„Usługi rolnicze polegające na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługi rolnicze polegające na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) gruntów będących w Zasobie WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-05
  • Numer ogłoszenia547817-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547817-N-2020 z dnia 2020-06-05 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: „Usługi rolnicze polegające na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) gruntów będących w Zasobie WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kowr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kowr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługi rolnicze polegające na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) gruntów będących w Zasobie WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego”
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Wspólny Słownik Zamówień: 77112000-8 – Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem3.2 Przedmiotem zamówienia są usługi rolnicze, polegające na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) gruntów będących w Zasobie WRSP, położonych na terenie województwa dolnośląskiego.3.3 W trakcie realizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia: a) drzew będących pomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650);b) rowów, c) oczek wodnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej;d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy;e) siedlisk przyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody - położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy.3.4 Zabrania się wykonywania zabiegów uprawowych ciężkim sprzętem rolniczym w okresie wy-sycenia profilu glebowego wodą.3.5 Wykonawca do wykoszenia gruntów nie może użyć kosiarek bijakowych mulczujących. Za-mawiający nie przewiduje możliwości zamiany zabiegu agrotechnicznego, będącego przedmio-tem niniejszej umowy, na inny.3.6 Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej.3.7 Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne przedmioty zamówienia:Przedmiot 1Usługa rolnicza polegająca na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) – gruntów położonych na terenie miasta Wrocław o przewidywanej maksymalnej powierzchni do 25,3461 ha. Przedmiot 2Usługa rolnicza polegająca na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) – gruntów położonych na terenie powiatu: jeleniogórskiego o przewidywanej maksymalnej powierzchni do 21,4688 ha.3.8 Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.3.9 Szczegółowe położenie poszczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane w zleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawia-jący poda lokalizację poprzez wskazanie numeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz po-wierzchni przeznaczonej do wykoszenia. 3.10 Z uwagi na specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu usług oraz nierealizowanie zamówienia w całości. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy rosz-czenia odszkodowawcze ani inne roszczenia majątkowe.3.13 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.3.14 Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwoty:Przedmiot 1 – 7 841,07 zł bruttoPrzedmiot 2 – 7 036,83 zł brutto

II.5) Główny kod CPV: 77112000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13775,83
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenia wykonawcy oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapi-tałowej – zgodnego co do treści zzałącznikiem nr 4 do SIWZ;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednejokoliczności wymienionej poniżej: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi,udokumentowane przez Wykonawcę, uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy; 2) Zmiany będącenastępstwem działania osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 3) Zmianybędące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Wprzypadkach wymienionych w ust. 1 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji umowyodpowiedni do zaistniałych okoliczności z zastrzeżeniem § 3 ust. 7 i 8. 3. Powyższe zmiany stanowiąkatalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania dowyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 4. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musibyć uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą zostać udokumentowane.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa rolnicza polegająca na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) – gruntów położonych na terenie miasta Wrocław o przewidywanej maksymalnej powierzchni do 25,3461 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W trakcierealizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia: a) drzew będącychpomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. oochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650); b) rowów, c) oczek wodnych, w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej; d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową napodstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarachobjętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy; e) siedliskprzyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody -położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tejustawy. 3.4 Zabrania się wykonywania zabiegów uprawowych ciężkim sprzętem rolniczym w okresie wysyceniaprofilu glebowego wodą. 3.5 Wykonawca do wykoszenia gruntów nie może użyć kosiarekbijakowych mulczujących. Za-mawiający nie przewiduje możliwości zamiany zabiegu agrotechnicznego,będącego przedmiotem niniejszej umowy, na inny. 3.6 Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowywłasnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej. 3.8Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone. 3.9 Szczegółowe położenieposzczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane wzleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawia-jący poda lokalizację poprzez wskazanienumeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz po-wierzchni przeznaczonej do wykoszenia. 3.10 Z uwagina specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu usług oraznierealizowanie zamówienia w całości. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy rosz-czeniaodszkodowawcze ani inne roszczenia majątkowe. 3.13 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte sąw projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7260,25
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa rolnicza polegająca na koszeniu kosiarkami (wraz z zebraniem i utylizacją powstałego pokosu) – gruntów położonych na terenie powiatu: jeleniogórskiego o przewidywanej maksymalnej powierzchni do 21,4688 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 W trakcierealizacji zamówienia zabrania się wypalania gruntów oraz zabrania się niszczenia: a) drzew będącychpomnikami przyrody, objętych ochroną na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142, 10, 650); b) rowów, c) oczek wodnych, w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1161) znajdujących się w obrębie działki rolnej; d) siedlisk roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową napodstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - położonych na obszarachobjętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tej ustawy; e) siedliskprzyrodniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody -położonych na obszarach objętych formami ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-10 tejustawy. 3.4 Zabrania się wykonywania zabiegów uprawowych ciężkim sprzętem rolniczym w okresie wysyceniaprofilu glebowego wodą. 3.5 Wykonawca do wykoszenia gruntów nie może użyć kosiarekbijakowych mulczujących. Za-mawiający nie przewiduje możliwości zamiany zabiegu agrotechnicznego,będącego przedmio-tem niniejszej umowy, na inny. 3.6 Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowywłasnych materiałów, maszyn i urządzeń, z zachowaniem ograniczeń wymienionych powyżej. 3.8Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierającepełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone. 3.9 Szczegółowe położenieposzczególnych nieruchomości, na których będzie wykonywana usługa każdorazowo będzie wskazywane wzleceniu (na podstawie zawartej umowy), w którym Zamawia-jący poda lokalizację poprzez wskazanienumeru działki, obrębu, gminy, arkusza mapy oraz po-wierzchni przeznaczonej do wykoszenia. 3.10 Z uwagina specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu usług oraznierealizowanie zamówienia w całości. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy rosz-czeniaodszkodowawcze ani inne roszczenia majątkowe. 3.13 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte sąw projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6515,58
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI