IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia przeszkody lub utrudnień2) Zmiany osobowe3) Pozostałe zmiany:a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą,b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.)2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę,nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 3. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności,na które powołuje się Wykonawca udokumentowane.4. Zamawiający zastrzega sobie termin 14 dni roboczych na zajęcie stanowiska odnośnie zmiany umowy, licząc od dnia złożenia przez Wykonawcę uzasadnionego i udokumentowanego wniosku. 5. W przypadkach wymienionych w § 11 ust. 1 Zamawiający jest uprawniony do wyznaczenia nowego terminu realizacji umowy, odpowiedniego do zaistniałych okoliczności.6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Dokładny opis zmian zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-07, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dz. nr 189/6, 189/19 oraz 350/11 obręb Graniczna, gm. Strzegom: 1. usunięcie 7 szt. drzew: • Topola czarna – szt. 6, obw. na wys. 1,3 m = 310 cm (ozn. nr 1), 325 cm (ozn. nr 2), 330 cm (ozn. nr 3), 328 cm (ozn. nr 4), 294 cm (ozn. nr 5), 395 cm (ozn. nr 7), • Klon zwyczajny – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 285 cm (ozn. nr 6), 2. dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 sztuk drzew gatunku dąb szypułkowy o obwodach na wysokości jednego metra 16-20 cm na terenie działki nr 189/6 obręb Graniczna, g |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dz. nr 189/6, 189/19 oraz 350/11 obręb Graniczna, gm. Strzegom:1. usunięcie 7 szt. drzew:• Topola czarna – szt. 6, obw. na wys. 1,3 m = 310 cm (ozn. nr 1), 325 cm (ozn. nr 2), 330 cm (ozn. nr 3), 328 cm (ozn. nr 4), 294 cm (ozn. nr 5), 395 cm (ozn. nr 7),• Klon zwyczajny – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 285 cm (ozn. nr 6),2. dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 sztuk drzew gatunku dąb szypułkowy o obwodachna wysokości jednego metra 16-20 cm na terenie działki nr 189/6 obręb Graniczna, gm. Strzegomzgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą, tak aby przetrwało do kolejnego okresu wegetacyjnego, 2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych zawartych w decyzji),3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 2 paliki) – paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa,4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia wg wytycznych zawartych w decyzji,5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.77
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27386,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przedmiot 2 Dz. nr 187/2 obręb Kaczorów, gm. Bolków - usunięcie 3 szt. drzew: • Dąb szypułkowy – szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 67 cm (ozn. nr 1), 84 cm (ozn. nr 2), • Brzoza brodawkowata – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 128 cm (ozn. nr 3), zgodnie z załączoną decyzją |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 2Dz. nr 187/2 obręb Kaczorów, gm. Bolków - usunięcie 3 szt. drzew:• Dąb szypułkowy – szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 67 cm (ozn. nr 1), 84 cm (ozn. nr 2),• Brzoza brodawkowata – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 128 cm (ozn. nr 3),zgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2543,99
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przedmiot 3 Dz. nr 911/2 obręb Olszany, gm. Strzegom (założenie ogrodowe, dworskie, ob. Ogrody użytkowe w Olszanach wpisane do rejestru zabytków pod numerem A/4458/858/Wł decyzją z dnia 18.09.1981r.) - usunięcie 3 szt. drzew (wywrotów zawieszonych): • Lipa drobnolistna – szt. 3, obw. na wys. 1,3 m = 182 cm (ozn. nr 1), 109 cm (ozn. nr 2), 115 cm (ozn. nr 3), zgodnie z załączoną decyzją |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 3Dz. nr 911/2 obręb Olszany, gm. Strzegom (założenie ogrodowe, dworskie, ob. Ogrody użytkowew Olszanach wpisane do rejestru zabytków pod numerem A/4458/858/Wł decyzją z dnia 18.09.1981r.) - usunięcie 3 szt. drzew (wywrotów zawieszonych):• Lipa drobnolistna – szt. 3, obw. na wys. 1,3 m = 182 cm (ozn. nr 1), 109 cm (ozn. nr 2), 115 cm (ozn. nr 3),zgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3881,85
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przedmiot 4 Dz. nr 349/2 obręb Sady Górne, gm. Bolków - przeprowadzenie pielęgnacji 6 szt. drzew (usunięcie posuszu gałęziowego oraz redukcja koron drzew zgodnie z obowiązującymi przepisami): • Wierzba sp. – szt. 4, obw. na wys. 1,3 m = 253 cm (ozn. nr 1), 163 cm (ozn. nr 2), 171 cm (ozn. nr 3), 139 cm (ozn. nr 4), • Jesion wyniosły – szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 138 cm (ozn. nr 10), 167 cm (ozn. nr 11), decyzja nie jest wymagana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 4Dz. nr 349/2 obręb Sady Górne, gm. Bolków - przeprowadzenie pielęgnacji 6 szt. drzew (usunięcie posuszu gałęziowego oraz redukcja koron drzew zgodnie z obowiązującymi przepisami):• Wierzba sp. – szt. 4, obw. na wys. 1,3 m = 253 cm (ozn. nr 1), 163 cm (ozn. nr 2), 171 cm (ozn. nr 3),139 cm (ozn. nr 4),• Jesion wyniosły – szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 138 cm (ozn. nr 10), 167 cm (ozn. nr 11),decyzja nie jest wymaganaW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4335,21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przedmiot 5 Dz. nr 726 obręb Snowidza, gm. Mściwojów - usunięcie 1 szt. drzewa: • Jesion wyniosły – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 126 cm (ozn. nr 1), zgodnie z załączoną decyzją |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 5Dz. nr 726 obręb Snowidza, gm. Mściwojów - usunięcie 1 szt. drzewa:• Jesion wyniosły – szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 126 cm (ozn. nr 1),zgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1227,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przedmiot 6 Dz. nr 137/2 obręb Włodowice, gm. Nowa Ruda: Dokonanie wycinki drzew zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Nowa Ruda z dnia 15.06.2020 r., znak: LOPUC.6131.66.2020 oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zgodnie z Operatem Den-drologicznym dla dz. nr 137/2 obręb Włodowice, gm. Nowa Ruda. (zgodnie z załącznikami), tj.: • Usunięcie 33 sztuk drzew gatunku jesion wyniosły, klon zwyczajny, śliwa tarnina oraz czeremcha zwyczajna, • Przeprowadzenie pielęgnacji 21 sztuk drzew i krzewów gatunk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 6Dz. nr 137/2 obręb Włodowice, gm. Nowa Ruda:Dokonanie wycinki drzew zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Nowa Ruda z dnia 15.06.2020 r.,znak: LOPUC.6131.66.2020 oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zgodnie z Operatem Den-drologicznym dla dz. nr 137/2 obręb Włodowice, gm. Nowa Ruda. (zgodnie z załącznikami), tj.:• Usunięcie 33 sztuk drzew gatunku jesion wyniosły, klon zwyczajny, śliwa tarnina oraz czeremcha zwyczajna,• Przeprowadzenie pielęgnacji 21 sztuk drzew i krzewów gatunku klon zwyczajny, wiąz szypułkowy,lipa drobnolistna, dzika róża, jesion wyniosły, leszczyna pospolita, brzoza brodawkowata, śliwa tarnina, • Założenie wiązania elastycznego i statycznego na drzewie gatunku Klon zwyczajny o obw. na wys. 1,3 m = 160 cm (ozn. nr 27 – zgodnie z tabelą nr 1 operatu dendrologicznego).zgodnie z załączoną decyzjąW zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzyn-ków i wałków drewna wynosi 2,4m,2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązują-cymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki równomiernie rozrzuconej na terenie),3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp. (parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą arbory-styczną.Pozostałe informacje:1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w projekcie umowy stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30462,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za przedmiot zamówienia |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt za skrócenie terminu maksymalnego do pożądanego terminu minimalnego.