Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszcz Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-05
  • Numer ogłoszenia536553-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536553-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego  16 , 83-000  Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=33&bsc=N

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=33&bsc=N

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
Numer referencyjny: ZP.272.12.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince suchych gałęzi drzew, utylizacji wyciętych gałęzi wraz z wywozem, mechanicznym (obustronnym) koszeniu poboczy, awaryjnym sprzątnięciu wywrotów wraz z utylizacją i wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku.2. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 6 części/zadań:1) Zadanie nr 1 - wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,- wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- oczyszczenie terenu po wycince drzew,- zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).Usuniecie drzewa powinno odbywać się jak najniżej podłoża. Po wykonaniu obcięcia gałęzi wywóz drzew i transport na miejsce składowania winien odbywać się na koszt i staraniem Wykonawcy prac. Wycinkę drzew należy wykonać poza okresem lęgowym ptaków.UWAGA:Drzewa rosnące w pasie drogowym stanowią własność zarządcy drogi tj. Zarządu Powiatu Gdańskiego. W związku z powyższym – zgodnie z Uchwałą nr 340/2009 Zarządu Powiatu Gdańskiego z dnia 22.12.2009 r. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za pozyskane drewno z wycinki drzew kwotę wyliczoną wg stawki 40,00 zł za metr przestrzenny.2) Zadanie nr 2 - podcinka suchych gałęzi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,- usunięcie gałęzi, konarów drzew uszkodzonych, uschniętych, złamanych znajdujących się w skrajni drogowej,- usunięcie i odwiezienie transportem własnym Wykonawcy uzyskanych na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi). Podcinka suchych gałęzi drzew ma na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Do zagrażających bezpieczeństwu ruchu na drodze należą drzewa tworzące z konarami łącznie z liśćmi prześwit mniejszy niż 4,5 mb w pionie i mniejszy niż szerokość jezdni w poziomie. Dlatego celem zapewnienia prawidłowej widoczności na drodze należy dokonać podcinki drzew tak aby zachować skrajnię pionową wynoszącą 4,5 mb powiększoną o 1,0 mb i skrajnię poziomą (jezdnia + obustronne pobocze) również powiększoną o 1,0 mb. Gałęzie i konary drzew należy kruszyć rębarkami w miejscu pielęgnacji, a wióry zagospodarować we własnym zakresie.3) Zadanie nr 3 – utylizacja wyciętych gałęzi wraz z wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,- rozdrabniania gałęzi do grubości 20 cm średnicy, - usunięcie (uprzątnięcie) /odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów, krzewów i gałęzi,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi). UWAGA: Warunkiem zaliczenia godzin jest każdorazowe przystąpienie do rozpoczęcia i zakończenia prac poprzez powiadomienie telefoniczne Zamawiającego.4) Zadanie nr 4 – mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku (obwód nr 1):Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 1 – trzykrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 90,5 km położonych na zachód od drogi krajowej nr 1 w terminach:I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 15.06.2020 r.II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 28.07.2020 r.III koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 25.09.2020 r.Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,- wygrabienie liści, które spadły z drzew,- rozgarnięcie kretowisk,- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,c) koszenie poboczy,d) odtransportowanie sprzętu.5) Zadanie nr 5 – mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku (obwód nr 2):Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 2 – czterokrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 92,6 km położonych na wschód od drogi krajowej nr 1 w terminach:I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 15.06.2020 r.II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 28.07.2020 r.III koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 27.08.2020 r.IV koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 25.09.2020 r.Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,- wygrabienie liści, które spadły z drzew,- rozgarnięcie kretowisk,- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,c) koszenie poboczy,d) odtransportowanie sprzętu.Wysokość trawy na poboczach po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.6) Zadanie nr 6 - awaryjne sprzątnięcie wywrotów wraz z utylizacją i wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:- przyjęcie zgłoszenia o przewróconym drzewie,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca usunięcia wywrotu,- usunięcie przewróconego drzewa wraz z karpiną,- rozdrabnianie gałęzi,- usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów i gałęzi,- oczyszczenie terenu po wycince, zasypanie i wyrównanie dołu po usuniętej karpinie,- odtransportowanie sprzętu.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz wykaz dróg powiatowych - załącznik nr 7 do SIWZ.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy.5. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.6. Usługi z zakresu przedmiotu zamówienia klasyfikuje się wg PKWiU pod numerem 81.30.10.0 „Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni”. W związku z powyższym, usługi objęte niniejszym zamówieniem objęte są 8 % stawką podatku VAT.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania określone w ust. 2 pkt. 1- 6 SIWZ.8. Dla poszczególnych zadań, należy złożyć odrębne formularze ofertowe (wzór załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F do SIWZ).9. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy złożyć odrębne oferty z pełnym kompletem dokumentów dla każdego z zadań.10. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany będzie odrębnie dla każdego z zadań.

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211500-7
77312000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 11. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj. wykonaniu usług z zakresu zagospodarowania terenów zieleni polegających m.in. na: wycince drzew, podcince suchych gałęzi drzew, utylizacji wyciętych gałęzi wraz z wywozem, mechanicznym (obustronnym) koszeniu poboczy, awaryjnym sprzątaniu wywrotów wraz z utylizacją i wywozem.1) Termin wykonania zamówienia o którym mowa w ust. 11 oraz cena, zostaną ustalone w drodze negocjacji, a wynegocjowana cena nie może przekroczyć kwoty 100 000,00 netto.2) Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jest decyzją Zamawiającego i jest zależne od jego potrzeb.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni w pasach drogowych, w tym polegające na:dla Zadania Nr 1:- wycince drzew w pasach drogowych;dla Zadania Nr 2:- podcince suchych gałęzi drzew;dla Zadania Nr 3:- utylizacji wyciętych gałęzi wraz z wywozem;dla Zadania Nr 4 i 5:- mechanicznym (obustronnym) koszeniu poboczy w pasach dróg;dla Zadania Nr 6:- awaryjnym sprzątnięciu wywrotów wraz z utylizacją i wywozem
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych usług, o których mowa w Rozdziale III, ust. 1, pkt 2 c) SIWZ, wg załączonego wzoru- załącznik nr 6 do SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1) dla Zadania Nr 1: 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100),2) dla Zadania Nr 2: 1 400,00 złotych (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100)3) dla Zadania Nr 3: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100)4) dla Zadania Nr 4: 1 100,00 złotych (słownie: tysiąc sto złotych 00/100)5) dla Zadania Nr 5: 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)6) dla Zadania Nr 6: 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych 00/100)Szczegółowe informacje na temat wnoszenia wadium zostały opisane w Rozdziale 6 SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.2) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej niżej w pkt a-d) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności:a) wystąpienie długotrwałych trudnych warunków atmosferycznych tj. klęsk żywiołowych, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,b) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,c) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, i których nie można było przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej staranności,d) zmiany wskazanych w umowie osób uprawnionych do działania po stronie Zamawiającego.3) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części usług Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
U W A G A !Sesja publicznego otwarcia ofert odbędzie się bez fizycznego udziału wykonawców oraz innych osób nie będących pracownikami zamawiającego. W celu zapewnienia jej „publicznego” charakteru, sesja otwarcia ofert będzie transmitowana online pod adresem:https://nadaje.com/pl/video/u/powiat-gdanski-przetargiW związku z koniecznością przechowywania dokumentów przez 48 godzin przed ich otwarciem Zamawiający zaleca złożenie lub przesłanie ofert co najmniej 48 godzin (2 dni) przed dniem ich otwarcia.Jednocześnie Zamawiający informuje, że osobistego złożenia oferty lub za pośrednictwem kuriera w siedzibie Zamawiającego można dokonać poprzez śluzę umożliwiająca pozostawienie ofert i innych dokumentów przetargowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,- wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- oczyszczenie terenu po wycince drzew,- zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).Usuniecie drzewa powinno odbywać się jak najniżej podłoża. Po wykonaniu obcięcia gałęzi wywóz drzew i transport na miejsce składowania winien odbywać się na koszt i staraniem Wykonawcy prac. Wycinkę drzew należy wykonać poza okresem lęgowym ptaków.UWAGA:Drzewa rosnące w pasie drogowym stanowią własność zarządcy drogi tj. Zarządu Powiatu Gdańskiego. W związku z powyższym – zgodnie z Uchwałą nr 340/2009 Zarządu Powiatu Gdańskiego z dnia 22.12.2009 r. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za pozyskane drewno z wycinki drzew kwotę wyliczoną wg stawki 40,00 zł za metr przestrzenny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: podcinka suchych gałęzi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,- usunięcie gałęzi, konarów drzew uszkodzonych, uschniętych, złamanych znajdujących się w skrajni drogowej,- usunięcie i odwiezienie transportem własnym Wykonawcy uzyskanych na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi). Podcinka suchych gałęzi drzew ma na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Do zagrażających bezpieczeństwu ruchu na drodze należą drzewa tworzące z konarami łącznie z liśćmi prześwit mniejszy niż 4,5 mb w pionie i mniejszy niż szerokość jezdni w poziomie. Dlatego celem zapewnienia prawidłowej widoczności na drodze należy dokonać podcinki drzew tak aby zachować skrajnię pionową wynoszącą 4,5 mb powiększoną o 1,0 mb i skrajnię poziomą (jezdnia + obustronne pobocze) również powiększoną o 1,0 mb. Gałęzie i konary drzew należy kruszyć rębarkami w miejscu pielęgnacji, a wióry zagospodarować we własnym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: utylizacja wyciętych gałęzi wraz z wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,- rozdrabniania gałęzi do grubości 20 cm średnicy, - usunięcie (uprzątnięcie) /odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów, krzewów i gałęzi,- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi). UWAGA: Warunkiem zaliczenia godzin jest każdorazowe przystąpienie do rozpoczęcia i zakończenia prac poprzez powiadomienie telefoniczne Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku (obwód nr 1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 1 – trzykrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 90,5 km położonych na zachód od drogi krajowej nr 1 w terminach:I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 15.06.2020 r.II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 28.07.2020 r.III koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 235.300 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 25.09.2020 r.Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,- wygrabienie liści, które spadły z drzew,- rozgarnięcie kretowisk,- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,c) koszenie poboczy,d) odtransportowanie sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: mechaniczne (obustronne) koszenie poboczy w pasach dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 roku (obwód nr 2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje obwód nr 2 – czterokrotne, obustronne koszenie poboczy dróg powiatowych na szerokości 1,3 m, długości 92,6 km położonych na wschód od drogi krajowej nr 1 w terminach:I koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 15.06.2020 r.II koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 28.07.2020 r.III koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 27.08.2020 r.IV koszenie: na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w ilości 240.760 m² poboczy dróg, jednak nie później niż do 25.09.2020 r.Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty przygotowawcze (Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, najlepiej wczesną wiosną. Do prac tych zalicza się:- wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,- wygrabienie liści, które spadły z drzew,- rozgarnięcie kretowisk,- wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne.)b) dostawę i pracę sprzętu do koszenia w miejscu koszenia,c) koszenie poboczy,d) odtransportowanie sprzętu.Wysokość trawy na poboczach po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: awaryjne sprzątnięcie wywrotów wraz z utylizacją i wywozem w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:- przyjęcie zgłoszenia o przewróconym drzewie,- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca usunięcia wywrotu,- usunięcie przewróconego drzewa wraz z karpiną,- rozdrabnianie gałęzi,- usunięcie (uprzątnięcie)/odwiezienie transportem własnym Wykonawcy zmielonych (przekruszonych) konarów i gałęzi,- oczyszczenie terenu po wycince, zasypanie i wyrównanie dołu po usuniętej karpinie,- odtransportowanie sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Smętowo Graniczne
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI