Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ciągnika z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika z wyposażeniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db8da90-a81a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003634/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika z wyposażeniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: inwestycje@gmina-pawlow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przyich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP (stanowiącymi załącznik doSIWZ). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje ID postępowaniajako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy w Pawłowie (platforma ePUAP): /4217ghhqcw/skrytka. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w podrozdziale 7.2 SIWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnegona ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub IDpostępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email inwestycje@gmina-pawlow.pl . Dokumenty elektroniczne, składane są przezWykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany powyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Pawłów, Pawłów 56, 27-225 Pawłów, tel. 41 272-16-14, email: urzad@pawlow.pl; 2) wsprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z InspektoremOchrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@pawlow.pl; 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej mniejszej niż próg unijny dla dostaw pod nazwą: Zakup ciągnika z wyposażeniem, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 71ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.poz. 2019 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nieprzysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku dojściado zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących orazwskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio,będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych zrozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń wokresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązkównałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży iudostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa,nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGKiP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do utrzymania dróg i chodników, rok produkcji 2021 – sztuk 1.Charakterystyka techniczna:1. Ciągnik rolniczy spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Silnik:- wysokoprężny, czterocylindrowy turbodoładowany o mocy znamionowej od 75 do 82KM, - pojemność silnika od 3000cm3 do 3500cm3, - koła jezdne przednie o rozmiarze 16 cali, tylne o rozmiarze 28 cali, - zbiornik paliwa o pojemności minimum 72 litrów,Skrzynia biegów:- skrzynia biegów manualna 40km/h, - liczba biegów w przód min 16 w tył min 16, - elktrohydrauliczna blokada dyferencjału,- napęd 4WD, z możliwością wyłączenia napędu na przednią oś,- tylny WOM 540,- rewers elektrohydraulicznyHydraulika:- instalacja hamulcowa hydrauliczna,- układ hydrauliczny o wydajności minimum 64 L/min, - min. 4 pary wyjść hydraulicznych z możliwością podłączenia z przodu ciągnika osprzętu do utrzymania dróg i chodników.Przedni TUZ z możliwością podpięcia osprzętu do utrzymania dróg i chodników m.in. pług odśnieżny, zamiatarka:- sterowany z kabiny operatora, - gniazdo elektryczne 7 pinowe umieszone z przodu ciągnika do podłączenia oświetlenia roboczego.Tylny TUZ z szybkozłączami - sterowany mechanicznie, - udźwig podnośnika tylnego min 2600kg,- zaczep dolny polowy 33mm,- zaczep transportowy regulowany.Kabina operatora:- fotel z amortyzacją pneumatyczną, pasem bezpieczeństwa,- przednia i tylna wycieraczka ze spryskiwaczem,- klimatyzowana,- radioodtwarzacz CD,- otwieranie drzwi z obu stron,- skrzynka narzędziowa,- lampa ostrzegawcza (kogut),- trójkąt, gaśnica,Szerokość ciągnika min. 1350mm,Szerokość max. 1650mm.2. Osprzęt do ciągnika:a) Pług odśnieżnyDane techniczne: Sposób mocowania - TUZ kat. I/0 sztywny,Szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych 1560 – 1600 mm,Ilość pozycji roboczych – 4,Listwy zgarniające gumowe,Amortyzacja listwy zgarniającej za pomocą sprężyn,Sterowanie elektrohydrauliczne,Zasilanie hydrauliczne 16 – 20 MPa,Zasilanie elektryczne 12 V,Oświetlenie obrysowe standard,Prędkość robocza 10 km/h,Zapotrzebowanie mocy 30 – 50 KM,Masa (wersja standardowa) 176 kg,Kółka podporowe.b) Zamiatarka zawieszana:Dane techniczne: Sposób mocowania na ciągniku - TUZ kat. I i II wąskiej,Napęd szczotki głównej średnio twardej - silnik hydrauliczny, Opróżnianie kosza – hydraulicznie,Szerokość robocza - 1600 mm,Pojemność wanny zbierającej zanieczyszczenia 200 dm3,Ciśnienie robocze oleju 16- 20 MPa,Zalecana prędkość obrotowa walca zamiatającego 100 obr./min,Maksymalna prędkość obrotowa walca zamiatającego 130 obr./min,Zalecana prędkość zamiatania 6 km/h,Wydajność powierzchni dla zalecanej prędkości 9500 m2/h,Ciężar maszyny 249-375 kg.Układ zraszania ze zbiornikiem,Szczotka boczna średnia,Kółko podporowe przednie. Pozostałe wymagania:- gwarancja na oferowany ciągnik musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin,- dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w ciągu 5 miesięcy od podpisania umowy,- dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego ciągnika rolniczego co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta;- dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowany ciągnik i osprzęt,- pierwszy przegląd serwisowy wraz z materiałami eksploatacyjnymi na 100mtg wliczony w oferowaną cenę- zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ciągnika rolniczego i osprzętu,- zapewniony czas realizacji w przypadku awarii ciągnika rolniczego musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia liczone w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,- oferowana maszyna musi być w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,- dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika rolniczego i osprzętu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do siedziby zamawiającego. Przy dostawie ciągnik rolniczy musi być zatankowany min. 20 litrów paliwa. 3. Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanych urządzeń przystosowanych do pracy z zaoferowanym ciągnikiem.4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt 13.3 SWZ. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wykonawca zapewni na przedmiot zamówienia bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji, zgodnie z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.6. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
44523300-5 - Osprzęt