dostawa została zrealizowana należycie sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana. Jeżeli wykonawca z przyczyn od siebie niezależnych nie może uzyskać referencji należy złożyć oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi w SWZ zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą szczegółowego opisu
przedmiotu zamówienia, podpisanego przez wykonawcę, na formularzu
załącznika nr 1 do SWZ.
W toku postępowania zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści opisu przedmiotu
zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie oraz podmioty udostępniające swoje zasoby
również zobowiązani są złożyć dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została wybrana zobowiązani
będą przed podpisaniem umowy przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz W celu złożenia oferty należy w zarejestrować się na Platformie zakupowej jako wykonawca, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które będą zamieszczone na w/w stronie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię walcówkę żebrowaną w kręgach fi 8 B500C, 24t tygodniowo - Wojciechowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię walcówkę żebrowaną w kręgach fi 8 B500C, 24t tygodniowo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI