Prace konserwatorskie przy wybranych oknach, parapetach i kratach okiennych, drzwiach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace konserwatorskie przy wybranych oknach, parapetach i kratach okiennych, drzwiach oraz wywietrznikach bloku o nr inw. A-11 na terenie dawnego KL Auschwitz I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00139822
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prace konserwatorskie przy wybranych oknach, parapetach i kratach okiennych, drzwiach oraz wywietrznikach bloku o nr inw. A-11 na terenie dawnego KL Auschwitz I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie przy wybranych oknach, parapetach i kratach okiennych, drzwiach oraz wywietrznikach bloku o nr inw. A-11 na terenie dawnego KL Auschwitz I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c4873f-c6ef-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Prace konserwatorskie przy stolarce drewnianej, parapetach oraz elementach metalowych bloku nr inw. A-11 wraz z dokumentacją

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XIII SWZ, komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail:
przetargi@auschwitz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu:
2.1. Ofertę,
2.2. Ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) oraz
2.3. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
- składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga: W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis.
3. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu praca konserwatorskich przy wybranych oknach, parapetach i kratach okiennych, drzwiach oraz wywietrznikach bloku o nr inw.
A-11 na terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz I. Budynek o nr inw. A-11 wpisany jest do rejestru zabytków pod nr rej. A-714/95 (numer nadany przy wpisie do rejestru zabytków województwa bielskiego na podstawie decyzji z dnia 02.08.1995r.) oraz A-959/M (nowy numer rejestru zabytków województwa małopolskiego nadany
w dniu 30.09.2009).

4.2.6.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe miesiące doświadczenia lub wykonane usługi osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe miesiące gwarancji udzielonej przez Wykonawcę (G)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże, że:
3.1. posiada doświadczenie polegające na wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usług polegających na konserwacji:
a) obiektów wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
lub
b) elementów lub wyposażenia obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
w tym:
3.1.1. minimum jednej usługi polegającej na konserwacji zabytkowej stolarki okiennej i/lub drzwiowej (z wykluczeniem zakresu obejmującego wymianę stolarki na nową) o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto,
3.1.2. minimum jednej usługi polegającej na konserwacji nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (dopuszczalne są również prace wykonane przy wyposażeniu obiektów budowlanych),
3.1.3. minimum jednej usługi lub usług polegającej / polegających na konserwacji metalu i /lub materiałów mineralnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto.
UWAGA:
Na potrzeby oceny spełnienia w/w warunków udziału w postepowaniu przyjmuje się, że:
- Za wykonaną usługę polegającą na konserwacji Zamawiający przyjmuje należycie, zgodnie ze sztuką, przepisami prawa wykonaną umowę/zamówienie obejmującą swoim zakresem wymagania określone od 3.1.1. – 3.1.3.
- Wartości prac konserwatorskich określone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych według kursu średniego NBP (Tabela A) na dzień zakończenia tych prac konserwatorskich.
- Przez prace konserwatorskie Zamawiający rozumie działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań, zgodnie z Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

* Przez inny właściwy rejestr (ze względu na miejsce położenia zabytku), Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz lub ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 ze zm.).

3.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia – wykażą dysponowanie osobami spełniającymi niżej określone wymagania:
3.2.1. Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowany konserwator (jedna osoba), posiadającym:
a) kwalifikacje i doświadczenie opisane w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b) min. 3-letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu kwalifikacji i doświadczenia opisanych w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) w nadzorze lub kierowaniu pracami konserwatorskimi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w zakresie konserwacji stolarki okiennej i/lub drzwiowej zdobytą w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert;
3.2.2 Zespołem realizującym prace konserwatorskie składającym się z:
3.2.2.1 co najmniej 2 konserwatorów zabytków, z których:
3.2.2.1.1 pierwsza osoba posiada:
a) tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji
i restauracji rzeźby, malarstwa lub konserwacji i restauracji malarstwa i rzeźby polichromowanej,
b) co najmniej 3-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje minimum 2 usługi
w zakresie dotyczącym konserwacji stolarki okiennej i/lub drzwiowej.
3.2.2.1.2 druga osoba posiada:
a)tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji
i restauracji rzeźby, malarstwa, konserwacji i restauracji malarstwa i rzeźby polichromowanej lub konserwacji elementów i detali architektonicznych
b) co najmniej 3-letnie (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje realizację co najmniej
2 usług obejmujących zakresem konserwację metalu.
3.2.2.2. minimum 1 pracownika technicznego, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w wykonywaniu prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje co najmniej 3 miesięczną aktywność zawodową w zakresie dotyczącym konserwacji stolarki okiennej i/lub drzwiowej lub przy konserwacji nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym.
3.2.2.3. minimum 1 osoby posiadającej minimum 2 lata (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenia stolarskiego w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, a w tym co najmniej 3 usługi obejmujące zakres prac przy stolarce okiennej i/lub drzwiowej.
3.2.3. Osobą wykonującą dokumentację fotograficzną posiadającą doświadczenie w postaci realizacji minimum 3 usług polegających na wykonaniu dokumentacji fotograficznej na potrzeby konserwacji zabytków.
UWAGA:
Na potrzeby oceny spełnienia w/w warunków udziału w postepowaniu przyjmuje się, że:
- dopuszcza się jednoczesne łączenie funkcji kierownika prac konserwatorskich z funkcją członka zespołu realizującego prace konserwatorskie (dotyczy osób wymienionych w pkt VI/3.2.2.1 SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
o w wysokości 5.000,00 zł na okres związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego nr 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7.3. Udzielona gwarancja:
7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,
7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przewidziany w treści Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI