Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie terenu, usunięcie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerwonak
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyGMINA CZERWONAK
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00406480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie terenu, usunięcie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie terenu, usunięcie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f5e129-27a0-48a9-b30c-04d87395304f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032798/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Zagospodarowania terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie terenu, usunięcie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,170498,8869c32bbcef55ee9af623dc15fddbae.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,170498,8869c32bbcef55ee9af623dc15fddbae.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej -dostępnymi pod adresem https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://czerwonak.logintrade.net/rejestracj /regulamin.html. 2. Złożenie
oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału 3 SWZ. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. 4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d,lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00.5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy
Czerwonak ul. Źródlana 39 62-004 Czerwonak, 2) kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iodo@czerwonak.pl,3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego, realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania, w stosunku do Wykonawcy,
którego oferta została wybrana – przez okres trwania umowy, lecz odpowiednio nie krócej niż 5 lat, od dnia zakończenia
postępowania udzielenia zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy.
Ponadto dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów, przepisów
wewnętrznych administratora danych.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana - do realizacji umowy; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan; a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż powyższe nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani naruszeniem integralności protokołu oraz jego załączników ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą; c) na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.32.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Przylesie w Czerwonaku – I etap: oczyszczenie terenu, usunięcie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje):
a. jedną usługę związaną z usuwaniem drzew na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto;
b. jedną usługę związaną z pielęgnacją drzew na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych liczy się wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy. Przez usługę rozumie się świadczenie usługi na podstawie jednej umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca posługuje się doświadczeniem zdobytym w ramach konsorcjum, Zamawiający żąda wykazania usługi/usług rzeczywiście wykonanej/wykonanych przez Wykonawcę.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek, o którym wyżej mowa Wykonawcy wspólnie składający ofertę mogą spełniać łącznie.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek musi spełniać ten
z członków Konsorcjum lub podmiot trzeci, który będzie świadczył odpowiednio usługę usuwania lub pielęgnacji drzew zgodnie z oświadczeniem zawartym
w formularzu ofertowym w pkt V.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty zgodnie z rozdziałem XII ust. 9.
5. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do
wykluczenia określone w treści SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (ust. 8 pkt 1) rozdziału XVII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w
postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, stanowiącym odpowiedni punkt formularza
oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z projektowanymi
postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ oraz w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4
oraz ust. 2 ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,170498,8869c32bbcef55ee9af623dc15fddbae.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WIZJA LOKALNA: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Teren
jest ogólnodostępny. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W związku z powyższym na podstawie art. 131
ust. 2 ustawy Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez
Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę wynajmu sal szkoleniowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę wynajmu sal szkoleniowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI