Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614369-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614369-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów  74 , 80-254  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, , faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda@.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda@.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy - Zarządzanie Nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie- pocztą lub osobiście
Adres:
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.
Numer referencyjny: 89/20/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi, c) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,d) nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem i pielęgnacją,e) pielęgnacja istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów,f) ochrona kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,g) ocena stanu zdrowotnego drzew,h) usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów, i) usuwanie karpiny,na terenie administrowanym przez Zamawiającego.2. W przypadku nasadzonych drzew i krzewów pielęgnacja obejmuje następujące czynności:a) usuwanie pędów wyrastających z podkładki i z pnia poniżej nasady korony,b) usuwanie odrostów korzeniowych,c) systematyczne podlewanie drzew i krzewów – stosownie do potrzeb,d) jednokrotne zasilenie posadzonych drzew i krzewów nawozami mineralnymi o wydłużonym działaniu,e) uzupełnienie i poprawianie palików oraz wiązań (drzewa),f) usuwanie chwastów w nasadzeniach roślinnych – 4 razy w okresie wegetacyjnym,g) ściółkowanie, uzupełnienie ściółki (zrębek, kory) na grubość około 7 cm, w zależności od potrzeb,h) poprawianie mis przy drzewach,i) opryski przeciwko szkodnikom i chorobom – w razie konieczności,j) cięcia sanitarne i formujące – min. 2 razy do roku,k) usuwanie przekwitniętych kwiatostanów (dotyczy krzewów),l) utrzymywanie roślin w stanie niepogorszonym, wymiana obumarłych roślin. 3. Pod pojęciem pielęgnacji, o której mowa w pkt 1e) należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne, bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew, których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.4. Usuwanie chwastów w nasadzeniach krzewów/żywopłotów obejmuje usunięcie chwastów wraz z korzeniami, z jednoczesnym wzruszeniem gleby wokół krzewu oraz z usunięciem śmieci i innych zanieczyszczeń, nie później niż w dniu zakończenia prac.5. Cięcia krzewów oraz żywopłotów należy wykonywać w sposób zapewniający zachowanie charakterystycznego dla gatunku lub odmiany pokroju, z uwzględnieniem krzewów kwitnących na pędach.6. Wycinka obumarłych krzewów/żywopłotów polega na usunięciu krzewu wraz z karpiną, zasypaniu powstałego dołu ziemią, wyrównaniu, zagrabieniu terenu oraz zebraniu i wywozie odpadów, nie później niż w dniu zakończenia prac.7. Nasadzenia krzewów/żywopłotów polegają na wprowadzeniu nowej rośliny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, posadzeniu w doły odpowiedniej głębokości, zaprawione do połowy ziemią urodzajną, wyściółkowaniu krzewów na grubość 7 cm oraz podlaniu roślin ilością wody niezbędną do ich nawodnienia oraz ewentualnej naprawie uszkodzeń nawierzchni terenu, które powstały w czasie prac. Gatunki roślin oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. 8. Nasadzenia drzew polegają na wprowadzeniu nowych roślin w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Czynność polega na zakupie drzew, dowozie do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, rozładunku (w taki sposób by nie uszkodzić bryły korzeniowej, pnia i korony drzewa) sadzeniu drzew w doły odpowiedniej głębokości, zaprawione do połowy ziemią urodzajną, uprzątnięcie terenu (tj. pozamiataniu i wywozie odpadów zalegających na trawnikach, ścieżkach spacerowych, chodnikach oraz wzdłuż krawężników) oraz ewentualnej naprawie uszkodzeń nawierzchni terenu, które powstały w czasie robót. Po zasadzeniu drzewa należy wykonać misę o średnicy bryły korzeniowej, wyściółkować na grubość 7 cm. Każde drzewo należy umocować do 3 szt. palików drewnianych. Paliki przy drzewach powinny być solidne, wykonane z drewna okorowanego, montowane po trzy przy jednym drzewie, wystające na powierzchni minimum 1,5 m. Taśmy podtrzymujące – trwałe i elastyczne, niekaleczące pni, szerokości ok. 5 cm. Po ukorzenieniu się drzewa paliki powinny zostać usunięte. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. prace związane z nasadzeniami drzew (w tym koszt zakupu i dowozu roślin, palików, taśmy mocującej, kory, ziemi urodzajnej). 9. Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego zależą od istniejącego drzewostanu oraz uwarunkowań terenowych. Zamawiający przewiduje do nasadzeń drzewa gatunków typowych dla osiedli mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych ochroną konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie roślin, takich jak platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm. 10. Pielęgnację istniejącego drzewostanu należy wykonywać w uzgodnieniu oraz na terenach wskazanych przez Zamawiającego. Cięcia pielęgnacyjne drzew będą polegać na usuwaniu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa, chyba że dotyczą usuwania gałęzi obumarłych i nadłamanych. 11. W przypadku dużych drzew zamówienie powinno być realizowane metodą alpinistyczną, tj. z lin. Zamawiający nie dopuszcza przy tej metodzie stosowania drzewołazów jak również innych elementów powodujących dodatkowe kaleczenie drzew (np. wbijanie kolców). W przypadkach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza użycie podnośnika, przy czym należy zwrócić szczególną uwagę przy manewrowaniu w koronie koszem podnośnika, aby nie uszkodzić konarów drzew. 12. Niedopuszczalne są cięcia pozostawiające odarcia, wyłamania, progi, skaleczenia kalusa, ciecia naruszające tkankę pnia lub gałęzi, od której odcinana jest jej część.13. Wycinka drzew obejmuje czynności polegające na: obcięciu piłą mechaniczną gałęzi i konarów, ścięciu pnia, pocięciu pnia i konarów na odcinki. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia urobku z miejsca pracy w dniu zakończenia prac przy danym drzewie. Przed przystąpieniem do prac należy upewnić się, że planowane czynności nie będą stanowić zagrożenia dla chronionym gatunków zwierząt lub roślin.14. Ceny jednostkowe muszą obejmować m.in.: wszystkie czynności związane z wykonaniem cięć, zabezpieczeniem terenu poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia robót, uprzątnięciem terenu wokół drzewa (zamieceniem utwardzonych lub wygrabieniem terenu z drobnych gałązek), załadunek i wywóz zebranych odpadów, opłaty za składowanie.15. Poprzez usuwanie karpiny rozumie się usunięcie karpy, wyrównanie powierzchni terenu zieleni z uzupełnieniem ziemi urodzajnej i ewentualnym dosianiem trawy oraz uprzątnięciem terenu włącznie z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem terenu zanieczyszczonego przy usuwaniu karpy. W zakresie prac należy uwzględnić wywóz i utylizację karpy.16. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.17. W przypadku konieczności usunięcia skutków wichury np. wiatrołomów, wywrotów lub zawieszonych w koronie drzewa gałęzi i konarów, zagrażających bezpieczeństwu ludzi, mienia lub powodujących zakłócenia w komunikacji, maksymalny czas przystąpienia Wykonawcy do robót nie może przekroczyć 2 godziny od chwili powiadomienia o zaistniałej sytuacji. 18. Podczas wykonywania prac związanych z pielęgnacją, nasadzeniami, wycinką drzew oraz usuwaniem wywrotów i wiatrołomów należy odpowiednio zabezpieczyć teren poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia robót oraz wykonać wszelkie prace konieczne do pozostawienia tego miejsca w należytym stanie (tj. wygrabienie terenu z drobnych gałęzi i innych zanieczyszczeń, zebranie i utylizacja odpadów – zgodnie z ustawą o odpadach oraz ewentualna naprawa uszkodzeń nawierzchni terenu, które powstały w czasie prowadzenia prac). Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu nie później niż w dniu zakończenia prac.19. Zamawiający nie dopuszcza pozostawienia przez niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy, niezakończonych prac ogrodniczych i porządkowych.20. Zamawiający przewiduje założenie około 10 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szerokości 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez Wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 –150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować. Terminy realizacji prac:a) Założenie opasek do 09.05.2021 r.b) Pierwsza zmiana opasek do 27.06.2021 r.c) Druga zmiana opasek do 29.08.2021 r.d) Zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2021 r.Terminy określone w punkach a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego pierwsze masowe pojawienie się motyli (druga połowa kwietnia). Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu. W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia liści z zimującymi poczwarkami w obrębie rzutu korony i ich utylizacji.21. Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie kierownika Działu Eksploatacji Zasobu lub upoważnionego przez niego pracownika) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.22. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211500-7
77211600-8
77342000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej: a) w przypadku składania oferty na zadanie (część) 1 oraz 1 i 2:-1 podnośnikiem koszowym, -1 samochodem skrzyniowym,-3 pilarkami; b) w przypadku składania oferty na zadanie (część) 2:-1 podnośnikiem koszowym, -1 samochodem skrzyniowym,-1 pilarką2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:a) w przypadku składania oferty na zadanie (część) 1 i/lub 2:wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 usługi polegające na pielęgnacji terenów zielonych w przestrzeni publicznej (w tym nasadzenia, wycinka drzew i krzewów). b) skierują do realizacji zamówienia, co najmniej: w przypadku składania oferty na zadanie (część) 1 i/lub 2:-1 osobę na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12–to miesięczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby potwierdzające powyższe kwalifikacje;w przypadku składania oferty na zadanie (część)1 oraz 1 i 2-3 osoby na stanowisku pilarz, z których każda ma ukończony kurs co najmniej II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew oraz posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie pielęgnacji drzew. Dodatkowo, co najmniej jedna ze wskazanych osób posiada kwalifikacje do pielęgnacji drzew z zastosowaniem technik linowych, np. kurs pilarza III stopnia;w przypadku składania oferty na zadanie (część) 2-1 osobę na stanowisku pilarz, która ma ukończony kurs co najmniej II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew oraz posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie pielęgnacji drzew.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ad. 1, Ad. 2bWykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Ad. 1 i Ad. 2a i 2b.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieniaAd. 2a. W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych usług powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał jedną wymaganą usługę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie usług potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie minimum 2 usług w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.Ad. 2a i Ad. 2b.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami, o których mowa powyżej są:- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego do SIWZ przez Zamawiającego.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.3. Podać w złożonej ofercie wyrażony w pełnych miesiącach okres gwarancji dla nasadzonych drzew – Zadanie (Część) 1.Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.Minimalny okres gwarancji winien wynosić 24 miesiące.Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.4. Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pielęgnację – Zadanie (część) 1 i/lub Zadanie (część) 2.5. Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pozostałe usługi – Zadanie (część) 1 i/lub Zadanie (część) 2.6. Podać w ofercie cenę za ochronę kasztanowców – Zadanie (część)1.7. Podać w ofercie czas realizacji zlecenia. Maksymalny czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia jego przekazania.Jeżeli wykonawca określi czas realizacji powyżej 14 dni od dnia przekazania zlecenia, jego oferta zostanie odrzucona.8. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie:a) osoby na stanowisku kierowniczym, tj. ilość miesięcy pracy przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej,b) osób na stanowisku pilarz, tj. ilość miesięcy pracy w zakresie pielęgnacji drzew.9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 10. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.12. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie (Część) 1 – 2 900,00 złZadanie (Część) 2 – 100,00 złW przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Zadanie (Część) 1 1,00
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) 0,30
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) 0,20
Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) 0,10
Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) 0,20
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 0,15
Czas realizacji zlecenia 0,05
Zadanie (Część)2 1,00
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) 0,30
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) 0,30
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 0,25
Czas realizacji zlecenia 0,15

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. f) dotyczą terminu zakończenia prac, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:- klęski żywiołowe, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 3 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie prac objętych zamówieniem,- konieczność uzyskania decyzji administracyjnej w przedmiocie wycinki drzew;g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia prac w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarzy, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:- zmiana osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym lub osobami na stanowisku pilarz, - Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-12-30 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:1. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt 2. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt 3. KRYTERIUM – cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) Cena = (cena jednostkowa netto minimalna)/(cena jednostkowa netto badanej oferty) x 100 pkt x 10%(0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt4. KRYTERIUM – Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) G = [(Gof – Gmin)/( Gmax – Gmin)] x 100 pkt x 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. gdzie:G - ilość punktów w kryterium,Gmin - minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 24 miesiąceGmax - maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcyGof - okres gwarancji oferty ocenianej,Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji poniżej 24 miesięcy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnego okresu gwarancji, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji powyżej 36 miesięcy, Zamawiający do obliczeń przyjmie maksymalny okres gwarancji, tj. 36 miesiące. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji za wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 24 miesiące.5. KRYTERIUM - Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia.Wykonawca określi w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku pilarzy z dokładnością do pełnego miesiąca.Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem: D = (Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin)x 100 pkt. x 15% - odpowiada maksymalnej wartości 15 pktgdzie: D – ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach, Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w badanej ofercie,Dmin - minimalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach,Średni okres doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dla danej oferty zostanie obliczony zgodnie ze wzorem: Dof = 0,6 x Dk + 0,4 x Dp gdzie:Dof –doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia,Dk - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym,Dp - średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy.Średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy należy obliczyć według wzoru: Dp = (D1 + D2 + D3)/3 gdzie: D1,2,3 - doświadczenie pilarza nr 1, 2, 3. Do obliczenia średniego doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i osób na stanowisku pilarzy Zamawiający będzie brał tylko i wyłącznie tę ilość osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, która jest wymagana do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane osoby na stanowisku kierowniczym i pilarze w kolejności ich wpisania do druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób”.W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach, Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia tych osób przyjmie 0 miesięcy doświadczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza poniżej 12 miesięcy Zamawiający przyjmie dla tej osoby 0 miesięcy doświadczenia.W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 Wykonawca może wykazać te same osoby na stanowisko kierownicze oraz na stanowiska pilarzy.6. KRYTERIUM - czas realizacji zlecenia T = (Tmax - Tof) /(Tmax - Tmin) x 100 pkt x 5% (0,05)- odpowiada maksymalnej wartości 5 pktgdzie:T - ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 1 dzieńTmax - maksymalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 14 dniTof - czas realizacji zlecenia określony w badanej ofercieJeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia powyżej 14 dni od dnia przekazania zlecenia, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie zlecenia, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem realizacji zlecenia. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin realizacji zlecenia.Zamawiający przyjmuje minimalny czas realizacji zlecenia na poziomie 1 dzień. Jeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia poniżej 1 dnia od dnia przekazania zlecenia to do obliczeń zostanie przyjęty jako czas minimalny 1 dzień. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu realizacji zlecenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czasu realizacji zlecenia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 14 dni.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.ZADANIE (CZĘŚĆ) 2• Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) - waga 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.• Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usług) - waga 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.• Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia-waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.• Czas realizacji zlecenia - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:1. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt 2. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt3. KRYTERIUM- Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca określi w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku pilarza z dokładnością do pełnego miesiąca.Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:D = (Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin) x 100 pkt. x 25% - odpowiada maksymalnej wartości 25 pktgdzie: D – ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach, Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w badanej ofercie,Dmin - minimalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach,Średni okres doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dla danej oferty zostanie obliczony zgodnie ze wzorem: Dof = 0,6 x Dk + 0,4 x Dp gdzie:Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia,Dk - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym,Dp - doświadczenie osoby na stanowisku pilarzaDo obliczenia średniego doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i osoby na stanowisku pilarza Zamawiający będzie brał tylko i wyłącznie tę ilość osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, która jest wymagana do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane osoby na stanowisku kierowniczym i pilarze w kolejności ich wpisania do druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób”.W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach, Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia tych osób przyjmie 0 miesięcy doświadczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza poniżej 12 miesięcy Zamawiający przyjmie dla tej osoby 0 miesięcy doświadczenia.W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 Wykonawca może wykazać te same osoby na stanowisko kierownicze oraz na stanowiska pilarzy.4. KRYTERIUM - czas realizacji zlecenia T = (Tmax - Tof )/(Tmax – Tmin )x 100 pkt x 15% (0,15)- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt gdzie:T - ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 1 dzieńTmax - maksymalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 14 dniTof - czas realizacji zlecenia określony w badanej ofercieJeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia powyżej 14 dni od dnia przekazania zlecenia, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie zlecenia, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem realizacji zlecenia. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin realizacji zlecenia.Zamawiający przyjmuje minimalny czas realizacji zlecenia na poziomie 1 dzień. Jeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia poniżej 1 dnia od dnia przekazania zlecenia to do obliczeń zostanie przyjęty, jako czas minimalny 1 dzień. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu realizacji zlecenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czasu realizacji zlecenia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 14 dni.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.12.2020 r. godzina 10:15, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:Magdalena Wojciechowska inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie gminy miasta Gdańska administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 80 szt., b) wycinka krzewów – około 5 szt.,c) wycinka żywopłotów – około 200 m2, d) frezowanie pni – około 18 szt., e) nasadzanie drzew wraz z materiałem – około 40 szt.,f) nasadzanie krzewu wraz z materiałem – około 10 szt.,g) pielęgnacja drzew – około 470 szt.,h) pielęgnacja krzewów – około 7 szt., i) pielęgnacja żywopłotów 2 x w roku – około 1000 m2,j) usuwanie wiatrołomów – około 10 szt.,k) usuwanie karpiny – około 2 szt.,l) karczowanie pni – około 2 szt.,m) ochrona drzew kasztanowców – około 5 szt.,n) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 5 szt. Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) 0,30
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) 0,20
Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) 0,10
Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) 0,20
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 0,15
Czas realizacji zlecenia 0,05

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 900,00 zł


Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie usługi wycinki i pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów na terenie stanowiącym własność Skarbu Państwa administrowanym przez Zamawiającego w 2021 r. wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 5 szt., b) wycinka krzewów – około 10 szt.,c) wycinka żywopłotów – około 50 m2, d) pielęgnacja drzew – około 4 szt.,e) pielęgnacja krzewów – około 10 szt., f) pielęgnacja żywopłotów 2 x w roku– około 110 m2,g) usuwanie wiatrołomów – około 1 szt.,h) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 1 szt. Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77342000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) 0,30
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) 0,30
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 0,25
Czas realizacji zlecenia 0,15

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100,00 zł






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy jako asystent albo pomoc nauczyciela w przedszkolu- Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania09-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy jako asystent albo pomoc nauczyciela w przedszkolu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.