KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Wsi Kieleckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-16
  • Numer ogłoszenia562663-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562663-N-2020 z dnia 2020-07-16 r.

Muzeum Wsi Kieleckiej: KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Kieleckiej, krajowy numer identyfikacyjny 65978500000000, ul. ul. Jana Pawła II  6 , 25-025  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 449 297, e-mail zp@mwk.com.pl, faks 413 445 008.
Adres strony internetowej (URL): www.mwk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa instytucji kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.mwk.com.pl/zamowienia-publiczne/124-postepowania-prowadzone-w-oparciu-o-przepisy-ustawy-prawo-zamowien-publicznych LUB http://bip.sejmik.kielce.pl/349-zamowienia-publiczne.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.mwk.com.pl/zamowienia-publiczne/124-postepowania-prowadzone-w-oparciu-o-przepisy-ustawy-prawo-zamowien-publicznych LUB http://bip.sejmik.kielce.pl/349-zamowienia-publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce - SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OBIEKTÓW RUCHOMYCH Z KOŚCIOŁA Z ROGOWA CZ. IV
Numer referencyjny: MWKDIZ.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja eksponatów – rzeźby anioła, rzeźby Chrystusa oraz tabernakulum z expositorium znajdujących się w Kościele szpitalnym z Rogowa pod wezwaniem Matki Bożej Pocieszenia, zlokalizowanym w Parku Etnograficznym w Tokarni. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektów i przywrócenie im wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą eksponatom estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i technik wykonania dzieł, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich.2. STAN ZACHOWANIA EKSPONATÓW1) Rzeźba anioła z kościoła z Rogowa (MWK/16825).Kolor: rzeźba polichromowana, szata pierwotnie pokryta złotem płatkowym, partie włosów i oczy utrzymane w tonacji ciemnej z dodatkiem glinki żelazowej. Karnacja bladoróżowa z dodatkiem ugrów, cynobru, przełamanej bieli, czerwieni i żółcieni. Usta podkreślone odcieniami czerwieni.Materiał: drewno.Datowanie: ok. 1730 r.Pochodzenie: Rogów.Wymiary: 110 cm (wysokość) x 50 cm (szerokość).Stan zachowania: zły, miejscowe ślady po owadach. Drewno suche bez świeżo osypującej się mączki drzewnej. Polichromowanie nie zachowało się. Pojedyncze miejsca na powierzchni szat z zachowaniem złoceń. Warstwa malarska całkowicie skruszona z licznymi spękaniami i złuszczeniami, powierzchnia rzeźby pokryta warstwą kurzu i zabrudzeń.Rzeźba pełnopostaciowa, przedstawiająca anioła, przeznaczona do oglądania wyłącznie od frontu. Stanowi część zespołu rzeźb, który nie zachował się. Kompozycja serpentinata, diagonalna, dynamiczna, lekka. Układ form o przewadze skosów sprawiających wrażenie ruchu. Kompozycja otwarta. Ryty: kompozycyjne, powtarzające się. Figura prawdopodobnie z dwoma punktami podparcia. Na powierzchni tworzą się kontrasty światła i cienia. Powierzchnia rzeźby naturalna, polichromowana. Bryła rozczłonkowana. Kontur bryły jasny i czytelny. Funkcja rzeźby kultowa z przeznaczeniem prawdopodobnie jako dekoracja ołtarza. Rzeźba przedstawia anioła o nienaturalnie wygiętej sylwetce. Tułów postaci skierowany w prawą stronę. Głowa lekko odchylona w stronę lewą. Kształt głowy owalny z delikatnie zarysowanym podbródkiem. Oczy rozstawione symetrycznie, nos masywny, podłużny lekko szpiczasty. Usta wyraźnie zaznaczone, wydatne. Włosy gładko upięte z pokreślonymi skręconymi pasmami, lekko opadające na lewe ramię Szyja długa, przechylona w kierunku lewego przedramienia. Prawa ręka zgięta w łokciu i w nadgarstku. Dłoń prawej ręki o długich palcach, które podtrzymują podłużny przedmiot oparty o klatkę piersiową. Prawe ramię oparte o fragmentarycznie zachowane skrzydło. Lewa ręka postaci wyprostowana zachowana do części nadgarstka. Postać otulona spiętrzoną szatą, okrywającą tułów, korpus oraz prawą rękę do wysokości łokcia. Szata o ostro drapowanych fałdach. Prawa noga wysunięta spod tkaniny. Noga długa z lekko zarysowanym kolanem. Stopa masywna i długa bez wyraźnie zaznaczonych palców. Lewa noga zarysowana no wysokości uda wspartego na obło wyprofilowanej chmurze. 2) Rzeźba Chrystusa z kościoła z Rogowa (MWK/16826).Kolor: rzeźba polichromowana, szata pierwotnie pokryta złotem płatkowym, partie włosów i oczy utrzymane w tonacji ciemnej z dodatkiem glinki żelazowej. Karnacja bladoróżowa z dodatkiem ugrów, cynobru, przełamanej bieli, czerwieni i żółcieni. Usta podkreślone odcieniami czerwieni.Materiał: drewno.Datowanie: ok. 1730 r.Pochodzenie: Rogów.Wymiary: 80 cm (wysokość) x 30 cm (szerokość).Stan zachowania: zły, miejscowe ślady po owadach. Drewno suche bez świeżo osypującej się mączki drzewnej. Polichromowanie nie zachowało się. Pojedyncze miejsca na powierzchni szat z zachowaniem złoceń. Warstwa malarska całkowicie skruszona z licznymi spękaniami i złuszczeniami, powierzchnia rzeźby pokryta warstwą kurzu i zabrudzeń. Rzeźba pełnopostaciowa, pełnoplastyczna przedstawiająca Chrystusa. Kompozycja dynamiczna, lekka. Układ form o przewadze skosów sprawiających wrażenie ruchu. Kompozycja, wertykalna, otwarta, jednopostaciowa. Ryty : kompozycyjne, powtarzające się. Figura z jednym punktem podparcia. Na powierzchni tworzą się kontrasty światła i cienia oraz napięcia sprawiające wrażenie ruchu. Powierzchnia rzeźby naturalna. Kontur bryły jasny, czytelny. Funkcja rzeźby kultowa z przeznaczeniem prawdopodobnie jako dekoracja w kościele, wolnostojąca. Rzeźba przedstawia Chrystusa w kontrapoście. Ciężar ciała postaci spoczywa na prawej nodze. Sylwetka postaci tworzy kształt litery "S". Prawa ręka opuszczona, lewa ręka lekko zgięta w łokciu i zdecydowanie odchylona od tułowia. Głowa lekko skierowana w prawą stronę. Kształt głowy owalny z wąską szpiczastą brodą. Oczy drobne, delikatnie zarysowane. Nos wąski, podłużny, lekko szpiczasty. Usta delikatnie wyodrębnione z zarostu. Zarost o słabym rycie. Czoło wysokie, spłaszczone. Włosy do wysokości uszu podkreślone szerokimi rytami sprawiającymi wrażenie fal. Opadają na szyję i przechodzą na spłaszczone. Włosy do wysokości uszu podkreślone szerokimi rytami sprawiającymi wrażenie fal. Opadają na szyję i przechodzą na prawe ramię.Włosy gładko upięte z pokreślonymi skręconymi pasmami, lekko opadające na lewe ramię. Szyja długa, wąska dobrze zarysowana, przechylona w kierunku lewego przedramienia. Prawa ręka odchylona od tułowia, lekko zgięta w łokciu w geście błogosławieństwa. Dłoń otwarta o luźno rozstawionych palcach. Prawa ręka z delikatnie zaznaczoną muskulaturą. Tułów odkryty o płynnym modelunku. Ciało Chrystusa okryte długą szatą przechodząca przez biodra i plecy, zawieszoną na lewym ramieniu. Lewa ręka odsłonięta od łokcia, opuszczona z dłonią zgięta w nadgarstku. Prawa noga osłonięta szatą, spod której widoczne są palce stopy. Lewa noga ugięta w kolanie, lekko wysunięta do przodu z wyraźnie zaznaczonym stawem kolanowym. Stopy Postaci duże, masywne o ostrym modelunku z widocznie zaznaczonymi palcami. Szata ostro drapowana o głębokich rytach tworzących efekt światła i cienia. Chrystus ustawiony na kamieniu, pod prawą stopą wyodrębniona została czaszka Adama.3) Tabernakulum z expositorium (MWK/16827).Kolor: tabernakulum polichromowane ze złoceniami.Materiał: drewno polichromowane.Datowanie: ok. 1750 r.Pochodzenie: kościół z Rogowa.Wymiary: tabernakulum z expositorium 140 cm (wysokość) x 110 cm (długość) x 50 cm (szerokość).Expositorium 70 cm (wysokość)x 50 cm (długość).Stan zachowania: bardzo zły, konstrukcja niestabilna, ubytki w ornamentyce i detalach rzeźbiarskich.. Miejscowe ślady po owadach. Drewno bez świeżo wysypującej się mączki drzewnej. Liczne zawilgocenia na powierzchni z zaciekami i wykwitami grzybni. Tabernaukulum pierwotnie polichromowane. Pokryte złotem płatkowym w partiach ornamentalnych (m.in. rocaile, festony, nisze expositorium). Zewnętrzna warstwa malarska w większości nie zachowała się. W miejscach gdzie pozostały ślady polichromii farba osypuje się i kruszy. Fragmentarycznie zachowana polichromia wykazuje słabą adhezję do podłoża. Eksponat pokryty warstwą kurzu i zabrudzeń, wymaga podjęcia natychmiastowych prac konserwatorskich.Tabernakulum wzniesione w konstrukcji drewnianej, skrzyniowej na planie trapezoidalnym. Należy do typu realizacji architektonicznych z bocznymi przęsłami w konstrukcji deskowej i dwukondygnacyjną częścią centralną. Repositorium z dwuskrzydłowymi drzwiczkami zamkniętymi łukiem pełnym. Od frontu drzwiczki ozdobione kielichem z promienistą hostią. Wnętrze repositorium polichromowane w kolorze cynobru i minii. Ozdobione dekoracją snycerską w formie złoconych rozetek. Skrajne powierzchnie repositorium flankowane wolutami podwójnymi. Dolna strefa woluty ze zwojem zwieńczonym kogucim grzebieniem. Od frontu woluty żłobkowane. Na powierzchni wolut dekoracja pasowa z festonami.Woluty zwieńczone fragmentarycznie zachowanym gzymsem. Expositorium na planie centralnym, obrotowe, czteropodziałowe. Dwie symetryczne nisze sklepione prawdopodonie konchowo, pełniły rolę tronów wystawienia. Jedna z nisz expositorium polichromowana. Utrzymana w tonacji ciemnych zieleni i kobaltów z motywem słońca o antropomofricznych cechach. Druga z nisz obrotowego expositorium z muszlą kartuszową o żłobkowanej strukturze i zwiniętych brzegach. Konchowe nisze oddzielone od siebie pełnymi ściankami. Jedna ze ścianek pozostawiona w formie gładkiej, polichromowanej. Druga ze ścianek z blendą zamkniętą półkoliście z motywem krzyża. Ścianka z dekoracją w formie złoconej bordiury, zdobionej rysunkiem kwiatów wykonanych rylcem. Expositorium połączone z repositorium za pomocą metalowego czopa. Dwa skrajne przęsła tabernakulum w formie pełnych ścian flankowanych dwoma pilastrami zdobionymi kwiatowymi festonami. Pilastry zwieńczone pierwotnie kapitelami o motywach floralnych. Płyciny pomiędzy pilastrami z dekoracją rocaile z kogucim grzebieniem. Przęsła zwieńczone prawdopodobnie wolutowo o profilowanych gzymsach.3. PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH 1) Program prac konserwatorskich – wykonanie prac konserwatorskich rzeźby anioła z kościoła z Rogowa Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja rzeźby anioła. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich.1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich.2) Oczyszczenie rzeźby miękkim pędzlem z warstw kurzu i luźnych nawarstwień.3) Wykonanie sond stratygraficznych , badań odkrywkowych umożliwiających szczegółowe określenie: stratygrafii nawarstwień oraz techniki i technologii wykonania warstw pierwotnych.4) Impregnacja rzeźby. Do impregnatu powinny zostać dodane środki owadobójcze i grzybobójcze.5) Uzupełnienie i rekonstrukcja ubytków formy w drewnie sezonowanym, drewnem dobranym gatunkowo.6) Uzupełnienie ubytków w warstwie zaprawą kredowo –klejowa.7) Uzupełnienie warstwy polichromii. Punktowanie wykonane zostanie metodą scalającą.8) Wykonanie złoceń szlachetnym złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem).9) Zabezpieczenie partii polichromowanych werniksem.10) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.2) Program prac konserwatorskich – wykonanie prac konserwatorskich rzeźby Chrystusa z kościoła z Rogowa.Przedmiotem prac będzie pełna konserwacja rzeźby Chrystusa. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich.1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich.2) Oczyszczenie rzeźby miękkim pędzlem z warstw kurzu i luźnych nawarstwień.3) Wykonanie sond stratygraficznych, badań odkrywkowych umożliwiających szczegółowe określenie: stratygrafii nawarstwień oraz techniki i technologii wykonania warstw pierwotnych.4) Impregnacja rzeźby. Do impregnatu powinny zostać dodane zostaną środki owadobójcze i grzybobójcze.5) Uzupełnienie i rekonstrukcja ubytków formy w drewnie sezonowanym, drewnem dobranym gatunkowo. Drobne ubytki należy wypełnić żywicą.6) Uzupełnienie ubytków w warstwie zaprawą kredowo –klejową.7) Uzupełnienie warstwy polichromii. Punktowanie wykonane zostanie metodą scalającą.8) Wykonanie złoceń szlachetnym złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem).9) Zabezpieczenie partii polichromowanych werniksem.10) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.3) Program prac konserwatorskich – wykonanie prac konserwatorskich tabernakulum z expositorium z kościoła z RogowaPrzedmiotem prac będzie pełna konserwacja tabernakulum. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie procesu niszczenia obiektu i przywrócenie jego wartości artystycznych i estetycznych. W zakresie prac przewidziano pełną konserwację techniczną i zabiegi estetyczne, które przywrócą rzeźbie estetykę możliwie zbliżoną do założeń autorskich. Wszystkie zabiegi zostaną poprzedzone analizą technologii i techniki wykonania dzieła, określeniem zakresu i przyczyn zniszczeń oraz próbami gwarantującymi właściwy dobór środków i metod konserwatorskich.1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obrazującej stan zachowania przed przystąpieniem do prac konserwatorskich.2) Oczyszczenie powierzchni tabernakulum z niezwiązanego kurzu i luźnych nawarstwień pylistych. Rozspojenie wadliwych i obluzowanych połączeń stolarskich, usunięcie wtórnych gwoździ.3) Demontaż i przewiezienie do pracowni.4) Dokładne badania stanu zachowania, technologii i zakresu występowania warstw pierwotnych – sondy, odkrywki , ew. badania analityczne.5) Oczyszczenie powierzchni drewna od odwrocia.6) Dezynsekcja i dezynfekcja obiektu.7) Impregnacja osłabionych i zniszczonych elementów struktury i wystroju tabernakulum. Do impregnatu dodane zostaną środki grzybo- i owadobójcze.8) Usunięcie wadliwych połączeń stolarskich i metalowych gwoździ.9) Ewentualna wymiana elementów drewnianych , których struktura nie spełnia zadań konstrukcyjnych oraz wzmocnienie odkształconych i spękanych części od odwrocia.10) Sklejenie pęknięć. Rozeschnięcia i szczeliny pęknięć zostaną uzupełnione taszlami z drewna identycznego gatunkowo.11) Uzupełnienie ubytków snycerki w drewnie sezonowanym, dobranym gatunkowo.12) Wykonanie rekonstrukcji naczółka retabulum (na podstawie ewentualnej ikonografii lub analogii).13) Rekonstrukcja i uzupełnienie brakujących zapraw.14) Przygotowanie zapraw pod polichromię i złocenia przez szlifowanie ich powierzchni papierem ściernymi oraz tamponami miękkiego materiału.15) Wykonanie uzupełnień polichromii w części expositorium oraz we wnętrzu repositorium.16) Uzupełnienie ubytków pulmentu dobranym kolorystycznie do zachowanego i rozróżnieniem na partie matu i poleru /pulment żółty i czerwony/.17) Wykonanie złoceń przez uzupełnienie brakujących fragmentów i wykonanie rekonstrukcji złotem płatkowym (min. 23 karaty, płatkowe, transferowe, grubość do uzgodnienia po wykonaniu badań zgodną z oryginałem).18) Uzupełnienie warstwy malarskiej w pierwotnej technice, po akceptacji komisji konserwatorskiej.19) Zabezpieczenie warstwy malarskiej werniksem.20) Ustabilizowanie konstrukcji retabulum poprzez montaż21) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej.4. Zdjęcia poglądowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ.5. W trakcie przeprowadzonych prac, nie może zostać naruszona oryginalna substancja obiektów. Wszystkie przeprowadzone podczas prac badania i identyfikacje mają być badaniami nieniszczącymi. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem prac konserwatorskich oraz wzorem umowy.Wymagany minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości – 60 miesięcy. 6. Prace konserwatorskie na obiektach wykonane będą w pracowni wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje przewiezienie eksponatów przez wykonawcę prac konserwatorskich z pracowni konserwatorskiej Muzeum Wsi Kieleckiej do pracowni konserwatorskiej Wykonawcy oraz ich retransport. Miejsce odbioru eksponatów: Muzeum Wsi Kieleckiej, Park Etnograficzny, Tokarnia 303, 26-060 Chęciny. 8. Wykonawca w ramach umownego zakresu prac i ustalonej ceny ryczałtowej zobowiązany jest ubezpieczyć eksponaty na czas transportu, pobytu w pracowni konserwatorskiej wykonawcy oraz retransportu do pełnej wartości eksponatów, tj. 100 000,- zł.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 92311000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92522100-7
98300000-6
92312250-8
92520000-2
92312000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał - co najmniej 2 (dwie) prace konserwatorskie/restauratorskie przy zabytkowych obiektach polichromowanych (wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub rejestru zabytków lub wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa) na podłożu drewnianym wykonane z elementami srebrzenia/złocenia, o wartości minimum 20 000 zł brutto każda. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną do wykonania zamówienia, która posiada wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj. OSOBĄ KIERUJĄCĄ PRACAMI KONSERWATORSKIMI: posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub konserwacja zabytków oraz posiadającą co najmniej 9 miesięczną praktykę zawodową polegającą na braniu udziału w pracach konserwatorskich/restauratorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa, która brała udział w wykonywaniu co najmniej 2 (dwóch) prac konserwatorskich/restauratorskich (wykonanych z należytą starannością) przy zabytkowych obiektach polichromowanych (wpisanych do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub rejestru zabytków lub wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa) na podłożu drewnianym wykonanych z elementami srebrzenia/złocenia, o wartości minimum 20 000 zł (brutto) każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie się tym samym doświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, jeżeli Wykonawca pełnić będzie rolę osoby kierującej pracami konserwatorskimi. W przypadku wykazania kilku prac w ramach realizacji jednej umowy, Zamawiający uzna poszczególne prace za odrębne, jeżeli wykazany obiekt podlegający konserwacji/restauracji posiada odrębny (numer): wpis do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub wpis do rejestru zabytków lub wpis na Listę Skarbów Dziedzictwa, przy zachowaniu wartości prac dla każdego obiektu co najmniej 20 000 zł brutto. Zgodnie z art. 37h ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wykształcenie i tytuły zawodowe, o których mowa w pkt 2, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie, o którym mowa pkt 2, myślnik drugi może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zgodnie z art. 37f. ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, uwzględnia się udział w tych pracach, badaniach lub robotach, prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011 r.Zgodnie z art. 37g. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami:1. Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa, albo w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2, oraz badaniach archeologicznych lub zatrudnienie przy tych pracach lub badaniach w muzeum będącym instytucją kultury potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych pracach, badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy tych pracach wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków.2. Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych prowadzonych przed dniem 26 sierpnia 2011 r. przy zabytku niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w pkt 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu,a) wykazu usług wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie– Załącznik Nr 7 do SIWZ „Wykaz usług”,, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SIWZ „Wykaz osób’.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozostałe dokumenty: 1. Formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał), 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniami Rozdz. V pkt 5 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza), 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 5. Wykonawca, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7. Postanowienia dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia a także wykazu oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia zawarte zostały w rozdziale V-VII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 15,00
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.2. Zmiany postanowień niniejszej Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z tzw. „siły wyższej”, o czas opóźnienia spowodowany działaniem tej siły, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2020 r.; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty.W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej .2) zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego o czas, gdy realizacja umowy nie była możliwa z tego powodu , jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2020 r.3) zmiany terminu realizacji Umowy z uwagi na brak możliwości wykonywania umowy z uwagi na decyzję organu administracyjnego o czas, gdy realizacja umowy nie była możliwa z tego powodu, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2020 r.4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji ze wskazanych podwykonawców, z zastrzeżeniem wynikającym § 7 ust. 6 Umowy;5) w sytuacji zmiany osoby przy pomocy, której wykonawca realizuje przedmiot Umowy, w tym podwykonawcy (o ile nie wiąże się to ze zmianą Wykonawcy). W przypadku braku możliwości wykonania przedmiotu Umowy przez wskazaną osobę (rozwiązanie umowy, śmierć długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadniane okoliczności nie pozwalające wykonać wskazanym osobom powierzonych czynności ) wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających co najmniej takie warunki jakie podano w SIWZ dla przeprowadzenia postępowania. W przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot Umowy dla której Wykonawca uzyskał w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” podanym w SIWZ dla przeprowadzonego postepowania, odpowiednią ilość punktów, wówczas wskazana osoba musu posiadać doświadczenie co najmniej równoważne co wskazana uprzednio przez Wykonawcę osoba, za którą Wykonawca otrzymał punkty, czyli nowa osoba musi uzyskać w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”, nie mniejszą ilość punktów niż uzyskała osoba, która zostaje zmieniona.6) W zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym zmian technologicznych spowodowanych koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy; 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty netto, o której mowa w § 16 ust. 1 i 2 Umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. 9) zmiany terminu umownego o czas niezbędny z powodu wystąpienia skutków COVID-19 i ich wpływu na należyte i terminowe wykonanie niniejszej umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2020 r4. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.5. Strony Umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej Umowie.6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w programie prac konserwatorskich w trakcie trwania prac wyłącznie po uzyskaniu akceptacji na piśmie tych zmian przez Zamawiającego, o ile będą one uzasadnione dobrem muzealiów. W przypadku dokonania zmian w programie prac konserwatorskich, Wykonawca ma obowiązek opisania ich w dokumentacji konserwatorskiej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie usługi cateringowej - Starachowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie usługi cateringowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczych Część I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36 Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowej Część IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej Część V - Dostawa rozpór obudowy chodnikowej Część VI - Dostawa strzemion N-M27 ze śrubami hakowymi Część VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymi Część VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część IX - Dostawa blach okładzinowych do obudowy chodnikowej Część X – Dostawa siatki okładzinowej zaczepowej Część XI - Dostawa siatki naprawczej bazaltowej Część XII – Dostawa stojaków ciernych typu Valent dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI