Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczych Część I - Dostawa odrzwi obudowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczych Część I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36 Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowej Część IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej Część V - Dostawa rozpór obudowy chodnikowej Część VI - Dostawa strzemion N-M27 ze śrubami hakowymi Część VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymi Część VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część IX - Dostawa blach okładzinowych do obudowy chodnikowej Część X – Dostawa siatki okładzinowej zaczepowej Część XI - Dostawa siatki naprawczej bazaltowej Część XII – Dostawa stojaków ciernych typu Valent dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-16
  • Numer ogłoszenia562809-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562809-N-2020 z dnia 2020-07-16 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczych Część I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36 Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowej Część IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej Część V - Dostawa rozpór obudowy chodnikowej Część VI - Dostawa strzemion N-M27 ze śrubami hakowymi Część VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymi Część VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część IX - Dostawa blach okładzinowych do obudowy chodnikowej Część X – Dostawa siatki okładzinowej zaczepowej Część XI - Dostawa siatki naprawczej bazaltowej Część XII – Dostawa stojaków ciernych typu Valent dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.srk.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.srk.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://efo.coig.biz

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207 – Kancelarii Głównej Zamawiającego w godz. od 7:00 do 14:00”
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczych Część I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36 Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowej Część IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej Część V - Dostawa rozpór obudowy chodnikowej Część VI - Dostawa strzemion N-M27 ze śrubami hakowymi Część VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymi Część VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część IX - Dostawa blach okładzinowych do obudowy chodnikowej Część X – Dostawa siatki okładzinowej zaczepowej Część XI - Dostawa siatki naprawczej bazaltowej Część XII – Dostawa stojaków ciernych typu Valent dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Numer referencyjny: ZP-CZOK-0022/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów do wzmocnienia wyrobisk górniczychCzęść I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowejCzęść II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowejCzęść IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej Część V - Dostawa rozpór obudowy chodnikowej Część VI - Dostawa strzemion N-M27 ze śrubami hakowymiCzęść VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymiCzęść VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część IX - Dostawa blach okładzinowych do obudowy chodnikowejCzęść X – Dostawa siatki okładzinowej zaczepowejCzęść XI - Dostawa siatki naprawczej bazaltowejCzęść XII – Dostawa stojaków ciernych typu Valentdla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.

II.5) Główny kod CPV: 44212000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną dostawę lub dostawy polegające na:Część I: odrzwi obudowy o łącznej wartości minimum: 170 000,00 zł brutto,Część II: kształtowników V-25 i V-36 o łącznej wartości minimum 20 000,00 zł brutto,Część III: stóp podporowych o łącznej wartości minimum 5 000,00 zł brutto,Część IV: strzemion obudowy chodnikowej o łącznej wartości minimum 25 000,00 zł brutto,Część V: rozpór obudowy chodnikowej o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł brutto,Część VI: strzemion N-M27 o wartości minimum 1 000,00 zł brutto,Część VII: strzemion kątowych o łącznej wartości minimum 1 000,00 zł brutto,Część VIII: okładziny żelbetowej o łącznej wartości minimum 60 000,00 zł brutto,Część IX: blach okładzinowych o łącznej wartości minimum 4 000,00 zł brutto,Część X: siatki okładzinowej o łącznej wartości minimum 7 000,00 zł brutto,Część XI: siatki naprawczej bazaltowej o łącznej wartości minimum 10 000,00 zł brutto,Część XII: stojaków typu Valent o łącznej wartości minimum 15 000,00 zł brutto,wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór dokumentu.2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi:1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 8 000,00 zł Część II: 1 000,00 złCzęść III: 200,00 złCzęść IV: 1 300,00 zł Część V: 1 600,00 zł Część VI: nie wymaganeCzęść VII: nie wymaganeCzęść VIII: 3 000,00 zł Część IX: 200,00 zł Część X: 300,00 złCzęść XI: 500,00 złCzęść IV: 800,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://laip-srk.coig.biz/ (Zgodnie z opisem stanowiącym załączniki nr 4 do SIWZ).
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie z SIWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1% ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych: a) Szerokopasmowe łącze internetowe, b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP); c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji: • Cencert, • Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., • PWPW, • Certum • EuroCert. e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem, f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768, g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji: • Cencert, • Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., • PWPW, • Certum • EuroCert. e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem, f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768, g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu). 3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane. 4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu. 5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło). 6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 20 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie:1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:- wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych,3) zmiany zakresu rzeczowego umowy:a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy:- poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych.4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp;9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 30 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W trakcie wykonywania umowy będą przestrzegane przez Strony zapisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2010 Nr 182 poz. 1228 z późn. zm.).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek odrzwi obudowy chodnikowej: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. odrzwia obudowy ŁP5/ V25 20 kpl.2. odrzwia obudowy ŁP6/ V25 15 kpl. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. odrzwia obudowy ŁP2/ V25 20 kpl.2. odrzwia obudowy ŁP4/ V25 10 kpl. - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. odrzwia obudowy ŁP6/ V25 85 kpl. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. odrzwia obudowy ŁP6/ V25 20 kpl.2. odrzwia obudowy ŁP7/ V25 85 kpl. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. odrzwia obudowy ŁP6/ V25 23 kpl.2. odrzwia obudowy ŁP7/ V25 7 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Dostawa kształtowników V-25 i V-36
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek kształtowników: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Kształtownik V-25 prostka L-4m 8 Szt. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Kształtownik V-25 prostka L-6m 2 Szt.2. Kształtownik V-25 prostka L-4m 5 Szt.- dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Kształtownik V-25 prostka L-6m 6 Szt.2. Kształtownik V-25 prostka L-4m 12 Szt. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Kształtownik V-25 prostka L-6m 10 Szt.2. Kształtownik V-36 prostka L-6m 14 Szt.Wyjaśnienie: Kształtownik wykonany zgodnie z normą PN-H-93441-1:2004 oraz PN- H-93441-3:2004 lub równoważną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III - Dostawa stóp podporowych do obudowy chodnikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek stóp podporowych: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. stopy podporowe 70 szt. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. stopy podporowe 150 szt. - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. stopy podporowe 170 szt. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. stopy podporowe 240 szt. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. stopy podporowe 60 szt.Wyjaśnienie: Parametry stopy podporowej:powierzchnia - 400 cm kwadratgrubość - 10 mm,Stopy podporowe muszą spełniać wymagania normy PN-G-15000-06:1988.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV - Dostawa strzemion obudowy chodnikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek strzemion do obudowy chodnikowej: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V25 120 kpl. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V25 60 kpl. - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V25 170 kpl. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V25 210 kpl. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V25 60 kpl.2. strzemiona kompletne do obudowy ŁP/V36 15 kpl.Wyjaśnienie: Strzemię kompletne to strzemię dwujarzmowe, przeznaczone do łączenia łukowych i prostych elementów podatnej obudowy chodnikowej z kształtowników V. Wielkości odpowiadają wielkością łączonych kształtowników V. Strzemiona muszą spełniać wymagania normy PN-G-15011:2011. Wielkość gwintu kabłąka i nakrętki M27 Sposób wykonania gwintu W - walcowany Wysokość kabłąka >177 + 5 mm Wysokość kabłąka normowego 180 mm Wysokość kabłąka przedłużanego min 350 mm max 450 mm Maksymalna nośność śrub 380 kN
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część V - Dostawa rozpór do obudowy chodnikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek rozpór do obudowy chodnikowej: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. rozpora kompletna na rozstaw odrzwi 1 m 500 szt. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. rozpora kompletna na rozstaw odrzwi 1 m 200 szt. - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. rozpora kompletna na rozstaw odrzwi 1 m 850 szt. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. rozpora kompletna na rozstaw odrzwi 1 m 740 szt. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. rozpora kompletna na rozstaw odrzwi 1 m 270 szt.Wyjaśnienie: Rozpora kompletna skład się z łącznika, jarzma i śruby kabłąkowej oraz trzech nakrętek lub dwóch śrub hakowych z trzema nakrętkami. Rozpory muszą umożliwiać ich zabudowę na pojedyńczym i podwójnym kształtowniku V. Rozpory muszą spełniać wymagania normy PN-G-15000-7:1996.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część VI - Dostawa Strzemion N-M27 ze śrubami hakowymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek rozpór do obudowy chodnikowej:- dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Strzemię N-M27 ze śrubami hakowymi 40 szt. Wyjaśnienie:Strzemiona ze śrubami hakowymi lub z kabłąkiem stanowią rozwiązanie elementu konstrukcji stalowej, który pozwala mocować do obudowy górniczej podłużne podciągi stalowe z szyn lub z kształtowników typu V oraz inne elementy obudowy górniczej.Strzemię N-M27 składa się z 2 śrub hakowych wykonanych z pręta Ø 25 z gwintem walcowanym M27 lub z pręta Ø 27 z gwintem nacinanym M27 ,2 nakrętek normowych M27, jarzma wykonanego z pręta płaskiego o wymiarach 70x 20 x 240 mm. W jarzmie winny być wykonane 2 otwory Ø 30 mm w rozstawie 180 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część VII - Dostawa strzemion kątowych ze śrubami hakowymi do kształtownika V32/36
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek rozpór do obudowy chodnikowej: - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Strzemię kątowe ze śrubami hakowymi 30 kpl. Wyjaśnienie:Strzemię kątowe do łączenia podciągu wyk. z kształtownika V32/36 z obudową chodnikową V32/36 ze śrubami hakowymi o dł. 290-300mm Strzemię kątowe składa się z jarzma wykonanego z kształtownika V36, ciętego pod odpowiednim kątem z wykonanymi dwoma otworami, dwóch śrub hakowych oraz dwóch nakrętek kołnierzowych. Strzemię musi posiadać stosowne dopuszczenia i certyfikaty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część VIII - Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. okładzina żelbetowa na rozstaw obudowy 1 m (typ A - lekka) 500 szt. - dla Pompowni „Jan Kanty” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. okładzina żelbetowa na rozstaw obudowy 1 m (typ A - lekka) 1800 szt. - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. okładzina żelbetowa na rozstaw obudowy 1 m (typ A - lekka) 3000 szt. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. okładzina żelbetowa na rozstaw obudowy 1 m (typ A - lekka) 4000 szt. - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. okładzina żelbetowa na rozstaw obudowy 1 m (typ A - lekka) 1900 szt.Wyjaśnienie:Długość okładziny 1200 mm,Szerokość okladziny 110 mm,Wysokość okladziny 60 mm,Klasa betonu minimum B20Okładzina żelbetowa A-lekka typ A-120 musi spełniać wymagania normy PN-G-15050-2018
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część IX - Dostawa blachy okładzinowej do obudowy chodnikowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek siatki naprawczej bazaltowej: - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Blacha okładzinowa do obudowy chodnikowej 150 szt. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Blacha okładzinowa do obudowy chodnikowej 250 szt.Wyjaśnienie: Parametry blach okładzinowych:- długość – na rozstaw odrzwi 1 m,- szerokość – 120 mm,- grubość – 3 mm,Blacha okładzinowa – sprawdzenie parametrów wg PN-G-06021:1997.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część X - Dostawa siatki okładzinowej zaczepowej na rozstaw odrzwi 1m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek siatki naprawczej bazaltowej: - dla Pompowni „Pstrowski” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Siatka okładzinowa (zgrzewana) zaczepowa na rozstaw odrzwi 1m 700 szt. - dla Pompowni „Szombierki” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Siatka okładzinowa (zgrzewana) zaczepowa na rozstaw odrzwi 1m 200 szt. Parametry siatki zgrzewanej:Szerokość – na rozstaw odrzwi 1 m,Wysokość – 500 mm,Średnica prętów podłużnych – 6 mm,Średnica prętów poprzecznych – 5 mm,Wielkość oczek 100x100 mm,Siatka okładzinowa musi spełniać wymagania normy PN-G-15050-2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część XI - Dostawa siatki naprawcza bazaltowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek siatki naprawczej bazaltowej: - dla Pompowni „Siemianowice” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Siatka naprawcza bazaltowa 500 m² Wyjaśnienie: Siatka naprawcza powinna spełniać następujące warunki techniczne: wielkość oczka w prześwicie 50×50 mm szerokość wiązki w każdym kierunku 50 mm siła zrywająca minimum 100 kN/m siła zrywająca dla każdej wiązki minimum 9 kN średnia nośność na obciążenia poprzeczne minimum 74 (kN/m2) masa ~1200 (g/m2) wydłużenie przy zerwaniu minimum 3,3 (%) certyfikat dopuszczający jej stosowanie w wyrobiskach dołowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część XII - Dostawa stojaków ciernych typu VALENT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek siatki naprawczej bazaltowej: - dla Pompowni „Dębieńsko” Lp. Asortyment Ilość Jednostka miary1. Stojaki cierne typu VALENT 20 szt.Wyjaśnienie:Wysokość maksymalnego stojaka wysuniętego: 3550 mmWysokość stojaka zsuniętego: 1924 mmGłowica stojaka - stała typu V36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44212000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Olchowej w Białych Błotach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bytom: Dostawa systemu gaśniczo tnącego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA I MONTAŻ WIAT PRZYSTANKOWYCH DLA GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI