Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bałtycka 20
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 507 296 461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Marta.Szymkiewicz@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ketrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie obowiązków zarządcy dróg publicznych wynikających z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470) należących do samorządu powiatowego
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362053243
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Pocztowa 13
1.11.4.) Miejscowość: Kętrzyn
1.11.5.) Kod pocztowy: 11-400
1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.11.9.) Numer telefonu: 089 751-17-30
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: Marta.Szymkiewicz@starostwo.ketrzyn.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://cuw.starostwo.ketrzyn.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f69e6ffd-8174-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001785/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ogloszenia.publicomat.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ogloszenia.publicomat.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środkikomunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .txt,.rtf, .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZskłada się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 p.z.p.). 3. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://ogloszenia.publicomat.pl/4. Złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania kontona platformie Publicomat. Korzystanie z platformy Publicomat jest bezpłatne.5. Rejestracja ikorzystanie z platformy:1) Instrukcja obsługi systemu Publicomathttps://ogloszenia.publicomat.pl/assets/instrukcja.pdf2) Regulamin korzystania z systemu Publicomat -https://ogloszenia.publicomat.pl/assets/regulamin.pdf,3) Polityka prywatności systemu Publicomat -https://ogloszenia.publicomat.pl/assets/polityka.pdf6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podajewymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1)stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana przeglądarka internetowa, w wersji nie starszej niż: Internet Explorer 11,Firefox ver. 46, Chrome ver. 47, Opera ver. 24, Safari ver. 12.1,4)włączona obsługaJavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.7.Kodowanie i czas odbioru danych:1) plik załączony przez Wykonawcę na platformie PUBLICOMAT(złożona oferta), nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jakozaszyfrowany. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy PUBLICOMAT.4)Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.8.Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem z dnia 12 kwietnia2012 r. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (...):1) dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .pdf, .xml, .doc, .docx, .xls .jpg lub.xlsx (dokumenty sporządzone w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertowaćdo formatu .pdf − ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikacjępodpisu).2)Kompresja danych (zmniejszenie objętości) dokumentów elektronicznych z zastosowaniemformatów .zip, .7zip, .tar, .gz (.gzip).3)nie dopuszcza się plików w formatach .rar .gif .bmp .numbers.pages. – dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego;2) administrator Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zdp.ketrzyn.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie”.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Pozostałe warunki określa SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie na podstawie Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 20 %;3) Termin realizacji – skrócenie terminu dostawy (T) – waga kryterium 20 %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60 %C =cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegającychodrzuceniu) / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji jakości (G) – waga 20 %Zamawiający zastosuje następującą punktację:Lp. Warunki gwarancji Ilość punktów1 za zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji (minimum dopuszczone przez Zamawiającego) - 0 pkt2 za zaoferowanie 18 miesięcy gwarancji - 5 pkt3 za zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji - 10 pkt4 za zaoferowanie 30 miesięcy gwarancji - 15 pkt5 za zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji - 20 pkta) Wykonawca określa gwarancję na każdą maszynę – zaproponowany okres gwarancji dotyczy ciągnika oraz całego osprzętu.b) Minimalny okres na który wykonawca udzieli gwarancji wynosi 12 miesięcy – zaoferowanie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty. c) Zaproponowanie przez Wykonawcę innych terminów niż wymienione w powyższej tabeli, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.3) Termin realizacji – skrócenie terminu dostawy (T) – waga 20%Zamawiający zastosuje następującą punktację:Lp. Termin dostawy Ilość punktów1 termin dostawy do 12 tygodni (maksymalny okres dopuszczony przez Zamawiającego) - 0 pkt2 termin dostawy do 10 tygodni - 5 pkt3 termin dostawy do 8 tygodni - 10 pkt4 termin dostawy do 6 tygodni - 20 pkta) Maksymalny okres dostawy wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy – zaoferowanie terminu dłuższego niż 12 tygodni spowoduje odrzucenie oferty. b) Zaproponowanie przez Wykonawcę innych terminów niż wymienione w powyższej tabeli, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji – skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4