„Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00340562
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46eaa549-1c0d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043770/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46eaa549-1c0d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej;
1) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-46eaa549-1c0d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2) dopuszcza się również komunikację poprzez pocztę elektroniczną

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zadania stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:

1) Cena C – waga kryterium punktowa: 60 pkt.
2) Termin realizacji zamówienia T – waga kryterium punktowa: 10 pkt.
3) Okres gwarancji G – waga kryterium punktowa: 30 pkt.


2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
C najt.of.
C= ----------------- x 60 pkt
C bad.of.
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej

3. Kryterium: Termin realizacji zamówienia T - w którym ocenie zostanie poddany termin realizacji zamówienia w dniach, wskazany w Formularzu oferty. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni licząc od dnia podpisania umowy. Maksymalna liczba punktów – 10 Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) zaoferowanie terminu realizacji do 90 dni (włącznie) – 0,00 pkt.,
b) zaoferowanie terminu realizacji do 60 dni (włącznie) – 5,00 pkt.,
c) zaoferowanie terminu realizacji do 30 dni (włącznie) lub mniej – 10,00 pkt.
Uwaga!
Wykonawca winien zaoferować termin realizacji w pełnych dniach: 90 dni, 60 dni, 30 dni lub mniej.

W przypadku zaoferowania odmiennego terminu niż wskazany powyżej, ale niższy niż 90 dni, Zamawiający uzna że czas realizacji wynosi górną granicę przedziału (dłuższy termin przedziału), w której się znajduje i przydzieli odpowiednią punktację.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji przekraczającego 90 dni w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku niewypełnienia miejsca w którym należy zaproponować czas realizacji dostaw Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie 90 dni od podpisania umowy i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

4. Kryterium: Okres gwarancji G - w którym ocenie zostanie poddany okres gwarancji na zaoferowany sprzęt, wskazany w Formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:

a) zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0,00 pkt.,
b) zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10,00 pkt.,
c) zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20,00 pkt.
d) zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji lub więcej – 30,00 pkt.
Uwaga!
Wykonawca winien zaoferować okres gwarancji w pełnych miesiącach: 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy lub 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w Formularzu oferty odmienny niż jeden ze wskazanych powyżej okresów gwarancji, większy niż 24 miesiące Zamawiający uzna, iż oferowany okres gwarancji wynosi dolną granicę przedziału, w którym się znajduje (krótszy okres) i przyzna odpowiednią liczbę punktów za przedmiotowe kryterium.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji niższego niż 24 miesiące w Formularzu oferty, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Ocenie zostanie poddana gwarancja dłuższa niż 24 mc-y, ale nie dłuższa niż 60 mc-y od daty sporządzenia protokołu odbioru sprzętu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej gwarancji na okres 24 miesięcy tj. minimalnego okresu.
Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta maszyn i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.


Pozostałe warunki opisane są w rozdziale XV dziale A, SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem oferty przedmiotowych środków dowodowych – opisu technicznego oferowanego sprzętu, na potwierdzenie zgodności zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W tym celu Wykonawca może wykorzystać przygotowany przez Zamawiającego załącznik nr 3, wypełniając puste pola zgodnie ze wskazówkami bądź przygotować własny dokument, zawierający wszystkie wymagane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia informacje w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oferowanego sprzętu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Niezłożenie przedmiotowych środków dowodowych to sytuacja, gdy np. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (brak przedmiotowych środków dowodowych) lub złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
3) Przykładem złożenia niekompletnego przedmiotowego środka dowodowego będzie złożenie opisu technicznego z brakującymi stronami.
4) W przypadku złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, który nie potwierdza zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. 
5) Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie
e-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, o  terminach zamówienia, pełnych danych adresowych Wykonawcy.
Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ




b) opisu techniczny oferowanego sprzętu, na potwierdzenie zgodności wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ.
d) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą we projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-46eaa549-1c0d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą
wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Dziale A,
rozdziale XV, niniejszej SWZ oraz nie będą prowadziły do zmiany SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obrobienie pomnika podwójnego płytą - Kościerzyna
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obrobienie pomnika podwójnego płytą.