"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMława
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyMIASTO MŁAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 33 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f427c2-fa9c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000659/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Wykonawcami i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu możliwa jest jedynie za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu miniPortalu, udostępnionego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanego z dedykowanymi formularzami na e- PUAP, za pomocą których można składać oferty oraz komunikować się z Zamawiającym, korzystając z następujących formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularz do komunikacji.
UWAGA: Czynności podjęte przez Wykonawcę przy użyciu poczty elektronicznej będą bezskuteczne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem posługuje się identyfikatorem postępowania, dostępnym na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Link do postępowania oraz ID (32 znakowym) postępowania z miniPortalu Zamawiający przekaże Wykonawcom w dniu zamieszczenia SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniu:
1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi i urządzeń.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I”. Zadanie polega na utworzeniu dwóch nowych terenów zielonych na należących do gminy terenach.
1) W ramach zadania zostaną opracowane dwa, ostatecznie zaakceptowane przez Zamawiającego, projekty (UWAGA: Wykonawca przygotuje dwie koncepcje projektów dla każdej z lokalizacji oddzielnie w celu uzgodnienia z Zamawiającym i uwzględni co najmniej dwie konsultacje w tym zakresie), dla każdej z nw. lokalizacji oddzielnie, a także zostaną wykonane w nw. lokalizacjach roboty budowlane, w skład których wchodzą: roboty ziemne, wykonanie trawników na terenie płaskim, dywanowych siewem, nasadzenie drzew liściastych, nasadzenie krzewów liściastych, korowanie powierzchni pod drzewami i krzewami, montaż agrowłókniny ściółkującej.
a) Pierwszy obszar zlokalizowany jest przy ul. Padlewskiego, na działkach o numerach ewidencyjnych: 11-671, 11-673, 11-674, pozbawionych infrastruktury technicznej. Teren stanowi nieużytek. Obszar ten będzie miał charakter leśno-parkowy, dlatego realizacja zadania będzie skoncentrowana przede wszystkim na nasadzeniach n/w zieleni:
- 150 szt. drzew liściastych:
- 50 szt. krzewów liściastych:
b) Drugi obszar znajduje się w pobliżu ulicy Leszczyńskiego na działkach o numerach ewidencyjnych 10-2/34, 10-25/2, 10-24/1, 10-4550, 10-4551/1, pozbawionych infrastruktury technicznej. Teren stanowi nieużytek. W ramach zadania nasadzonych zostanie:
- 18 szt. drzew liściastych:
- 1 053 szt. krzewów liściastych:
Teren przy ul. Leszczyńskiego będzie stanowił obszar o charakterze parkowym, do którego należy dostarczyć i zamontować ławki i kosze na śmieci. Dodatkowo należy dostarczyć i zamontować tablice edukacyjne nasadzonej flory, z oznaczeniami (logo) podmiotu dofinansowującego przedmiotowe zadanie. Na części obszaru należy wykonać trawnik, odgrodzony wysoką zielenią od strony zabudowy mieszkaniowej. W celu przemieszczania się wykonane zostaną ścieżki o nawierzchni zapewniającej filtrację wody i umożliwiające dostęp dla osób poruszających się na wózkach.
2) Na obydwóch terenach zostaną wykonane trawniki dywanowe siewem, przystosowane do intensywnego użytkowania.
3) Każda roślina, stanowiąca przedmiot zamówienia powinna mieć tzw. „paszport” tzn. czworokątną etykietę zawierającą flagę UE i napis „Paszport roślin / Plant Passport” oraz informacje zgodne z obowiązującymi przepisami.
4) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, Wykonawca wykona pomiary geodezyjne na własny koszt.
a) Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ilości 2 szt. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z 2 egz. opracowanego projektu, powykonawczą inwentaryzację dendrologiczną (drzew i krzewów).
5) W czasie trwania robót budowlanych oraz w okresie gwarancyjnym wszelkie zbywające nadmiary gruntu bądź nieczystości, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt.
6) Zakres czynności związanych z nasadzeniem drzew liściastych:
a) zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa formy piennej o pokroju alejowym, korona z jednym przewodnikiem równomiernie rozgałęziona od wysokości 2,2 m, o obwodzie na wysokości 1m o obwodzie pnia 12-14 cm, zdrowe, wszystkie drzewa bez uszkodzeń na korze i pędach, w bryle owiniętej jutą lub siatką z drutu o średnicy min. 40 cm,
b) wyznaczenie miejsc sadzenia wg opracowanego projektu,
c) wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1 m3,
d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią ogrodniczą z udziałem co najmniej 15 % gliny, zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5, o strukturze gruzełkowatej i wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, itp.), z dodatkiem hydrożelu i obornika granulowanego (wg zaleceń producentów), wymagane jest warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń,
e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania,
f) wykonanie przy każdym drzewie palisady zabezpieczającej skarpę z pali drewnianych o średnicy 6 cm na długości 1 m po półokręgu, pale na długości ok. 0,5 m impregnowane – środkami przedłużającymi trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu, pale wbite.
g) opalikowanie trzema palikami drewnianymi impregnowanymi – środkami przedłużającymi trwałość drewna ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm, umocowanie palików listwami poprzecznymi (półwałkami o średnicy 5-6 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa podwójna - dłuższa – na wysokości 20 cm nad gruntem, górna pojedyncza - krótsza),
h) wykonanie miski o powierzchni minimum 1 m2, z zagłębieniem 7 cm poniżej istniejącego terenu, misa po uzupełnieniu korą powinna pozostawać na poziomie przyległych trawników,
i) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych warstwą gr. 7 cm,
j) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
k) wywóz odpadów,
l) pielęgnacja nasadzonego materiału roślinnego do dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
Uwaga! Drzewa muszą posiadać dobrze wykształcony, prosty pojedynczy przewodnik. Korona drzewa równomiernie rozgałęziona z jednym przewodnikiem głównym i równomiernie rozmieszczonymi pędami bocznymi właściwym dla danego gatunku, wyrównanej grubości. Wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm. Drzewa powinny być wolne od szkodników i patogenów. Drzewa ze szkółek, poddane 3-4 krotnemu szkółkowaniu. Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań z dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).
7) Zakres czynności związany z wykonaniem nasadzeń krzewów:
a) wyznaczenie miejsca sadzenia - zgodnie z projektem,
b) przygotowanie gruntu pod rośliny (skupinę), poprzez wykorytowanie całej powierzchni przeznaczonej na skupiny na głębokość 30 cm,
c) obszary przeznaczone pod nasadzenia uzupełnić 15 cm warstwą ziemią ogrodniczej (z udziałem co najmniej 15 % gliny, zawartość materii organicznej 5%, o pH 5,7 – 6,5), o strukturze gruzełkowatej i wolnej od chwastów trwałych (perz, topinambur, oset, itp.), z dodatkiem hydrożelu i obornika granulowanego (wg zaleceń producentów),
d) uzupełnić wykopy ziemią ogrodniczą 5 cm poniżej przyległych terenów, zagęszczając poszczególne warstwy gruntu wodą,
e) w przygotowane podłoże, poniżej 5 cm od przyległych nawierzchni, posadzić rośliny, a następnie uzupełnić warstwą kory do wysokości przyległych nawierzchni (ok. 5 cm grubości),
f) wykonać cięcia korygujące z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym,
g) wywieźć odpady.
8) Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:
a) zorganizowanie we własnym zakresie czasowego miejsca składania urobku, jego wywozu oraz utylizacji zarówno nadmiaru ziemi, gruzu, roślinności oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania,
b) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej i dendrologicznej inwentaryzacji powykonawczej,
c) czynności przygotowawcze, realizowane na koszt Wykonawcy:
- zabezpieczenie placu budowy,
- ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
- przygotowanie tablicy informacyjnej o następującej treści: „Zadanie pn. Poprawa jakości powietrza na terenie Miasta Mława poprzez utworzenie nowych obszarów zieleni – etap I realizowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”w dniach od……………do…………..,
- dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii i wody (oraz inne ewentualnie media),
d) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
- dozór budowy i ochronę mienia,
- zagospodarowanie placu budowy,
- pracę Wykonawcy wykonywaną w dni wolne i po godzinach pracy w dniach roboczych.
- brak oznakowania i konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i zabezpieczeniem miejsca prowadzonych robót,
- odpowiedzialność cywilną Wykonawcy wobec osób trzecich za wszelkie zdarzenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca zobowiązany jest :
- odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
- zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd pojazdów kołowych,
- przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
- prowadzić, w okresie trwania budowy, systematycznych prac porządkowych w rejonie placu budowy oraz utrzymać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości,
- przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych.
- wywieźć na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci,
- nie wpuszczać na plac budowy pracowników firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
- zgłaszać do odbioru elementy ulegające zakryciu. W razie nie dopełnienia tego warunku
2. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkucia, otwory lub odkrywki niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego. W przypadku niewykonania Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania niezbędnych odkrywek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe, staranne i terminowe wykonanie zadania, uwzględniające utrudnienia związane z sytuacją pandemiczną.
4. W terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu koncepcji projektów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w rozdziale XIX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT dokumentu SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie podstawowego okresu gwarancji jakości na wady fizyczne co do przedmiotu umowy (roboty budowlane)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły są opisane w poszczególnych rozdziałach dokumentu SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany nieistotnych treści umowy oraz dokonania zmian, zawartych w §15 PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio, bez wymogu pobrania zewnętrznej aplikacji), odnajdując postępowanie za pomocą identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMMlawa za pomocą formularza do złożenia oferty, dostępnego na platformie ePuap.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI