Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-07
  • Numer ogłoszenia537821-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537821-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800106, ul. Głowackiego  6 , 10-448  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 524-88-04, , e-mail zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
Numer referencyjny: OLS.WOP.260.39.2020.BM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na trzykrotnym wykoszeniu traw i chwastów na nieruchomościach ZWRSP znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Zakres prac obejmuje koszenie i uprzątnięcie pozostałości po koszeniu.2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 4 części:Nr części Powiat Miejsce zabiegu (nr działki, obręb, gmina) Powierzchnia (ha) 1 działdowski, nidzicki działka nr 232 obręb Orłowo, gmina Nidzica * działki nr 37, 38/3 obręb Szkudaj, gmina Kozłowo * działka nr 277, 281, 283 obręb Pierławki, gmina Działdowo * działki nr 679/3, 679/4, 679/5, 679/6, 679/7, 679/8 obręb Kisiny, gmina Działdowo 1,652 bartoszycki działki nr 8/13, 8/18, 8/19, 10/18 obręb Tolko, gmina Bartoszyce * działka nr 158 obręb Trutnowo, gmina Bartoszyce * działka nr 29/3, 29/4 obręb Boryty, gmina Sępopol * działka nr 236/17 obręb nr 1 miasto Bartoszyce * działka nr 11 obręb Lusiny, gmina Bartoszyce 8,09 3 kętrzyński działki nr 132/2, 132/8, 47/1, 28, 27/2 obręb Pręgowo, gmina Kętrzyn * działka nr 106 obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn * działka nr 9/8 obręb Mołtajny, gmina Barciany * działki nr 266/1, 47/8, 47/11, 47/12, 47/13, 1/4 obręb Momajny, gmina Barciany * działki nr 37/4, 32 obręb Suchawa, gmina Barciany * działka nr 150 obręb Barciany, gmina Barciany * działka nr 2/100 obręb nr 4 miasto Kętrzyn * działki nr 38/41, 38/42, 38/43, 62/9 obręb nr 3 miasto Kętrzyn * działka nr 196/2 obręb Robawy, gmina Reszel * działka nr 59/2 obręb nr 1 miasto Korsze * działka nr 27/3 obręb Łankiejmy, gmina Korsze * działki nr 190/1, 190/3, 190/5 obręb Kraskowo, gmina Korsze * działki nr 14/65, 14/68, 14/72, 14/88, 14/67 obręb Glitajny, gmina Korsze * działka nr 1/14 obręb Solanka, gmina Srokowo * działka nr 645 obręb Srokowo, gmina Srokowo 8,444 mrągowski działki nr 70/28, 70/14 obręb Sorkwity, gmina Sorkwity * działki nr 281/35, 281/22 obręb Rybno, gmina Sorkwity * działka nr 338/2 obręb Grabowo, gmina Mrągowo 2,833. Wykonawca winien zapoznać się z ukształtowaniem terenu nieruchomości, na których mają być wykonywane usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy użyciu sprzętu właściwego do warunków ukształtowania działek gruntu oraz rodzaju porastającej ją roślinności.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabiegów własnymi środkami oraz korzystając z własnego sprzętu a także z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz agrotechnicznej, przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych, a także odpowiedzialny jest za zapewnienie swoim pracownikom środków ochrony osobistej, jeżeli są wymagane.6. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia powierzchni nieruchomości, na których świadczone mają być usługi. Ograniczenie to nie będzie stanowiło niewykonania albo nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego i nie może być podstawą roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy.7. Wykonawca nie może wypalać gruntów objętych usługą.8. Wykonawca w ramach każdego etapu prac zobowiązany będzie zgrabić i usunąć trawę na swój koszt.9. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody poniesione przez osoby trzecie w związku z realizacją usługi.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 77100000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Usługa, wykonana ma być w trzech etapach:1) jednokrotne wykoszenie w miesiącu maju/czerwcu 2020 roku, 2) jednokrotne wykoszenie w miesiącu lipcu 2020 roku, 3) jednokrotne wykoszenie w miesiącu wrześniu 2020 roku. Dokładne terminy poszczególnych etapów zostaną zapisane w umowie.2. Zmiana terminów wykonania poszczególnych usług określonych w zamówieniu jest dopuszczalna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wynikać będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności niesprzyjających warunków pogodowych tj. występujących intensywnych opadów atmosferycznych. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania usługi Wykonawca winien udowodnić w chwili składania wniosku o przedłużenie terminu wykonania usługi pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. formularz ofertowy; 2. niezbędne pełnomocnictwa; 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, jeżeli będzie ona dotyczyła zdarzeń określonych w § 10 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski pod rygorem nieważności
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (powiat działdowski i nidzicki) – część Nr 1 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Usługa, wykonana ma być w trzech etapach:1) jednokrotne wykoszenie w miesiącu maju/czerwcu 2020 roku, 2) jednokrotne wykoszenie w miesiącu lipcu 2020 roku, 3) jednokrotne wykoszenie w miesiącu wrześniu 2020 roku. Dokładne terminy poszczególnych etapów zostaną zapisane w umowie.2. Zmiana terminów wykonania poszczególnych usług określonych w zamówieniu jest dopuszczalna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wynikać będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności niesprzyjających warunków pogodowych tj. występujących intensywnych opadów atmosferycznych. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania usługi Wykonawca winien udowodnić w chwili składania wniosku o przedłużenie terminu wykonania usługi pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.


Część nr: 2 Nazwa: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (powiat bartoszycki) – część Nr 2 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Usługa, wykonana ma być w trzech etapach:1) jednokrotne wykoszenie w miesiącu maju/czerwcu 2020 roku, 2) jednokrotne wykoszenie w miesiącu lipcu 2020 roku, 3) jednokrotne wykoszenie w miesiącu wrześniu 2020 roku. Dokładne terminy poszczególnych etapów zostaną zapisane w umowie.2. Zmiana terminów wykonania poszczególnych usług określonych w zamówieniu jest dopuszczalna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wynikać będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności niesprzyjających warunków pogodowych tj. występujących intensywnych opadów atmosferycznych. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania usługi Wykonawca winien udowodnić w chwili składania wniosku o przedłużenie terminu wykonania usługi pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.


Część nr: 3 Nazwa: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (powiat kętrzyński) – część Nr 3 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Usługa, wykonana ma być w trzech etapach:1) jednokrotne wykoszenie w miesiącu maju/czerwcu 2020 roku, 2) jednokrotne wykoszenie w miesiącu lipcu 2020 roku, 3) jednokrotne wykoszenie w miesiącu wrześniu 2020 roku. Dokładne terminy poszczególnych etapów zostaną zapisane w umowie.2. Zmiana terminów wykonania poszczególnych usług określonych w zamówieniu jest dopuszczalna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wynikać będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności niesprzyjających warunków pogodowych tj. występujących intensywnych opadów atmosferycznych. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania usługi Wykonawca winien udowodnić w chwili składania wniosku o przedłużenie terminu wykonania usługi pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.


Część nr: 4 Nazwa: Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (powiat mrągowski) – część Nr 4 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz rozdział III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Usługa, wykonana ma być w trzech etapach:1) jednokrotne wykoszenie w miesiącu maju/czerwcu 2020 roku, 2) jednokrotne wykoszenie w miesiącu lipcu 2020 roku, 3) jednokrotne wykoszenie w miesiącu wrześniu 2020 roku. Dokładne terminy poszczególnych etapów zostaną zapisane w umowie.2. Zmiana terminów wykonania poszczególnych usług określonych w zamówieniu jest dopuszczalna po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wynikać będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności niesprzyjających warunków pogodowych tj. występujących intensywnych opadów atmosferycznych. Okoliczności uzasadniające przedłużenie terminu wykonania usługi Wykonawca winien udowodnić w chwili składania wniosku o przedłużenie terminu wykonania usługi pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI