Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi polegającej na przygotowaniu i organizacji XIV edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi polegającej na przygotowaniu i organizacji XIV edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ec18c2-c6fb-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030151/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa przygotowania i organizacji XIV edycji konkursu „Innowator Mazowsza”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w sekcji 3.5
ogłoszenia i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy
użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w zakładce „Wiadomości”,
sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w
trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na
Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 p.z.p. Zamawiający przekazuje następujące informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE,
Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz
łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.;
2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
(e-mail);
4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc
je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda);
5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu
(załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB;
6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
5.Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę wraz z załącznikami, przygotowaną w języku polskim, pod
rygorem nieważności wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RF-II-WSI.ZP.U.272.30.2022.AP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na przygotowaniu i organizacji XIV edycji konkursu Innowator Mazowsza, polegającej na: przeprowadzeniu kampanii informacyjno –promocyjnej, zorganizowaniu i przeprowadzeniu naboru wniosków, przeprowadzeniu oceny merytorycznej wniosków konkursowych oraz zorganizowaniu konferencji finałowej.
I część realizacji Zadania:
1. promocja konkursu - Wykonawca przygotuje koncept i przeprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną o zasięgu regionalnym
2. nabór wniosków - Wykonawca przeprowadzi nabór wniosków konkursowych
II część realizacji Zadania
3. ocena merytoryczna - Wykonawca zorganizuje proces oceny merytorycznej wniosków konkursowych oraz prawidłowe i terminowe jej przeprowadzenie
4. spotkanie z laureatami - Wykonawca zorganizuje konferencje finałową, podsumowującą XIV edycję konkursu „Innowator Mazowsza”
Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 299 576,00 zł brutto
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
72400000-4 - Usługi internetowe
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
85312320-8 - Usługi doradztwa
98300000-6 - Różne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach, o których mowa poniżej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja kampanii informacyjno-promocyjnej
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: element uatrakcyjniający konferencję finałową
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował (tj. przeprowadził i zakończył) łącznie co najmniej:
1) dwa projekty mające na celu wsparcie rozwoju gospodarczego, obejmujące swoim zakresem weryfikację merytoryczną wniosków konkursowych firm/projektów badawczych oraz
2) dwa projekty, mające na celu wsparcie rozwoju gospodarczego, prowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej
Zamawiający dopuszcza aby w ramach jednego projektu Wykonawca zrealizował weryfikację merytoryczną wniosków konkursowych firm/projektów badawczych oraz przeprowadził kampanię informacyjno-promocyjną, w takim przypadku warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował 2 takie projekty.
Pojęcie „zakończony projekt” oznacza projekt zrealizowany i zakończony w całości, na potwierdzenie czego Wykonawca dysponuje dokumentem potwierdzającym zakończenie i przyjęcie bez zastrzeżeń (zrealizowanego prawidłowo projektu), np. referencje, protokół odbioru końcowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej Zamawiający będzie żądał złożenia: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom i cechom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w załącznikach do OPZ, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Koncepcję kampanii informacyjno-promocyjnej przygotowaną w formie dokumentu w formacie pdf. zawierającego propozycję elementów kampanii informacyjno-promocyjnej, w tym co najmniej:
a) propozycję wizualizacji motywu przewodniego oraz przykładowy materiał promocyjny do wykorzystania w mediach społecznościowych,
b) propozycję projekt plakatu promocyjnego z wykorzystaniem motywu przewodniego;
c) propozycję rozkładówki broszury promującej konkurs i jego laureatów z zastosowanym motywem przewodnim;
2) Dokument zawierający opis elementu uatrakcyjniającego konferencję finałową;
2. Złożone wraz z ofertą: koncepcja kampanii informacyjno-promocyjnej, dokument zawierający opis elementu uatrakcyjniającego konferencję finałową służyć będzie potwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia i podlegać będzie ocenie zgodnie z kryteriami określonymi odpowiednio w § 23 ust.4,5 SWZ, dlatego też Zamawiający wymaga, aby zawierały elementy odpowiadające poszczególnym podkryteriom.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną „Koncepcję kampanii informacyjno-promocyjnej”,
oraz jeden dokument zawierający opis elementu uatrakcyjniającego konferencję finałową, które nie będą podlegały uzupełnieniu. Koncepcja kampanii informacyjno-promocyjnej” będzie podstawą do wykonania przedmiotu umowy, przy czym w trakcie wykonywania przedmiotu umowy ostateczna koncepcja zostanie ustalona z Zamawiającym.
Koncepcja kampanii informacyjno-promocyjnej, dokument zawierający opis elementu uatrakcyjniającego konferencję finałową powinny zawierać odpowiednio aspekty wymienione w § 23 ust.4 pkt 1,2,3 oraz ust.5 pkt 1-7, SWZ (podkryteria oceny ofert).
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej, lub w podkryteriach opisanych odpowiednio w § 23 ust.4 pkt 1 lit a), b) i c), pkt 2 lit a), b) i c) i pkt 3 lit a), b) i c) SWZ osiągnie (w każdym z nim jednocześnie) niski stopień oceny, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art.125 ust 1 p.z.p. , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3.Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość
łącznego spełniania i dokumentowania warunku, o którym mowa w sekcji 5.4.ogłoszenia. W takim przypadku Wykonawcy występujący
wspólnie zobowiązani są wykazać, że zrealizowali łącznie usługi wymienione w sekcji 5.4.ogłoszenia
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art.125 ust 1 p.z.p. składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi w trakcie realizacji zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
7.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia przewidziane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Skrót pzp/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Skrót SWZ oraz specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia