ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-04
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM. TEODORA BOLDUANA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00512026
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM. TEODORA BOLDUANA

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192946900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Kaszubskie 27

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 738 63 33

1.5.8.) Numer faksu: 58 738 63 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp11wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp11wejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-427291d8-89d8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00458350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie na rok 2024 z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-427291d8-89d8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Komunikacja”.
2. Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Komunikacja”.
2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego tj. za przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4. Wykonawca aby móc wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien zarejestrować swoje konto na platformie e-Zamówienia.
5. Instrukcja związana z korespondencją pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym znajduje się pod linkiem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce „Komunikacja”.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
10. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Wejherowie
• inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 11 w Wejherowie jest Pan/Pani Dorota Syldatk ul. 12 Marca 195,Wejherowo, e-mail: iod@um.wejherowo.pl, tel.: 58 677 71 37
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2024 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
• Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
• Nie przysługuje Pani/Panu:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. I lit. c RODO.
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych. ul. Postępu 17a. 02-676 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP/1/D/11/2023/SP11

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie.
I część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – owoce i warzywa, surówki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie.
II część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – ryby.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. III część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – produkty suche i przetworzone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

03221260-6 - Grzyby

15831000-2 - Cukier

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

15332290-3 - Dżemy

03221210-1 - Fasola

03221220-4 - Groch

15863000-5 - Herbata

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15871273-8 - Majonez

15871250-1 - Musztarda

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331425-2 - Przecier pomidorowy

03222115-2 - Rodzynki

15872400-5 - Sól

15332410-1 - Owoce suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. IV część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – mrożonki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. V część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – mięso.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15119000-5 - Mięsa różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. VI część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – pieczywo.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811500-1 - Pieczywo gotowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811400-0 - Bułeczki

15811100-7 - Chleb

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. VII część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – nabiał, tłuszcze i oleje roślinne, jajka

4.2.6.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15540000-5 - Produkty serowarskie

15530000-2 - Masło

15510000-6 - Mleko i śmietana

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. VIII część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – garmaż

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15894200-3 - Posiłki gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie. IX część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 11 w Wejherowie – makarony, kasze, ryże i przyprawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15851200-0 - Ciasto makaronowe gotowane i kuskus

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15851100-9 - Makaron niegotowany

15851000-8 - Produkty mączne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15615000-2 - Otręby

15614000-5 - Ryż przetworzony

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

15611000-4 - Ryż łuskany

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo - punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów

C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ – dotyczy każdej części zamówienia
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy każdej części zamówienia,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy każdej części zamówienia
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 40 000,00 PLN i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 40 000,00 PLN – dotyczy II, V części zamówienia,
• Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 20 000,00 PLN i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20 000,00 PLN – dotyczy I, VIII części zamówienia,
• Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla III, IV, VI, VII, IX części zamówienia,

UWAGA 1 – dotyczy wszystkich części zamówienia
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.

UWAGA 2 – dotyczy wszystkich części zamówienia
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.

UWAGA 3
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości sumy wymaganych dla tych części
oraz
warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą sumie gwarancyjnej wymaganą dla tych części.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
a) brak podstaw wykluczenia:
• oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn.zm) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
• odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego – dotyczy każdej części zamówienia:

1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia;
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

b) spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
• W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
• informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

• dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
UWAGA
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

4) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.

5) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

6) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

7) Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu komunikacji elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

9) W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub SWZ do podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie – dotyczy przypadków gdy wartość oferty w danej części zamówienia przekroczy kwotę 100 000,00 zł brutto.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:

1. pieniądzu,
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3. gwarancjach bankowych,
4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi być wystawione na Zamawiającego jako beneficjenta, tj. Szkoła Podstawowa nr 11 im. Teodora Bolduana w Wejherowie, ul. Osiedle Kaszubskie 27, 84-200 Wejherowo
2) musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta/poręczyciela;
Do gwarancji/poręczenia należy dołączyć dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) wraz z kompletem dokumentów w przypadku udzielania dalszych pełnomocnictw wykazujących umocowanie do działania w imieniu gwaranta/poręczyciela w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta/poręczyciela, bądź uwierzytelnioną przez notariusza;
3) z treści winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu każdej kwoty lub kwot do ich łącznej maksymalnej wysokości (sumy gwarancyjnej) zabezpieczenia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty zabezpieczenia i zawierające oświadczenie o niespełnieniu przez Wykonawcę zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających z zawartej umowy. Wypłata winna nastąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez gwaranta/poręczyciel wezwania do zapłaty;
4) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) lub przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty);
5) nie może zawierać zastrzeżenia, że odpowiedzialność gwaranta/poręczyciela z tytułu gwarancji/poręczenia jest wyłączona w stosunku do jakiejkolwiek zmiany umowy objętej gwarancją/poręczeniem, innej niż termin lub wysokość wynagrodzenia, jeżeli zmiana ta nie została zaakceptowana przez gwaranta/poręczyciela;
6) musi być egzekwowalna i wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, podlegać prawu polskiemu, a w sporach z gwarancji/poręczenia wyłącznie właściwy musi być Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formach wymienionych w ust. 4 pkt 2 — 5 Wykonawca zobowiązany będzie przed dniem zawarcia umowy do uzgodnienia treści gwarancji (poręczenia) z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania uwag do treści gwarancji (poręczenia).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności danych Wykonawcy, wynagrodzenia Wykonawcy, wysokości i formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy i innych niezbędnych do zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI