Wykonanie działań ochronnych na obszarze projektu "Ochrona mozaiki siedlisk" w 2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie działań ochronnych na obszarze projektu "Ochrona mozaiki siedlisk" w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzabelin C
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyKampinoski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00254711
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie działań ochronnych na obszarze projektu "Ochrona mozaiki siedlisk" w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145916637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tetmajera 38

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (022) 722 60 01, 722 60 21

1.5.8.) Numer faksu: (022) 722 65 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kampinoski-pn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie działań ochronnych na obszarze projektu "Ochrona mozaiki siedlisk" w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b29277e-01b9-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079545/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie działań ochronnych na obszarze projektu "Ochrona mozaiki siedlisk" w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.kampinoski-pn.gov.pl/index.php/przetargi-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kampinoski Park Narodowy: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin;
2) w sprawach związanych z danymi osobowymi zamieszczonymi w dokumentacji przetargowej proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Kampinoskim Parku Narodowym: ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin;, e-mail: iod@kampinoski-pn.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr I (Pakiet nr 1) – Obręb ochronny (nadleśnictwo) Laski:
 kompleks Adamówek (obwód ochronny Kaliszki),
 kompleks Janówek-Wiersze (obwód ochronny Janówek),
 kompleks Mariew (obwód ochronny Lipków),
 kompleks Ławska Góra (obwód ochronny Zaborów),
 kompleks Wólka (obwód ochronny Zaborów);
Działania ochronne w Projekcie związane są z przeprowadzeniem w 2022 r. na wyznaczonych obszarach Kampinoskiego Parku Narodowego jednokrotnym na danym obszarze zabiegów ochronnych (prac, usług) polegających na:
a) mechaniczne i ręczne koszenie wraz z likwidacją nalotu z drzew i krzewów na użytkach zielonych i murawach napiaskowych (tj. gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z małym udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 21,61 ha;
b) ograniczenie występowania zielnych gatunków inwazyjnych poprzez usuwanie ręczne, wyrywanie, wykopywanie lub mechaniczne koszenie (w zależności od zagęszczenia gatunku, dostępności obszaru do przeprowadzenia zabiegu) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 6,86 ha;
c) ograniczenie występowania drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin poprzez przycinanie tych roślin i w określonych warunkach wywóz biomasy na powierzchni 10,45 ha;
d) prowadzenie prac pielęgnacyjnych po usunięciu drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin na powierzchni 0,27 ha;
e) wspomaganie naturalnej sukcesji w strefach przejściowych pomiędzy ekosystemem leśnym a nieleśnym (dalej „strefy ekotonowe”), zabiegi ochrony krajobrazu związane z zachowaniem śródpolnych remiz i zadrzewień w miejscach po dawnych gospodarstwach rolnych i prowadzenie prac w zależności od potrzeb (np. koszenie ręczne, karczowanie i/lub wyrywanie i/lub wykopywanie i/lub przycinanie roślin, prace pielęgnacyjne) na powierzchni 0,83 ha;
f) bieżąca naprawa zabezpieczeń sadzonek, usuwanie nieczystości stałych podczas prowadzenia ww. prac, wywóz nieczystości, biomasy i ich utylizacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów przewidzianych do oceny ofert w danej Części zamówienia (Pakiecie). Dla wszystkich Części zamówienia (Pakietów) przyjęto następujące kryteria oceny:
a) Łączna cena ofertowa brutto – „C”;
b) Czas wykonania zamówienia (w dniach kalendarzowych) – „T”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – koszenie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – cięcie

