Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Miasta Grajewo, Miasta Szczuczyn, Gminy Rajgród i Gminy Radziłów, wraz prognozami oddziaływania na środowisko dla niektórych obrębów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Grajewski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552685-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552685-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Powiat Grajewski: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Miasta Grajewo, Miasta Szczuczyn, Gminy Rajgród i Gminy Radziłów, wraz prognozami oddziaływania na środowisko dla niektórych obrębów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Grajewski, krajowy numer identyfikacyjny 45066970800000, ul. Strażacka  6B , 19-200  Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2738479, 2738463, e-mail starostwograjewo@poczta.onet.pl, faks 0-86 2738462.
Adres strony internetowej (URL): bip.starostwograjewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.starostwograjewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego,osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Powiat Grajewski, ul. Strażacka6B, 19 - 200 Grajewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Miasta Grajewo, Miasta Szczuczyn, Gminy Rajgród i Gminy Radziłów, wraz prognozami oddziaływania na środowisko dla niektórych obrębów
Numer referencyjny: WO. 272.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie obrębów ewidencyjnych:" Gmina Rajgród: Bełda (99,4691ha); Ciszewo (83,9155 ha); Czarna Wieś (4,6540 ha); Danowo (5,7914 ha); Karczewo (5,2465 ha); Karwowo (36,6815 ha); Kołaki (1,7241 ha); Kosiły (18,6038 ha); Kosówka (214,4798 ha); Kozłówka (35,3325 ha); Kuligi (334,2273 ha); Łazarze (41,1512 ha); Miecze (6,3069 ha); Orzechówka (38,6056 ha); Pieńczykowo (182,8396 ha); Pieńczykówek (30,1863 ha); Przestrzele (6,5259 ha); Rybczyzna (27,2778 ha); Rydzewo (22,9329 ha); Skrodzkie (24,1862 ha); Sołki (54,7069 ha); Stoczek (52,0265 ha); Turczyn (9,3903 ha); Wojdy (9,3300 ha); Woźnawieś (109,7809 ha); Wólka Piotrowska (1,9697 ha); Rajgród (225,9442 ha);" Gmina Radziłów: Barwiki (19,8433 ha); Borawskie Awissa (51,3624 ha); Brodowo (4,6127 ha); Brychy (58,4650 ha); Czachy (0,7381 ha); Czerwonki (60,8895 ha); Dusze Dębówka (2,0318 ha); Glinki (175,4725 ha); Karwowo (14,1840 ha); Kieljany (38,4416 ha); Klimaszewnica (133,5030 ha); Konopki (14,1159 ha); Konopki Awissa (18,3286 ha); Kownatki (157,4788 ha); Kramarzewo (43,8794 ha); Łoje Awissa (41,3904 ha); Mikuty (31,6273 ha); Mścichy (49,1682 ha); Mścichy Łąki (0,4628 ha); Okrasin (78,1438 ha); Racibory (24,9498 ha); Radziłów (16,2842 ha); Rydzewo Pieniążek (23,7054 ha); Rydzewo Szlacheckie (36,5772 ha); Słucz (99,2375 ha); Szlasy (24,4237 ha); Szyjki (4,5304 ha); Święcienin (9,8322 ha); Wiązownica (16,2347 ha); Wypychy (23,5668 ha); Zakrzewo (59,4576 ha); Sośnia (49,7324 ha); " Miasto Grajewo (28,9886 ha)" Miasto Szczuczyn (33,7921 ha);wraz z wykonaniem prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu dla następujących obrębów ewidencyjnych, dla których została stwierdzona konieczność przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko:" Gmina Rajgród: Bełda, Ciszewo, Danowo, Kozłówka, Kuligi, Łazarze, Miecze, Pieńczykowo, Pieńczykówek, Sołki, Stoczek, Turczyn, Woźnawieś; " Gmina Radziłów: Brodowo, Brychy, Czachy, Karwowo, Klimaszewnica, Łoje Awissa, Mścichy, Okrasin, Racibory, Radziłów, Sośnia, Mścichy Łąki;2) Powierzchnia opracowania obejmuje szacunkowo 3128,7381 ha gruntów oznaczonych w ewidencji jako Ls.3) Termin realizacji zamówienia - do 30 listopada 2020r.4) Niezbędna do wykonania zamówienia baza danych ewidencji gruntów budynków zostanie udostępniona Wykonawcy w wersji elektronicznej dane opisowe i kartograficzne z operatów ewidencji gruntów przedmiotowych obrębów geodezyjnych - wsi do wykorzystania w celu opracowania uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa za odpłatnością wyliczoną zgodnie z obowiązującymi przepisami, którą zamawiający szacunkowo określa na około 31 000,00 (słownie złotych: trzydzieści jeden tysięcy 00/00).5) Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać zgodnie z przepisami:a)ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach /Dz. U. z 2020, poz. 6 ze zm./b) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzenia planu urządzenia lasu, uproszczonego, planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu /Dz. U .z 2012 r. poz. 1302/,c) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm./,d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczania przeciwpożarowego lasów /Dz. U. z 2006 r. Nr.58, poz.405 ze zm./,e) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody /Dz. U. z 2020 r. poz. 55/,f) Zarządzenia nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 roku znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust.1 pkt.2 ustawy o lasach, zmienionego Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2017 roku znak: ZU.6007.1.2017 g) inne aktualnie obowiązujące przepisy w tym zakresie.6) Okres obowiązywania dokumentacji urządzeniowych: 10 lat tj. od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2030 r.7) Dokumentację urządzeniową należy sporządzić jako osobne opracowanie dla każdego obrębu ewidencyjnego.8) Pracami terenowymi należy objąć wszystkie grunty należące do indywidualnych właścicieli i wspólnot gruntowych uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls) oraz nie ujęte w niej, spełniające kryteria ustawowej definicji lasu (wg. ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, Dz. U. z 2020 r., poz. 6). Zamawiający nie dysponuje żadnymi szacunkami dotyczącymi rozbieżności powierzchni lasów ujawnionej w rejestrze, a stanem faktyczny. 9) Wykonawca przed przystąpieniem do prac terenowych powiadomi właściwy urząd gminy oraz uzgodni z sołtysami wsi oraz prezesami wspólnot leśnych, dla których sporządza uproszczone plany, sposób powiadamiania właścicieli o prowadzeniu prac urządzeniowych. Projekty uproszczonych planów urządzenia Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniać z terenową służbą leśną.10) Po zakończeniu prac terenowych należy opracować projekt uproszczonego planu urządzenia lasu i złożyć go we właściwym terenowo urzędzie gminy celem wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu. 11) Wykonawca poinformuje Burmistrza, Wójta o konieczności pisemnego zawiadomienia właścicieli lasów o wyłożeniu projektu uproszczonych planów urządzenia lasu z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą do naliczenia podatku leśnego.12) Wykonawca zobowiązany jest udzielić wszystkim zainteresowanym właścicielom lasu niezbędnych informacji, oraz przyjmować zastrzeżenia i wnioski, sporządzić protokół ze sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków, wraz z uzasadnieniem. W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania oględzin w terenie, przedstawiciel Wykonawcy weźmie udział w oględzinach przeprowadzonych przez służby Starosty, a po wydaniu przez starostę decyzji o uznaniu zastrzeżeń lub wniosków dokona stosownych zmian w dokumentacjach urządzeniowych.13) Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia ewentualnych poprawek wynikłych z zastrzeżeń i wniosków składanych przez właścicieli.14) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół potwierdzający wyłożenie projektu uproszczonego planu urządzenia lasu w siedzibie Urzędu Gminy, podpisany przez Burmistrza, Wójta lub Sekretarza. 15) Po rozpatrzeniu wszystkich wniosków i zastrzeżeń do projektu uproszczonego planu urządzenia lasu opracowanie należy przedłożyć miejscowemu nadleśniczemu celem zaopiniowania w trybie art.22 ust.3 ustawy o lasach. 16) Projekty uproszczonych planów urządzenia lasu i zadania z zakresu gospodarki leśnej w części dotyczącej otuliny Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz w granicach parku narodowego Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Biebrzańskiego Parku Narodowego w zakresie ustaleń tych planów lub zadań, mogących mieć negatywny wpływ na ochronę przyrody parku narodowego - zgodnie z art. 10 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r., poz. 55).17) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 2 lat, licząc od dnia zatwierdzenia przez Starostę Grajewskiego uproszczonych planów urządzenia lasu. Wykonawca zobowiązuje się w okresie 2 letniej gwarancji do bezpłatnego usuwania (w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia przez zamawiającego) nieujawnionych w czasie odbioru prac ewentualnych usterek powstałych w trakcie sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasu. 18) W przypadku obrębów, dla których został stwierdzony obowiązek przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, Wykonawca sporządzi prognozę oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu a po przeprowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa przygotuje projekt rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w tym postępowaniu oraz sporządzi podsumowanie, o którym mowa w art. 55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm./, i dokona niezbędnych zmian lub zapisów w projektach uproszczonych planów urządzenia lasu.19) Prognozę oddziaływania na środowisko należy wykonać zgodnie z art. 51 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.), oraz zgodnie z uzgodnieniem z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska.20) Należy sporządzić oddzielną prognozę oddziaływania na środowisko dla każdego planu wykonywanego dla danego obrębu.21) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przed właściwymi organami o wydanie opinii, w procesie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.22) Wykonawca przedłoży Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Białymstoku projekty planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obrębów położonych w całości lub w części w granicach obszaru Natura 2000, celem zaopiniowania. Wykonawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do uwag, a w przypadku uzasadnionym poprawy opracowania.23) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pozytywnie zaopiniowane prognozy oddziaływania na środowisko, które należy wykonać w jednym egzemplarzu, plus dwie wersje elektroniczne wraz z UPUL sporządzonym dla tych obrębów. 24) Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać w 4 egzemplarzach w formie A4 dla każdego obrębu ewidencyjnego oraz dodatkowo piąty egzemplarz dla obrębów Ciszewo, Woźnawieś gm. Rajgród oraz Brychy, Klimaszewnica, Łoje Awissa, Okrasin, gm. Radziłów, w twardej oprawie introligatorskiej, plus wersja elektroniczna. Czystopisy planów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku tzn. druk nie może rozpływać się po zamoknięciu. Strony planu należy ponumerować , zaopatrzyć w spis treści umieszczony na początku planu oraz alfabetyczną listę właścicieli i skorowidz działek, a plan zaopatrzyć w stronę tytułową. Każdy egzemplarz planu winien posiadać tytuł opracowania na zewnętrznej oprawie oraz nazwę obrębu na jego grzbiecie. W spisie treści należy podać ilość egzemplarzy map zamieszczonych w dokumentacji.25) Do każdego uproszczonego planu urządzenia lasu, na końcu, należy dołączyć komplet map gospodarczych wykonanych na podstawie mapy ewidencyjnej, z oznaczeniem numerów działek ujętych w dokumentacjach urządzeniowych. Mapy gospodarcze winny zostać sporządzone zgodnie z Zarządzeniem nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 roku znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust.1 pkt.2 ustawy o lasach, zmienionego Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2017 roku znak: ZU.6007.1.2017. Jeden z egzemplarzy map powinien być podklejony na płótnie lub zafoliowany. Mapy powinny być sporządzone w formie atlasu w formacie A4.26) W uproszczonych planach urządzenia lasu należy opisać i oznaczyć na mapach formy ochrony przyrody znajdujące się na terenach objętych planami oraz opisać wynikające z ich występowania ograniczenia w planowaniu zabiegów gospodarczych. 27) "Zadania z zakresu gospodarki leśnej" należy sporządzić w 1 egzemplarzu, wpisując dokładne aktualne adresy właścicieli lasów. Ponadto pod opisem zadań zamieścić krótką informację wyjaśniającą skróty użyte w opisie oraz umieścić krótką instrukcję dotyczącą wykonania tych zabiegów ("zadań").28) Poza określonym powyżej standardem przygotowania i przekazania zamówienia, Wykonawca przygotuje i przekaże zamawiającemu komplet danych zebranych w trakcie prac nad dokumentacjami urządzeniowymi w postaci bazodanowego projektu GIS (mapa numeryczna oraz zintegrowana z nią baza danych opisowych). Dane na potrzeby sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu należy wprowadzać i przetwarzać zgodnie z zarządzeniem nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 roku znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust.1 pkt.2 ustawy o lasach, zmienionego Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2017 roku znak: ZU.6007.1.2017 za pomocą programu Taksator PU, a warstwy leśnej mapy numerycznej w rozszerzeniu "Mapa PU" do oprogramowania QGIS. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane na nośniku danych (płyta CD/DVD, inny nośnik).29) W kwestiach nieregulowanych powyżej, Wykonawca winien stosować się do przepisów wymienionych w pkt 5.

II.5) Główny kod CPV: 77231900-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Zgodnie z:- art. 19 ust.5 ustawy o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6,ze zm.), plany urządzenia lasu oraz uproszczone plany urządzenia lasu sporządzają specjalistyczne jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego;- art. 19.c ustawy o lasach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 6,ze zm.), Wykonywanie planów urządzenia lasu może być prowadzone przez przedsiębiorcę, w tym usługodawcę z państwa członkowskiego w rozumieniu art. 3 pkt 10 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1079, 1214, 1495 i 1655), który dysponuje wyposażeniem technicznym oraz zatrudnia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje niezbędne do terminowego i prawidłowego sporządzania planów urządzenia lasu.. -Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych z dnia 9 sierpnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 949):1) Przedsiębiorca powinien dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym, umożliwiającym wykonywanie prac urządzeniowych przy sporządzaniu planów urządzenia lasu obejmującym:a) przyrządy do pomiarów drzew i drzewostanów, umożliwiające wykonywanie pomiarów średnicy drzew na wysokości 1,3 m z dokładnością do 1 mm oraz wysokości drzew;b) dalmierze lub taśmy;c) odbiorniki systemu nawigacji satelitarnej (GPS);d) świdry przyrostowe;e) system teleinformatyczny posiadający funkcjonalność niezbędną do wykonania dokumentacji urządzeniowej w postaci dokumentów elektronicznych, w tym do sporządzenia: - opisu tekstowego, zestawień tabelarycznych oraz przedstawień graficznych, - baz danych, - map z wykorzystaniem systemów informacji przestrzennej (GIS). 2) Przedsiębiorca wykonujący prace urządzeniowe, powinien zatrudniać co najmniej5 pracowników, z których każdy powinien posiadać wykształcenie:a) wyższe o kierunku leśnictwo, geografia, biologia, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska oraz co najmniej 3-letni staż pracy przy wykonywaniu planów urządzenia lasu lubb) średnie leśne oraz co najmniej 6-letni staż pracy przy wykonywaniu planów urządzenia lasu.3) W okresie stażu pracy, o którym mowa w pkt 2) a), pracownik powinien brać udział w sporządzaniu co najmniej dwóch planów urządzenia lasu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, które zostały zatwierdzone przez ministra właściwego do spraw środowiska.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokona badania, czy nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie:a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej część zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuację finansową lub ekonomiczną, zgodnie z pkt. V.2. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6) Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:1) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.Zgodnie z:- art. 19 ust.5 ustawy o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6, ze zm.), plany urządzenia lasu oraz uproszczone plany urządzenia lasu sporządzają specjalistyczne jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego;- art. 19 c ustawy o lasach (Dz. U. z 2020 r. poz. 6, ze zm.), wykonywanie planów urządzenia lasu może być prowadzone przez przedsiębiorcę, w tym usługodawcę w rozumieniu art.2 ust.1 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 04 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 47, poz.278 z późn.zm), który dysponuje wyposażeniem technicznym oraz zatrudnia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje niezbędne do terminowego i prawidłowego sporządzania planów urządzenia lasu. 4. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych -zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg posiadania niezbędnej wiedzyi doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po jednym zamówieniu na usługi polegające na wykonaniu:a) uproszczonych planów urządzenia lasów oraz inwentaryzacji stanu lasów dla powierzchni co najmniej 3 000 ha.,b) prognozy oddziaływania na środowisko dla uproszczonych planów urządzenia lasów.Na dowód spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca udowodni, iż spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012, poz. 949), tj.: a) dysponuje odpowiednim wyposażeniem technicznym, umożliwiającym wykonywanie prac urządzeniowych przy sporządzaniu planów urządzenia lasu obejmującym:- przyrządy do pomiaru drzew i drzewostanów, umożliwiające wykonanie pomiarów średnicy drzew na wysokości 1,30 m z dokładnością do 1 mm oraz wysokości drzew;- dalmierze lub taśmy;- odbiorniki systemu nawigacji satelitarnej (GPS);- świdry przyrostowe;- system teleinformatyczny posiadający funkcjonalność niezbędną do wykonania dokumentacji urządzeniowej w postaci dokumentów elektronicznych, w tym do sporządzenia:a) opisu tekstowego, zestawień tabelarycznych oraz przedstawień graficznych,b) baz danych,c) map z wykorzystaniem systemów informacji przestrzennej (GIS).Na dowód spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca udowodni, iż spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012, poz. 949), tj.: a) zatrudnia co najmniej 5 pracowników, z których każdy powinien posiadać wykształcenie:- wyższe o kierunku leśnictwo, geografia, biologia, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska oraz co najmniej 3 - letni staż pracy przy wykonywaniu planów urządzenia lasu lub,- średnie leśne oraz co najmniej 6 - letni staż pracy przy wykonywaniu planów urządzenia lasu.W okresie stażu pracy, o którym mowa w pkt a) tiret pierwsze, pracownik powinien brać udział w sporządzaniu co najmniej dwóch planów urządzenia lasu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, które zostały zatwierdzone przez ministra właściwego do spraw środowiska. Na dowód spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny , czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, tj: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: a) kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekażą Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2017 r. poz. 229) z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana stawki VAT,2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,4) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot niniejszej umowy,5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków; Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego,6) zmiana terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),c) zmiany danych teleadresowych,d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,8) pozostałe zmiany określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub w niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Miastkowo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.