IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie (Część) 1 – 2 900,00 złZadanie (Część) 2 – 100,00 złW przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Zadanie (Część) 1 |
1,00 |
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) |
0,30 |
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) |
0,20 |
Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) |
0,10 |
Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) |
0,20 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
0,15 |
Czas realizacji zlecenia |
0,05 |
Zadanie (Część)2 |
1,00 |
Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) |
0,30 |
Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) |
0,30 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia |
0,25 |
Czas realizacji zlecenia |
0,15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. f) dotyczą terminu zakończenia prac, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:- klęski żywiołowe, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 3 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie prac objętych zamówieniem,- konieczność uzyskania decyzji administracyjnej w przedmiocie wycinki drzew;g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia prac w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarzy, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:- zmiana osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym lub osobami na stanowisku pilarz, - Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-01, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-12-30 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:1. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt 2. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt 3. KRYTERIUM – cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) Cena = (cena jednostkowa netto minimalna)/(cena jednostkowa netto badanej oferty) x 100 pkt x 10%(0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt4. KRYTERIUM – Okres gwarancji (na nasadzenia drzew) G = [(Gof – Gmin)/( Gmax – Gmin)] x 100 pkt x 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. gdzie:G - ilość punktów w kryterium,Gmin - minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 24 miesiąceGmax - maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcyGof - okres gwarancji oferty ocenianej,Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji poniżej 24 miesięcy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnego okresu gwarancji, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji powyżej 36 miesięcy, Zamawiający do obliczeń przyjmie maksymalny okres gwarancji, tj. 36 miesiące. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji za wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 24 miesiące.5. KRYTERIUM - Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia.Wykonawca określi w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku pilarzy z dokładnością do pełnego miesiąca.Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem: D = (Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin)x 100 pkt. x 15% - odpowiada maksymalnej wartości 15 pktgdzie: D – ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach, Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w badanej ofercie,Dmin - minimalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach,Średni okres doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dla danej oferty zostanie obliczony zgodnie ze wzorem: Dof = 0,6 x Dk + 0,4 x Dp gdzie:Dof –doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia,Dk - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym,Dp - średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy.Średnie doświadczenie osób na stanowisku pilarzy należy obliczyć według wzoru: Dp = (D1 + D2 + D3)/3 gdzie: D1,2,3 - doświadczenie pilarza nr 1, 2, 3. Do obliczenia średniego doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i osób na stanowisku pilarzy Zamawiający będzie brał tylko i wyłącznie tę ilość osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, która jest wymagana do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane osoby na stanowisku kierowniczym i pilarze w kolejności ich wpisania do druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób”.W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach, Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia tych osób przyjmie 0 miesięcy doświadczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza poniżej 12 miesięcy Zamawiający przyjmie dla tej osoby 0 miesięcy doświadczenia.W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 Wykonawca może wykazać te same osoby na stanowisko kierownicze oraz na stanowiska pilarzy.6. KRYTERIUM - czas realizacji zlecenia T = (Tmax - Tof) /(Tmax - Tmin) x 100 pkt x 5% (0,05)- odpowiada maksymalnej wartości 5 pktgdzie:T - ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 1 dzieńTmax - maksymalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 14 dniTof - czas realizacji zlecenia określony w badanej ofercieJeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia powyżej 14 dni od dnia przekazania zlecenia, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie zlecenia, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem realizacji zlecenia. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin realizacji zlecenia.Zamawiający przyjmuje minimalny czas realizacji zlecenia na poziomie 1 dzień. Jeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia poniżej 1 dnia od dnia przekazania zlecenia to do obliczeń zostanie przyjęty jako czas minimalny 1 dzień. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu realizacji zlecenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czasu realizacji zlecenia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 14 dni.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.ZADANIE (CZĘŚĆ) 2• Cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) - waga 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.• Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usług) - waga 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.• Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia-waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.• Czas realizacji zlecenia - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:1. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt 2. KRYTERIUM – cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) Cena = (suma cen jednostkowych netto minimalna)/(suma cen jednostkowych netto badanej oferty) x 100 pkt x 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt3. KRYTERIUM- Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca określi w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym oraz osób na stanowisku pilarza z dokładnością do pełnego miesiąca.Ilość punktów w w/w kryterium zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:D = (Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin) x 100 pkt. x 25% - odpowiada maksymalnej wartości 25 pktgdzie: D – ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach, Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w badanej ofercie,Dmin - minimalne doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w ofertach,Średni okres doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dla danej oferty zostanie obliczony zgodnie ze wzorem: Dof = 0,6 x Dk + 0,4 x Dp gdzie:Dof - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia,Dk - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym,Dp - doświadczenie osoby na stanowisku pilarzaDo obliczenia średniego doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i osoby na stanowisku pilarza Zamawiający będzie brał tylko i wyłącznie tę ilość osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, która jest wymagana do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości osób na stanowisku kierowniczym i pilarzy, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane osoby na stanowisku kierowniczym i pilarze w kolejności ich wpisania do druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób”.W przypadku określenia doświadczenia w niepełnych miesiącach, Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu.Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia tych osób przyjmie 0 miesięcy doświadczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym i/lub danego pilarza poniżej 12 miesięcy Zamawiający przyjmie dla tej osoby 0 miesięcy doświadczenia.W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 Wykonawca może wykazać te same osoby na stanowisko kierownicze oraz na stanowiska pilarzy.4. KRYTERIUM - czas realizacji zlecenia T = (Tmax - Tof )/(Tmax – Tmin )x 100 pkt x 15% (0,15)- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt gdzie:T - ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 1 dzieńTmax - maksymalny czas realizacji zlecenia określony przez Zamawiającego, tj. 14 dniTof - czas realizacji zlecenia określony w badanej ofercieJeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia powyżej 14 dni od dnia przekazania zlecenia, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie zlecenia, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem realizacji zlecenia. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin realizacji zlecenia.Zamawiający przyjmuje minimalny czas realizacji zlecenia na poziomie 1 dzień. Jeżeli wykonawca określi czas realizacji zlecenia poniżej 1 dnia od dnia przekazania zlecenia to do obliczeń zostanie przyjęty, jako czas minimalny 1 dzień. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czasu realizacji zlecenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czasu realizacji zlecenia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 14 dni.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.12.2020 r. godzina 10:15, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:Magdalena Wojciechowska inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.