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – prace leśne i pielęgnacyjne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr II (Pakiet nr 2) – Obręb ochronny (nadleśnictwo) Kromnów:
 kompleks Aleksandrów (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Dąbrówka (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Sowia Wola (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Stara Dąbrowa Wschód (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Stara Dąbrowa Centrum (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Stara Dabrowa Zachód (obwód ochronny Dąbrówka),
 kompleks Górki Północ (obwód ochronny Wilków),
 kompleks Górki Ł-9 (obwód ochronny Wilków),
 kompleks Górki Centrum (obwód ochronny Wilków),
 kompleks Górki Wschód (obwód ochronny Wilków),
Działania ochronne w Projekcie związane są z przeprowadzeniem w 2022 r. na wyznaczonych obszarach Kampinoskiego Parku Narodowego jednokrotnym na danym obszarze zabiegów ochronnych (prac, usług) polegających na:
a) mechaniczne i ręczne koszenie wraz z likwidacją nalotu z drzew i krzewów na użytkach zielonych i murawach napiaskowych (tj. gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z małym udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 89,30 ha;
b) ograniczenie występowania zielnych gatunków inwazyjnych poprzez usuwanie ręczne, wyrywanie, wykopywanie lub mechaniczne koszenie (w zależności od zagęszczenia gatunku, dostępności obszaru do przeprowadzenia zabiegu) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 19,35 ha;
c) ograniczenie występowania drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin poprzez przycinanie tych roślin i w określonych warunkach wywóz biomasy na powierzchni 0,11 ha;
d) prowadzenie prac pielęgnacyjnych po usunięciu drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin na powierzchni 0,80 ha;
e) wspomaganie naturalnej sukcesji w strefach ekotonowych, zabiegi ochrony krajobrazu związane z zachowaniem śródpolnych remiz i zadrzewień w miejscach po
dawnych gospodarstwach rolnych, ogławianie wyznaczonych wierzb (52 szt.), porządkowanie sadów owocowych i prowadzenie prac w zależności od potrzeb (np. koszenie ręczne, karczowanie i/lub wyrywanie i/lub wykopywanie i/lub przycinanie roślin, prace
pielęgnacyjne) na powierzchni 1,48 ha;
f) bieżąca naprawa zabezpieczeń sadzonek, usuwanie nieczystości stałych podczas prowadzenia ww. prac, wywóz nieczystości, biomasy i ich utylizacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów przewidzianych do oceny ofert w danej Części zamówienia (Pakiecie). Dla wszystkich Części zamówienia (Pakietów) przyjęto następujące kryteria oceny:
a) Łączna cena ofertowa brutto – „C”;
b) Czas wykonania zamówienia (w dniach kalendarzowych) – „T”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – koszenie

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – ogławianie wierzb cięcie

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – prace leśne i pielęgnacyjne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr III (Pakiet nr 3) – Obręb ochronny (nadleśnictwo) Kampinos:
 kompleks Zamość (obwód ochronny Zamczysko),
 kompleks Górki Południe (obwód ochronny Zamczysko),
 kompleks Korfowe (obwód ochronny Zamczysko),
 kompleks Wiejca (obwód ochronny Zamczysko),
 kompleks Józefów-Koszówka (obwód ochronny Kampinos),
 kompleks Kiścinne (obwód ochronny Wiersze),
Działania ochronne w Projekcie związane są z przeprowadzeniem w 2022 r. na wyznaczonych obszarach Kampinoskiego Parku Narodowego jednokrotnym na danym obszarze zabiegów ochronnych (prac, usług) polegających na:
a) mechaniczne i ręczne koszenie wraz z likwidacją nalotu z drzew i krzewów na użytkach zielonych i murawach napiaskowych (tj. gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z małym udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 7,88 ha;
b) ograniczenie występowania zielnych gatunków inwazyjnych, w tym 65 stanowisk kolczurki klapowanej poprzez usuwanie ręczne, wyrywanie, wykopywanie lub mechaniczne koszenie (w zależności od zagęszczenia gatunku, dostępności obszaru do przeprowadzenia zabiegu) oraz zbiór i wywóz biomasy na powierzchni 12,17 ha;
c) ograniczenie występowania drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin poprzez przycinanie tych roślin i w określonych warunkach wywóz biomasy na powierzchni 2,79 ha;
d) prowadzenie prac pielęgnacyjnych po usunięciu drzewiastych gatunków inwazyjnych roślin na powierzchni 0,04 ha;
e) wspomaganie naturalnej sukcesji w strefach ekotonowych, zabiegi ochrony krajobrazu związane z zachowaniem śródpolnych remiz i zadrzewień w miejscach po
dawnych gospodarstwach rolnych, porządkowanie sadów owocowych i prowadzenie prac
w zależności od potrzeb (np. koszenie ręczne, karczowanie i/lub wyrywanie i/lub wykopywanie i/lub przycinanie roślin, prace pielęgnacyjne) na powierzchni 1,50 ha;
f) bieżąca naprawa zabezpieczeń sadzonek, usuwanie nieczystości stałych podczas prowadzenia ww. prac, wywóz nieczystości, biomasy i ich utylizacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów przewidzianych do oceny ofert w danej Części zamówienia (Pakiecie). Dla wszystkich Części zamówienia (Pakietów) przyjęto następujące kryteria oceny:
a) Łączna cena ofertowa brutto – „C”;
b) Czas wykonania zamówienia (w dniach kalendarzowych) – „T”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – koszenie

