Zapobieganie bezdomności psów na terenie Otwocka wraz z opieką.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapobieganie bezdomności psów na terenie Otwocka wraz z opieką.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-17
  • Numer ogłoszenia539094-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539094-N-2019 z dnia 2019-04-17 r.

Gmina Otwock: Zapobieganie bezdomności psów na terenie Otwocka wraz z opieką.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 13268770000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.otwock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.otwock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Armii Krajowej 5, Otwock kod 05-400, budynek B, pok. nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapobieganie bezdomności psów na terenie Otwocka wraz z opieką.
Numer referencyjny: WZP.271.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Otwocka, opieka nad bezdomnymi psami. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Odławianie i transport bezdomnych psów z terenu Miasta Otwocka do schroniska za pomocą urządzeń i środków, które nie powodują zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt ani też nie zadają cierpienia, a także nie stwarzają zagrożenia dla bezpieczeństwa i porządku publicznego. a) Odławianie i transport psów do Schroniska odbywać się będzie w systemie całodobowym, 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. b) Schronisko znajdować się będzie maksymalnie w odległości 75 km od granic Miasta Otwocka. c) Na terenie Schroniska znajdować się będzie całodobowa lecznica weterynaryjna. 2) Wyłapywanie, transport i przyjmowanie do schroniska, bezdomnych psów wyłącznie na wezwanie Komendy Powiatowej Policji w Otwocku lub wyznaczonego pracownika Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Otwocka, 3) Odławianie psów przez Zamawiającego nastąpi w możliwie jak najszybszym terminie jednak nie dłużej niż w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przekazanego przez osoby, o których mowa w ust. 2 4) Opiekę nad psami z terenu Miasta Otwocka, umieszczonymi w schronisku poprzez zapewnienie tym psom właściwych warunków sanitarnych, bytowych i pomocy weterynaryjnej, w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt, do czasu przekazania psa właścicielowi lub naturalnego zgonu bądź eutanazji, obejmujące: a) zabezpieczenie miejsc do przetrzymywania psów, b) znakowanie (chipowanie) w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację psów odebranych lub przyjętych z terenu Miasta Otwocka, c) wyżywienie psów wg obowiązujących norm, d) opiekę nad psami, w tym opiekę weterynaryjna obejmująca: • czternastodniową kwarantannę, • odrobaczanie, • sterylizację lub kastrację, • chipowanie, • odpchlenie, • eutanazję/zgon, • utylizację, • usypianie ślepych miotów, • szczepienie wg programu szczepień ustalonego przez lekarza weterynarii, leczenie, e) Poszukiwanie nowych właścicieli dla psów odłowionych z terenu Miasta Otwocka oraz przekazywanie tych psów do adopcji osobom zdolnym zapewnić im właściwą opiekę i należyte warunki utrzymania, w tym: • sprawdzanie wiarygodności osób adoptujących zwierzę, • zawieranie umów z osobami adoptującymi. f) Prowadzenie ewidencji przyjętych lub odebranych psów z terenu Miasta Otwocka. g) Wykonawca zobowiązany jest sporządzać i przekazywać Prezydentowi Miasta Otwocka comiesięcznych sprawozdań do 10-go dnia każdego miesiąca następnego, zawierających następujące informacje: • ilość psów odłowionych z terenu Miasta Otwocka, • ilość psów przyjętych oraz przebywających w schronisku, • ilość psów uśpionych lub padłych, • ilość psów odebranych przez odnalezionego właściciela (wraz z danymi osobowymi właściciela), • ilość psów oddanych do adopcji (wraz z podaniem danych osobowych osób, którym przekazano psa), • ilości wykonanych sterylizacji/kastracji oraz chipowania psów przebywających w schronisku oraz właścicielskich z terenu Miasta Otwocka. 5) Sterylizację bądź kastrację, chipowanie i rejestrację właścicielskich psów z terenu Miasta Otwocka. (Usługa kierowana do wszystkich mieszkańców Otwocka, którzy mają psa). a) Gabinet weterynaryjny w którym będą wykonywane usługi sterylizacji, kastarcji, chipowania i rejestracji zwierząt właścicielskich będzie znajdował się na terenie Miasta Otwocka. 6) Bieżące przekazywanie Zamawiającemu do zamieszczenia na stronie internetowej www.otwock.pl/ochronasrodowiska/zwierzeta, informacji o wyłapanych bezdomnych psach, przyjętych do schroniska, odebranych przez właścicieli oraz tych, które poszły do adopcji. 7) Zamieszczanie na bieżąco na stronie internetowej oferenta informacji o wyłapanych bezdomnych psach, przyjętych do schroniska, odebranych przez właścicieli oraz tych, które poszły do adopcji. 8) Współpraca z Miastem Otwock w zakresie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Otwocka w 2019 roku”. 9) Przyjmowanie do schroniska psów po osobach zmarłych oraz od osób ciężko i przewlekle chorych, nie mogących zapewnić zwierzętom opieki z terenu Miasta Otwocka. 10) W przypadku odławiania i odbioru matki z młodymi koszty dojazdu i odłowienia będą liczone jak za 2 dorosłe zwierzęta, natomiast w przypadku kilku młodych bez matki, koszty liczone jak za 1 dorosłe zwierzę. 11) Zadanie będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonymi w szczególności w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2019 r., poz. 122), ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018 r. poz. 1967), ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 158, poz. 1657). 3.2. Zapewnienie łączności z osobą nadzorującą sposób realizacji zadania będący przedmiotem zamówienia. 3.3. Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy. 3.4. Rozliczenie wykonanych usług następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1) Za jednorazowe odłowienie, transport i przyjęcie bezdomnego psa z terenu Miasta Otwocka, w tym: a) wyżywienie wg. obowiązujących norm b) opiekę nad psami w tym opiekę weterynaryjną, obejmującą: • czternastodniową kwarantannę • odrobaczanie • sterylizacje/ kastracje • chipowanie • odpchlenie • szczepienie wg programu szczepień ustalonego przez lekarza weterynarii c) poszukiwanie nowego właściciela oraz przekazanie zwierzęcia do adopcji osobom zdolnym zapewnić im niezbędną opiekę i należyte warunki utrzymania w tym: • sprawdzanie wiarygodności osób adoptujących zwierzę, • zawieranie umów z osobami adoptującymi. 2) Za jednorazowy zabieg eutanazji i utylizacji zwłok 3) Za jednorazowe uśpienie ślepych miotów 4) Za jednorazowy zabieg sterylizacji ( usługa dla zwierząt właścicielskich) 5) Za jednorazowy zabieg kastracji ( usługa dla zwierząt właścicielskich) 6) Za jednorazowe elektryczne znakowanie i rejestracje (usługa dla zwierząt właścicielskich) 3.5. Ceny, o których mowa w punkcie 3.6. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, który został określony w punkcie 3.1. 3.6. Zakres prac przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: 1) Jednorazowe odłowienie, transport i przyjęcie dorosłego psa z terenu Miasta Otwocka, Ilość: 65 2) Jednorazowe odłowienie, transport i przyjęcie szczeniaka do 5 miesięcy z terenu Miasta Otwocka, Ilość: 3 3) Jednorazowe odłowienia, transport i przyjęcie psa z terenu Miasta Otwocka, który zostanie odebrany przez właściciela w przeciągu 14 dni: Ilość: 10 4) Za jednorazowy zabieg eutanazji i utylizacji zwłok Ilość: 2 5) Za jednorazowe uśpienie ślepych miotów Ilość: 2 6) Za jednorazowy zabieg sterylizacji ( usługa dla zwierząt właścicielskich) Ilość: 40 7) Za jednorazowy zabieg kastracji ( usługa dla zwierząt właścicielskich) Ilość: 40 8) Za jednorazową usługę elektronicznego znakowanie i rejestracji (usługa dla zwierząt właścicielskich) Ilość: 180 3.7. Zamawiający zastrzega sobie, że zakres prac, o którym mowa w punkcie 3.6. nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb. 3.8. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od rzeczywistej ilości prac wykonanych w okresie obowiązywania umowy. Umowa zostanie zawarta na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 225 000,00 zł brutto.

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211500-7
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:  Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada: a) w przypadku przedsiębiorców - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt (ważne minimum 5 lat) wydanego w trybie art. 7, art. 8, art. 9 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), b) decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1967) c) posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 188 ze zm.) prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko weterynaryjną. d) zezwolenia dla przewoźnika oraz świadectwa zatwierdzenia środków transportu drogowego wykorzystywanych do długodystansowych przewozów zwierząt, o którym mowa w przepisach Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/9. e) licencji dla kierowców i osób obsługujących zgodną z art. 17 ust. 2 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/9. f) zezwolenie w zakresie ochrony przed bezdomnością, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: • co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu zwierząt, spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2018 r., poz. 122) • urządzeniami i środkami do wyłapywania bezdomnych zwierząt nie stwarzającymi zagrożenia dla ich życia i zdrowia i nie powodującymi ich cierpienia: - klatka łapka na małego psa - klatka łapka na dużego psa - lasso długie - lasso krótkie - dmuchawka ze środkami do premedykacji zwierząt - siatka - podbierak - smycze samozaciskowe - klatka do transportu zwierząt - kagańce • co najmniej jednym urządzeniem do odczytywania danych z mikroprocesorów wszczepianych zwierzętom, w celu identyfikacji adresu ich właścicieli  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: • co najmniej jedną osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania schroniskiem dla zwierząt, • co najmniej trzema osobami z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zakresie opieki pielęgniarskiej nad zwierzętami, • co najmniej jedną osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zakresie przeprowadzania procedur adopcyjnych, • co najmniej jedną osoba z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w zakresie transportu zwierząt, • co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii z co najmniej dwuletnim doświadczeniem pracy w schronisku dla zwierząt.  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. odławianiu, transporcie i utrzymaniu w schronisku dla bezdomnych zwierząt o wartości łącznej minimum 250 000, 00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) w przypadku przedsiębiorców - zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt (ważne minimum 5 lat) wydanego w trybie art. 7, art. 8, art. 9 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), b) decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1967) c) posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 188 ze zm.) prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko weterynaryjną. d) zezwolenia dla przewoźnika oraz świadectwa zatwierdzenia środków transportu drogowego wykorzystywanych do długodystansowych przewozów zwierząt, o którym mowa w przepisach Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/9. e) licencji dla kierowców i osób obsługujących zgodną z art. 17 ust. 2 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/9. f) zezwolenie w zakresie ochrony przed bezdomnością, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.) g) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; i) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena brutto 60,00
Adopcje 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2 oraz §4 ust. 5. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI