Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi polegające na wycince i sadzeniu drzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na wycince i sadzeniu drzew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77989529-7c23-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzewostanu, nasadzenia, usługi w zakresie gospodarki leśnej na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami z ZWRSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w ce-lu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila in-formującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczegól-ności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).8 Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawia-jącego po upływie terminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ust. 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z ust. 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252588,17 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21041,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie 2 sztuk drzew z gatunku:• wierzba płacząca o obwodzie pnia na wysokości pierśnicy 243 cm,• Brzoza brodawkowata o obwodzie pnia na wysokości pierśnicy 116 cm,znajdujących na dz. nr 5/8 ob. Biskupice Podgórne, gm. KobierzyceW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 1218,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie 5 sztuk drzew z gatunku kasztanowiec zwyczajny o obwodzie pni na wysokości pierśnicy: 131 cm, 129 cm, 296 cm, 235 cm i 131 cm, znajdujących się na dz. nr 311/1 ob. Masłów gm. TrzebnicaW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 3046,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie 1 szt. drzewa gatunku topola czarna o obwodzie pnia na wysokości pierśnicy 272 cm, znajdującego się na dz. nr 73 ob. Wilczków, gm. MalczyceW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 609,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku robinia akacjowa o obwodzie pnia na wysokości 130cm-164cm, znajdujących się na dz. nr 87/29 AM12 ob. Muchobór Wielki, gm. Wrocław – drzewo uznane za złomW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 609,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie 15 szt. drzew z gatunku:• Topola szara o obwodach pnia na wysokości 130 cm: 187 cm, 200 cm, 213 cm, 199 cm, 153 cm, 180 cm, 204 cm, 196 cm, 123 cm, 176 cm, 153 cm, 174 cm, 146 cm, 134 cm, 317 cm,znajdujących się na dz. nr 5/41 ob. Ręków, gm. SobótkaW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 9140,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi:1. Usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku jesion wyniosły o obwodzie pierśnicowym 335 cm, obwodzie pnia na wysokości 5 cm od poziomu gruntu: 449 cm, wysokości 23 m i miąższości 11,42 m3, znajdującego się na dz. nr 134/2 ob. 5 miasta Kamienna Góra 2. Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew 3 sztuk drzew z gatunku buk czerwony o obwodach pni, mierzonych na wysokości 100 cm, wynoszących co najmniej 8 cm – na terenie dz. nr 134/2 ob. 5 miasta Kamienna Góra - zgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą, tak aby przetrwało do kolejnego okresu wegetacyjnego, 2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych zawartych w decyzji),3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 2 paliki) – paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa,4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia wg wytycznych zawartych w decyzji,5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
4.2.5.) Wartość części: 5295,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % 2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” (Kt) – waga 40 % Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10