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – cięcie

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – prace leśne i pielęgnacyjne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia – usuwanie kolczurki klapowanej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) Dla Części I (Pakietu nr 1 Laski):
 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach zamówień (umów) na usługi z zakresu koszenia mechanicznego lub koszenia mechanicznego i ręcznego użytków zielonych na powierzchni co najmniej 20 ha (tj. na gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi. Zamówienie, o którym mowa wyżej, musi być wykonane na wybranych obszarach formy ochrony przyrody wymienionych w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj. na obszarach: parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów objętych siecią Natura 2000, obszarach chronionego krajobrazu, użytkach ekologicznych lub na analogicznych obszarach objętych powyższą rangą ochronną poza granicami Polski. W przypadku usług wykonywanych (rozpoczętych a niezakończonych) Wykonawca może wykazać na poczet wymaganego doświadczenia tylko takie zamówienie (umowę), którego zrealizowana część obejmowała koszenie co najmniej 20 ha łąk (trwałych użytków zielonych) i zbioru biomasy;
 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach zamówień (umów) na usługi z zakresu gospodarki leśnej i zwalczania gatunków inwazyjnych drzewiastych
w ekosystemach leśnych i porolnych, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych brutto) potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi. Usługi z ww. zakresu obejmują: prace pielęgnacyjne upraw leśnych (ręczne pielęgnowanie gleby), prace związane z ograniczeniem występowania i usunięciem gatunków inwazyjnych drzewiastych w drzewostanie i na gruntach rolnych (cięcie odrośli, karczowanie, wyrywanie, wykopywanie i usuwanie tych gatunków). Zamówienie, o którym mowa wyżej, musi być wykonane na wybranych obszarach formy ochrony przyrody wymienionych w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj. na obszarach: parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów objętych siecią Natura 2000, obszarach chronionego krajobrazu, użytkach ekologicznych lub na analogicznych obszarach objętych powyższą rangą ochronną poza granicami Polski. W przypadku usług wykonywanych (rozpoczętych a niezakończonych) Wykonawca może wykazać na poczet wymaganego doświadczenia tylko takie zamówienie (umowy), którego zrealizowana część jest o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
b) Dla Części II (Pakietu nr 2 Kromnów):
 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach zamówień (umów) na usługi z zakresu koszenia mechanicznego lub koszenia mechanicznego i ręcznego użytków zielonych na powierzchni co najmniej 100 ha (tj. na gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi. Zamówienie, o którym mowa wyżej, musi być wykonane na wybranych obszarach formy ochrony przyrody wymienionych w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj. na obszarach: parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów objętych siecią Natura 2000, obszarach chronionego krajobrazu, użytkach ekologicznych lub na analogicznych obszarach objętych powyższą rangą ochronną poza granicami Polski. W przypadku usług wykonywanych (rozpoczętych a niezakończonych) Wykonawca może wykazać na poczet wymaganego doświadczenia tylko takie zamówienie (umowę), którego zrealizowana część obejmowała koszenie co najmniej 100 ha łąk (trwałych użytków zielonych) i zbioru biomasy;
 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do wykonania zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
c) Dla Części III (Pakietu nr 3 Kampinos):
 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach zamówień (umów) na usługi z zakresu koszenia mechanicznego lub koszenia mechanicznego i ręcznego użytków zielonych na powierzchni co najmniej 15 ha (tj. na gruntach rolnych porośniętych roślinnością zielną bez udziału, lub z udziałem gatunków inwazyjnych roślin zielnych) potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi. Zamówienie, o którym mowa wyżej, musi być wykonane na wybranych obszarach formy ochrony przyrody wymienionych w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj. na obszarach: parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów objętych siecią Natura 2000, obszarach chronionego krajobrazu, użytkach ekologicznych lub na analogicznych obszarach objętych powyższą rangą ochronną poza granicami Polski. W przypadku usług wykonywanych (rozpoczętych a niezakończonych) Wykonawca może wykazać na poczet wymaganego doświadczenia tylko takie zamówienie (umowę), którego zrealizowana część obejmowała koszenie co najmniej 15 ha łąk (trwałych użytków zielonych) i zbioru biomasy;
 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach zamówień (umów) na usługi z zakresu gospodarki leśnej i zwalczania gatunków inwazyjnych drzewiastych
w ekosystemach leśnych i porolnych, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych brutto) potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi. Usługi z ww. zakresu obejmują: prace pielęgnacyjne upraw leśnych (ręczne pielęgnowanie gleby), prace związane z ograniczeniem występowania i usunięciem gatunków inwazyjnych drzewiastych w drzewostanie i na gruntach rolnych (cięcie odrośli, karczowanie, wyrywanie, wykopywanie i usuwanie tych gatunków). Zamówienie, o którym mowa wyżej, musi być wykonane na wybranych obszarach formy ochrony przyrody wymienionych w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj. na obszarach: parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów objętych siecią Natura 2000, obszarach chronionego krajobrazu, użytkach ekologicznych lub na analogicznych obszarach objętych powyższą rangą ochronną poza granicami Polski. W przypadku usług wykonywanych (rozpoczętych a niezakończonych) Wykonawca może wykazać na poczet wymaganego doświadczenia tylko takie zamówienie (umowy), którego zrealizowana część jest o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dla wszystkich Części zamówienia wykaz usług, wymienionych w pkt. XV.1.4. – Załącznik nr 5 i 6 do SWZ wraz z podaniem wykonanych
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (zgodnie z), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi wykonane były zgodnie z przepisami prawa i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) dla Części nr II (Pakiet nr 2) – wypełniony Załącznik nr 7 do SWZ wraz z dokumentem potwierdzającym ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia dopuszczającego do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia
2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
 Część I (Pakiet nr 1 – Laski): 1000,00 (tysiąc 00/100 zł),
 Część II (Pakiet nr 2 – Kromnów): 2 000,00 (dwa tysiące 00/100 zł)
 część III (Pakiet nr 3 – Kampinos): 500,00 (pięćset 00/100 zł)
2) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kliku następujących formach (art. 97 ust. 7 ustawy Pzp):
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Kampinoskiego Parku Narodowego w Banku BGK Region Mazowiecki nr
26 1130 1017 0020 1381 5690 0001
z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 7/2022 – Część zamówienia nr …”. Na każdą część należy wpłacić wadium oddzielnie z podaniem nr części. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3), przed upływem terminem składania ofert.
5) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) lit. b – d, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
a) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2) lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz i dowody oraz oświadczenia składa i podpisuje każdy z wykonawców we własnym imieniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalne terminy realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia wynoszą:
1) czas wykonania zlecenia – koszenie mechaniczne lub ręczne wraz z usunięciem nalotu z drzew i krzewów oraz uprzątnięcie ściętej biomasy: 90 dni,
2) czas wykonania zlecenia – cięcie odrostów lub ogławianie wierzb wraz z usunięciem w określonych warunkach ściętej biomasy: 30 dni,
3) czas wykonania zlecenia – prace leśne (zalesienia, pielęgnacja, uzupełnianie sadzonek): 30 dni.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI