Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a9c17d-939a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001745/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno 2)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) W procesie składania oferty, w tym dokumentów składanych wraz z ofertą na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny/ podpis zaufany/ podpis osobisty Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez dostawcę Platformy) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku drugim Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).b) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musząspełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. t.j. wyrażonego przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znakówpisarskich, które można odczytać i powielić.3) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.4) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu. 7) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy -Usługi. Dodatkowe zalecenia dla Wykonawcy przygotowującego ofertę:• Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z„OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. •Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 9) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze dozamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej Więcej informacji dot. komunikacji elektronicznej między Zamawiającym, a Wykonawcą opisane jest w rozdziale III pkt 1 SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 16 SWZ a także w załączniku nr 6 i 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/p.n/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym wyposażeniem” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Ciągnik rolniczy powinien spełniać parametry techniczne tj.:- przedni TUZ - skrzynię biegów: automatyczną bezstopniową (Vario lub równoważny)- rok produkcji- od 2011 r. lub młodszy- napęd 4x4 (4WD)- stan: używany- amortyzowana oś i kabina - 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu- 1 para wyjść hydraulicznych z przodu- zaczep transportowy automatyczny- regulowana wysokość- przebieg do 15 000 mtg lub więcej- gwarancja do 6 miesięcy3. Zamawiający wymaga ponadto:− Pojazd musi być zarejestrowany na stałe w Polsce oraz posiadać dowód rejestracyjny. W/w dokumenty muszą być ważne min. 60 dni licząc od dnia składania ofert,− Nie dopuszcza się jako oferty pojazdu, który ma rejestrację czasową 4. Udzielenia przez Wykonawcę rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.5. Z wykonaniem przedmiotu zamówienia wiążą się dodatkowo następujące usługi: przeszkolenie pracowników (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz z załącznikiem nr 1 do formularza oferty). Podczas przekazywania pojazdu, Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z wytypowanymi przez Zamawiającego osobami w zakresie podstaw ich użytkowania. Termin i miejsce szkolenia zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na plac Zamawiającego, ul. Energetyków 10, 64-100 Leszno(w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00),7. Odbiór dostawy ciągnika rolniczego dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego,8. Kryterium oceny ofert, opisane w rozdziale III w pkt 4 SWZ, stanowiące:1) Najniższa cena brutto2) Przebieg w mtg3) Gwarancja jakości i rękojmi
4.2.6.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena 60%2. Przebieg w mtg 20%3. Gwarancja jakości i rękojmi 20% Razem 100%2. Najkorzystniejszą oferta będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty o następujące kryteria oceny ofert:1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]Pc – oznacza punkty w kryterium „najniższej ceny ofertowej brutto”Cn – oznacza najniższą cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty2) Przebieg w mtg – waga kryterium to 20 pkt.PP = Przebieg w mtg podany w ofercieW przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) przebieg w mtg pojazdu. Maksymalna liczbą punktów możliwych do uzyskania to 20 pkt. Przebieg w mtg, należy podawać wyłącznie w pełnych motogodzinach (mtg)Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:0 km -10 000 mtg – 20 pkt.10 001 mtg- 15 000 mtg– 10 pkt.15 001 mtg i więcej- 5 pktW przypadku nie zadeklarowania przebiegu w mtg w Formularzu ofertowym (Załącznik do Formularza oferty), należy uznać, że Wykonawca deklaruje przebieg w mtg od 15 001 mtg i więcej, otrzyma 5 punktów.3) Gwarancja jakości i rękojmia - waga kryterium to 20 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie okres gwarancji, podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres gwarancji Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczę punktów otrzyma oferta z najdłuższą okresem gwarancji (20 pkt). Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo– odbiorczego. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:PG = (Pn/Pb) x 20 [pkt]PG – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości”,Cn – oznacza okres gwarancji wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącach,Cb – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji, liczony w miesiącach (6 miesięcy).UWAGA!1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 1 miesiąc. W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 1 miesiąc, lub braku podania deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.2) W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 6 miesięcy Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości i rękojmi sprowadzi okres gwarancji i rękojmi do 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji i rękojmi.3) Okres gwarancji jakości i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P= PC + PP + PG i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.5. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg w mtg
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7