Wycinka krzewów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wycinka krzewów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-22
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wycinka krzewów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583264990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka krzewów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44237eb5-df2c-44d5-988d-135259e58c16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045108/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Wycinka krzewów w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy. Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s, 2) przeglądarka
internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W zakresie kwestii nieuregulowanych SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 72/WZP/2024/TP/WUDiM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr I – Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie: Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 211 - odc. Czarna Dąbrówka-gr. powiatu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 212 - odc. Czarna Dąbrówka-Bytów-gr. powiatu.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr I – Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie: Zadanie nr 2: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 206 - odc. Biała – Miastko, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 208 - odc. Barcino-Mzdowo, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 209 - odc. Tychowo-Jutrzenka.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr II – Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 212 - odc. Kopernica - Wolność.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr II – Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach: Zadanie nr 2: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 237 - odc. Czersk - Granica Województwa Pomorskiego.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr III – Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 233 – odc. Trzepowo – Mierzeszyn.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr IV– Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku: Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 – odc. Wejherowo – Szemud i 215 odc. Sławoszyno – Sulicice.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr V– Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim:
Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 214 odc. Borzechowo-Skórcz, Głuche, Osiek, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 odc. Jabłowo-Wolental, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 odc. Więckowy – Skarszewy.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr V– Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim: Zadanie nr 2: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 229 odc. A1 Ropuchy- SK Międzyłęż, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 231 odc. Skórcz-SK Barłożno, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 234 odc. Wielbrandowo-Gniew, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 518 odc. Gniew – rz. Wisła, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 623 odc. Małe Wyręby-Mirotki, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 641 odc. Lipia Góra-Rzeżęcin.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr VI – Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie nr 1: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 - odc. Stary Dzierzgoń – granica woj., w ciągu drogi wojewódzkiej nr 520 - odc. Prabuty - granica woj., w ciągu drogi wojewódzkiej nr 523 - odc. Gardeja - Czarne Dolne.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince krzewów* z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części i zadania:
Część nr VI – Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie: Zadanie nr 2: w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 - odc. Poliksy – Stary Dzierzgoń, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 517 – odc. Sztum – Stary Targ (Str. Dwór), w ciągu drogi wojewódzkiej nr 522 – odc. Kołoząb – Cierpięta, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 529 – odc. Podzamcze – Brachlewo, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 608 – odc. DK 55 – Klecewko.
* usługa w zakresie wycinki krzewów, zgodnie z OPZ stanowiącym Rozdział IV SWZ, obejmuje również wycinkę odrostów drzew i samosiejek drzew i krzewów

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność zawodowa Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy), że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.:

1) Dla Części II zadanie nr 1 i 2; - wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince minimum 8 000 m² krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew wraz z wywozem powstałego urobku i uprzątnięciem terenu w pasie drogowym, w ramach jednego zamówienia.

2) Dla Części III zadanie nr 1; Części IV zadanie nr 1 - wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince minimum 17 000 m² krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew wraz z wywozem powstałego urobku i uprzątnięciem terenu w pasie drogowym, w ramach jednego zamówienia.

3) Dla Części VI zadanie nr 1 i 2; - wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince minimum 39 000 m² krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew wraz z wywozem powstałego urobku i uprzątnięciem terenu w pasie drogowym, w ramach jednego zamówienia.

4) Dla Części V zadanie nr 1 i 2; - wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince minimum 50 000 m² krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew wraz z wywozem powstałego urobku i uprzątnięciem terenu w pasie drogowym, w ramach jednego zamówienia.

5) Dla Części I zadanie nr 1 i 2; - wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince minimum 98 000 m² krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew wraz z wywozem powstałego urobku i uprzątnięciem terenu w pasie drogowym, w ramach jednego zamówienia.

Zamawiający nie wymaga sumowania doświadczenia [m² wycinki krzewów i/lub samosiejek (drzew i/lub krzewów) i/lub odrostów drzew] w przypadku składania oferty na więcej niż jedną/o część/zadanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w następujących terminach:
- do 30 dni od podpisania umowy (dotyczy Części II zadanie nr 1 i 2),
- do 45 dni od podpisania umowy (dotyczy Części III zadanie nr 1; Części IV zadanie nr 1; Części V zadanie nr 1 i 2; Części VI zadanie nr 1 i 2),
- do 60 dni od podpisania umowy (dotyczy Części I zadanie nr 1 i 2),
+ czynności odbiorowe 20 dni (dotyczy każdej części i zadania).
2. Szczegółowe informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą zostały zawarte w pkt 10 IDW - Rozdział I SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hotelu dla psa kundelka 10 kg w dniach 22-28.09.24 r.- Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hotelu dla psa kundelka 10 kg w dniach 22-28.09.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI