Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Arboretum Wojsławice w ramach zadania współfinansowanego przez WFOŚiGW.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00330118
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Arboretum Wojsławice w ramach zadania współfinansowanego przez WFOŚiGW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 29 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Arboretum Wojsławice w ramach zadania współfinansowanego przez WFOŚiGW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200264fb-63de-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa pielęgnacji drzew na terenie Ogrodu Botanicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. 1.3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. 1.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy Przetargowej, określone w Regulaminie na stronie: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Przetargowej przestrzegać postanowień tego Regulaminu. 1.5. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy opisane są na stronie: https://uwr.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210531.pdf 1.6. Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 1.7. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.1.8. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie. 1.9. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 1.10. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYYMM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link: „Potwierdzam” dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. 1.11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego BZP.2711.35.2021.KWK. 1.12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. 1.13. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, tj. datę i godzinę wyświetloną na koncie Zamawiającego. 1.14. Wykonawca jako podmiot profesjonalnym ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora; • o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych; • Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; • okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; - okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2711.35.2021.KWK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224835,19 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118885,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego- Część 1 Wydział Nauk Biologicznych UWr Ogród Botaniczny we Wrocławiu, ul. Sienkiewicza 23, 50-335 Wrocław;
Usługa polega na wykonaniu cięć technicznych i korygujących, a w szczególności na: usunięciu drzew martwych, suszu gałęziowego w koronach drzew, założeniu wiązań specjalistycznych, wykonaniu nieinwazyjnych badań tomografem oraz zrębkowaniu biomasy na terenie Ogrodu Botanicznego Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego (jedynie zdrowe gałęzie i konary). Prace pielęgnacyjne w obrębie koron drzew oraz wycinkowe należy wykonać technikami linowymi (metoda alpinistyczna).

4.2.5.) Wartość części: 51018,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1:Cena (C)– 60%;
Kryterium 2:Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta (D)- 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Ww. kryteria dotyczą Części 1 i 2, a punktacja będzie przyznawana za każdą część.
2.Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + D
gdzie:
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
D - oznacza wartość punktową w kryterium Doświadczenie osoby (Tree Worker/ Arborysta);
Maksymalna, łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy za daną część wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Cena (C) – 60%:
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60- współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
2.2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta) (D) – 40%
2.2.1. Punktacja za każdą część - w zakresie doświadczenia zawodowego tj. w realizacji co najmniej 2 usług związanych z pielęgnacją koron drzew (metodą alpinistyczną) polegających na wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cieć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody, przyznawana będzie za spełnienie wszystkich wskazanych wymagań przez osobę (Tree Worker/Arborysta) ponad warunki udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2.) SWZ dot. w.w osoby.
2.2.2. Zamawiający oceniać będzie w ramach kryterium, opisane poniżej doświadczenie zawodowe osoby - wskazanej jako Tree Worker/Arborysta, która spełni wymagania podstawowe stawiane przez Zamawiającego w ramach warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2) SWZ.
2.2.3. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji doświadczenia zawodowego osoby Tree Worker/Arborysta wykazanego w tabeli w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2.2.4. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże, że będzie dysponował osobą Tree Workerem/Arborystą, która posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu usług związanych z pielęgnacją koron drzew (metodą alpinistyczną) polegającą na: wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody.
2.2.5. W przypadku: wykazania minimalnego żądanego doświadczenia, niewykazania minimalnego żądanego doświadczenia lub negatywnej weryfikacji oferty Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2.2.6. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia Treeworkera/Arborysty /Liczba przyznanych punktów:
9 i więcej usług - 40 pkt
7-8 usług - 30 pkt
5-6usług - 20 pkt
3-4 usługi -10 pkt
2 usługi zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2.) SWZ-0 pkt
Szczegóły dot. kryteriów oceny ofert zostały określone w rozdz. XIV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja specjalistyczna drzew rosnących na terenie Arboretum Wojsławice - Część 2 Wydział Nauk Biologicznych UWr Ogród Botaniczny Arboretum, Wojsławice 2, 58-230 Niemcza.
Usługa polega na wykonaniu cięć technicznych i korygujących, a w szczególności na: usunięciu drzew martwych, suszu gałęziowego w koronach drzew, założeniu wiązań specjalistycznych, wykonaniu nieinwazyjnych badań tomografem oraz zrębkowaniu biomasy na terenie Ogrodu Botanicznego Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego (jedynie zdrowe gałęzie i konary).
Prace pielęgnacyjne w obrębie koron drzew oraz wycinkowe należy wykonać technikami linowymi (metoda alpinistyczna).

4.2.5.) Wartość części: 67866,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1:Cena (C)– 60%;
Kryterium 2:Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta (D)- 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Ww. kryteria dotyczą Części 1 i 2, a punktacja będzie przyznawana za każdą część.
2.Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + D
gdzie:
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
D - oznacza wartość punktową w kryterium Doświadczenie osoby (Tree Worker/ Arborysta);
Maksymalna, łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy za daną część wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Cena (C) – 60%:
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
60- współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
2.2. Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta) (D) – 40%
2.2.1. Punktacja za każdą część - w zakresie doświadczenia zawodowego tj. w realizacji co najmniej 2 usług związanych z pielęgnacją koron drzew (metodą alpinistyczną) polegających na wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cieć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody, przyznawana będzie za spełnienie wszystkich wskazanych wymagań przez osobę (Tree Worker/Arborysta) ponad warunki udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2.) SWZ dot. w.w osoby.
2.2.2. Zamawiający oceniać będzie w ramach kryterium, opisane poniżej doświadczenie zawodowe osoby - wskazanej jako Tree Worker/Arborysta, która spełni wymagania podstawowe stawiane przez Zamawiającego w ramach warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2) SWZ.
2.2.3. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji doświadczenia zawodowego osoby Tree Worker/Arborysta wykazanego w tabeli w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2.2.4. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże, że będzie dysponował osobą Tree Workerem/Arborystą, która posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu usług związanych z pielęgnacją koron drzew (metodą alpinistyczną) polegającą na: wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody.
2.2.3. W przypadku: wykazania minimalnego żądanego doświadczenia, niewykazania minimalnego żądanego doświadczenia lub negatywnej weryfikacji oferty Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2.2.4. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który wykaże:
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia Treeworkera/Arborysty /Liczba przyznanych punktów:
9 i więcej usług - 40 pkt
7-8 usług - 30 pkt
5-6usług - 20 pkt
3-4 usługi -10 pkt
2 usługi zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu rozdz. VI. ppkt 1.2.4.2.) SWZ-0 pkt
Szczegóły dot. kryteriów oceny ofert zostały określone w rozdz. XIV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (Tree Worker/ Arborysta)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunków w ww. zakresie.
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi (metodą alpinistyczną) polegające na: wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody o wartości:
a) dla części nr 1 nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda;
b) dla części nr 2 nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.
- Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie wartość usługi wykonaną w ramach jednej umowy;
- Okres wyrażony w latach, o których mowa w ppkt. 1.2.4.1) powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość składania oferty tylko na jedną część.
- Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
Warunek dla części 1 i 2
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą Tree Worker/Arborysta:
• która ukończyła kurs poświadczony certyfikatem europejskiego pracownika pielęgnacji drzew- European Tree Wroker lub inny równoważny udokumentowany świadectwem lub certyfikatem potwierdzającym ukończenie kursu (przez równoważny certyfikat/y Zamawiający uzna certyfikat/y lub inny dokument/y poświadczający/e co najmniej takie uprawnienia/umiejętności, jakie potwierdza certyfikat wymieniony dla danej osoby, wystawiony przez podmiot który prowadzi działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzaniu uprawnień/umiejętności);
• posiada minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji prac związanych z formowaniem i pielęgnacją koron drzew metodą alpinistyczną (w tym cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych, wycofujących, weteranizujących), zakładaniem wiązań zabezpieczających: elastycznych i stałych, wycinką, nieinwazyjnym badaniu tomografem dźwiękowym drzew;
• wykonała co najmniej 2 usługi związane z pielęgnacją koron drzew (metodą alpinistyczną) polegające na: wykonaniu wzmocnień, zabezpieczeń mechanicznych drzew (wiązania elastyczne i stałe) oraz cięcia sanitarne, pielęgnacyjne, korygujących, zlokalizowanych na terenach objętych ochroną konserwatorską lub drzew wpisanych do Rejestru Pomników Przyrody.
- W przypadku liczenia doświadczenia u osoby wskazane powyżej (liczone w miesiącach), Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie okresy odbytego doświadczenia w kolejno następujących po sobie miesiącach. Nakładające się okresy nie będą brane pod uwagę.
2. W przypadku Wykonawców (dwóch lub więcej) wspólnie ubiegających się o udzielenie części 1 lub 2 niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna warunek:
2.1. Określony w pkt 1.2.4.1) za spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie;
2.2. Określony w pkt 1.2.4.2) za spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie;
2.3. Dopuszcza się łączenie potencjałów Wykonawców występujących wspólnie w spełnieniu obu warunków łącznie.
2.4. Zgodnie z art. 117 ust. 3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zmawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku:
4.1. Określonego w pkt 1.2.4.1) spełnić go samodzielnie.
4.2. Określonego w pkt 1.2.4.2) spełnić go samodzielnie.
4.3. Dopuszcza się łączenie potencjału Wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby w spełnieniu obu warunków łącznie.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 uPzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (zgodnie z katalogiem dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII SWZ dot. podstaw wykluczenia).
7.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art.125ust.1uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego .Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 2.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: 2.1.potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1.1.oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125ust.1uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art.108 ust.1 oraz 109 ust.1pkt7, 8 i10 uPzp. 2.1.2.odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt4uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dodatkowo oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 5.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VII pkt II. 1.1.2 (SWZ)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:
1.2.1.Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6.1. do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
1.2.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6.2. do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA SKŁADA SIĘ Z:
1.Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2.Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SWZ.
3.(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt I ppkt 4 SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.(jeżeli dotyczy) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ);
5(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.
6.(jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ.
7.Wraz z ofertą nie należy składać dokumentu wymienionego w rozdz. VII pkt II SWZ. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3.Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VII w pkt II. 1.1, (SWZ) dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.
7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w at.125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje w projektach umów (Zał. nr 4.1 oraz 4.2) następujące postanowienia, które będą dokonane w formie pisemnego aneksu dot. zmian sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się odpowiednio.
2) Wykonawca może żądać zmiany, poprzez złożenie pisemnego wniosku uzasadniającego okoliczności związane z wystąpieniem zmiany mającej wpływ na należyte wykonanie umowy.
3)Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych ze zmianą, mających wpływ na należyte wykonanie umowy.
4)Zamawiający na podstawie otrzymanego wniosku, o którym mowa w pkt 2 powyżej w terminie do 10 dni od dnia jego otrzymania, przekazuje Wykonawcy swoje stanowisko. Jeżeli Zamawiający otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.
5) Zamawiający może nie wyrazić zgody na proponowaną zmianę Wykonawcy. Możliwość wprowadzenia zmian nie stanowi jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
2. Aktualizacja danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby firmy nie stanowi zmiany umowy wymagającej aneksu.
Pozostałe zmiany zostały przewidziane we wzorach umów stanowiących ał. nr 4.1 oraz 4.2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 uPzp. 2.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 uPzp. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp. 4.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp. 5.Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. 6. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 7. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320), osoby faktycznie wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu cięć technicznych i korygujących, a w szczególności na: usunięciu drzew martwych, suszu gałęziowego w koronach drzew, założeniu wiązań specjalistycznych, wykonaniu nieinwazyjnych badań tomografem oraz zrębkowaniu biomasy na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Arboretum Wojsławice. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy: a) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani; b) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. c) (jeżeli dotyczy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122uPzp stosuje się; d) Obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 1 oraz 4.2 do SWZ. 9. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp. 11. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji. 13. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI