IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000,00 zł, które należy wnieść przed terminem składania ofert zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale IX SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w Pzp, a także: 1) zaistnienia po zawarciu Umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Przedmiotu Umowy może zostać wydłużony o czas trwania tego zdarzenia lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 2)zaistnienia po zawarciu Umowy stanu nadzwyczajnego, niebędącego siłą wyższą (np. stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej), uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji Umowy. W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 3) wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa, w tym resortowych, mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji Umowy lub zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy albo Zamawiającego, skutkujących niemożnością, znacznym utrudnieniem w realizacji Przedmiotu Umowy lub koniecznością przyspieszenia realizowanych prac objętych Umową. W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 4)w przypadku działania lub zaniechania osób trzecich albo organów administracji albo organów NATO albo Użytkownika, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy i czyniących niemożliwym lub znacznie utrudnionym spełnienie świadczeń Stron Umowy, w sposób pierwotnie określony w Umowie. W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony lub może zostać dokonana zmiana w zakresie kolejności lub terminów wykonywania czynności i prac objętych Umową; 5) w przypadku, gdy wystąpi konieczność przerwania lub czasowego zawieszenia realizacji zamówienia, na skutek decyzji służb, inspekcji i straży lub w przypadku opóźnienia w przeprowadzeniu kontroli przez instytucje zewnętrzne. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia lub opóźnienia w przeprowadzeniu kontroli; 6) w przypadku wstrzymania/wydłużenia przez Zamawiającego czasu realizacji zamówienia, z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie odpowiednio wydłużony; 7) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, powodujących zmianę stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w sposób odpowiedni - tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony; 8) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, powodujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Warunkiem waloryzacji wynagrodzenia jest udokumentowanie przez wykonawcę wzrostu kosztu realizacji zamówienia, w szczególności przez przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej wraz z uzasadnieniem konieczności dokonania zmiany wynagrodzenia i wykazaniem wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia; 9) w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy. W takim przypadku wartość wynagrodzenia określonego w umowie ulegnie odpowiedniemu obniżeniu o wartość zakresu, z którego zrezygnowano, przy równoczesnej aktualizacji terminów realizacji Umowy; 10)w przypadku konieczności zlecenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, pomimo zadeklarowania przez Wykonawcę samodzielnej realizacji zamówienia; 11) w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności, możliwa jest zmiana Umowy polegająca na tym, iż prawa i obowiązki wszystkich członków konsorcjum lub wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, przejmie jeden z członków konsorcjum lub jeden z Wykonawców wspólnie realizujących zamówienia; 12)w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę braku możliwości uzyskania dostępu do terenu otwartego objętego wycinką przez okres dłuższy niż 45 dni. W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać odpowiednio wydłużony. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy. 3. Uprawnienie do zmiany Umowy przewidziane w niniejszym paragrafie nie ma charakteru roszczeniowego dla Wykonawcy i jest zastrzeżone wyłącznie na rzecz Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający dbając o właściwe poszanowanie praw uczestników postępowania zamieścił w Rozdziale XXIX SIWZ oraz w Ogólnych Warunkach Umowy właściwe zapisy związane ze stosowaniem RODO.